راهکار های شگفت انگیز خرید لوله و اتصالات ساختمانی با بهترین قیمت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۶
۵

ما می خوایم مسیر دسترسی مشتریان رو به خرید راحت و ارزان لوله و اتصالات، با راهکارهایی که در این مقاله ارائه دادیم هموار کنیم.

حتما شنیدید که صنعت ساختمان یکی از بزرگترین صنعت فعال و قدرتمند در ایران هستش و بزرگترین دغدغه پیمانکاران و مجریان پروژه های ساختمانی تامین تاسیسات می باشد. بهترین و بزرگترین بازار تامین و فروش محصولات ساختمانی در مرکز تهران واقع در بازار شادآباد، که تمامی نمایندگی های فروش لوله و اتصالات کارخانه های بزرگ صنعتی در این بازار فعالیت می کنند. اگر به دنبال بهترین قیمت و بالاترین تخفیف هستید بهترین راه حذف واسطه های فروش و فروشگاه های زیر مجموعه این نمایندگی هاست که اغلب بازاریان از شناخت شما با این مراکز جلوگیری می کنند تا زنجیره فروش آنها از بین نره پس نتیجه می گیریم خرید از نمایندگی مرجع تضمین بهترین قیمت را برای شما خواهد داشت.

و اما راهکار شگفت انگیزی که در مورد اون صحبت می کردیم کجاست؟  قصد داریم تا قلق و روش های پیدا کردن بهترین قیمت و دریافت بیشترین تخفیف رو برای شما توضیح بدیم پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

قلق و روش پیدا کردن بهترین قیمت لوله و اتصالات!!

تمام مشتریان به دنبال خرید انواع لوله و اتصالات با کمترین قیمت هستند اما شاید 20 درصد از اونها موفق میشن که منبع اصلی این سیستم فروش رو پیدا کنند. راهکار هایی که میتونید باهاش خیلی سریع جزء اون 20 درصد بشید رو براتون لیست کردیم.

 

1-حضور در نمایشگاه های تاسیسات ساختمان

اولین و راحت ترین راه پیدا کردن سیستم فروش، نمایشگاه های صنعت ساختمان می باشد که در تهران و سایر شهرستان ها هر ساله چند بار دایر می شود و تولید کنندگان و نمایندگان اصلی در آن حضور پیدا می کنند و آفر های ویژه یا درصد تخفیف های بالایی برای بازدید کنندگان در نظر می گیرند که ممکنه در طول سال همچین شرایطی هیچوقت ایجاد نشه، اما اگر از دسته خریداران جزء هستید شاید این روش دردی از شما دوا نکنه ، چون این روش مخصوص فروشنده ها خرد و فروشگاه های لوله و اتصالات هستش.

2- وب سایت های فروش لوله و اتصالات

معمولا فروشنده های خرد و فروشگاه های معمولی به صورت حضوری و محدود فعالیت خودشون رو انجام میدن و به دنبال جذب مشتری از طریق فروش اینترنتی لوله نیستند. اینجا مرز تفکیک بین فروشنده خرد و فروشندگان بزرگ مشخص میشه. اغلب فروشنده های بزرگ و نمایندگی ها، وب سایت دارند و با چند سرچ ساده مثلا بهترین قیمت لوله و اتصالات یا نمایندگی های فروش لوله و اتصالات می تونید به اونها دسترسی پیدا کنید. حالا به معرفی چند مورد از بزرگترین فروشگاه لوله و اتصالات در ایران می پردازیم که شامل : دکتر تامین ، بازرگانی صدرا ، پایپ کالا و تجهیز آنلاین هستند. 

3-بازار اصلی فروش لوله و اتصالات

اگر ساکن تهران هستید حتما اطلاع دارید که برای هر حوزه فعالیت یک نقطه مشخص شده و تمامی فعالین بزرگ اون حوزه در اون خیابان یا اون بخش از منطقه در حال فروش هستند و بزرگترین بازار لوله و اتصالات ایران در منطقه شادآباد تهران می باشد. فقط کافیه که یه گشت و گذار ساده از این منطقه داشته باشید و از قیمت های محصولات با خبر بشید، مطمئنا اختلاف قیمت قابل توجهی بین فروشنده خرد با نمایندگی های لوله پیدا می کنید. اگر کمی تیزهوشی به خرج بدید و کمی کنجکاو باشید می بینید که بعضی فروشگاه ها فعالیت بیشتر و میزان محصول بیشتری نسبت به رقیب های خودشون دارن که یکی از راه های تشخیص منبع اصلی هستند یا با چند پرسش و پاسخ ساده از دیگر کسب و کار ها میفهمید که کدوم نمایندگی و کدوم یه فروشگاه عادی محسوب میشه.

 

پیدا کردن بهترین برند لوله و اتصالاتاتصالات آذین لوله

 1-بهترین برند لوله تک لایه

لوله تک لایه ، لوله سفید یا لوله پلی پروپیلن پرمصرفترین انواع لوله در آبرسانی ساختمان می باشد که اغلب پروژه های ساختمانی از این نوع لوله ها استفاده می کنند. برند هایی که معرفی می کنیم بر اساس تجربه و میزان فروش هستش و آمار نشون داده که کدوم برند طرفدار بیشتر و رضایتمندی بالاتری نسبت به دیگر برند ها داشته اند.

آذین لوله

آذین لوله محصولی از شرکت گیتی پسند اصفهان می باشد که معتبرترین برند لوله تک لایه در ایران می باشد و اولین تولید کننده انواع لوله های گرمایش و سرمایش با این تکنولوژی بوده است. هم اکنون بازرگانی صدرا به عنوان بزرگترین نمایندگی لوله آذین در تهران می باشد که محصولات این برند را با فروش ویژه و خدمات پس از فروش مناسب ، ارائه می نماید. سیستم فروش اصلی این محصول به نام گیتی کالاست که ما به صورت مستقیم با این مجموعه در ارتباط هستیم و تمامی قیمت لوله سفید رو از اونها استعلام می گیریم.

نیک بسپار

دسته محصولات نیک بسپار هم کمابیش توانسته برخی از مشتریان را جذب نماید اما بازار انحصاری لوله تک لایه با قدرت به لوله آذین اختصاص داده شده و درصد کمی از مشتریان به سمت این شرکت و دیگر شرکت های تولید کننده می روند اما در لیست ما رتبه دوم رو به خود اختصاص داده است. اگر پروژه های زیاد حساسی ندارید یا می خواهید به صورت روکار لوله کشی کنید این محصول با قیمت مناسب تری در دسترس شما هستش و کارتون رو راه میندازه.

یزد لوله

همانند برند نیک بسپار ، لوله سفید یزدلوله یکی از قدیمی ترین تولید کننده لوله و اتصالات تم لایه و چند لایه در ایران می باشد. سیستم فروش و نحوه قیمت گذاری این شرکت تفاوت هایی ایجاد کرده است که شاید مناسب برخی از پیمانکاران و فعالان ساخت و ساز باشد. معمولا خریداران خرد از این برند استفاده می کنند چون قیمت اتصالات این شرکت مقرون به صرفه تر از دو برند قبلی هستش.

 

2-بهترین برند لوله پنج لایهلوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ

نیوپایپ

دومین محصول پرطرفدار شرکت گیتی پسند اصفهان برند نیوپایپ می باشد که در زمینه گرمایش از کف و شوفاژ خانه ها و سیستم های خنک کننده استفاده می شود. لوله نیوپایپ بیش از هر برند دیگری فروش دارد و انحصار فروش لوله و اتصالات پنج لایه را در اختیار دارد. بازرگانی صدرا بزرگترین نمایندگی نیوپایپ در تهران می باشد که محصولات این برند را با تخفیف بالا به فروش می رساند. اگر دنبال کیفیت خیلی بالا و مطمئن هستید قطعا بهترین انتخابتون لوله نیوپایپ میتونه باشه.

سوپرپایپ

تکنولوژی تولید لوله پنج لایه سوپرپایپ کمی متفاوت از لوله نیوپایپ می باشد و خط تولید پیشرفته تری دارد حتی امکان صادر نمودن محصولات این شرکت به کشور های دیگر فراهم شده است . برند و سوپرپایپ نوسان قیمت کمتری نسبت به نیوپایپ دارد و نحوه قیمت گذاری محصولات این شرکت مقرون به صرفه تر از رقیب قدرتمندشان است.

ایزوپایپ

لوله و اتصالات پنج لایه ایزوپایپ یکی دیگر از برند های قدیمی و توانمند در تولید انواع لوله های چند لایه است که به عنوان یک برند معتبر در پروژه های صنعتی معرفی شده است. ایزوپایپ هم نمایندگی های فروش بسیاری در استان تهران و دیگر شهرستان ها دارد که وظیفه تامین و ارسال محصولات را دارند.

 

دریافت و بررسی لیست قیمت لوله و اتصالاتدریافت لیست قیمت لوله

تا به اینجا یاد گرفتید که بهترین روش ها ، بهترین مکان ها و بهترین برند های انواع لوله و اتصالات را شناسایی کنید تا بهترین خرید را داشته باشد اما آخرین نکته کلیدی برای یک خرید عالی با بهترین قیمت ، دریافت و بررسی لیست قیمت فروشگاه ها می باشد.

ما در بازرگانی صدرا  لیست قیمت لوله آذین و لیست قیمت نیوپایپ رو به صورت مداوم بروزرسانی می کنیم و می تونید با دنبال کردن صفحات لیست قیمت سایت لوله و اتصالات بازرگانی صدرا ، بدون دسترسی به کارخانه های تولید کننده قیمت لوله تک لایه ، قیمت لوله پنج لایه ، قیمت لوله فاضلابی و قیمت شیرآلات ساختمانی را داشته باشید.

این مورد رو هم حتما در نظر داشته باشید که لیست قیمت ها بدون تخفیف هستش و بیشترین تخفیف لوله آذین و بیشترین تخفیف لوله نیوپایپ رو ما بر روی لیست نهایی لحاظ می کنیم تا همیشه برنده بازار رقابتی فعلی باشیم. پس قبل از خرید یه پیش فاکتور از ما و از دیگر فروشنده ها بگیرید تا در مقایسه متوجه قیمت بسیار خوب ما بشید.

راه‌های ارتباطی با بازرگانی صدراارتباط با بازرگانی صدرا

ساعت کاری بازرگانی صدرا از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۸ و روزهای پنجشنبه از ۸ تا ۱۴ است. برای ارتباط با کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱-۶۶۲۹۵۸۹۸ / ۰۲۱-۶۶۲۹۵۸۹۹ ۰۲۱-۶۶۲۹۷۱۰۷ / ۰۲۱-۶۶۲۹۷۳۴۰ تماس بگیرید. همچنین از طریق ایمیل loolehbaharan@gmail.com هرگونه سوال، نظر، انتقاد و پیشنهاد خود را برای بخش پشتیبانی ارسال کنید.

آدرس وب سایت مجموعه : https://1bs.ir/

هم چنین می توانید آخرین لیست قیمت محصولات و کاتالوگ آنها را از داخل ربات تلگرامی به آدرس sadragst_bot@  دریافت نمایید.

آدرس: استان تهران ، شهر تهران ، شادآباد ، بازار آهن ، بهاران۱، بلوک۳۵ ، پلاک۲۱

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
احمدرضا
۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰

واقعا مقاله خوبی بود ممنون

راهکار های جالبی برای خرید لوله تو بازار شادآباد بود ولی فروشنده های عمده لوله آذین و نیوپایپ عمدتا به خرده فروش ها اتصالات نمیفروشن و لیست قیمت لوله آذین برای اون هایی هست که فروشگاه هستن

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید