10 نکته در طراحی ویترین مغازه پوشاک مردانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

---

در اینجا ده نکته کلیدی در طراحی ویترین و دکور وجود دارد که می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند. آیا تا به حال مدلی از ویترین آنقدر توجه شما را به خود جلب کرد که بخواهید بایستید و به اقلام داخل آن نگاه کنید؟ آیا از خود پرسیده اید چه چیزی ممکن است اینقدر برای شما جالب باشد؟ هدف اصلی ما از طراحی یک مدل ویترین خاص چیست و هدف ما انتقال چه پیامی به مخاطب است؟ ویترین مهم است، اما چیزهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت...
ویترین شما تاثیر مستقیمی بر جذب مشتری و فروش شما دارد. شاید تا به حال مغازه هایی را ندیده باشید که ویترین جذابی نداشته باشند و مشتریان زیادی داشته باشند؟ البته اکیدا توصیه می کنیم که شروع کار خود را با پایان کار دیگران مقایسه نکنید!
شما در ابتدا باید مشتریانی را جذب کنید که از شما خرید کنند، از کیفیت خدمات شما راضی باشند، محصولات شما را تبلیغ کنند و سپس مشتریان دیگر بدون توجه به دکور و ظاهر فروشگاه شما به سراغ شما بیایند...
این فرآیند چند خطی در بهترین حالت بین سه تا ده سال طول می کشد و البته هرگز پایان نخواهد یافت مگر اینکه بتوانید اولین مشتریان را جذب کنید!

 

تولیدی رگال خاص تولید کننده متنوع ترین رگال ویترین مغازه

برای داشتن بهترین ها، رگال خاص اینجاست تا نیازهای شما را برآورده کند. اگر قصد طراحی ویترین مغازه را دارید، با کمک از رگال خاص بهترین تجربه طراحی ویترین مغازه  را داشته باشید.
در رگال خاص شما می توانید هر طرح رگال لباس مدنظر خود را سفارش دهید.
تنوع کم، طراحی قدیمی و صنعت سنتی تولید رگال  و آینه در ایران که بعضاً نیاز بازار مدرن امروزی را برآورده نمی کرد، ما را بر آن داشت تا تولید کانسپتهای مدرن و مطابق استانداردهای روز دنیا را آغاز و گامی ارزشمند در جهت ارائه ی محصول با کیفیت و در خور بازار برداریم.اکنون با تولید و طراحی بیش از یکصد مدل از انواع رگال فروشگاهی، کمد لباس، لوازم مزون و غیره … سعی بر آن داریم تا رضایت شما را هر چه بیشتر جلب نموده و با صادرات محصولات به کشورهای عمان، عراق و … کمکی درجهت احیای هر چه بهتر تولید ملی با کیفیت کرده باشیم.

 

1. ویترین مهمترین ابزار تبلیغاتی شماست

شاید بارها دیده باشید که در یک مکان نصب شده و در عرض چند ماه توسط کاربر دیگری جایگزین شده است و باز هم پس از مدت کوتاهی خدمات فروشگاه تغییر کرده است. صرف نظر از عدم موفقیت و عوامل فروش ناموفق این فروشگاه ها، مهمترین آنها این است که نمی توانند مشتری و مخاطب مناسب را جذب کنند و بدون شک طراحی داخلی و طراحی ویترین مغازه یکی از راه هایی است که به شما کمک می کند تا از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید! پس در انتخاب و چیدمان ویترین بسیار دقت کنید.
 

ویترین لباس مردانه

 

 
2. ویترین نماینده فروشگاه شما و کالای شماست

با ویترین مغازه تان چه پیام، چه کلمه و چه نکته ای را می خواهید به مشتری برسانید؟ به این سوال پاسخ خیلی واضح بدهید و بعد سوال مهمتر دیگری وجود دارد. آیا ویترین فعلی شما این پیام را ارائه می دهد؟ شاید وقت آن رسیده که در سیاست های تبلیغاتی خود تجدید نظر کنید که یکی از مهمترین آنها ویترین است...

 

3. فروش ارزان یا لوکس؟

آیا شما یک فروشنده مقرون به صرفه هستید؟ آیا مجموعه ای از مواد با کیفیت و مقرون به صرفه دارید که خرید خوبی برای بسیاری از رهگذران محسوب می شود؟ آیا ویترین شما این پیام را ارسال می کند؟ آیا مشتریان در نگاه اول متوجه وجود مواد متنوع با قیمت های مقرون به صرفه در فروشگاه خواهند شد؟

 

4. لباس، کیف، کفش یا عینک؟

آیا ویترین شما نشان دهنده محصولاتی است که در فروشگاه می فروشید؟ چیدمان چند لباس پشت ویترین ممکن است باعث نشود عابران و خریداران متوجه شوند که علاوه بر لباس در فروشگاه، کیف و کفش می فروشید..

 

5.  ویترین لوکس با وسایل معمولی!

آیا مدل و دکوراسیون ویترین با قیمت محصولاتی که در فروشگاه دارید مطابقت دارد؟ اگر یک کابینت بسیار ساده و کاربردی برای فروشگاه خود تهیه کرده اید که به راحتی با مواد بسیار رایج چیدمان می شود، امیدوارم انتظار نداشته باشید که مشتریان برای خرید لوازم فروشگاه شما، قیمت متریال لوکس و گرانی را پرداخت کنند! و اساساً افرادی که به دنبال چیزی خاص و مجلل هستند فروشگاه شما را به عنوان مکان مناسبی برای خرید انتخاب نمی کنند!
 

ویترین لباس

 

6. هنرهای مفهومی یا طرح های پیش پا افتاده؟

برای فروش محصولات لوکس و انحصاری می توانید از هنر مفهومی و مفاهیم خاص در طراحی ویترین مغازه  استفاده کنید. به مشتریان خود اجازه دهید در یک نگاه سلیقه خاص شما در طراحی ویترین و انتخاب محصول را درک کنند و سپس برای خرید وارد فروشگاه شوید...
برای فروش اجناس ارزان به صورت عمده به مخاطبان بیشتر، بهتر است از ویترین های کمی ساده تری استفاده کنید که در آن اجناس بیشتری نسبت به مدل فروشگاهی چیده شده است. به هر حال، ویترین مغازه جایی است که بهترین محصولات شما در آن قرار دارند.

 

7. نمادهایی برای برند و محصولات شما

دکورهای منحصر به فرد و خاص به نحوی استفاده از فروشگاه شما را تداعی می کند، در صورتی که برای نمایش مناسب باشد. یک سوزن و نخ بسیار بزرگ ممکن است نشان دهنده یک فروشگاه پارچه باشد، اما مطمئناً انتخاب خوبی برای یک عینک فروشی نخواهد بود!
در این مورد استثنا وجود دارد! اگر مغازه شما برند شناخته شده ای است، می توانید از تزئینات لوکسی استفاده کنید که شاید ربطی به نوع متریال داخل مغازه نداشته باشد.

 

8. من یک فروشگاه شاخص هستم!

اگر فروشگاه و محل کار شما در مکانی قرار دارد که واحدهای تجاری مشابه زیادی وجود دارد، به عبارت دیگر اگر مشتریان مختلف این مکان را به عنوان تجارتخانه این محصول می شناسند، دست شما برای طراحی ویترین مغازه بسیار بازتر است.

شما به راحتی می توانید یک ویترین را بدون نگرانی از ندانستن نوع فروشگاه تزئین کنید زیرا خریداران در نهایت از کنار فروشگاه شما عبور می کنند و محصولاتی را که دارید از نزدیک می بینند. علاوه بر این، خلاقیت شما در دکوراسیون و طراحی پنجره به شما کمک می کند تا همسالان خود را پشت سر بگذارید.

 

9.  خلاقیت در طراحی دکوراسیون و ویترین  مغازه

برای طراحی ویترین مغازه و دکوراسیون نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. در اینجا خلاقیت حرف اول را می زند. یک دکوراسیون شیک و جذاب از گونی های ساده و بدون تزئین می تواند با چند میز چوبی که زیر آن نورپردازی شده و کیف و کفش های جذابی روی آن ها گذاشته شده است، به راحتی مشتریان را به فروشگاه جذب کند.

 

10. ویترین، بازی نور، رنگ و نمایش

شاید مهم ترین نکته در طراحی ویترین استفاده از نورپردازی محتاطانه و آشکار در حین توجه به ست رنگ باشد. رنگ‌ها پیام‌های متفاوتی می‌دهند و نمی‌توان مکانی را که نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند، مانند ویترین، با ترجیح رنگ شخصی طراحی کرد.
ترکیب رنگ ها، نور و رنگ اجناس موجود در ویترین، ترکیب رنگی را ایجاد می کند که می تواند جلب توجه کند یا تصویری منفی را برای مشتریان فروشگاه ایجاد کند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید