مزایای صفحات چوبی فینگر جوینت به نقل از رستا چوب نوین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

---

اتصال قطعات چوبی خمیده و شکل دار دیگر مانند گذشته‌ها دشوار نیست. ما شرکتی هستیم که محدودیت را نمی‌شناسیم در نتیجه با تمام قوا در جهت تولید پانل‌های تمام چوب فینگر جوینت با بالاترین کیفیت قدم برداشته‌ایم. فعالان صنعت چوب به خوبی ما را با نام فینگر جوینت رستا چوب نوین می‌شناسند زیرا که به تمامی تعهدات خود عمل نموده‌ایم و روز به روز در جهت پیشرفت بیشتر گام برداشته‌ایم و قدرتمندانه با برندهای وارداتی رقابت می‌کنیم.

فینگر جوینت چیست؟

چوب درختان پس از برش داده شدن به شکل الوار در می‌آیند که ممکن است بعضی از آن‌ها ناسالم باشند. ابتدا الوارهای سالم را از الوارهای ناسالم جدا کرده و سپس آن‌ها را به شکل قطعات کوچک برش داده تا بتوان آن‌هایی را که از نظر عرض و ضخامت یکسان هستند را با روشی خاص به شکل اتصال انگشتان دست به یکدیگر وصل کرد تا تخته فینگر جوینت ساخته شود. تخته فینگر جوینت به دست آمده از چوب اولیه بسیار محکم‌تر و مقاوم‌تر است که به ارزش آن می‌افزاید.

 

مزایای فینگر جوینت

چوب‌هایی که برای ساخت فینگر جوینت استفاده می‌شوند از درختان مختلفی به دست می‌آیند از این رو انواع پانل‌های فینگر جوینت رستا چوب نوین با ویژگی‌های منحصر به فرد تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. فینگر جوینت‌هایی که چوب‌های مختلف ساخته شده‌اند از نوع میکس یا ترکیبی به شمار می‌آیند اما فینگر جوینت‌های ساده تنها از یک نوع چوب ساخته می‌شوند.

کاربردهای فینگر جوینت به قدری متنوع است که از آن در ساخت سازه‌های چوبی همانند کابینت، انواع ظروف، کف پله، دیوار پوش، صفحات میز و صندلی و ... استفاده می‌شود. از آنجایی که صفحات فینگر جوینت ساخته شده از با انواع گونه‌های چوب در ابعاد مختلف دارای کاربردهای گسترده است، فواید بسیار زیادی هم دارد. از مزایای فینگر جوینت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعات چوبی فینگر جوینت کوچک بوده که با اتصال به یکدیگر به قدری محکم و مقاوم می‌شوند که امکان تاب برداشتن یا پیچیدگی آن بسیار کم شده و به صفر می‌رسد
  • صفخات چوبی قبل از تبدیل شدن به فینگر جوینت طی فرایندی ویژه خشک شده در نتیجه در برابر تغییرات حرارتی و رطوبت مقاوم می‌شوند
  • به دلیل قابلیت روکش پذیری و رنگ کاری می‌توان در موارد مختلف به شکلی دیگر از آن استفاده کرد
  • پانل‌های فینگر جوینت طبیعی بوده که سازگار با محیط زیست هستند زیرا در ساخت آن‌ها تنها از چسب چوب بر پایه آب استفاده می‌شود
  • نگهداری فینگر جوینت‌ها آسان بوده و نیاز به مراقبت خاصی ندارند
  • از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند

برترین تولید کننده فینگرجوینت ما به عنوان شرکت فینگر جوینت رستا چوب نوین مفتخر هستیم بهترین و برترین تولید کننده پانل‌های تمام چوب در سطح کشور بوده که با استفاده از نیروهای زبده و پیشرفته‌ترین ماشین آلات و دستگاه‌ها فینگر جوینت با کیفیت، با دوام و مقاوم را در تیراژ بالا تولید نماییم. به دلیل استفاده از خط تولید تمام اتوماتیک و بهره‌گیری از دانش روز دنیا کیفیت پانل‌های رستا چوب نوین به مراتب بهتر از کارهای وارداتی بوده که برطرف کننده نیاز صنایع مختلف است. ما به عنوان گروهی خلاق و پیشرو در زمینه تولید فینگر جوینت شناخته شده‌ایم که توانسته‌ایم با موجودی کامل در انبار رضایت مشتریان را جلب کنیم. کارشناسان مجرب و آموزش دیده تیم رستا چوب نوین آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره رایگان هستند.

رستا چوب نوین

در رستا چوب نوین هر روزه بر تیراژ تولید کالاهای ارائه شده افزوده می‌شود که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. کیفیت پانل‌های فینگر جوینت رستا چوب نوین از پانل‌های وارداتی بهتر بوده که قیمت رقابتی دارند. برای اطلاع از قیمت فینگر جوینت بلوط، گردو، کاج، … و خرید فینگر جوینت راش یا هر کدام از گونه‌های چوبی مورد نظر از طریق راه‌های زیر با کارشناسان مجرب در ارتباط باشید:

  • تماس و واتساپ: 09123072538
  • اینستاگرام: fingerjoint.rasta
  • تلگرام: fingerjoint.rasta
برچسب ها:
صنعت
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید