بهترین ارائه دهنده خدمات برش لیزر تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در گذشته با امکانات کمی که در اختیار داشتن کار برش فلزات یا طراحی روی آن ها را با سخت ترین روش ها و زمان بر ترین آن ها انجام می دادند.

با گذشت زمان و پیشرفت علم بشر دستگاه هایی برای برش لیزری انواع جنس ها مثل فلزات ، چوب و ... اختراع شد که سرعت و دقت بالا تری را دارا بودن و کار انسان را برای همیشه راحت کردند . دستگاه برش لیزر فلزات در اکثر کارخانه ها و تولیدی های بزرگ کاربرد دارند و مورد استفاده ی قرار می گیرند . همچنین برخی از شرکت ها و کار گاه ها نیز وجود دارد که به طور مستقیم به ارائه ی خدمات برش فلزات یا حکاکی روی آن ها می پردازند . لیزر پلاس نیز خدمات برش لیزر در تهران را عهده دارد ، این شرکت به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای با به روز ترین دستگاه ها خدمات مرتبط با برش لیزر را به شما ارائه می دهد . 

دستگاه برش لیزر فلزات چیست ؟

در کلیت می توان گفت برای برش دادن یا حکاکی کردن روی سطح فلزات از دستگاه برش لیزر استفاده می کنند . این دستگاه کاملا به صورت اتوماتیک کار می کند ، بدین صورت که طرح مورد نظر را با نرم افزار های خاص بر روی دستگاه انتقال می دهند ، سپس دستگاه توسط لیزر این فلزات را طبق طرح خواسته شده برش می دهد یا روی آن ها حکاکی می کند . دستگاه برش لیزر فلز همان طور که ازنامش پیدا است برای برش انواع فلزات از قبیل : آهن ، فولاد ، مس، استیل ، آلومینیوم و ... استفاده می شود . 

ویژگی های بارز این دستگاه که می توان به آن ها اشاره کرد بدین گونه است : این دستگاه دور ریز بسیار کمی دارد و باعث بالا رفتن سرمایه اولیه و کاهش هزینه ها می شود ، سرعت بالای این دستگاه باعث سریع تر انجام شدن کار ها می شود ، همچنین در کنار سرعت بالا دقت دستگاه نیز بالا است که این امر سبب بالا رفتن کیفیت در برش نیز می شود . دقت و سرعت بالا باعث این شده تا در حکاکی ها و برش های سخت و دشوار نیز این دستگاه سر بلند خارج بشه تا از پس تمامی طرح های داده شده به آن بر بیایید . از دیگر مزایای این دستگاه این است که قادر به برش یا حکاکی روی ضخیم ترین نوع فلز یا نازک ترین نوع آن نیز هست . در این دستگاه ها دیگر نیازی به روش های قدیمی قالم گیری نیست و تنها با انجام یک سری تنظیمات طرح مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان برایتان آماده می شود . همچنین قیمت مناسب این دستگاه نسبت به ارائه خدماتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد . 

از این دستگاه در سه بخش استفاده ی اساسی می شود 

بخش برش : در این بخش از دستگاه های قوی برای برش دادن فلزات و ... استفاده می کنند . از دستگاه برش لیزری بدین منظور می توان استفاده کرد اما در صنایع مختلف از دستگاه هایی دستی و ساده تر استفاده می کنند برای مثال یکی از این دستگاه ها دستگاه فرز است که در صنایع کاربرد های زیادی دارد . 
بخش حکاکی روی متریال های مختلف : حکاکی از ظرافت بالا تری بر خوردار است بنابر این توسط دستگاه های دقیق تر انجام می شود . دستگاه برش لیزری یک دستگاه بسیار دقیق است که توسط برنامه های نرم افزاری کنترل می شوند . این دستگاه بر روی انواع جنس ها مثل : شیشه ، سنگ ، سرامیک و...کاربرد دارد ولی کاربرد اصلی آن بر روی قطعاتی با جنس فلز و چوب است . 
بخش سوراخ کاری و حفاری : سوراخ کاری یکی دیگر از کاربرد های دستگاه برش لیزری است که اکثرا در صنعت هوا فضا و قطعات الکترونیکی از ان استفاده می کنند .

سخن پایانی 

در لیزر پلاس تمامی خدمات برش و حکاکی روی فلزات مختلف ( آهن ، آلومینیوم ، مس ، استیل و ...) توسط مجرب ترین و حرفه ای ترین تیم با قیمتی بسیار مناسب صورت می گیرد . 

راه‌های ارتباطی

  • 9206 4688 021

  • 8599 888 0933

  • شهر قدس، انتهای خیابان امامزاده، پلاک ۱۹

برچسب ها:
صنعت
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید