قیمت پنجره upvc رنگی در شرکت کارماوین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

برای آگاهی از چگونگی نحوه تولید و آشنایی با آیتم های مربوط به پروفیل های رنگی و  قیمت پنجره upvc  رنگی در شرکت کارماوین ، این مقاله را مطالعه بفرمایید.

برای آگاهی از چگونگی نحوه تولید و آشنایی با آیتم های مربوط به پروفیل های رنگی و  قیمت پنجره upvc  رنگی در شرکت کارماوین ، این مقاله را مطالعه بفرمایید.

در ابتدا باید بدانیم که رنگ پایه و بیس پروفیل های یو پی وی سی سفید است .

اما بعضی از برند ها یو پی وی سی اقدام به تولید پروفیل هایی با طیف رنگ محدود کرده اند . همچنین پروفیل های طرح چوب با روکش لمینیت فابریکی تولید کارخانه نیز با طرح ها و رنگ های محدود موجود است.

 

قیمت پنجره upvc رنگی

قیمت پنجره upvc در شرکت کارماوین بسیار مقرون به صرفه میباشد برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت پنجره upvc با ما در ارتباط باشید.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان توضیحات مختصری در این رابطه عنوان میکنیم 

پروفیل های رنگی فابریکی :

این دسته شامل پروفیل های یک رو رنگ و تمام رنگ میباشد .

در پروفیل های یک رو رنگ فابریکی کارخانه ، گوشت و بدنه پروفیل سفید است و تنها نمای بیرونی پروفیل شامل رنگ میباشد.

این آیتم در پروفیل های تمام رنگی ، کلیه قسمت های پروفیل را شامل میشود .

نکته :

پروفیل های تمام رنگی فابریکی کارخانه با توجه به نیاز بازار و سفارشات تولید کنندگان و منتاژکاران تولید میشود و به واسطه زمان تولید این مدل از پروفیل ها ، به تعداد محدودی در بازار موجود است .

پروفیل های لمینیت فابریکی :

همانند پروفیل های رنگی ، پروفیل های لمینیت نیز شامل تکرو لمینیت و دو رو لمینیت میشود .

اما در پروفیل های دو رو لمینیت ، مغز پروفیل و یا بدنه پروفیل به صورت کامل رنگی میباشد و تنها نمای دو طرف آن لمینیت میشود.

 

 

لمینیت چیست ؟

روکش پلاستیکی طرح چوب و یا با رگه ها و گره هایی در طرح آن و یا به صورت ساده و با رنگ های متنوع جهت روکش پروفیل استفاده میشود.

این روکش به وسیله دستگاه های مخصوص و با متریال چسب بر روی پروفیل نصب میشود و دارای عمر مفید بالای ده سال میباشد.

در طراحی های خاص و یا جایگزینی غیر ملموس با پنجره های چوبی قدیمی قابل استفاده بوده و میتواند زیبایی خاصی به نمای ساختمان شما بدهد.

پروفیل های رنگی غیر فابریکی :

شاید محدودیت رنگ های فابریکی کارخانه و یا مدت زمان تحویل این مدل پروفیل ها برای شما حائز اهمیت باشد ، اما شرکت هایی هستند که این مشکل را مرتفع نموده و کستره باز تری از طیف های رنگ را در اختیار ما قرار میدهند.

این شرکت ها به واسطه دارا بودن سیستم های نوین تولید رنگ های ترکیبی ، میتوانند هر آنچه که نیاز مشتری میباشد را فراهم کنند.

 

به طور مثال شما میتوانید در تونالیته رنگ سبز ، بیش از سی رنگ انتخاب کنید .

ویا برای نمای بیرون پروفیل از رنگ آبی و داخل پروفیل سبز و نمای بیرون مشکی استفاده کنید .

 

تعیین درست قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی

به دلایلی که در بالا به آن اشاره شد، شرکت های معتبر تولید و ساخت در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و یا پنجره آلومنیومی دوجداره ترمال بریک، ماننده پنجره دوجداره کارماوین ، از ارائه قیمت به صورت متر مربعی خودداری میکنند.

و هزینه ساخت محصولات دوجداره را بعد از اندازه گیری های دقیق و مشاوره دقیق با کارفرما به صورت دقیق و تمام شده اعلام می کنند.

 

 

عوامل موثر در قیمت گذاری پنجره دوجداره

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، تعیین قیمت ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا حتی پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به عوامل زیادی بستگی دارد که تغییر هر کدام از آنها میتواند تاثیر زیادی در قیمت نهایی محصول داشته باشد.

از مهمترین نکاتی که باید برای محاسبه و تعیین قیمت نهایی پنجره دوجداره و به صورت کلی محصولات دوجداره در نظر بگیرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 – ابعادی که به منظور ارائه قیمت و تعیین آن اعلام میشود باید بر اساس میلیمتر باشد.

2 – نوع و جنس پروفیل مصرفی در ساخت در و پنجره دوجداره حتما باید قبل از ارائه قیمت به صورت دقیق تعیین شود. چرا که اختلاف قیمت زیادی مابین انواع پروفیل های دوجداره در بازار ایران مانند پروفیل وینتک، هافمن، ویستابست و ... وجود دارد که در نهایت تاثیر خودش را روی قیمت نهایی میگذارد.

3 – نوع شیشه و جزئیات ساخت آن باید قبل از استعلام قیمت تعیین شود. تعداد جداره های شیشه، سکوریت بودن آن، جنس و کیفیت آن، همگی از عومل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره هستند.

4 – در صورت امکان قبل از هر کاری از یک شرکت معتبر مانند مجموعه تولیدی کارماوین ، مشاوره های لازم را جهت استعلام دقیق تر محصولات خود درخواست کنید.

 

انتخاب شرکت مناسب جهت خرید محصولات دوجداره upvc

بی شک انتخاب یک شرکت معتبر و مناسب به منظور خرید محصولات دوجداره مانند در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی میتواند علاوه بر کاهش هزینه ها ساخت و نصب، تضمین کننده کیفیت بالای محصولات دوجداره برای شما باشد.

  1. شرکت کارماوین ، نماینده رسمی پروفیل های معتبر وین تک، هافمن، ویستابست و ... است.

  2. تمامی پروفیل های مصرفی در این شرکت با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در ساخت محصولات استفاده میشود.

3 - شیشه های مصرفی در ساخت در و پنجره دوجداره دارای بالاترین کیفیت و شفافیت است.

4 - هم چنین میتوانید تمامی شیشه های دوجداره مورد نیاز خود را در هر رنگی سفارش دهید.

5- یراق آلات مصرفی در ساخت و تولید پنجره های دوجداره در  کارماوین، از مرغوب ترین نوع یراق آلات به همراه ضمانت 10 ساله است.

6- نصب حرفه ای پنجره های دوجداره، یکی از مهمترین مراحل انتخاب شرکت مناسب جهت خرید محصولات دوجداره شرکتی است که نصب این محصولات را با بالاترین کیفیت انجام دهد چرا که هر چقدر هم که محصول با کیفیت باشد اما نصب خوبی نداشته باشد در نهایت در و پنجره دوجداره کارایی حداکثری خود را ندارد.

 

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره UPVC روش آسان، سریع و به صرفه برای بازسازی خانه محسوب می شود و مزایای فراوانی دارد.

این روش در بسیاری از موارد به آهنکشی نیازی ندارد و همان شاسی قدیمی قابل استفاده برای پنجره UPVC جدید است.

پنجره های قدیمی معایب فراوانی داشته و از نظر ظاهری و عایق مناسب نیستند. برای نوسازی پنجره قدیمی عایق صدا، سرما و گرما خواهید داشت و برای جلوگیری از ورود حشرات نیز می توان از انواع توری ثابت یا پلیسه ای هنگام تعویض استفاده کرد.

عایق بندی ساختمان بسیار مورد توجه  افراد است و با نوسازی پنجره و نصب پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم، مانع  ورود و خروج سرما، گرما و همچنین ریزگردها و آلودگی های صوتی خواهد شد.

پنجره دوجداره معایب پنجره قدیمی را پوشش داده و پس از تعویض پنجره دمای محیط تنظیم شده و علاوه بر کاهش هزینه های مصرف انرژی، از مزایای بی نظیر پنجره های UPVC و آلومینیوم استفاده خواهید کرد.

 

تعویض پنجره آهنی با پنجره UPVC

مزایای تعویض پنجره قدیمی را می توان مواردی از قبیل جلوگیری از هدررفت گرما و سرما وهمچنین زیبایی و تنوع در رنگ و طرح آنها دانست.

کاهش هزینه های اقتصادی و صرفه جویی در مصرف انرژی، عایق صوتی، مقاومت در برابر نفوذ آب باران، عدم تغییر رنگ و حالت در برابر تابش اشعه خورشید از مزایای پنجره دوجداره به شمار می روند.

از مزایای پنجره دوجداره مانند افزایش طول عمر پنجره، تنوع در انتخاب پنجره و یراق آلات، وزن کم، قابلیت بازیافت، نگهداری و نظافت آسان و سرعت در نصب استفاده کنید.

قابلیت تعویض پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی با پنجره UPVC یکی از مهمترین مزایاست و پنجره دوجداره غیرقابل اشتعال بوده، دارای دوام و استحکام بالایی است.

پنجره آهنی یا آلومینیوم قدیمی بدون تخریب در کمترین زمان، با پنجره دوجداره یو پی وی سی تعویض می شود.

 

شرکت کارماوین 

گروه تولیدی کارما وین، از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه پنجره های upvc ‌آغاز نموده و در 13 سال اخیر به یكی از قطب های مطرح صنعت upvc تبدیل گردیده است. برای تماس با شركت می توانید به قسمت تلفن های تماس مراجعه كنید.

شماره تماس :  ۰۹۱۲۹۵۱۸۴۵۱

برچسب ها:
UPCV
پروفیل
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله