تخفیف کاشت ابرو ویژه سال نو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برای انجام فرآیند کاشت ابرو در کلینیک تخصصی ترانسپلنت و بهره مندی از مزایای بالای این تکنیک توسط پزشکان متخصص و آگاهی از تخفیفات باور نکردنی کاشت ابرو ویژه سال نو با ما همراه باشید.

https://clinichairtransplant.net/eyebrow-transplant-in-the-city-of-gharb/کاشت ابرو یکی از روش های درمانی ارجح به ویژه برای زنان است. از آنجا که زنان به طور مرتب و دائماً ابروهای خود را برمیدارند، رویدادی به نام Sulking در ابروهای آنها رخ می دهد و ابروها در جوانی ضخامت و حجم خود را از دست می دهند. امروزه رسیدن به حجم قدیمی و ضخامت ابروها با پیوند ابرو امکان پذیر است. برای انجام فرآیند کاشت ابرو در کلینیک تخصصی ترانسپلنت و بهره مندی از مزایای بالای این تکنیک توسط پزشکان متخصص و آگاهی از تخفیفات باور نکردنی کاشت ابرو ویژه سال نو با ما همراه باشید.

 

چگونه پیوند ابرو را انجام دهیم؟

عملکرد پیوند ابرو با روش کاشت مو FUE انجام می شود. روش انجام شده تحت بیهوشی موضعی حدود 3-4 ساعت طول می کشد. در پیوند ابرو ، از ریشه های گرفته شده از ناحیه NAPE استفاده می شود. این ریشه ها باید در یک زاویه خاص و در یک جهت خاص در منطقه قرار بگیرند تا پیوند شوند. فولیکول های مو با زاویه 45 درجه از پوست بیرون می آیند. ابروها بسیار متفاوت هستند. آنها با زاویه ای در حدود 10-15 درجه از پوست بیرون می آیند. در قسمت داخلی ابرو ، آنها شکلی دارند که موازی با زمین است زیرا در وسط و کمی به سمت پایین در قسمت بیرونی ابرو قرار دارد. بنابراین ، باید هنگام باز کردن کانال ها در هنگام کاشت ، مراقبت های بسیار دقیق انجام شود. در غیر این صورت ، ممکن است ابرو در هنگام کاشت نادرست متفاوت ظاهر شود ، ممکن است در جهت مخالف یا به سمت پایین بیرون بیاید. بنابراین ، پیوند ابرو قطعاً روشی است که باید توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود.


مشاوره ۲۴ ساعته کلینیک کاشت مو و ابرو:
۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱
۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰
۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲
کاشت ابرو در غرب تهران

 

پیوند ابرو و دستیابی به ظاهری زیباتر

با استفاده از این تکنیک کاربردی و عالی می توان شکل مورد نظر و دلخواه را به ابرو داد. داشتن ظاهری چشمگیر و عالی برای زنان و مردان از اهمیت بالایی برخوردار است و پیوند ابرو میکرو بایوگرفت به یکی از زیبایی شناختی ترین عملیات انجام شده برای مردان، به ویژه زنان تبدیل شده است. در بعضی از فرهنگ ها، ابروها به عنوان سمبل اقتدار برای مردان دیده می شوند. امروزه ظاهر ابروها، که در بیان صورت شخص مؤثر است ، می تواند با روش پیوند ابرو بایوگرفت بی عیب و نقص و چشمگیر طراحی شود.

 

 

پیوند ابرو چیست؟

با توجه به ظاهر زیبای ابروها در صورت و نیاز به بازسازی آن با گذشت زمان(به دلیل ریزش موهای ابرو)‌ و یا شکل دادن آنها به روشی جذاب تر از آنچه که وجود دارد، روش های بهبود فرم ابرو از اهمیت بالایی برخوردار است. و در میان تمامی روش ها،‌ پیوند ابرو با پیشرفت سریع روش Micro Fue در ده سال گذشته به روند جدیدی در ارائه ظاهر مورد نظر به ابروها تبدیل شده است. این روند در سالهای اخیر پیوند ابرو را به یکی از خواستارترین روشها در زمینه زیبایی شناسی پزشکی تبدیل کرده است.
پیوند ابرو تحت بیهوشی موضعی انجام می شود. اگرچه ممکن است افراد با توجه به آستانه درد خود هنگام استفاده از بیهوشی موضعی، درد کمی را تجربه کنند، اما این درد بسیار کم است. روش پیوند ابرو پس از استفاده از بیهوشی موضعی کاملاً بدون درد است. در پیوند ابرو ، پیوندهای نازک گرفته شده از پشت گوش ها با استفاده از تکنیک میکرو Fue به ابروها منتقل می شوند. پیوند ابرو آسان است و چند ساعت طول می کشد. و در پایان اطمینان حاصل می شود که فرد ابروهای زیبایی را که همیشه می خواسته، داشته باشد. پیوند ابرو ظاهری بسیار طبیعی تر و زیبا تر از روش خال کوبی است که توسط برخی از افراد که با ابروهای خود مشکل دارند استفاده می شود و اگر مراقبت صحیح اعمال شود، یک راه حل دائمی و همیشگی است.


شماره تماس کلینیک: ۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱
نشانی کلینیک: تهران ، بلوار دریا، بین شفق و مطهری جنوبی، ساختمان ساحل، پلاک ۱۰۴، واحد ۲

 

چرا کلینیک کاشت ابرو ترانسپلنت؟

قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین مراکز پیوند ابرو ، مهمترین کاری که شخص باید انجام دهد تحقیق در مورد تاریخچه پزشکی پزشک است که عملکرد پیوند ابرو را انجام می دهد. 

 

استفاده از جدیدترین تکنیک برای کاشت ابرو:

در کلینیک پیوند ابرو ترانسپلنت که مدیریت آن دکتر ضرغامی می باشد و زیر نظر کلینیک ماه زر است،‌ از جدیدترین تکنیک های کاشت موی دنیا برای پیوند ابرو استفاده می شود. دکتر ضرغامی با آشنایی با جدیدترین متد روز دنیا کاشت ابرو را به صورت RHT انجام می دهد. موارد زیر دلایلی است که شما می توانید با اطمینان خاطر کلینیک ترانسپلنت را برای کاشت ابرو انتخاب نمایید.

 

هدایت مناسب فولیکول ها در حین کاشت ابرو:

در غیر این صورت، نتیجه غیر طبیعی به دست می آید و متأسفانه بلافاصله توسط همه کسانی که آن را می بینند مشاهده می شود. به همین دلیل انتخاب جراح با تخصص در زمینه خود بسیار مهم است.

 

استفاده از دستگاه های پیشرفته:

در کلینیک ماه زر پیوند و کاشت مو و ابرو با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و با استفاده از روبوتیک انجام می گیرد که به کسب نتایج عالی منجر می شود.

 

رضایت بیماران:

 پس از دریافت اطلاعات در مورد پزشک، یک مسئله مهم دیگر نظرات بیمار خواهد بود. اظهارات بیماران در مورد کلینیک و رضایت بیمار از پزشک و خدمات کلینیک، به طور کلی، به این معنی است که شما یک قدم به انتخاب کلینیک مناسب نزدیک هستید. کلینیک ترانسپلنت مفتخر است که تمامی بیماران از نتایج خود به طور کامل رضایت دارند و در تمامی مراحل قبل و پس از درمان در کنار زیباجویان خود می باشد.

 

کلینیک ترانسپلنت پیوند ابرو را بدون تراشیدن ارائه می دهد

با استفاده تکنیک های نوین برای پیوند ابرو دیگر نیاز به تراشیدن موهای خود برای پیوند ندارید. 
ما وعده های واقع بینانه را به بیمار می دهیم: برنامه ریزی قبل از پردازش توسط پزشکان و بیماران تخصصی ما انجام می شود.
پیوند ابرو روشی است که مستقیماً بر ظاهر فرد تأثیر می گذارد. به همین دلیل، باید با دقت و ظرافت توسط پزشکان باتجربه انجام شود که می توانند جهت و زاویه مورد نیاز را به هر فولیکول مو ارائه دهند.
تیم حرفه ای کلینیک ماه زر اطمینان حاصل کرده است که با انجام صدها عمل پیوند ابرو و ارایه ابروهای سالم، زیبا و هماهنگ با چهره و طبیعی به خوبی نیازهای زیبا شناختی تمامی افراد با سلایق مختلف را برطرف می نماید.

 

 

قیمت پیوند ابرو

اگرچه پیوند ابرو یک عمل ساده و کوتاه مدت محسوب می شود، اما دست های متخصص باید به دلیل ظاهر زیبایی شناختی و بیان آن بر چهره شما، آن را انجام دهند. امروزه قیمت و تعرفه کاشت ابرو پر هزینه می باشد و موجب می شود که برخی از افراد قادر به انجام آن نباشند. خبر خوب برای شما اینکه می توانید از تخفیفات ویژه سال نوی ما برخوردار شوید و از این عمل ایده آل برای زیباتر ساختن چهره خود بهره مند گردید.

 

تخفیفات ویژه سال نو

مژده اینکه به منظور نزدیکی به سال جدید تخفیف ‌هایی برای مراجعه کنندگان در حوزه کاشت ابرو و مو در نظر گرفته شده است. برای به دست آوردن اطلاعات کامل در مورد این تخفیفات در کلینیک کاشت ابرو ترانسپلنت که زیر نظر کلینیک ماه زر می ‌باشد و مدیریت آن نیز دکتر ضرغامی است، توصیه می کنیم با پر کردن فرم مورد نظر در سایت با ما تماس بگیرید.
کلینیک زیبایی ترانسپلنت پکیج ها و قیمت هایی را برای شب عید به نحوی ارائه داده است که کسانی که از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند با هزینه مناسب و تکنیک های عالی و مدرن بتوانند به ابروهای دلخواه خود دست یابند.

برچسب ها:
کاشت ابرو
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید