اصول طراحی و ساخت ماشین آلات غذایی و خطوط ریلی محصولات

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

امروزه با افزایش جمعیت نیاز به مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و غیره نیز افزایش پیدا کرده است. برای رفع این نیاز تولید محصولات غذایی کارخانه ای افزایش پیدا می کند. برای اینکه بتوان ظرفیت تولید کارخانه ها و صنایع غذایی را بالا برده و در بازار های رقابتی رشد چشمگیری داشت باید در کارخانه های تولید مواد غذایی و آشامیدنی از تجهیزات، دستگاه ها و ماشین ها صنعتی کاربردی و به روز استفاده کرد.

به وسیله دستگاه های صنعتی در خطوط تولید و بسته بندی کارخانه ها سرعت تولید افزایش پیدا کرده و می توان در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از محصولات را با کیفیت بالا تولید و بسته بندی کرده و به بازار مصرف رساند. ماشین های صنعتی که در صنایع غذایی و آشامیدنی و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند به دلیل تماس مستقیم برخی بخش های دستگاه با مواد غذایی و آشامیدنی باید طبق استاندارها و اصول خاصی ساخته شوند تا مواد غذایی در بهداشت کامل تهیه و بسته بندی شوند. در ادامه با با همراه باشید تا با اصول طراحی و ساخت ماشین آلات غذایی و خطوط ریلی محصولات  در ماشین سازی پایدار صنعت نوین آشنا شوید: 

طراحی و ساخت ماشین آلات غذایی

همانطور که گفته شد ماشین آلات مورد استفاده در خطوط تولید و بسته بندی مواد غذایی به دلیل تماس مستقیم با محصولات تولیدی باید به گونه ای ساخته شوند که محصولات در محیطی  استرلیزه و عاری از میکروب و آلودگی تولید شده و همچنین بخش های مختلف دستگاه ها قابلیت پاکسازی و شستشوی آسان داشته باشند. 
بهترین جنس مورد استفاده برای بدنه و بخش هایی از دستگاه ها و ماشین الات صنعتی کارخانه ها که مستقیما با مواد غذایی در تماس هستند جنس استیل ضد زنگ است. استیل به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد مناسب استفاده طولانی مدت بوده و می توان آن را به راحتی شستشو داده و ضد عفونی کرد.

مشخصات دستگاه های صنعتی تولید شده در پایدار صنعت نوین

تمامی دستگاه های تولید شده در مجموعه پایدار صنعت نوین در بالاترین کیفیت بوده و از جنس  استیل ضد زنگ برای قطعات و بخش های مختلف دستگاه استفاده می شود تا بتوان سالهای طولانی بدون هیچگونه آسیب و خرابی از آن استفاده کرده و در صورت نیاز دستگاه را پاکسازی و ضدعفونی کرد.
ماشین های صنعتی ساخته شده در این مجموعه  با توجه به ظرفیت تولید صنایع مختلف ساخته می شوند و امکان ساخت سفارشی نیز وجود دارد. بنابراین کارخانه ها با توجه به حجم محصولات تولیدی می توانند نمونه مناسبی از دستگاه ها را با ظرفیت تولید مناسب انتخاب کرده و در کارخانه خود مورد استفاده قرار دهند.
در مجموعه پایدار صنعت نوین به کمک مهندسان و طراحان با تجربه و خلاق و مهندسی معکوس و بروزترین فناوری های دنیا جدیدترین دستگاه ها با کارایی بیشتر و تنوع بالا ساخته می شوند. تمامی قطعات مورد استفاده در دستگاه های صنعتی که در ساخت دستگا ها در این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرند در بالاترین درجه کیفی و استاندارد طراحی و ساخته می شوند که این مزیت باعث طول عمر بیشتر ماشین های صنعتی شده و در پی آن هزینه های ناشی از تعمیر و یا تعویض دستگاه در طولانی مدت نیز کاهش می یابد.
ماشین های صنعتی که در مجموعه پایدار صنعت نوین ساخته می شوند دارای دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی و سرویس های دوره ای  هستند که اپراتور مربوطه به کمک این دفترچه می تواند دستگاه را راه اندازی کرده و در صورت نیاز تنظیمات آن را تغییر داده و سرویس های دوره را انجام دهد.

مجموعه پایدار صنعت نوین نزدیک به 15 سال سابقه در زمینه طراحی و تولید ماشین الات صنعتی صنعتی بسته بندی مواد غذایی فعالیت کرده و دستگاه های پیشرفته ای مانند دستگاه تری بلوک مایعات، پر کن بطری، ردیف کن بطری، چسب زن کارتن، ریل ترافیک و غیره را با درجه کیفی بالا و استاندارد های جهانی تولید کرده و به مشتریان ارائه می دهد. 
در این مجموعه مشاوره های رایگان پیش از خرید به مشتریان ارائه می شود تا بتوانید با توجه به ظرفیت تولید کارخانه خود و همچنین با مشورت گرفتن از مهندسان و کارشناسان این مجموعه بهترین دستگاه را انتخاب و خریداری کرده و در خطوط بسته بندی مورد استفاده قرار دهید. با خرید مستقیم از این مجموعه می توانید تمامی دستگاه های مورد نیاز خطوط بسته بندی را به صورت یکجا و با قیمتی بسیار مناسب و سود کمتر خریداری کرده و کارخانه خود را تجهیز کنید. با استفاده از دستگاه های پیشرفته و با سرعت عملکرد بالا در کارخانه خود باعث افزایش سرعت تولید و بسته بندی و کیفیت بیشتر بسته بندی محصولات باعث فروش بییشتر و سود آور و بهره وری بیشتر کارخانه خود شوید.


وب سایت مجموعه پایدار صنعت نوین:       https://paydarsanaat.com/
آدرس:   تهران، شهر قدس خیابان چمن، خیابان صنعت، بعد از صنایع دندان پزشکی، پلاک 41
شماره تماس:    02168477283
شماره تلفن همراه: 09129278045
پست الکترونیکی:     info@paydarsanaat.com
واتساپ:   09029098767
 

برچسب ها:
صنعت ساخت
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله