ساخت خانه ی لاکچری زیبا با بهترین شرایط ممکن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

چطور یک خانه ی زیبا و لاکچری با امکانات موجود خود بسازید و بودجه ساخت خود را در بهترین حالت مدیریت کنید.

وقتی زمان و تلاش زیادی را صرف ساختن یک خانه سفارشی می کنید، باید زمان و پول خود را صرف طراحی، ساخت و تزئین خانه رویایی خود کنید. در واقع اگر به دنبال خانه ای لوکس هستید، انتخاب ساختن به جای خرید گزینه بسیار خوبی است، پس بهتر است خودتان دست به کار شوید.

ساخت خانه ی لوکس

مطمئن ترین راه برای رسیدن به خانه رویایی خود این است که خودتان آن را با کمک یک پیمانکار معتبر برنامه ریزی کنید. وقتی می سازید، کیفیت و موادی را که می توانید به راحتی بخرید را می سنجید، طراحی کف مورد نظر، شگفت انگیزترین دکوراسیون داخلی و موارد دیگر را تحقیق و پیدا می کنید!

احتمالاً فکر می‌کنید که من می‌توانم از دردسر ساختن نجات پیدا کنم و به جای آن یک خانه لوکس بخرم!

اما توصیه ی ما در برابر این تفکر شما این است که اگر به دنبال یک خانه لوکس هستید، بهتر است مزایا و معایب ساخت و ساز را در مقابل خرید یک خانه موجود بسنجید. ساختن خانه به شما این امکان را می دهد که طراحی خانه را کنترل کنید. همچنین می‌توانید امکانات ویژه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی و خانواده شما باشد.

آخرین چیزی که پس از خرید خانه می خواهید این است که مجبور شوید بازسازی های استرس زا را شروع کنید زیرا چیزهایی پیدا می کنید که برای خانواده شما کارایی ندارند یا باب سلیقه ی شما نیستند. در پایان، متوجه خواهید شد که ساخت یک خانه لوکس سفارشی به جای آن گزینه بهتری بوده است! با ساختن خانه لوکس خود می توانید رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. زمانی که تصمیم به ساخت خانه ای لوکس می گیرید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، ریز این موارد توسط مجموعه ی بتن آلوکا برای شما جمع‌بندی شده است، لذت ببرید.

ساخت خانه-ی-لاکچری

1-شناسایی مکان مناسب

آیا می‌خواهید در یک زمین دور از سکنه زندگی کنید که صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوید و در حیاط جلویی خود به تماشای حیوانات وحشی می‌نشینید؟ یا می خواهید خانه تان در یک فاصله نزدیک از مراکز خرید باشد؟ هنگام برنامه ریزی برای ساخت خانه لوکس خود، مکان از اهمیت بالایی برخوردار است!

همچنین باید احتمال فروش مجدد را در نظر بگیرید. حتی اگر قصد دارید مادام العمر در خانه لوکس خود زندگی کنید، همه چیز تغییر می کند. مهم است که همه احتمالات را در نظر بگیرید. وقت آن است که خانه رویایی خود را بسازید!

2-انتخاب پیمانکار مناسب

در مورد انتخاب پیمانکار مناسب، سازنده ای می خواهید که تجربه زیادی در طراحی و ساخت خانه های لوکس سفارشی داشته باشد. شما به پیمانکاری نیاز دارید که بتواند با هر دو سبک ساختمانی معاصر و کلاسیک کار کند. کسی که شخصیت شما و دقیقاً آنچه را که برای خانه لوکس خود در نظر دارید را درک کند.

3-تشکیل بودجه

پایبندی به بودجه برای خانه های لوکس یک چالش بزرگ است، به خصوص هنگام ساخت یک خانه سفارشی ممکن است بودجه ی کافی برای پوشش هزینه های اضافی نداشته باشید، توصیه می شود یک برنامه مالی تشکیل دهید.

بودجه شما به تعیین و انتخاب هر ویژگی اضافه شده، از اتصالات پیشرفته سفارشی گرفته تا لوازم الکترونیکی کمک می کند. چیزی که نباید اتفاق بیفتد این است که وقتی به پایان پروژه خود نزدیک می شوید متوجه شوید که بودجه خود را تمام کرده‌اید.

وقت صرف کنید تا بفهمید که چقدر برای هزینه کردن برنامه ریزی کرده اید. تهیه فهرستی از «نیازهای ضروری» به شما این امکان را می دهد که محل تخصیص بودجه خود را انتخاب کنید.

4-طراحی خانه های لوکس

آیا قبلا در خانه ای مجلل بوده اید یا زندگی کرده اید؟ خانه هایی که در عین مجلل بودن، فضای پرت ندارند و سازنده آن ها، هر فضا را کاربردی طراحی کرده اند. این به شما و سازنده شما بستگی دارد که برنامه ریزی کنید که چگونه از هر فضا حداکثر استفاده را ببرید، تا کل خانه شما گرم و دلپذیر باشد.

تعریف واقعی یک خانه لوکس سفارشی، خانه ای است که یک محیط خانوادگی عالی را فراهم می کند. در عین حال به فضایی دوستانه و جذاب برای پذیرایی از مهمانان نیاز دارید. با سازنده خود در مورد نحوه گذراندن وقت خود در خانه صحبت کنید تا مطمئن شوید خانه شما را همانطور که می خواهید کار می کند.

5-ایمن سازی خانه شما

شما می خواهید خانواده خود را ایمن نگه دارید و از اشیاء با ارزش خود محافظت کنید. هنگام طراحی و ساخت خانه، حفظ حریم خصوصی و امنیت فاکتورهای مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

با فناوری ها مدرن امروزی، گزینه‌های امنیتی با تکنولوژی بالا برای انتخاب وجود دارد. با پیمانکار و شرکت امنیتی خود در مورد سیستمی که برای طراحی و چیدمان خانه لوکس سفارشی شما مناسب است، مشورت کنید.

6-برنامه ریزی برای فروش مجدد

خانه های لوکس باید با در نظر گرفتن فروش مجدد طراحی شوند.اگر بعداً در زندگی بخواهید به ایالت دیگری نقل مکان کنید و خانه خود را به بازار عرضه کنید، چه؟ آیا خریداران بالقوه از خانه لوکس سفارشی شما قدردانی خواهند کرد؟ اگرچه اولویت شما باید طراحی خانه ای متناسب با سبک زندگی شما باشد، اما باید "جذابیت جمعی خانه" را در ذهن داشته باشید تا خانه شما همچنان برای خریداران دیگر جذاب باشد.

به عنوان مثال، فرض کنید یک فضای نشیمن بزرگ به اتاق خواب اصلی خود اضافه کرده اید، جایی که هیچ کس نمی تواند به آن دسترسی داشته باشد مگر اینکه از اتاق خواب عبور کند. این امر فروش مجدد را دشوار می کند یا ممکن است فضایی را برای دفتر شخصی یا یک سالن خصوصی خود بخواهید، که اکثر مردم این فضا را کاربردی نمی دانند.

چنین چیزهای کوچکی را در ذهن داشته باشید تا در نهایت نیازی به بازسازی خانه خود نداشته باشید تا حداکثر قیمت فروش مجدد را به دست آورید. بنابراین طراحی فضایی با در نظر گرفتن فروش مجدد مهم است.

سفارشی سازی خانه های لوکس

سفارشی سازی خانه های لوکس

1-انتخاب امکانات رفاهی

بعد از اینکه به طراحی اولیه فکر کردید، وقت آن است که به امکانات رفاهی فکر کنید. بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد که می توانید به خانه خود اضافه کنید. چیزهایی مانند استخر، زمین بسکتبال، آشپزخانه دل باز و... در واقع بهترین بخش طراحی یک خانه لوکس، اضافه کردن امکاناتی است که همیشه می خواستید داشته باشید.

2- طراحی اتاق های مناسب

پلان خانه لوکس شما واقعاً می تواند منعکس کننده سبک زندگی و سبک شخصی شما باشد. شما خانه ای می خواهید که تمام نیازهای شما را برآورده کند. به اضافه کردن اتاق هایی فکر کنید که نحوه زندگی شما را در خانه لوکس شما بهبود می بخشد:

1-2 طراحی یک اتاق غذاخوری بزرگ

این مورد برای سرگرمی در فضای داخلی ضروری است.

2-2 یک اتاق صبحگاهی

این گزینه معمولاً بیرون از آشپزخانه است و اتاق مناسبی برای صبحانه یا ناهار خوری معمولی است.

3-2 انباری بزرگ و با برنامه ریزی

باید در آشپزخانه شما باشد و نسبتاً بزرگ باشد، بنابراین فضای کافی برای ذخیره کردن مواد غذایی دارید.

4-2 طراحی یک اتاق آفتابگیر

این مورد می تواند در هر نقطه از خانه شما قرار گیرد. اتاق های آفتاب یک منطقه دنج برای لذت بردن از آفتاب و منظره زیبا فراهم می کنند.

5-2 یک اتاق بازی

این یک فضای پاتوق عالی است که ممکن است شامل میز بیلیارد و بازی های دیگر باشد.

6-2 رختکن

اگر مجموعه لباس های شما همیشه در حال رشد است، ممکن است از پیاده‌روی بزرگ در میان کمد لباس ها لذت ببرید!

7-2 یک اتاق موسیقی

برای افرادی که تمایل به موسیقی دارند، این اتاق باید دارای سقف های بلند برای ظاهری غنی و صدای بهتر باشد. می توانید از آن برای پیانوی بزرگ، درام ست و سایر آلات موسیقی خود استفاده کنید.

8-2 یک باشگاه ورزشی شخصی

یک راه عالی برای سالم ماندن و تناسب اندام در خانه داشتن سالن‌های ورزشی خانگی معمولاً در نزدیکی امکانات در فضای باز یا خارج از اتاق خواب اصلی قرار دارند.

9-2 یک سینمای خانگی

با یک صفحه نمایش بزرگ، کاناپه های زیبا و دستگاه پاپ کورن، می توانید بهشت ​​فیلم خود را در خانه بسازید.

10-2 طراحی یک دفتر کار خانگی

این مورد برای اکثر خانه های لوکس ضروری است. فضای آرامش بخشی ایجاد کنید که در آن بتوانید از حجم کاری خود، لذت ببرید.

11-2 یک کتابخانه

اتاقی زیبا و آرام برای مطالعه و تفکر آرام حتما در نظر داشته باشید.

3- کامل کردن آخرین جزئیات

هر جزئیات در خانه لوکس سفارشی شما اهمیت دارد. حتی چیزی مانند لوله کشی بر نحوه زندگی شما در خانه تأثیر می گذارد. سازنده شما باید بتواند توصیه کند چه چیزی را به خانه خود اضافه کنید، و چگونه آن را با بهترین قیمت تهیه کنید.

مشخصات خانه های لوکس

مشخصات خانه های لوکس

  • طرح ها و نقشه ها
  • طراحی سقف شیب دار
  • فونداسیون قوی
  • راهروی بتنی
  • سیستم های کف مهندسی شده
  • تیرچه های کف یکنواخت و ثابت که در برابر خم شدن و کوچک شدن مقاومت می کنند.
  • پنجره‌هایی با نمای شیب‌دار، نمای بیرونی با روکش آلومینیوم، صفحه‌نمایش کامل، و توری بین شیشه‌ای
  • آجر یا بلوک های رنگی زیبا و استاندارد ترجیحا بلوک سبک نمادار
  • ضد آب بودن مصالح دیوار و سقف
  • هشت پریز تلویزیون کابلی با استفاده از کابل RG6 برای اتصال به اینترنت پرسرعت در مکان های مختلف
  • نورافکن خارجی
  • چراغ های سقفی در تمام اتاق ها و راهروها
  • پیاده‌روی سفارشی الکتریکی با برقکاری حرفه ای
  • در بازکن گاراژ تسمه ای نصب شده با سنسور و صفحه کلید و 2 ریموت
  • لوله کشی/آشپزخانه و حمام
  • مخزن آب گرم گاز با راندمان بالا 50 گالن (در صورت وجود گاز)
  • میز آشپزخانه گرانیت
  • وان لباسشویی با شیر آب
  • کابینت آشپزخانه با لولاهای مخفی، اتصالات کشویی و درها و کشوها با بسته شدن نرم
  • تهویه مطبوع
  • راندمان 95% فیلتر تهویه مطبوع کل خانه
  • تزئینات داخلی
  • کاشی و سرامیک یا کفپوش دست تراشی شده و سرامیک در تمام حمام ها
  • شومینه گازی با کاشی و سرامیک یا سنگ
  • تجهیزات لوله کشی ارتقا یافته
  • وسایل روشنایی ارتقا یافته
  • سقف های سفید، که امکان انتخاب بیشتری از رنگ های دیوار را فراهم می کند.

ویژگی های مدرن کردن خانه های لوکس

سازندگان خانه های سفارشی وظیفه دارند آثار هنری نفیس ایجاد کنند که سبک زندگی و شخصیت صاحب خانه ها را برآورده کند. با تغییر زمان و پیشرفت، تعریف طراحی "لوکس" تغییر می کند.

ویژگی های مدرن کردن خانه های لوکس

1-خانه های لوکس متناسب با سبک زندگی شما هستند.

خانه های لوکس متناسب با سبک زندگی شما هستند.خانه های لوکس چیزهای بیشتری نسبت به طراحی های عالی و تزئینات فانتزی دارند. آنها با در نظر گرفتن آینده ساخته شده اند. تجمل گرایی یک سبک زندگی است. ویژگی های طراحی داخلی را انتخاب کنید که نحوه زندگی روزمره شما را بهبود می بخشد.

2-خانه های لوکس مطابق با تکنولوژی روز هستند.

سیستم های اتوماسیون خانگی در اکثر خانه های لوکس در مرکز توجه قرار دارند. با یک لمس آی‌پد می‌توانید همه چیز را از صدا و تصویر گرفته تا سیستم کلر را کنترل کنید. می‌توانید همه اتفاقاتی که در خانه‌تان می‌افتد را از طریق تلفن هوشمندتان بررسی کنید. این یک راه عالی برای بررسی ایمن بودن خانه شما یا حتی خاموش کردن چراغ ها در هر نقطه از جهان است.

3-خانه های لوکس از فضا به طور هوشمندانه استفاده می کنند.

جای خالی وجود ندارد؟ مشکلی نیست! در حالی که خانه های لوکس امروزی ممکن است زمین های کوچک تری را پوشش دهند، این بدان معنا نیست که آنها کوچکتر هستند. امروزه خانه های لوکس بیشتر و بیشتر دارای سطوح بیشتر و زمین کمتر هستند. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید برای دنبال کردن مقاله های تخصصی تر این چنینی حتما اینجا را ببینید و بوک مارک کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید