بهترین مدل های تزریق ژل لب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

برای داشتن لب های زیبا و مناسب صورت شما، بهترین مدل تزریق ژل لب کدام است؟ در اینجا می توانید جواب سوالات خود را دریابید.

با افزایش سن، حجم خود را در بسیاری از نواحی مختلف بدن از دست می دهیم. این کاهش حجم شامل ویژگی های برجسته صورت مانند گونه ها و لب ها نیز می شود. وقتی حجم لب ‌هایمان را از دست می ‌دهیم، ظاهر ما را تحت تأثیر قرار می ‌دهد و می ‌تواند ما را مسن ‌تر نشان دهد و همچنین بر خطوط ظریف و چین ‌و چروک‌ هایی که در اطراف دهان ایجاد می ‌شوند تأکید کند. این تنها یکی از دلایلی است که برخی از بانوان ترجیح می دهند با مراجعه به کلینیک ها و استفاده ازپر کننده های مناسب، لب های خود را اصلاح نمایند. پرکننده های لب برای تقویت، پرکردن و زیباتر ساختن لب ها به شکل ایده آل استفاده می شوند. اما چگونه می توانید تشخیص دهید که کدام فیلر برای لب های شما موثرتر عمل می کند. برای داشتن لب های زیبا و مناسب صورت شما، بهترین مدل تزریق ژل لب کدام است؟ در اینجا می توانید جواب سوالات خود را دریابید.

 

لب زیبا

 

موثرترین پرکننده های لب

موثرترین پرکننده های لب عبارتند از:

Juvéderm Ultra. این پر کننده برای حجم دادن به لب های نازک و محو شده استفاده می شوند. Juvéderm Ultra کمی نرم است و در لمس کمی طبیعی تر است. این فیلر که در کلینیک های تخصصی برای تقویت لب مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند برای حدود 6 ماه تا یک سال نتیجه دهد.

مشاوره ۲۴ ساعته تزریق انواع ژل لب:

۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱

۰۹۱۲۷۳۰۰۷۹۰

۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲

بهترین کلینیک تزریق ژل سعادت آباد

Juvéderm Volbella. Volbella برای بهبود وضوح لب، ایجاد یک کمان کوپید در بالای لب استفاده می شود و به حداقل میزان حجم می دهد. Volbella یک پرکننده نازک در نظر گرفته می شود، بنابراین نتایج بسیار ظریف خواهد بود. نتایج با Volbella حدود 6 ماه باقی می ماند.

Juvéderm Vollure. ولور در بین تمام گزینه های پرکننده لب بیشترین ماندگاری را دارد و تا 18 ماه ماندگاری دارد. فیلر نرم باقی می ماند اما ساختار و فرم مورد نیاز برخی از لب ها را فراهم می کند.

Restylane Refyne و Defyne. هم Refyne و هم Defyne به لب ها حجم می دهند و از ساختاری پشتیبانی می کنند تا از ماندگاری طولانی ترین نتایج ممکن اطمینان حاصل کنند. Refyne و Defyne علاوه بر قابلیت حجم دادن به لب‌ها، در نرم کردن چین‌های بینی و خطوط ماریونت برای صاف کردن ناحیه بین بینی و چانه بسیار موثر هستند. نتایج معمولاً بین 6 ماه تا یک سال دوام دارند.

 

انواع پرکننده لب

 

بزرگ کردن لب با انتقال چربی

دکتر ضرغامی بزرگ کردن لب با انتقال چربی را پیشنهاد می کند. با استفاده از این گزینه، لیپوساکشن برای برداشتن چربی از ناحیه اهداکننده بدن (معمولاً ران، باسن، شکم یا پهلوها ) استفاده می ‌شود، سپس چربی تحت یک فرآیند تصفیه کامل قرار می‌ گیرد و آماده می شود تا به لب ‌های شما تزریق شود.

بزرگ کردن لب با انتقال چربی دارای چند مزیت است:

  • لیپوساکشن محل اهدا کننده را حجاری می کند
  • نتایج می تواند تا پنج سال باقی بماند
  • چون از سلول های خود فرد استفاده می گردد، بنابراین کمترین عارضه را می تواند به همراه داشته باشد.

در طول مشاوره اولیه، پزشکان ما می توانند اطلاعات بیشتری در مورد همه گزینه های شما در اختیار شما قرار دهد.

چگونه بهترین فیلر لب را برای خود پیدا کنم؟

بهترین فیلر لب چیست؟ این موضوع تا حد زیادی به آناتومی، خواسته ها و اهداف شما بستگی دارد. بهترین راه برای تعیین اینکه کدام پرکننده لب نتایج مورد نظر شما را به همراه خواهد داشت، مشاوره انفرادی با یک جراح پلاستیک مجرب است. چندین محصول از جمله چربی خود شما وجود دارد که می تواند برای ایجاد تغییرات ظریف و واضح در لب های شما استفاده شود. جراح پلاستیک شما می تواند شما را به سمت موثرترین مورد برای نیازهای خاص شما راهنمایی کند.

پزشکان ما در زمینه کاری خود با تجربه، دلسوز و قابل اعتماد می باشد. آن ها می توانند با همکاری مستقیم با شما، شنیدن خواسته های شما و ارائه اطلاعات صادقانه در مورد مزایا و محدودیت های هر یک از پرکننده های لب، به شما کمک کنند تا بهترین گزینه را برای تقویت لب خود بیابید. برای تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، همین امروز تماس بگیرید.

انواع تقویت کننده لب

دو نوع مختلف برای تقویت و بهبود ظاهر لب وجود دارد: جراحی و غیر جراحی. جراحی لب‌ها معمولاً شامل انتقال چربی از ناحیه ‌ای از بدن که در آن چربی ناخواسته وجود دارد و به لب ‌ها می‌ رود. این روش معمولا در یک جلسه انجام می شود و نتایج دائمی است.

استفاده از پرکننده‌ های پوستی محبوب‌ ترین روش برای تقویت لب در میان کسانی است که خواهان بزرگ ‌کردن لب ‌هایی با ظاهر طبیعی هستند. اگرچه کلاژن برای سال ‌ها پرمصرف ‌ترین ماده تزریقی بود، اما بیشتر با پرکننده‌های جدیدتر مبتنی بر اسید هیالورونیک مانند Juvéderm®، Restylane® و Volbella جایگزین شده است. اینها نسبت به کلاژن واکنش های آلرژیک کمتری را در بیماران ایجاد می کنند و می توانند به تدریج برای ایجاد نتایج طبیعی برای بیماران استفاده شوند.

شماره تماس کلینیک تزریق ژل دکتر لاغری: ۹۱۰۰۲۵۵۵ – ۰۲۱
نشانی کلینیک: تهران ، بلوار دریا، بین شفق و مطهری جنوبی، ساختمان ساحل، پلاک ۱۰۴، واحد ۲

مدل های تزریق ژل لب

تزریق ژل لب بر اساس میزان و ناحیه ای که تزریق می گردد مدل های متفاوتی را ایجاد می نماید. در سراسر دنیا مدل های محبوب مختلفی برای تزریق ژل لب وجود دارد. محبوب ترین مدل ها شامل:

مدل لب طبیعی و کلاسیک: این مدل لب مناسب افرادی است که لب های نازک و کم حجمی دارند و ترجیح می دهند که تزریق ژل لب با ظاهر طبیعی انجام شود و پر حجم نباشد. استفاده از این روش معمولا برای تمامی افراد مورد پسند بوده و ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد می نماید.

 

مدل لب کلاسیک

 

مدل لب روسی: روس ها به عنوان یکی از زیباترین ملیت های جهان شناخته می شوند. ممکن است متوجه شده باشید که چگونه زنان روسی لب ‌هایی شبیه به سوپر مدل را به تصویر می ‌کشند، بدون اینکه حجم غیر طبیعی و بالایی داشته باشند. این مدل لب جزو پرطرفدارترین مدل های موجود در جهان است که ظاهر و فرم غیر طبیعی و پر حجمی ندارد. قطعا مهارت پزشک در ایجاد این مدل به صورت طبیعی و زیبا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مدل لب روسی

 

مدل لب قلبی: به طور کلی مدل لب قلبی مدلی جذاب می باشد که طرفداران زیادی دارد. ایجاد این مدل لب نیازمند مهارت پزشک می باشد. این تکنیک بیشتر مناسب افرادی است که صورت آن ها بیضی است. این مدل ظاهری زیبا و جذاب به لب ها می دهد ولی درصورت نارضایتی خارج ساختن ژل خیلی مشکل است.

 

مدل لب قلبی

 

مدل لب عروسکی: در مدل عروسکی، حجم لب پایینی در مقایسه با لب بالایی بیشتر است که ظاهری زیبا و عروسکی ایجاد می نماید. ولی باید در نظر داشته باشید که انجام چنین تزریق های زیبایی اگر به شکل بی رویه و در حجم زیاد انجام شود، چهره ی فرد را از حالت طبیعی خارج می ‌کند.

مدل لب چاکدار: این مدل بسیار خاص است. در این روش لب پایینی در ناحیه وسط دارای یک چاک است و در دو طرف آن حجم لب بیشتر است که ظاهری چاک دار به آن می بخشد. لب های مدل چاکدار زیبایی لبخند را چند برابر می نمایند.

مدل لب فانتزی: این مدل بسیار فانتزی است و مناسب افرادی است که تمامی اعضای صورتشان از جمله بینی، گونه و چانه نیز به صورت فانتزی درآمده اند. این مدل طرفداران خاص خود را دارد و خیلی در میان تمامی افراد محبوب نیست.

 

مدل لب فانتزی

 

مدل لب گرد: در این مدل لب تزریق ژل به گونه ای انجام می شود که چروک های موجود بر سطح لب از بین برود و پوست روی لب صاف گردد. در این مدل لب بالایی دارای حجم بیشتری نسبت به لب پایینی است و فرم نهایی لب گرد می باشد.

 

مدل لب گرد

 

انتخاب بهترین مدل های تزریق ژل لب

برای انتخاب بهترین مدل جهت تزریق لب های شما، باید اهدافتان را به خوبی مشخص نمایید. به عنوان مثال کمی در مورد آناتومی لب خود اطلاعات کسب نمایید. اما باید بدانید که تصمیم‌ گیری در مورد شکل لب شما باید عمدتاً بر این اساس باشد که چه سبکی برای لب ‌های شما مناسب ‌تر است.

متخصص پوست در مورد لب های شما و شکلی که می خواهید داشته باشند با شما مشورت خواهد کرد. آن ها ویژگی های صورت و رنگ پوست شما را بررسی می کنند. بعد از اینکه با فرم موافقت کردید، می ‌توان برای فرم دادن به لب‌ ها، تزریق لب انجام داد.

چگونه می توانم طبیعی ترین نتایج را داشته باشم؟

اسید هیالورونیک یا HA به طور طبیعی در بدن وجود دارد و نه تنها رطوبت (و حجم) لب ها را جذب می کند، بلکه توانایی خود لب ها را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند. این بدان معنی است که نتایج فوری و طبیعی به دست می آورید و همچنین با افزایش کلاژن، بهبود تدریجی ناحیه لب خود را مشاهده می کنید.

پرکننده‌های Juvéderm® مانند Juvéderm® Ultra XC و Juvéderm® Volbella مؤثرترین و جذاب‌ترین نتایج را دارند. به طور کلی، کسانی که حجم بیشتری می‌خواهند معمولاً نتایج بهتری از محصولات Juvéderm بدست می‌آورند در حالی که کسانی که وضوح بیشتری می‌ خواهند از محصولات Restylane رضایت بیشتری دارند.

هنگامی که با دکتر ضرغامی و تیم با استعداد او مشورت می کنید، می توانید دقیقاً میزان حجم و وضوح مورد نظر خود را در لبان خود به آنها بگویید. با دانستن آنچه می خواهید و مدل انتخابی خود می توانید در زمان مشاوره خواسته خود را به پزشک خود بگویید. با این حال، توجه داشته باشید که دکتر ضرغامی شما را به سمت بهبودهای مناسب لب برای ساختار منحصر به فرد صورت سوق می دهد.

همچنین می‌توانید در مورد هر گونه اصلاح قبلی لب، هرگونه حساسیتی که به پرکننده‌های پوستی یا مواد دیگر تجربه کرده‌اید و هر گونه نگرانی سلامتی دیگری که ممکن است بر درمان شما تأثیر بگذارد، به تیم پزشکی ما اطلاع دهید. این امر به پزشک کمک می کند تا بهترین نوع پرکننده را برای نیازهای شما انتخاب کند. همیشه بهتر است با تزریق کم شروع کنید زیرا اگر نتایج به اندازه کافی چشمگیر نباشد، درمان می تواند تکرار شود. با این حال، حتی اگر بعد از تزریق متوجه شدید که حجم لب‌هایتان بیش از حد است، می‌توانید مطمئن باشید که نتایج دائمی نیستند. حجم به طور طبیعی کاهش می یابد زیرا HA دوباره توسط بدن شما جذب می شود و به طور کلی در حدود یک سال به طور کامل جذب می شود، اگرچه بسیاری از افراد به دلیل افزایش تولید کلاژن به طور طبیعی لب های خود را به طور طبیعی پرتر می دانند.

پس از تزریق لب، ممکن است کمی قرمزی و سوزش همراه با مقداری عدم تقارن را تجربه کنید. با این حال، اینها باید در روزهای بعد از تزریق محو شوند. اگر به دلایلی از حجم به دست آمده با فیلر خود راضی نیستید، می توانید برای تزریق فیلر بیشتر به مطب پزشک مراجعه کنید.

 

تزریق ژل لب

 

جمع بندی

ژل لب یکی از پر کاربردترین درمان ها برای بهبود فرم لب ها می باشد. پرکننده های مختلفی برای لب ها وجود دارند که می توان گفت Juvéderm Vollure از بهترین آن هاست، چرا که هم ماندگاری طولانی دارد و هم فرم خوبی به لب ها می بخشد. از سوی دیگر تصمیم‌ گیری در مورد شکل لب شما باید عمدتاً بر این اساس باشد که چه سبکی برای لب ‌های شما مناسب ‌تر است. بهترین مدل های تزریق ژل لب در سراسر دنیا شامل مدل لب طبیعی و کلاسیک، روسی، قلبی، عروسکی، چاکدار، فانتزی، گرد و غیره می باشد. انتخاب بهترین مدل های تزریق ژل لب، نقش مهمی در کسب نتایج و رضایت مندی زیباجویان دارد که بر حسب سلیقه افراد و ظاهر صورتشان انتخاب می گردند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید