باکیفیت‌ترین دوربین مداربسته کدام است

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

نصب دوربین مداربسته و استفاده از آن، به‌خاطر ایجاد و حفظ امنیت مورد استقبال بسیاری از صاحبین املاک قرار گرفته است.

آگاهی و دانش کافی در زمان خرید دوربین مداربسته مهم است؛ زیرا در صورت عدم‌اطلاعات صحیح، دوربین‌های بی‌کیفیت بازار به دست خریدار خواهد رسید. انتخاب بهترین گزینه در زمان خرید دوربین مداربسته در کنار کارایی و قیمت مناسب آن، همواره از دغدغه‌های متقاضیان این سیستم امنیتی است. ویژگی‌های دید در شب، مقاوم در برابر رطوبت، بارش، کیفیت تصاویر ثبت شده در کنار عدم‌خرابی در برابر گرد و خاک برخی مناطق از خصوصیات اصلی دوربین مداربسته با اصالت است.

اگر قصد خرید و نصب دوربین مداربسته با‌کیفیت جهت به‌کارگیری در محل زندگی یا کار خود را دارید، حتما به شرکت معتبر مثل مهر تجارت مراجعه کنید. این شرکت نمایندگی قانونی برند هایک ویژن در ایران را داشته و دوربین‌های باکیفیت این کمپانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این مقاله به بیان ویژگی‌ها و مزایایی نصب دوربین‌های مداربسته خواهیم پرداخت. در صورت علاقه‌مندی به آشنایی با نکات لازم در خرید دوربین‌های مداربسته با‌کیفیت، تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی دوربین مداربسته باکیفیت

شرکت هایک ویژن یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین برند‌ها در زمینه فروش انواع سیستم‌های ایمنی در کشور ایران محسوب شده است. از مهم‌ترین محصولات تولیدی این شرکت، دوربین مداربسته با ویژگی‌های متعددی است. از اصلی‌ترین خصوصیات دوربین مداربسته با‌کیفیت هایک ویژن، عبارت هستند از:

دید در شب: نصب دوربین مداربسته که توانایی دید در شب را دارد، امکان ثبت تصاویر باکیفیت تا برد مشخصی را به خریداران این نوع از سیستم امنیتی هدیه خواهد داد.

رزولوشن: هایک ویژن دوربین‌های مداربسته در انواع و کیفیت تصاویر متفاوتی جهت خرید به متقاضیان این سیستم امنیتی طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است. کیفیت تصاویر دوربین‌های عرضه شده را می‌توان به‌واسطه رزولوشن 1 تا 8 مگاپیکسل مورد ارزیابی و سنجش قرار داد.

مقاوم در برابر گرد و خاک: از مهم‌ترین ویژگی این سیستم امنیتی، مقاومت در برابر باران و گرد و غبار است.

کیفیت برابر میان تصویر دوربین با تصاویر ضبط شده: با خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن، از امکان برابری میان تصاویر ضبط شده و تصویر‌ اصلی در کم حجم‌ترین شکل ممکن بهره ببرید.

مزیت نصب مداربسته هایک ویژن

با نصب دوربین مداربسته ضریب امنیتی محیط مورد نظر خود را افزایش داده و سارقان را از انجام عمل مجرمانه خود پشیمان کنید. دوربین هایک ویژن مزیت‌های بسیاری را به خریدار خود هدیه خواهند داد. از اصلی‌ترین مزیت خرید و استفاده از این دوربین‌های مداربسته، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب سریع دوربین مداربسته
  • عمر و ماندگاری بالا دوربین‌های هایک ویژن
  • امکان استفاده مجدد از تصاویر ذخیره شده
  • انواع نرم افزار‌های مرتبط با مدیریت و امکان انتقال تصاویر ضبط شده دوربین‌ هایک ویژن
  • قیمت مناسب با توجه به کیفیت عالی دوربین‌ها
  • ارتباط با دوربین مداربسته از طریق شبکه اینترنت
  • نکات مهم در زمان خرید و نصب دوربین مداربسته

دانش و آگاهی در زمان خرید به متقاضیان کمک خواهد کرد تا با چشمانی باز دوربین مدار بسته مورد نظر خود را انتخاب کنند. این متقاضیان سیستم امنیتی قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته، باید نکاتی را در ذهن داشته باشند. از اصلی‌ترین نکات قابل توجه، شامل موارد زیر خواهند بود:

آگاهی داشتن از پوشش‌دهی دوربین: گزینه‌ها و زوایایی بسیاری جهت پوشش‌دهی دوربین مداربسته وجود دارد. بنابراین در زمان تصمیم‌گیری جهت خرید و نصب دوربین مداربسته در نظر گرفتن عملکرد‌های چون: دید در شب، حسگر حرکتی و ANPR حائز اهمیت است.

مکان نصب دوربین: در زمان طراحی و نصب دوربین مداربسته موقعیت مکانی مناسبی جهت قرار گیری این سیستم امنیتی در نظر بگیرید تا گذر زمان و عواملی مانند: تابش نور خورشید، سبب عدم‌کارکرد صحیح آن نشود.

کابل: دوربین مداربسته انتخابی شما اگر از نوع آنالوگ یا شبکه باشد، به کابل برق یا داده و شاید به هر دو نیاز پیدا کند.

حسگر لنز دوربین مداربسته: لنز دوربین مداربسته با اندازه 8/2 میلی‌متری، میدان دید گسترده‌ای را در اختیار خریدار قرار داده و اینگونه امکان شناسائی بهتر تصویر افراد را در زمان لازم به متقاضی، خواهد داد.

کارت حافظه: در زمان خرید دوربین مداربسته، به در اختیار داشتن حافظه و امکان ذخیره‌سازی اطلاعات ثبت شده بسیار دقت کنید تا در صورت نیاز امکان استفاده از این اطلاعات را داشته باشید.

وجود افراد خبره: متخصصان سیستم امنیتی در زمان خرید و نصب دوربین مداربسته به متقاضیان کمک بسیاری بر اساس نیاز و عملکردی که از دوربین انتظار دارند، خواهند کرد.

انواع دوربین مداربسته هایک ویژن

ایجاد امنیت و حفظ آن در محل کار یا منزل به‌واسطه حضور سیستم‌های امنیتی مانند: دزدگیر و دوربین مداربسته از ضروریات زندگی در این روزگار است. برند هایک ویژن دوربین‌های متنوعی با اهداف و عملکرد‌های متفاوتی را طراحی و تولید کرده است. از پرکاربرد‌ترین دوربین‌های تولیده شده این کمپانی، موارد زیر هستند:

دید در شب

با نصب دوربین دید در شب همراه با نور مادون قرمز IR، ثبت و ضبط تصاویر را به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. این نوع دوربین‌ها به‌واسطه نور مادون قرمز، تصویر‌ها را با‌‌کیفیت عالی ثبت کرده و البته این کار را بدون اینکه کسی متوجه ثبت وقایع شود، انجام خواهد داد. دوربین دید در شب برند هایک ویژن نیاز به انرژی زیاد نداشته و به‌همین دلیل هزینه کمی را برای خریدار به‌دنبال دارد.

مناسب محل کار

دوربین‌های امنیتی که صاحبان شرکت‌ها به‌دنبال آن هستند باید علاوه بر کیفیت در تصویربرداری، امکان ضبط صدا را نیز داشته باشد. خرید دوربین مداربسته PTZ هایک ویژن از شرکت هایک تجرات بهترین گزینه برای صاحبین مشاغل در ایران خواهد بود. از دیگر مزیت نصب این دوربین، امکان زوم با‌‌کیفیت و چرخش است.

خرید دوربین از شرکت مهر تجارت

بسیاری از افراد در زمان خرید به‌سراغ محصولات ارزان قیمت خواهند رفت. این امر در مورد سیستم‌های امنیتی مانند: دزدگیر و دوربین مداربسته صدق نخواهد کرد. کیفیت و اعتبار سیستم‌های امنیتی مهم‌ترین نکته در زمان خرید است. اگر تحت هر شرایطی به‌دنبال خرید و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن هستید، حتما به یکی از نمایندگی‌های فروش این برند با نام مهر تجارت مراجعه کنید تا با آرامش و آسودگی خیال خرید کنید.

با خرید از نمایندگی شرکت مهر تجارت، خیال خریدار از لحاظ کیفیت و اصل بودن محصول راحت است. البته خرید از نمایندگی‌های معتبر این سیستم امنیتی، امکان پشتیبانی پس از نصب دوربین مداربسته را نیز به متقاضی خواهد داد. البته توصیه ما به متقاضیان سیستم امنیتی، تهیه یک لیست از کارایی و ویژگی‌های دوربین انتخابی است. اینگونه در زمان خرید می‌توانند با توجه به نیاز، عملکرد و بودجه مورد نظر خود دست به انتخاب بزنند. در صورت نیاز به مشاوره می توانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://hiktejarat.com مراجعه کنید و یا با شماره 02167958 تماس بگیرید. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید