رگال لباس چیست و نکات دکوراسیون با رگال لباس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با رگال کسب کنید و بهترین تولید کننده رگال لباس مدرن را بشناسید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

مرتب کردن لباس ها در یک فضا مشخص، یکی از دغدغه های بسیاری از افراد و به ویژه خانم هاست. اگرچه گزینه های زیادی برای ذخیره کردن و نگهداری لباس ها وجود دارد، اما در چند سال اخیر، رگال لباس، به یکی از گزینه های بسیار محبوب برای مرتب کردن لباس ها تبدیل شده است.
رگال لباس، نوعی وسیله برای نگهداری از لباس است که لباس ها به وسیله چوب لباسی روی آن قرار می گیرند و به دلیل طراحی خاص آن که هیچگونه دربی ندارد، هم انتخاب لباس را برای شما راحت تر می کند و هم باعث می شود تا همیشه به مرتب بودن لباس ها توجه داشته باشید و از آشفتگی لباس ها جلوگیری می کند.
برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با رگال کسب کنید و بهترین تولید کننده رگال لباس مدرن را بشناسید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

آشنایی با رگال لباس

انتخاب یک لباس مناسب برای محل کار، قرار دوستانه یا یک مناسب خاص، حتی برای شیک پوش ترین افراد نیز، یک چالش است. اینکه بتوان در مدت زمان بسیار کوتاهی، تمام آیتم های مورد نیاز برای استایل خود را پیدا کنید و با هم ست کنید، سرآغازی بود تا ایده ذخیره سازی لباس ها در یک فضای باز به ذهن بسیاری از افراد و استفاده از رگال لباس محبوبیت بیشتری پیدا کند.
همانطور که می دانید، استفاده از رگال، فقط در فروشگاه ها و بوتیک های لباس بسیار رایج و متداول بود تا خریداران بتوانند بتوانند به سادگی مدل های مختلف لباس را ببینید و بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشند.
اما در چند سال اخیر، ایده استفاده استفاده از رگال لباس در خانه نیز بسیار ترند شده و بسیاری از افراد تمایل پیدا کرده اند تا از مدل های مدرن و جذاب رگال لباس، هم برای افزایش زیبایی اتاق خود و هم برای مرتب کردن لباس هایشان استفاده کنند و از این طریق، تمام لباس های خود را در معرض دید قرار دهند و در مواقع نیاز، انتخابی عالی و سریع برای استایل و پوشش خود داشته باشند.
احتمالا این مورد را برای اولین بار در اینستاگرام دیده باشید، اما روند استفاده از کمدهای باز یا رگال، تا چندین سال، یکی از اصلی ترین گزینه ها برای خانه های کوچک بود. در واقع، رگال، یک گزینه مناسب و شیک برای افرادی است که در فضاهای کوچک زندگی می کنند، به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند یا به سبک مینیمالیسم متعهد هستند. همچنین، به لطف اینستاگرام، به یکی از گزینه های بسیار عالی برای افزایش جذابیت دکوراسیون اتاق یا کلوزت تبدیل شده و باعث شده اند تا با جایگزین کردن رگال لباس به جای کمدهای لباس با ظاهر خسته کننده، یک اثر هنری و جذاب را برای ذخیره سازی لباس ها داشته باشید.
 

رگال دو طبقه-M110

 

مزایای استفاده از رگال لباس چیست؟

استفاده از رگال می تواند مزایای بسیار زیادی به همراه داشته باشد که در ادامه به تعدادی از آن اشاره کردیم:

 

فضا را آزاد می کند

اگر تا به امروز از یک کمد از قبل نصب شده یا یک کمد لباس بسته استفاده کرده اید، در هر صورت، اکنون فضای بیشتری برای قرار دادن سایر مواردی که ممکن است نیاز به مخفی شدن داشته باشند، دارید. می توانید این کمدها را به اتاق دیگری منتقل کنید و یک رگال با طراحی مدرن و جذاب را جایگزین کنید تبدیل کنید. همچنین می‌توانید از کمد لباس‌ های بسته برای نگهداری کتانی، تشک ‌های مهمان یا فقط مکانی برای چیزهایی که ممکن است بعدا به آن نیاز داشته باشید؛ مانند لباس ‌های فصل مقابل، یادگاری ‌های احساسی، وسایل خاص و غیره استفاده کنید.

 

به برنامه ریزی قبلی برای انتخاب لباس ها کمک می کند

با استفاده از رگال، دسترسی سریع و آسان به لباس هایتان دارید و این موضوع به شما کمک می کند تا هر لباسی را که ممکن است برای هفته نیاز داشته باشید را از قبل برنامه ریزی کنید. بسته به چیدمانی که برای رگال لباس در نظر می گیرید، می ‌توانید لباس ‌هایتان را مرتب کنید و آن‌ ها را با کفش، لوازم جانبی یا لباس زیر مناسب، برای دسترسی آسان ست کنید.
 

رگال-M111F

 

همیشه می توانید لباس های خود را ببینید

با استفاده از رگال هرگز فراموش نمی کنید که چه لباس هایی دارید و فوراً به همه چیز دسترسی دارید و می توانید خیلی سریع متوجه شوید که چیزی گم شده است، آن را پوشیده اید یا برای یک شب بیرون از خانه مناسب است. همچنین تشخیص اینکه چه زمانی باید لباس ‌ها را بشویید نیز بسیار آسان ‌تر می ‌شود.

 

به انتخاب‌های دقیق ‌تر آیتم های مد روز کمک می ‌کند

چیزی که دور از چشم است، دور از ذهن نیز هست و دور از ذهن بودن به این معنی است که در هنگام خرید لباس، از چیزهایی که قبلا دارید دوباره خریداری کنید یا لباس ‌هایی را که از نظر سایز و اندازه برایتان مناسب نیستند را نگه دارید. از آنجایی که رگال اغلب کوچک ‌تر از کمد لباس هستند، شما را تشویق می ‌کنند که واقعاً به این فکر کنید که چه لباس ‌هایی را می ‌توانید بپوشید و نگهداری کنید و سبک زندگی مینیمالیستی را در پیش بگیرید.

 

لباس ها نیز از شما تشکر خواهند کرد

برای اینکه لباس هایتان را روی رگال مرتب کنید، لازم است که با استفاده از چوب لباسی مناسب، لباس هایتان را آویزان کنید. دلایل زیادی وجود دارد که اینکار برای لباس های شما خوب است. اول اینکه گردش هوا در بین لباس ها افزایش می باید و این موضوع از کپک زدن لباس ها و ایجاد بوی بد روی لباس یا آسیب دیدن لباس در اثر حمله حشرات جلوگیری می‌کند. ممکن است به دلیل گرد و غبار انباشته شده مجبور شوید لباس های روی رگال ها را بیشتر پاک کنید، اما اگر به طور مرتب از هر یک از لباس ها استفاده کنید، مشکل بسیار کمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. همچنین آویزان کردن لباسها، از چسبیدن و ایجاد چین و چروک روی لباس جلوگیری می کند، بنابراین به اتو کردن کمتری نیاز خواهد بود.
 

رگال مینیمال – R301

 

آشنایی با بهترین تولید کننده رگال لباس

اگر به فکر انتخاب و خرید یک رگال جدید با طراحی خاص و جدید هستید، حتما از مجموعه رگال های طراحی شده توسط شرکت رگال خاص دیدن کنید. این مجموعه، رگال هایی برای هر نیاز و دکوری را در اندازه های مختلف متناسب با نیازهای ذخیره سازی شما طراحی و تولید خواهند کرد. 
گروه رگال خاص، با انگیزه ی بالا در راستای ارائه ی خدمات دکوراسیون داخلی از سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1394 به منظور تأمین نیاز مشتریان و به خصوص مجریان دکوراسیون داخلی به طور اختصاصی اقدام به طراحی، تولید و اجرای انواع رگال های خاص و سفارسی نموده است.
تنوع کم، طراحی قدیمی و صنعت سنتی تولید رگال در ایران که بعضاً نیاز بازار مدرن امروزی را برآورده نمی کرد، گروزه رگال خاص را بر آن داشت تا تولید کانسپتهای مدرن و مطابق استانداردهای روز دنیا را آغاز و گامی ارزشمند در جهت ارائه ی محصول با کیفیت و در خور بازار بردارند. اکنون با تولید و طراحی بیش از یکصد مدل از انواع رگال فروشگاهی، کمد لباس، لوازم منزل و غیره … سعی بر آن دارند تا رضایت شما را هر چه بیشتر جلب نموده و با صادرات محصولات به کشورهای عمان، عراق و … کمکی درجهت احیای هر چه بهتر تولید ملی با کیفیت کرده باشند.
برای ارتباط با مجموعه رگال خاص می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

آدرس کارخانه رگال خاص: 
•    تهران، شهرری، باقرشهر، خیابان چله دوان، بعد از خیابان انرژی، شهرک صنعتی فرخی، خیابان 16 متری قشم، کوچه سلامت، پلاک 3
شماره تلفن رگال خاص: 
•    02133773666

شماره تماس با کارشناس فروش رگال خاص:
•    09121907960   -  09121908260

آدرس وب سایت رگال خاص:
•    https://regalkhas.com

برچسب ها:
رگال
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید