5 مزیت مهم جعبه آتش نشانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به بررسی کلی جعبه های آتش نشانی می پردازیم. این مقاله را از دست ندهید. با ایمن پیشتاز همراه باشید:

جعبه آتش نشانی در هر خانه‌ای لازم است. در این جعبه تجهیزات مهم آتش نشانی نظیر کپسول آتش نشانی در آن قرار می گیرند. وجود این جعبه ها به زیبایی ساختمان شما کمک می کند و در صورت حوادی مانند آتش سوزی های جزئی بسیار کمک کننده هستند و به جلوگیری از آتش سوزی های بزرگتر کمک می کند. در این مقاله به بررسی کلی جعبه های آتش نشانی می پردازیم. این مقاله را از دست ندهید. با ایمن پیشتاز همراه باشید:

 

5 مزیت مهم جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی علاوه بر جلوگیری از حوادث بزرگ مزایای بی شماری دارد که برخی از آن ها عبارت‌اند از:

  1. سرمایه گذاری خود را تضمین کنید! - از سطح بالاتری از دسترسی و راحتی برای آتش نشانی سخت کوش خود اطمینان حاصل کنید!
  2. مطابق با مقررات! – جعبه آتش نشانی مقرون‌به‌صرفه، بادوام، و نصب ساده ما با افتخار به شما در انجام این کار کمک می‌کنند!
  3. بسیار قابل مشاهده بمانید! - یک کت پودر قرمز روشن به نمای ساختمان شما بهبود می بخشد.
  4. نصب جعبه با تجهیزات مناسب! - ما به شما اجازه نمی دهیم اشتباه استفاده از پیچ ها را مرتکب شوید. سخت افزار مناسب برای سطح خود را به طور مستقل انتخاب کنید!
  5. مطمئن باش! - در مواقع اضطراری با دستورالعمل ها و کلید های مناسب در دروازه ها و در های خود، می توانید کمی عمیق تر نفس بکشید و از امنیت سطح بالا یا آتش نشانی لذت ببرید!

محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. اما بعضی از این جعبه ها با توجه به پریز های داخل ایران شخصی سازی شده‌اند. اما بهتر است قبل از خرید مشخصات فنی آن ها را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید.

 

جعبه اتش نشانی 1

 

ویژگی جعبه آتش نشانی

در زمان وقوع حادثه وقت ارزشی بسیاری دارد. جعبه آتش نشانی به شما در مدیریت زمان کمک کرده و از آتش سوزی های بزرگتر جلوگیری می کند. این جعبه ویژگی های دیگری نیز دارد که برخی از آن ها عبارت‌اند از:

1.      ایمنی

زمانی که جعبه های آتش نشانی خوبی در ملک خود قرار داده اید از آرامش خاطر و امنیت لذت ببرید! این مدل به گونه‌ای طراحی شده است که عناصر را از بین ببرد، کلید ها و دستورالعمل‌ های شما را ایمن کند و از پس سال ها خدمت در فضای باز بر بی آید.

2.      بادوام

Ultimate Fire Box یک جعبه قرمز روشن با دوام و بسیار قابل مشاهده است و دو کلید همراه آن به صورت استاندارد ارائه می شوند.

3.      ابعاد

ابعاد 4.15 x 4.50 x 5.53 اینچ با فضای ذخیره سازی داخلی 3.06 x 4.35 x 5.38 اینچ - Ultimate Fire Box ابعاد عالی را به شما می دهد تا مطمئن شوید که پایه های شما در مواقع اضطراری پوشیده شده است. صفحه پشتی دارای چهار سوراخ نصب از قبل حفر شده است. آن ها در مرکز به صورت افقی و عمودی 2.53 اینچ از هم فاصله دارند. اما ابعاد آن ها متغیر است و با توجه به نیاز شما می توان جعبه آتش نشانی را شخصی سازی کرد.

مشخصات فنی جعبه آتش نشانی

زمانی که جعبه های آتش نشانی خوبی در ملک خود قرار داده اید از آرامش خاطر و امنیت لذت ببرید! این مدل به گونه‌ای طراحی شده است که عناصر را از بین ببرد، کلید ها و دستورالعمل‌ های شما را ایمن کند و تا سال‌ ها خدمات در فضای باز را حفظ کند.

ابعاد این جعبه ها 4. 15 x 4. 50 اینچ 5. 53 اینچ با فضای ذخیره سازی داخلی 3. 06 اینچ 4. 35 x 5. 38 اینچ - ULTIMATE FIRE BOX ابعاد عالی را به شما می دهد تا از به مشکل بر نخورید. در مواقع اضطراری تحت پوشش قرار می گیرند. این جعبه های سختکوش را در اداره آتش نشانی یا منزل مسکونی خود قرار دهید و در زمان وقوع حادثه آرامش بیشتری داشته باشید.

 

جعبه اتش نشانی 2

 

هرگز فراموش نکنید!

در ها و پنجره های خود را ذخیره کنید و مطمئن شوید که دستورالعمل های مهم اضطراری شما در زمان استرس بالا انجام می شود! ما نصب را آسان کرده ایم. چهار سوراخ از پیش سوراخ شده به شما امکان می دهد از مناسب ترین سخت افزار خود (البته بسته به سطح) برای نصب جعبه آتش نشانی در هر جایی که نیاز دارید استفاده کنید! و دو کلید شامل استاندارد هستند.

جعبه های خود را امروز سفارش دهید! لازم نیست به شما بگویم که امنیت مهم است. بنابراین ULTIMATE FIRE BOX را در یک لایه بادوام و بسیار قابل مشاهده تهیه کنید و کار را انجام دهید! شامل دو کلید ابعاد کلی 4. 15 x 4. 50 اینچ 5. 53. فضای ذخیره سازی داخلی 3. 06 اینچ 4. 35 اینچ 5. 38 اینچ است. صفحه پشتی دارای چهار سوراخ نصب از قبل حفر شده است. اینها 2. 53 اینچ در مرکز به صورت افقی و عمودی فاصله دارند. سخت افزار نصب شامل نمی شود.

https://www.kapsool125.com/categories/40-firebox

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید