ویژگی های دستگاه آب شیرین کن صنعتی گروه صنعتی هفت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه ویژگی ها، اجزای داخلی و نحوه عملکرد دستگاه دستگاه آب شیرین کن صنعتی را معرفی خواهیم کرد.

دستگاه آب شیرین کن صنعتی یکی از محصولات باکیفیت تولید شده در گروه صنعتی هفت با متریال تمام فلزی است. این دستگاه ها که به روش اسمز معکوس عمل می کنند، املاح موجود در آب را جداسازی نموده و در نهایت آب شیرین و تصفیه شده از آن خارج میشود. گروه صنعتی هفت از نام های شناخته شده در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب است و در دستگاه های تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن های RO ویژگی های منحصر به فردی را پیاده سازی نموده است. در ادامه ویژگی ها، اجزای داخلی و نحوه عملکرد این دستگاه را معرفی خواهیم کرد.

ویژگی های دستگاه آب شیرین کن صنعتی گروه صنعتی هفت

دستگاه آب شیرین کن صنعتی گروه صنعتی هفت

وجود املاح در آب یکی از چالش های همیشگی در روند تصفیه است که باعث شوری آب و طعم بسیار بد آن میشود. اسمز معکوس فرایندی الهام گرفته شده از طبیعت است که شرایط را برای جداسازی املاح و یون های موجود در آب با غشای نیمه تراوا فراهم می کند. دستگاه آب شیرین کن صنعتی RO عکس کلیه انسان ها و ریشه درختان عمل می کند. در این دستگاه ها آب شور حاوی املاح با فشار به سمت غشای نیمه تراوا هدایت شده و با جداسازی املاح به آب شیرین تبدیل میشوند.

گروه صنعتی هفت یکی از تولیدکنندگان آب شیرین کن صنعتی می باشد که در طی سالها فعالیت موفق به طراحی و تولید این تجهیزات بر اساس استانداردهای روز دنیا شده است. دستگاه های تولید شده در این مجموعه چند ویژگی منحصر به فرد دارند که عبارتند از:

تولید آب شیرین کن با ظرفیت مختلف

دستگاه های آب شیرین کن صنعتی تولید شده در این مجموعه به صورت سفارشی طراحی و ساخته میشوند. متناسب با میزان دبی آب ورودی و خروجی مورد نیاز ظرفیت محاسبه و بر همین اساس ظرفیت دستگاه تعیین می گردد. تناسب نداشتن ظرفیت دستگاه با دبی آب ورودی بدون شک منجر به اختلال در عملکرد آب شیرین کن و کاهش راندمان آن خواهد شد.

در روند طراحی و ساخت این دستگاه ها، مهندسان گروه صنعتی هفت با بازدید از محل و آنالیز دقیق آب و اندازه گیری شاخص های کیفی، ظرفیت مناسب را برای دستگاه محاسبه می کنند. سپس به صورت کاملا سفارشی دستگاه تولید و در محل مورد نظر نصب میشود.

کیفیت بالای بدنه دستگاه RO

با توجه به اینکه اغلب این دستگاه ها در محیط های صنعتی استفاده میشوند، لذا کیفیت بدنه آنها و میزان مقاومتشان در برابر ضربه و فشار اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل دستگاه های آب شیرین کن صنعتی گروه صنعتی هفت با بهترین  متریال فلزی تولید و بعد از تست های متعدد عرضه میشوند. این دستگاه ها در محیط هایی با شرایط آب و هوایی مختلف دچار شکستگی و تغییر شکل نشده و به خوبی در برابر ضربه نیز مقاومت دارند.

کیفیت بالای اجزای داخلی

در پیاده سازی فرآیند اسمز معکوس در این دستگاه ها اجزای مختلفی استفاده میشود. غشای نیمه تراوا، پمپ و صافی شنی و غیره همگی از اجزای بسیار مهمی هستند که کیفیت هر یک می تواند تاثیر چشمگیری بر نحوه فعالیت دستگاه و خروجی آن داشته باشد. تمام این اجزا در محصولات گروه صنعتی هفت دارای استانداردهای کیفی بوده و کاملا با دبی آب ورودی و نوع و مقدار املاح آب تناسب دارند.

دستگاه آب شیرین کن صنعتی گروه صنعتی هفت

همچنین لازم به ذکر است در برخی از این دستگاه ها برای محیط هایی که کیفیت خروجی اهمیت بسیار زیادی دارد، مراحل تصفیه بیشتر میشود.  به عنوان مثال در برخی از آنها برای جمع آوری کامل آلاینده ها و بهبود طعم و بو ورنگ از فیلتر کربن اکتیو در کنار اولترافیلتراسیون و نانوفیلتراسیون و فیلتر شنی استفاده میشود.  

استفاده و نگهداری آسان

بعد از اتمام طراحی و ساخت محصولات گروه صنعتی هفت، کارشناسان این مجموعه جلسات آموزشی برای آشنایی افراد با نحوه استفاده از آنها ارائه می دهند. علاوه براین، تمام مراحل شیرین سازی آب در این دستگاه ها اتوماتیک انجام شده و نیاز به دخالت اپراتور انسانی نیست. لذا اپراتور با هر سطح از دانش و تخصص می تواند از دستگاه استفاده نماید.

کیفیت بسیار بالای قطعات به کار رفته در دستگاه نیز منجر به نگهداری آسان و نیاز به تعمیر بسیار کم میشود. کیفیت دستگاه های آب شیرین کن صنعتی گروه صنعتی هفت کاملا تضمین شده بوده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

علاوه بر موراد فوق، دستگاه های آب شیرین کن این مجموعه به دلیل طراحی استاندارد دارای مصرف انرژی پایینی هستند. همچنین می توانید دستگاه را برای ساعات متوالی و زیاد در حالت روشن و فعال قرار دهید، بدون اینکه به بخش های مختلف آن آسیب وارد شود.

کاربرد آب شیرین کن صنعتی

طراحی و ساخت سفارشی و استفاده از اجزای با کیفیت باعث شده است تا دستگاه های تصفیه آب صنعتی در محیط های مختلفی کاربرد داشته باشند. از جمله کاربردهای این دستگاه ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • تبدیل آب شور دریا به آب شیرین قابل شرب
  • تبدیل آب شور رودخانه ها به آب قابل استفاده برای دام و طیور
  • حذف املاح آب های شور و استفاده از آن برای آبیاری مزارع کشاورزی و گلخانه ها
  • تامین آب مورد نیاز دستگاه های دیالیز بیمارستان
  • تامین آب شیرین و بدون املاح کارخانجات مواد غذایی، بهداشتی و دارویی
  • قابل استفاده در نیروگاه های بخار و سیکل ترکیبی
  • قابل استفاده در دیگ های بخار و بویلر

کاربرد دستگاه آب شیرین کن صنعتی گروه صنعتی هفت

قیمت دستگاه آب شیرین کن گروه صنعتی

در محاسبه قیمت دستگاه آب شیرین کن صنعتی مواردی از قبیل جنس بدنه، نوع و کیفیت اجزای داخلی به کار رفته در دستگاه، تعداد مراحل تصفیه و ظرفیت دستگاه اهمیت زیادی دارند. علاوه براین، هزینه های ساخت و تعداد واسطه های میان تولیدکننده و خریدار نیز عوامل بسیار مهمی در این زمینه هستند. از آنجا که گروه صنعتی هفت تولیدکننده آب شیرین کن صنعتی است، لذا بدون واسطه و با قیمت مناسب این محصولات را با گارانتی تضمین شده ارائه می دهد.

طراحی و ساخت دستگاه آب شیرین کن صنعتی RO

بخش مهمی از روند ساخت دستگاه های آب شیرین کن در گروه صنعتی هفت، آنالیز دقیق آب و شاخص های کیفی ورودی و خروجی آن و دبی آب است. به عبارت دیگر، محصولات این مجموعه به صورت سفارشی و کاملا متناسب با شرایط محیط و کیفیت خروجی مورد نظر طراحی و با رعایت استاندادهای روز دنیا با بهترین متریال تولید میشوند. بعد  از طراحی و ساخت، فرآیند نصب دستگاه نیز توسط تکنسین های این مجموعه انجام شده و در نهایت برگه ضمانت نامه و گارانتی ارائه میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریاف مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

برچسب ها:
آب شیرین کن
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید