معرفی 10 مدل از جدیدترین دکوراسیون ورودی منزل 2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۵
۵

ورودی منزل، اولین فضایی است که خلاقیت شما را نشان می‌دهد و نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند. در این مقاله بهترین دکوراسیون ورودی منزل 2022 را مشاهده میکنید.

چیدمان ورودی منزل، سلیقه و هنر شما را نشان می‌دهد. درست مثل زمانی که کسی را برای اولین بار می‌بینیم. بخش ورودی هر خانه، اولین فضایی است که نظر مهمان و مخاطب را به خود جلب می‌کند و در واقع اطلاعات زیادی از طراحی و دکوراسیون داخلی منزل بیان می‌کند. پس چیدمان و طراحی آن را جدی بگیرید! طراحی ورودی آپارتمان لوکس یا معمولی، باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا همه چیز زیباتر به نظر برسد. اطلاع از اصول و تکنیک‌های چیدمان دکوراسیون ورودی منزل شیک، به شما کمک می‌کند تا دیزاین جذابی در منزل تدارک ببینید. در این مقاله قصد داریم، جزییاتی از اصول دکوراسیون ورودی خانه بدون راهرو و دارای راهرو را بررسی کنیم.

به راحتی می‌توانید با ایده های خلاق که در ادامه توضیح می‌دهیم، ورودی متفاوتی برای فضای خانه‌تان طراحی کنید.

پس تا پایان همراه ما باشید.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون ورودی منزل میتوانید با ما در تماس باشید تا طراحی های معرفی شده و دکوراسیون مورد نظرتان برای شما طراحی و اجرا شود .  تلفن : 02188888884

انواع ورودی منزل

دیزاین ورودی منزل

با توجه به متراژی که هر خانه دارد، فضایی مختص بخش ورودی برای آن تعریف می‌شود. همین الان یک نگاه کلی به فضای خانه بیندازید! اگر منزل شما دارای متراژ پایینی است نمی‌توانید بخش زیادی را به فضای ورودی خانه اختصاص دهید. نگران نباشید! بهترین راه‌حل استفاده از یک دیوار یا پاراوان (پارتیشن) در کنار یا روبه‌روی در ورودی خانه است. به این شکل می‌توانید فضایی را تحت عنوان ورودی خانه ایجاد کنید.

اما اگر خانه‌تان دارای متراژ بالایی است بدون شک در طراحی آن، فضایی را برای ورودی تعریف کرده‌اند که در این صورت به راحتی می‌توانید مطابق با علاقه و سلیقه‌ خود، دکوراسیون ورودی منزل را طراحی کنید.

گاهی هم ممکن است خانه‌، متراژی مابین دو فضایی که در بالا توضیح دادیم داشته باشد. یعنی نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ. در این حالت سعی کنید بخشی از ورودی (در کنار در ورودی) را به ورودی منزل اختصاص بدهید و با خلاقیت آن را طراحی کنید.

دکوراسیون ورودی منزل ایرانی تا حد زیادی وابسته به نوع چیدمان دکوراسیون قسمت پذیرایی و آشپزخانه است. استفاده از ایده های جذاب برای چیدمان فضای ورودی خانه، موجب می‌شود تا در زمان ورود به خانه حس بهتری را تجربه کنید و آخرین صحنه از فضای خانه‌تان در هنگام خروج نیز، زیبا باشد. استفاده از پتانسیل‌های این ناحیه از خانه، برای فراهم کردن نیازهای روزانه، بهترین تصمیم خواهد بود.

 

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون ورودی منزل

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون ورودی منزل

 

1. از دیوار آجری برای ورودی خانه استفاده کنید

استفاده از دیوار آجری برای ورودی، می‌تواند اتصالی بین فضای بیرون و فضای داخلی را نشان بدهد. هم‌چنین آجر، از جمله مصالحی است که حس گرما و صمیمت را به فضا منتقل می‌کند. این روزها متریال‌های جذاب و کاربردی زیادی برای دکوراسیون ورودی منزل ایرانی وجود دارد. شما به راحتی با پوشش‌های جدید و دارای برچسب، می‌توانید در کمترین زمان ممکن ورودی خانه را زیباتر کنید. کم هزینه‌تر از این پوشش‌های خاص و چسب دار، دیوارپوش‌هایی است که مانند کاغذ دیواری با طرح سه بعدی آماده شده است تا زیبایی بی اندازه‌ای در فضا ایجاد کند. دکوراسیون ورودی خانه ویلایی می‌تواند با متریالی هماهنگ با دکوراسیون و یا فضای بومی منطقه انتخاب شود تا ساختار شیک و بی نظیری ایجاد کند.

استفاده از دیوار آجری برای ورودی خانه

 

2. از آینه برای تزیین ورودی منزل بهره بگیرید

استفاده از آینه، برای فضاهایی که دارای متراژ کمی هستند بهترین انتخاب است و خانه را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد. دکوراسیون ورودی خانه بدون راهرو با استفاده از آینه بسیار دلباز و زیبا به نظر می‌رسد.  شما به راحتی می‌توانید با کمک آینه‌های قدی و دکوراتیو، استایل شیک و بی نظیری را تدارک ببینید. یادتان باشد که آینه‌ها به راحتی می‌توانند نور محیط را دو برابر کنند و متراژ را نیز، بهتر از آنچه هست نشان دهند. پس شک نکنید که با کمک آینه در ورودی خانه، می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین عملکرد را مشاهده کنید.

استفاده از آینه برای تزیین ورودی منزل

 

3. دیوار ورودی منزل را با تابلوهای متنوع تزیین کنید

یکی دیگر از ایده هایی که می‌توانید به کمک آن دیوار ورودی را از دیگر دیوارهای خانه متمایز کنید، استفاده از تابلو به تعداد زیاد بر روی آن است. شما به کمک تابلوها، به دیوار ورودی منزل تاکید می‌کنید.  استفاده از تابلوها به راحتی زیبایی و جذابیت موردنیاز در خانه را تامین می‌کنند.  استفاده از تابلوهای دکوراتیو و قاب عکس‌های خاص از خاطرات شیرین اعضا خانواده بهترین ایده‌ای است که می‌توانید داشته باشید. پس سعی کنید با استفاده از همین ایده، زیباترین و بهترین دیوار را تزیین کنید. یادتان باشد که تابلوهای دکوراتیو مدرن، یکی از رایج‌ترین و بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید.

استفاده از تابلوهای متنوع برای دیوار ورودی منزل

شیک ترین و جذاب‌ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه بدون راهرو با استفاده از تابلوهای دکوراتیو و قاب عکس خاطره انگیز

 

استفاده از تابلوهای متنوع برای دیوار ورودی خانه

شیک ترین و ساده ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه بدون راهرو با استفاده از تابلوهای دکوراتیو و قاب عکس خاطره انگیز در اندازه های مختلف

 

4. سعی کنید برای راهروی ورودی منزل از جالباسی استفاده کنید

جالباسی، تنها برای فضای اتاق‌خواب نیست. شما می‌توانید از جالباسی برای ورودی منزل خود استفاده کنید. این جالباسی هم می‌تواند برای لباس‌های مهمان‌هایتان تعریف شود هم برای لباس‌هایی که خانواده در هنگام خروج از منزل آن را تعویض می‌کنند. استفاده از جالباسی در فضای ورودی خانه، نشان‌دهنده تفاوت بین فضای بیرون و داخلی خانه است. معمولا با استفاده از جالباسی می‌توانید طراحی ورودی آپارتمان لوکس را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و کار را برای مهمانان و خودتان آسان‌تر کنید. استفاده از فضای این قسمت برای قراردادن کفش‌ها و لباس‌های آویز شده به چوب لباسی، بهترین تصمیم خواهد بود. معمولا طراحی ورودی آپارتمان لوکس با استفاده از جا لباسی لاکچری دیزاین می‌شود و دکوراسیون ورودی منزل ایرانی ساده با استفاده از جالباسی‌های چوبی و ساده دیزاین می‌شود. آن چه در چنین طراحی و دیزاینی اهمیت دارد، استفاده از خلاقیت و ایده های نو است.

استفاده از جالباسی برای راهروی ورودی منزل

شیک ترین و ساده ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه  با استفاده از چوب لباسی و جالباسی آویز دار و ناحیه مناسب برای قراردادن کفش در کنار جای چتر و آینه

 

استفاده از جالباسی برای راهروی ورودی خانه

جذاب ترین و ساده ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از لوازم ساده و شیک مناسب ناحیه ورودی خانه با دیزاین مدرن و شیک 2022

 

5. از تاثیر کنسول غافل نشوید

اگر فضای خانه‌تان به نسبتی است که می‌توانید برای ورودی منزلتان کنسولی قرار دهید این فرصت را از دست ندهید. کنسول‌ها دارای تنوع زیادی در طراحی‌شان هستند و فضای ورودی منزل را شیک‌تر و مرتب‌تر نشان می‌دهند. استفاده از کنسول در دکوراسیون ورودی خانه ویلایی چندان رایج نیست، اما کنسول در دکوراسیون ورودی منزل شیک ایرانی بسیار رایج است. شما به راحتی می‌توانید با توجه به دکوراسیون اصلی خانه، یک دیزاین شیک تدارک ببینید و کنسول را متناسب با همین دیزاین انتخاب کنید. کنسول با دارا بودن فضای مناسب جهت قراردادن لوازم دکوری و همچنین آینه، نیازهای شما را به فضای مناسب و شیک در ورودی خانه، پایخ می‌دهد. سعی کنید با استفاده از میز کنسول، فضا را جذاب تر جلوه دهید. کنسول لوکس، کنسول وینتج، کنسول مدرن و کنسول ساده از رایج‌ترین انتخاب‌هایی است که متناسب با دیزاین خانه خودتان می‌توانید انتخاب کنید. یادتان باشد که دکوراسیون ورودی منزل شیک ایرانی، باید با سایر بخش‌های خانه هارمونی داشته باشد تا همه چیز زیبا جلوه دهد.

استفاده از کنسول برای راهروی ورودی منزل

 

6. بر روی دیوار ورودی منزل شلف (قفسه) نصب کنید

قفسه یا شلف، سطحی را برای شما ایجاد می‌کند تا اگر فضایی برای قرار دادن کنسول ندارید از آن برای قرار دادن وسایلی مانند: سوئیچ ماشین، کلید یا ادکلن و... استفاده کنید. معمولا شلف بهترین انتخاب برای فضایی است که چندان گنجایشی برای قراردادن کنسول ندارد. با کمک شلف ظاهر ماجرا زیباتر می‌شود و استفاده از سطح مناسب آن برای قراردهی لوازم نیز، به بهترین شکل انجام می‌شود. استفاده از آینه یا تابلوهای دکوراتیو و قاب عکس بهترین انتخاب برای تزیین شلف ورودی خانه است. سعی کنید با کمک همین اکسسوری‌ها، همه چیز را جذابتر جلوه دهید و لذت ببرید.

استفاده از شلف و قفسه برای راهروی ورودی منزل

 

7. از گلدان و گل های آپارتمانی بهره بگیرید

استفاده از گل و گیاه در ورودی منزل می‌تواند حس شادابی و سرزندگی را انتقال دهد.

استفاده از گلدان و گل آپارتمانی برای راهروی ورودی منزل

حتما بخوانید: معرفی 10 نوع گیاه خانگی زینتی همیشه سبز در فضای خانه!

 

8. از یک نیمکت یا صندلی استفاده کنید

گاهی ورودی خانه، به فضایی برای انتظار تبدیل می‌شود و در این زمان، نیمکت کاربرد زیادی دارد. هم‌چنین خیلی از افراد عادت دارند نشسته کفش‌هایتان را بپوشند. پیشنهاد می‌کنیم از یک نیمکت یا صندلی برای ورودی منزلتان استفاده کنید. در بالای نیمکت یا صندلی ورودی خانه، می‌توانید از تابلوهای دکوراتیو و قاب عکس‌های شیک استفاده کنید و نمای زیبایی به ورودی خانه ببخشید. یادتان باشد که نیمکت چوبی یکی از انتخاب های عالی در ورودی یک خانه محسوب می‌شود. استفاده از نیمکت های چند منظوره که امکان چیدن کفش و استفاده به عنوان جا کفشی را فراهم می‌کنند نیز، انتخاب بسیار عالی است.

 

حتما بخوانید: جذاب ترین نمونه‌ های آینه کنسول جدید 2021

استفاده از نیمکت و صندلی برای راهروی ورودی منزل

جذاب ترین و ساده ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از لوازم ساده و شیک و قرار دادن نیمکت ساده و مدرن با دیزاین قاب عکس و شلف ساده سفید

 

استفاده از نیمکت و صندلی برای راهروی ورودی خانه

ساده ترین و شیک ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از لوازم ساده و جا کفشی ساده و خاص با نیمکت ست کار شده بر روی دیوار با دیزاین خاص و شیک 2022

 

9. از زیبایی فرش غافل نشوید

علاوه بر این‌که می‌توانید به کمک فرش، زیبایی خاصی به راهروی ورودی منزلتان ببخشید؛ می‌توانید از ورود آلودگی فضای خارج به داخل نیز جلوگیری کنید. طراحی ورودی آپارتمان لوکس نیازمند انتخاب یک فرش جذاب و مناسب برای راهرو یا قسمت ورودی خانه است. پس سعی کنید با استفاده از یک فرش مناسب و دارای هارمونی با دیزاین دکوراسیون خانه، فضای جذابی تدارک ببینید. استفاده از فرش های کوچک و مدرن نیز، ایده جذابی برای چنین فضاهایی است. حفظ سادگی و هارمونی رنگ موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید.

استفاده از فرش و قالی برای راهروی ورودی خانه

حتما بخوانید: فرش و انواع آن را بشناسید.

 

10. ورودی منزل را به کتابخانه تبدیل کنید

اگر فضای خانه شما دارای متراژ کمی است، می‌توانید از فضای ورودی برای کتابخانه خود استفاده کنید. همان‌طور که گفته شد فضای ورودی خانه، نشان‌دهنده شخصیت خانه شما است. پس بهترین استفاده را از این فضا داشته باشید. کتابخانه های خاص و ساده طراحی شده به شکل مناسب، جذاب ترین ایده برای دکوراسیون ورودی خانه ویلایی است. معمولا ورودی خانه با یک دیزاین شیک از کتابخانه و تابلوهای دکوراتیو، چیزی شبیه به گالری هنری است. پس اگر اهل هنر و فانتزی‌های اینچنینی گالری هنری هستید، از این دیزاین استفاده کنید و لذت ببرید.

استفاده از کتابخانه برای راهروی ورودی منزل

حتما بخوانید: راهنمای کامل و کاربردی خرید و انتخاب کتابخانه برای دکوراسیون داخلی

 

مدل های جدید دکوراسیون ورودی منزل

با ایده از انواع مدل دکوراسیون ورودی منزل، می‌توانید خلاقانه و مطلوب تصمیم گیری کنید. دکوراسیون ورودی خانه بدون راهرو می‌تواند بسیار جذاب باشد، به شرطی که دیزاین مناسب چنین فضایی اجرایی شود. با کمک عکس‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید، می‌توانید دکوراسیون ورودی خانه ویلایی و دکوراسیون ورودی منزل ایرانی را بچینید و از جذابیت آن لذت ببرید. سعی کنید این ایده‌ها را، به همراه سلیقه شخصی خودتان استفاده کنید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

استفاده از کمد دیواری برای راهروی ورودی خانه

جدیدترین و شیک ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از لوازم ساده چوبی طراحی و پیاده سازی شده بر روی دیوار به همراه جای مناسب

 

استفاده از آینه و تابلو برای راهروی ورودی خانه

خاص ترین و زیباترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از لوازم ساده و شیک مدرن با دیزاین شیک 2022

 

استفاده از تزیینات برای راهروی ورودی منزل

خاص ترین و شیک ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از لوازم ساده و دیزاین دیوار با خاص ترین متریال و قاب عکس های دکوراتیو در ورودی خانه دوبلکس

 

استفاده از تزیینات چوبی برای ورودی منزل

جذاب ترین و ساده ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از لوازم خاص و ساده در ورودی خانه ایرانی به همراه طراحی و اجرا جاکفشی، نیمکت نورپردازی و آینه

 

استفاده از رخت آویز برای راهروی ورودی خانه

جذاب ترین و شیک ترین ایده چیدمان دکوراسیون ورودی خانه با استفاده از لوازم ساده نیمکت و جا لباسی به همراه کمدهای مورد نیاز برای ساماندهی لوازم

 

خلاصه مطلب

جذابیت و زیبایی دکوراسیون خانه ایرانی، وابسته به نوع و سبک چیدمان آن است. شما به راحتی می‌توانید با ایده از عکس‌هایی که در این مقاله قرارداده‌ایم و همچنین ایده‌های مطرح شده، بهترین چیدمان را داشته باشید. یادتان باشد که هارمونی دیزاین ورودی خانه، باید متناسب با دیزاین کل فضای خانه باشد. عدم استفاده از دکوراسیون مدرن در ورودی خانه کلاسیک با مبلمان استیل، مهم‌ترین کاری است که باید رعایت کنید.

شما چه مدل ورودی برای خانه خودتان انتخاب می‌کنید؟

نظرتان را برای ما کامنت کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
پونه بینا
۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴

عالی بود و حتما برای طراحی منزل جدیدم از این ایده ها استفاده میکنم.

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید