انواع فوم الاستومری در لوله کشی با اتصال گالوانیزه مک در لوله و اتصالات آب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

امروزه همواره افراد در تلاش هستند تا با ارائه ایده های مفید و کاربردی از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آورد ، استفاده از انواع عایق الاستومری به عنوان عایق نیز افزایش یافته است.

مزیت ها و کاربردهای فوم الاستومری

امروزه همواره افراد در تلاش هستند تا با ارائه ایده های مفید و کاربردی از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آورد ، استفاده از انواع عایق الاستومری به عنوان عایق نیز افزایش یافته است. گذر زمان و آگاهی بیشتر در جهان، مسئله عایق کاری برای پیشگیری از اتلاف انرژی به یک موضوع کاملا جدی تبدیل شده است. تا جایی که جوامع بشری همواره به دنبال یافتن بهترین نوع از عایق ها همچون پشم شیشه، پشم سنگ، فوم الاستومری  و … و همچنین روش های عایق کاری در سرتاسر جهان هستند. در این میان اتصال گالوانیزه مک و لوله و اتصالات آب نیز از موارد کاربردی و مهم به شمار می رود که در سراسر جهان به آن توجه ویژه ای می شود.

ویژگی هایی همچون وزن بسیار کم فوم الاستومری و انعطاف پذیری بالایی که این عایق در مقایسه با سایر عایق ها در بازار دارد و همچنین ساختار منحصر به فرد آن که به شکل ساختار سلولی بسته ای می باشد؛ همه ی این ویژگی ها آن را به محصولی منحصر به فرد و کاربردی تبدیل کرده است.

 

فوم الاستومری

 

انواع فوم الاستومری

انواع فوم الاستومری گرچه در مقایسه با پشم سنگ و پشم شیشه گران تر می باشند اما به علت بی نیاز بودن از پوشش های مضاعف جهت کاربردهای دمای پایین بسیار مقرون به صرفه خواهند بود. پایداری بسیار بالایی دارند. سریع ترین راه جهت عایق حرارتی کردن سیستم های لوله کشی آماده و ساخته شده است. بهره مندی از انواع فوم الاستومری می باشد. این فوم ها دارای ضریب انتقال حرارتی بسیار پائینی خواهد داشت و در مقابل نیز از انعطاف پذیر بالایی برخوردار هستند که درمحیط هایی که فضای کاری کمی دارند بسیار مناسب می باشند. انواع فوم الاستومری از جمله مواد سلولی انعطاف پذیر سلول بسته می باشند که بر اساس پایه پلی وینیل کلراید ، نیتریل بوتادین رابر و یا اتیلین پروپیلن دیان مونومر ساخته می شوند.

 

اتصال گالوانیزه مک

اتصال گالوانیزه مک در دو کلاس سیاه و سفید موجود می باشد و اتصالات مک سفید برای مصارف آب و سیالات مایع مصرف می گردد و اتصالات مک بران سیاه برای مصارف گاز استفاده می گردد . این فروشگاه به عنوان نمایندگی محصولات مک بران معرفی می شود.

 

مزایای استفاده از اتصالات گالوانیزه مک

۱-هزینه كمتر: جهت انجام عملیات گالوانیزینگ در اتصالات گالوانیزه مک ، در مقایسه با سایر روش های معمول پیشگیری از خوردگی، به هزینه كمتری نیاز خواهد داشت.
۲-هزینه كمتر جهت تعمیرات و نگهداری اتصالات گالوانیزه مک: حتی در شرایطی كه انجام عملیات گالوانیزینگ در اتصالات گالوانیزه مک در برابر با سایر روش های پیشگیری از خوردگی، هزینه برتر دارد، اجرای آن به علت عدم نیاز به تعمیرات پرهزینه‏، توصیه می گردد.
۳-طول عمر زیاد اتصالات گالوانیزه مک: طول عمر اتصالات گالوانیزه مک پوشش داده شده با روی‏ در محیط های كاملا خورنده، در حدود ۲۰ تا ۳۰ سال است
۴-اعتبار اتصالات گالوانیزه مک: استانداردهای مختلف در خصوص گالوانیزینگ اتصالات گالوانیزه مک ، درزمینه ایجاد پوشش های نازك بحث می گردد و این نشان دهنده آن است كه طول عمر و نحوه عملكرد اتصالات گالوانیزه مک ‏، جهت مصرف كننده اعتماد است.

 

 

کاربرد لوله و اتصالات آب

بشر جهت راحت تر کردن زندگی خود دست به کار شد و لوله و شیرآلات را اختراع نمود. در صورتی که به کارهای فنی علاقمند می باشید ، بی شک مغزی های برنجی شیرآلات و یا انواع سه راهی های فلزی را مشاهده نموده اید. این اتصالات به عنوان اولین اتصالات امروزی به شمار می روند که کاربرد بسیار زیادی در ساختمان سازی به خود اختصاص داده اند. با توجه به اینکه استفاده از لوله های فلزی بسیار رایج بوده است، جهت اتصال آن ها نیز از اتصالات فلزی استفاده می کردند. ولی داشتن مشکلات بسیار زیاد در طریقه آب بندی آن ها منجر به آن شده که مهندسان به فکر ساخت لوله و اتصالات آب جدیدتر باشند.


 

در حال حاضر انواع لوله اتصالات اب و لوله کشی را به وسیله مواد مختلف تولید می کنند. لوله و اتصالات پلی اتیلن به عنوان یکی از جدیدترین اتصالات ساختمانی به شمار می روند که ویژگی های منحصربفردی را به خود اختصاص می دهند. این نوع از اتصالات دارای وزن کمی می باشند و نصب کردن آن ها نیز بسیار راحت تر از سایر لوله ها و اتصالات می باشد. همچنین پوشش درونی لوله ها به گونه ای طراحی می گردد که رسوب کمتری به خود جذب خواهد کرد. لذا در صورتی که به دنبال لوله و اتصالات باکیفیت و مقاوم هستید، بهتر است اتصالات پلی اتیلن را انتخاب نمایید.

 

 

مجموعه بازار اتصالات یکی از مراکز معتبر برای ارائه انواع لوازم بهداشتی ساختمان در بازار آهن غرب تهران بوده که در سال 1384 اقدام به شروع فعالیت خود کرد. این مجموعه دارای کادر تخصصی و حرفه ای می باشد که همین موضوع سبب شده تا در مدت زمان 15 سال سابقه کاری و فعالیت مستمر در زمینه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان مشتری مداری را مهم ترین مورد در ارائه خدمات و محصولات خود بداند . شما می توانید انواع شیر خودکار و فوم الاستومری لوله ای و .... را با اطمینان بالایی از این مجموعه خریداری نمایید. لازم به ذکر است با توجه به خدمات آنلاین نیز می توان محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از وب سایت bazaretesalat.com خریداری نمایید. از اهداف مهم بازار اتصالات توجه به استاندارد و کیفیت بالای محصولات است که در راستای رفاه حال مشتریان عزیز سبد کالا مناسبی تهیه گردد. این مجموعه همواره در طول روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید