آشنایی با برترین ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کدامند؟ در این مطلب با ۵ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

هوش مصنوعی «Artificial Intelligence» به اختصار «AI» به نوعی فناوری اشاره دارد که هوش را برای ماشین‌ها فراهم می‌کند. یادگیری و حل مسئله با استفاده از یادگیری و الگو گرفتن از محیط، اساس کار هوش مصنوعی است که می‌تواند با هوشمند‌سازی ماشین‌ها، تغییرات بسیاری را در زندگی ایجاد کند. بنابراین فناوری کرپیتو نیز به این امر بی‌توجه نبوده و برخی از ارزهای دیجیتال با محوریت فعالیت‌هایی حول محور هوش مصنوعی ظهور کرده‌اند. کوین‌ها یا توکن‌های هوش مصنوعی به‌صورت معمول دارای یک پلتفرم «AI» هستند تا امکان طراحی و استفاده از برنامه‌های هوش مصنوعی برای کاربران را فراهم کنند. ترکیب هوش مصنوعی با بلاکچین می‌تواند نتایج جالبی را در پی داشته باشد. در ادامه به بررسی ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری خواهیم پرداخت.

معرفی ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری

 هدف از معرفی ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری، دادن سیگنال خرید به شما نیست. بلکه با معرفی این ارزها فقط می‌خواهیم با پروژه‌های برتر هوش مصنوعی که در سال جاری می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند را معرفی می‌کنیم. شما برای سرمایه‌گذاری روی هریک از این پروژه‌ها باید نمودار قیمت آن‌ را از نظر تکنیکال بررسی کرده و همچنین با تحلیل بنیادی آن‌ها دست به سرمایه‌گذاری بزنید. به‌هرحال چند مورد از ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری به قرار زیر هستند:

  • ارز دیجیتال گراف «GRT»

ارز دیجیتال گراف «GRT»

 

پروژه ارز دیجیتال گراف «The Graph» که با نماد جی‌آرتی «GRT» در بازار کریپتو عرضه شده، نمونه‌ای از ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی است که یک ابزار ایده‌آل برای شاخص‌بندی داده‌ها در شبکه اتریوم محسوب می‌شود. با توجه به اینکه اطلاعات زیادی روی این شبکه قرار دارد و هر روز نیز برنامه‌های بیشتری روی اتریوم طراحی و اجرا می‌شود، جست‌وجو و دسترسی در این شبکه یک مشکل بزرگ محسوب می‌شود که پروتکل گراف در جهت حل آن ایجاد شده است. درواقع این پروژه داده‌های موجود در شبکه بلاکچین را شاخص‌بندی کرده و در دسته‌های مختلف قرار می‌دهد. نسخه اولیه این پروژه در سال 2020 ارائه شد. اما هم‌اینک از گراف برای جست‌وجوی داده در سیستم‌هایی همچون اتریوم، سیستم توزیع فایل غیرمتمرکز «IPFS» و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • ارز دیجیتال «FET»

پروژه فچ‌ای‌آی «Fetch.Ai» که ارز دیجیتال آن با نماد «FET» در بازار کریپتو عرضه شده، نمونه دیگری از ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری است که یک پروژه تحت اتریوم با استاندارد «ERC-20» است و ایجاد آن به سال 2017 برمی‌گردد. این پروژه روی ایجاد یک شبکه هوشمند برای کاربران تأکید دارد که بتواند به‌صورت مستقل تصمیم‌گیری کرده و از واسطه‌های متمرکز بی‌نیاز باشد. این پروژه با استفاده از هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، یادگیری ماشینی و .... ایده خود را عملی می‌کند. گسترش فعالیت‌های اقتصادی بدون دخالت انسان از اهداف این پروژه است. فعالیت‌هایی که با هوش مصنوعی بتوانند یاد گرفته و خود تکامل پیدا کنند. درواقع این پروژه می‌تواند با تعامل با سایر پروژه‌های هوش مصنوعی، خود را تکمیل کند!

 

ارز دیجیتال «FET»

 

  • ارز دیجیتال «OCEAN»

پروژه اوشن پروتکل «Ocean protocol» که ارز دیجیتال آن با نماد «OCEAN» در بازار کریپتو عرضه شده، یکی دیگر از ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری مبتنی بر شبکه اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از اطلاعات و داده‌های خود درآمد کسب کنند. سایر کاربران نیز می‌توانند با اتصال به این شبکه و پرداخت هزینه، از آن اطلاعات و داده‌ها استفاده کنند. تبادل سریع و آسان داده‌ها از جمله اهداف اصلی اوشن پروتکل است. سابقه ایجاد این پروژه به سال 2017 برمی‌گردد. اوشن پروتکل همچنین در تبادل فضای اطلاعاتی نیز نقش مؤثری دارد. به طوری‌که افراد در برابر فضای اضافی که در اختیار این شبکه قرار می‌دهند، می‌توانند ارز دیجیتال «Ocean» پاداش بگیرند!

 

ارز دیجیتال «OCEAN»

 

  • ارز دیجیتال «RLC»

پروژه آی‌اکس یا آی‌اگزک «iExec» که ارز دیجیتال آن با نماد «RIC» در بازار کرپیتو عرضه شده نیز نمونه دیگری از ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری است که روی شبکه اتریوم ایجاد شده و توکن آن با استاندارد «ERC-20» ارائه شده است. درواقع آی‌اگزک یک سیستم رایانش ابری غیرمتمرکز است که اجازه می‌دهند برنامه‌های غیرمتمرکز «dApps» به منابع موردنظر خود در «iExec Cloud» دسترسی داشته باشند. این پروژه هوش مصنوعی نیز در سال 2017 کلید خورده و امروزه یکی از پروژه‌های معروف هوش مصنوعی در حوزه بلاکچین محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند در بازار این پلتفرم به خرید و فروش قدرت محاسباتی بپردازند. توسعه‌دهندگان نیز می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکز خود را با استفاده از آن اجاره دهند. کاربران می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال «Rlc» از امکانات، اطلاعات و قدرت محاسباتی این پلتفرم استفاده کنند!

می‌بینید که تمام پروژه‌های معرفی شده به نوعی از فناوری هوش مصنوعی و تلفیق آن با شبکه غیرمتمرکز بلاکچنی، سعی در ارائه خدمات قابل توجهی داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به جست‌وجوی اطلاعات و تلفیق و استفاده گسترده از آن اشاره کرد. این ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری می‌توانند مناسب باشند. اما تصمیم‌گیری برعهده شما است.

چطور ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی را خریداری کنیم؟

اگر شما در بررسی‌های خود تصمیم به خرید هریک از ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری گرفته باشید، برای خرید رمزارز موردنظر خود باید به صرافی‌های آنلاین مراجعه کنید. صرافی‌های بین‌المللی برای این امر پیشتاز هستند، اما به دلیل اینکه امکان واریز مستقیم ریال به آن‌ها امکان‌پذیر نیست و همچنین به دلیل تحریم‌ها با فعالیت کاربران ایرانی مشکل دارند، در نتیجه می‌توان ارزهای دیجیتال موردنظر خود را به‌صورت مستقیم، با واریز ریالی و بدون دردسر از پلتفرم‌ها و صرافی‌های داخلی خریداری کرد. صرافی «بیت پین» یکی از صرافی‌های داخلی است که امکان خرید بیش از 100 ارز دیجیتال را فراهم کرده است. در ادامه سایر ویژگی‌های این پلتفرم را نام خواهیم برد.

امکانات صرافی «بیت پین» برای خرید ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی

گفتیم خرید ارز دیجیتال از پلتفرم‌های داخلی با سهولت و سرعت بیشتری همراه است. اگر بخواهیم ویژگی‌ها، امکانات و مزایای صرافی داخلی بیت پین برای خرید ارزهای دیجیتال را نام ببریم، موارد زیر در اولویت قرار دارند:

  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتال محبوب و پرطرفدار مانند بیت‌کوین، دوج کوین، اتریوم، کاردانو و...
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته آنلاین
  • دارای نسخه اپلیکیشن‌های موبایل (اندروید و IOS)
  • امکان خرید ارز دیجیتال با حداقل سرمایه 100 هزار تومان
  • خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد
  • امنیت بالا
  • دارای کیف‌پول اختصاصی ارزهای دیجیتال
  • امکان انجام ثبت‌نام و احراز هویت در کمتر از 24 ساعت

موارد فوق برخی از ویژگی‌های صرافی بیت پین در خرید و معامله ارزهای دیجیتال هستند. همین حالا می‌توان قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی را در این پلتفرم بررسی کرده و در صورتی که قصد خرید آن‌ها را داشته باشید می‌توانید بلافاصله برای ثبت‌نام و احراز هویت در آن اقدام کرده و شروع به خرید نمایید.

منبع: https://bitpin.ir/academy/what-is-artificial-inteligence/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید