معرفی بهترین کارخانه های تولیدکننده تیرآهن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

کارخانه‌های زیادی در ایران وجود دارند که در زمینه تولید تیرآهن فعالیت می‌کنند که هر کدام از آنها نیز استاندارهای خاص خودشان را برای ساخت تیرآهن دارند که باعث می‌شود در کیفیت نهایی تیرآهن، تاثیرات زیادی بگذارد.

امروزه در هر سازه‌ای که مشاهده کنید، می‌توانید یکی از انواع مختلف تیرآهن‌ها را پیدا کنید. تیرآهن‌ به دلیل ویژگی‌های منحصر بفردی که دارند، توانستند تا کاربردهای زیادی را در صنایع مختلف به دست بیاورند. همین موارد باعث شده تا تقاضا برای خرید تیرآهن نه تنها در ایران، بلکه در کل جهان افزایش پیدا کند.
کارخانه‌های زیادی در ایران وجود دارند که در زمینه تولید تیرآهن فعالیت می‌کنند که هر کدام از آنها نیز استاندارهای خاص خودشان را برای ساخت تیرآهن دارند که باعث می‌شود در کیفیت نهایی تیرآهن، تاثیرات زیادی بگذارد.

 

قیمت تیرآهن‌ کارخانجات معتبر

همانطور که در مقدمه هم توضیح دادیم، هر کارخانه‌ای معمولا از استاندارهای متفاوتی برای ساخت تیرآهن استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا کیفیت تیرآهن این کارخانه‌ها، با یکدیگر فرق کند. وقتی که کیفیت هر محصولی فرق کند، قطعا در قیمت نهایی آن نیز تاثیرگذار است.
برای همین نیاز است که شما با معروف‌ترین این کارخانه‌ها آشنا باشید تا بهترین تیرآهن را بر اساس نیاز خودتان، انتخاب کنید.

 

تیرآهن ذوب آهن اصفهان

 

 
حتی اگر شما در حوزه آهن آلات هم فعال نباشید، باز هم حتما برای یکبار هم که شده، نام کارخانه ذوب آهن اصفهان باید به گوش شما خورده باشد. در بین تمامی کارخانه‌های تولید تیرآهن، این کارخانه حرف اول را می‌زند که درواقع بهترین کیفیت‌ها را ارائه می‌دهد.
همچنین بخشی از صادرات محصولات فولادی نیز به عهده این کارخانه است. التبه این را بدانید که در مقایسه با بقیه کارخانه‌ها، محصولات ذوب آهن اصفهان گران‌تر است که به دلیل اعتبار و کیفیت بالای محصولاتش می‌باشد.

برای مشاهده قیمت تیرآهن اصفهان کلیک کنید.

https://tehran-ahan.com/product-category/isfahan-steel-beams

 

تیرآهن  فایکو

کارخانه فایکو را با نام کارخانه البرز ایرانیان می‌شناسند که یکی از معروف‌ترین برندها برای ساخت تیرآهن در بازار ایران به شمار می‌رود. این شرکت فعالیت خودش را از سال 1393 شروع کرد که در کنار کارخانه ذوب آهن، جزو اصلی‌ترین تولید کنندگان تیرآهن هاش در ایران به شمار می‌رود.
تیرآهن‌هایی که توسط شرکت فایکو تولید می‌شود، بر اساس استانداردهای IPE و IPN است که در کنار تیرآهن، یکی از برترین‎ها در زمینه تولید میلگرد نیز به شمار می‌رود.

 

تیرآهن اهواز

تیراهن کارخانه کوثر اهواز، فعالیت خودش را در زمینه تولید مقاطع فولادی از سال 1351 آغاز کرده و امروزه به حدی رسیده که ما آن را در لیست بهترین کارخانه‌های تولید تیرآهن قرار دادیم.
کارخانه کوثر اهواز تیرآهن هایی را در نوع نیم پهن موازی، نیم پهن موازی نیمه سبک، بال موازی و بال باریک شیب دار را تولید می‌کند.
این کارخانه دارای متخصصان حرفه‌ای در همین زمینه است که محصولات خودش را از لحاظ مکانیکی، شیمیایی و ... مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

تیرآهن کرمانشاه

کارخانه تیرآهن کرمانشاه درواقع با نام اصلی مجتمع جهان فولاد غرب فعال می‌کند که فعالیت خودش در زمینه تولید مقاطع فولادی را از سال 1386 آغاز کرده. شرکت جهان فولاد غرب یکی از مجهزترین کارخانه در ایران به شمار می‌رود که مجهز به بروزترین سیستم نورد گرم است که دارای تکنولوژی‌های روز دنیاست.
این دستگاه باعث شده تا این قابلیت را به کارخانه مجتمع جهان فولاد غرب بدهد که تولیدات نبشی، تیرآهن و ... را با ظرفیت 300 هزار تن در سال انجام دهد.

 

تیرآهن ماهان

 

 
تیراهن ماهان درواقع با نام تجاری پروفیل صنعت ماهان فعالیت می‌کند که تاریخ احداث این کارخانه برمی‌گردد به سال 1389. معمولا اکثر سازندگانی که به دنبال بهترین تیرآهن برای ساخت پل یا ساخت و سازهای عظیم هستند، خرید تیرآهن از پروفیل صنعت ماهان را در اولویت خودشان قرار می‌دهند.
برای شناسایی محصول این کارخانه، کافی است که به دنبال نماد PSM بر روی محصولات این کارخانه باشید.

برای مشاهده قیمت تیرآهن ماهان کلیک کنید.

https://tehran-ahan.com/product-category/mahan-beams

 

تیرآهن ناب تبریز

تیراهن تبریز هم جزو یکی از برترین کارخانه‌های تولید تیرآهن در ایران به شمار می‌رود. البته در گذشته یک کارخانه دیگری با نام مجتمع نورد آذربایجان نیز وجود داشت که امروزه این کارخانه با کارخانه فولاد ناب تبریز ادغام شده و الان تمامی فروش‌ها توسط شرکت فولاد ناب تبریز انجام میشود.
این کارخانه می‌تواند انواع مختلف تیراهن و نبشی را بر اساس استانداردهای مختلف حال حاضر تولید و عرضه کند.

 

تیرآهن ترک

تیرآهن ترک درواقع نام یک کارخانه نیست؛ تیرآهن ترک یکی از انواع مختلف تیرآهن به شمار می‌رود که در پروژه‌های صنعتی و ساختمانی، از این تیرآهن استفاده می‌کنند. در ایران نیز کارخانه‌های مختلفی هستند که اقدام به تولید این تیرآهن می‌کنند که از معروف‌ترین آنها می‌توان به کارخانه ذوب آهن اصفهان اشاره کرد.
البته مقدار زیادی از تیرآهن‌های ترک که در بازار موجود است که جز محصولات وارداتی به شمار می‌روند که با استانداردهای IPE و در سایزهای 10 الی 60 عرضه شدند.
 
منبع :
https://tehran-ahan.com/product-category/beams/

برچسب ها:
آهن
تیرآهن
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید