قیمت سنگ های مرمریت 1401

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

سنگ های مرمریت در دسته بندی سنگ های ساختمانی قرار دارند که می توان از آن ها در کاربری های داخلی استفاده کرد.

سنگ های مرمریت در ایران معادن مختلف و گوناگونی دارند که لوکیشن های متفاوتی نیز خواهند داشت. قیمت گذاری این سنگ ها نیز همانند تراورتن های نما می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که البته مرمریت ها را می توان در این زمینه خصوصی تر دانست. از این بابت که معادن مرمریت در قیاس با معادن بسیار زیاد تراورتن کمتر هستند و گاهاً شخصی می باشند. بنابراین قیمت گذاری در آن ها تقریبا یکسان بوده و تنها سینه کارهای معدن و محل استخراج سنگ در آنها می تواند متفاوت تلقی شوند.

سنگ های مرمریت به دو دسته تقسیم می گردند. مرمریت های روشن که می توان معادن صلصالی، اداوی، دهبید، هرسین و اباده را از قدیمی ترین و شناخته شده ترین آن ها نامید. در دسته بندی مرمریت های مشکی و تیره می توان به دو مرمریت لاشتر و همچنین مشکی نجف اباد اشاره داشت که زمینه رنگی مشکی و طوسی تیره را دارا هستند. در بین معادن معروف مرمریت های ایران می توان قیمت هر یک از آن ها را بسته به قیمت خود کوپ سنگ و همچنین کیفیت ماشین آلات موجود در کارخانه سنگبری و کیفیت فرآوری و خط تولیدی تعیین نمود.

 

از دیگر موارد بسیار مهم در قیمت سنگ مرمریت می توان به فاصله معدن سنگ تا کارخانه اشاره داشت، از همین جهت می توان مرمریت لاشتر یا مرمریت مشکی نجف اباد موجود در کالاساخت را یکی از نازل قیمت ترین ها در بین همکاران تلقی کرد. فاصله کم معدن تا سنگبری صنایع سنگ ایران واقع در نجف اباد می تواند دلیل قاطعی بر این امر باشد.

به روز رسانی و آپدیت روزانه قیمت سنگ های مرمریت در دستور کار سایت کالاساخت قرار دارد. ما در تلاشیم تا به صورت روزانه یا حداقل هفتگی قیمت های سنگ های موجود را به روز کرده تا بتوانیم در عمل انتخاب و مشاوره با شما عزیزان گامی بلند برداشته باشیم. تعیین قیمت مرمریت ها نسبت به تراورتن ها راحت تر بوده و معمولا سورت بندی های خیلی متفاوتی از آن ها نخواهیم داشت اما همین چند معدن مهم در ایران می توانند خروجی های بسیار زیادی داشته باشند که نسبت به نوسانات ارزی و دلاری در کشور روزانه در حال تغییر خواهند بود.

امید است کالاساخت با ارائه و معرفی انواع سنگ های مرمریت در کنار دیگر سنگ های ساختمانی همراه با قیمت های به روز و تصاویر سنگ های موجود، توانسته باشد به هدف جامع خود یعنی انتخاب و خرید غیر حضوری سنگ ساختمانی نزدیک تر گردد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید