قیمت پنجره دوجداره کشویی در تهران در شرکت کارماوین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

 شرکت کارماوین در این مقاله سعی می کند به اختصار در مورد قیمت پنجره دوجداره کشویی و متغییر های تاثیر گذار بر آیتم های آن را بررسی کند.

 شرکت کارماوین در این مقاله سعی می کند به اختصار در مورد قیمت پنجره دوجداره کشویی و متغییر های تاثیر گذار بر آیتم های آن را بررسی کند.

اما در ابتدا باید بدانیم قیمت پنجره دوجداره کشویی و لولایی چرا متفاوت است و کدام یک از نظر استفاده بهینه ، بصرفه تر هستند .

نیاز مشتری به تعویض و یا در ساختمان های نوساز به استفاده از پنجره کشویی منوط به کدام عوامل است و چرا باید از این نوع بازشو ها در ساختمان خود استفاده کنیم ؟

 

مزایای پنجره دوجداره کشویی

یک از بارزترین مزیت های پنجره دوجداره کشویی ، عدم محدودیت در طراحی و امکان استفاده در ابعاد و اندازه های بزرگ میباشد.

این امکان در پنجره هایی با بازشو لولایی با توجه به محدودیت ارتفاع یراق آلات به دلیل حرک بر روی محور عمودی و بر روی لولا ها به سختی امکان پذیر میباشد .

در باز شو های لولایی در ارتفاع بالای دو متر ، وزن شیشه و لنگه پنجره در زمان باز و بسته شدن بر روی لولا ها بوده و در گذر زمان موجب آسیب جدی به یراق آلات میشود .

همین نکته میتواند مشتری را به استفاده از نمونه لولایی بازشو ها ترقیب نماید.

در این باز شو ها به دلیل حرکت لنگه بازشو بر روی محور افقی و بر روی ریل و به واسطه غلطک ، امکان تولید بازشو هایی با عرض و ارتفاع زیاد و نامحدود را فراهم می آورد .

در طراحی های ویلایی که نیاز به دید وسیع و گسترده میباشد ، این نوع باز شو ها میتواند به خوبی شما را کمک کند .

دومین مزیت این نوع باز شو ها عدم فضا گیری در زمان باز شدن میباشد .

فضا گیر بودن لنگه در پنجره های لولایی و در مکان هایی با محدودیت بازشدن مانند آشپزخانه ها و یا سرویس های بهداشتی ، مشتریان را به استفاده از نوع دیگر بازشوها سوق می دهد .

لنگه بازشو کشویی این عیب پنجره های لولایی را برطرف می نماید .

معایب پنجره دوجداره کشویی

هر چند پنجره های کشویی از نظر راحتی و زیبایی دارای محبوبیت بالایی میباشند ، پند نکته را باید در نظر گرفت .

مهمترین و شاید بارز ترین عیب پنجره های کشویی ، آب بند و هوا بند ضعیفتر به نسبت نمونه های لولایی می باشد .

این امر به دلیل حرکت لنگه بازشو بر روی محور افقی می باشد .

در نمونه لولایی بازشو ها به واسطه وکیوم شدن ( سیل شدن ) با لاستیک های آب بندی با مکانیزم اسپانیولت و زاماک ها ، محصول نهایی بسیار بهینه تر از لنگه کشویی می باشد .

همچنین به دلیل طراحی و نیاز و اجبار در طراحی این سطح مقطع ، اکثرا در زمان بارندگی ، آب در کف ریل جمع میشود که معمولا با ایجاد آب راه در این قسمت تا حدی مرتفع می گردد .

پنجره کشویی قابلیت تعویض بدون تخریب را ندارند .

این امر به دلیل سطح مقاطع فریم و کف صاف و همچنین نیاز به بیس فریم بدون دست انداز برای حرکت راحت لنگه متحرک میباشد .

و در نهایت پروفیل های جفت ریل کشویی به دلیل قالب های قدیمی تزریق ، شماتیک و شمایل پنجره کشویی آلومینیومی قدیمی را هم از نظر ظاهری و هم از نظر کارایی دارند .

 

 

سطح مقطع برند های مختلف چه تاثیری بر روی قیمت پنجره دوجداره کشویی دارد ؟

در پروفیل های کشویی برند های مختلف و معتبر بازار ، شاهد سطح مقاطع متفاوتی هستیم .

این تفاوت ها شامل پروفیل های جفت ریل و تک ریل و همچنین سطح نشیمن ها متغییری از شش سانتی متر الی ده سانت و هفت میلی متری میباشد .

پروفیل کشویی جفت ریل ویستابست یکی از ضعیف ترین این برند ها بوده و البته بخاطر کیفیت خوب متریال بکار رفته در جنس این پروفیل ، دارای قیمت بالایی می باشد .

وین تک کشویی دارای سطح مقطع جفت ریل با نشیمن هشت سانتی متری و تک ریل با نشیمن ده سانت و هفت میلی متری می باشد .

هافمن نیز در سطح مقطع کشویی تک ریل دارای نشیمن نه سانتی متری می باشد .

همانطور که ملاحظه فرمودید در برند های مختلف ، سطح مقاطع متفاوتی وجود دارد و این موضوع موجب نوسان قیمت زیادی در یک پنجره استاندارد تولید شده با پروفیل های مشابه می گردد .

روشن است که در پنجره دوجداره کشویی تولید شده با برند تک ریل وین تک ، متریال بیشتری به نسبت پنجره دوجداره کشویی هافمن استفاده شده است .

اما در نمونه مشابه و در پروفیل تک ریل هوم لند که از نظر سطح مقطع و نشیمن با تک ریل وین تک برابری می کند ، به دلیل متریال مصرفی تفاوت قیمت دارد .

البته لیست قیمت پروفیل ها و برند های مختلف تاثیر مستقیم بر روی پنجره دوجداره تولید شده دارد .

نماینده های شرکت های معتبر تولید پروفیل به دلیل دریافت تخفیفات و همچنین نظارت بر نحوه تولید و رعایت استاندارد ها ، بهترین گزینه برای سفارش از طرف مشتریان عزیز می باشند .

شرکت کارماوین با استفاده از نیرو های متخصص و کارشناسان خبره ، همواره بهترین مشاوره را به شما میدهد و شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی می نماید .

قیمت پنجره دوجداره کشویی را با بهترین کیفیت تولید و بصرفه ترین قیمت از کارماوین بخواهید .

 

منبع :

https://www.upvckarmawin.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید