معرفی محصولات حراج تشک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

اگر برای خرید تشک و سرویس خواب شک دارید بهتر است مقاله زیر را بخوانید

ما یک گروه تامین کننده و فروش تشک و کالای خواب در کشور ایران هستیم. می خواهیم محصولات با کیفیت بالا را به بهترین قیمت به شما عرضه کنیم، کاری که سال‌هاست برای آن تلاش می‌کنیم. همچنین یک سرویس خوب شامل تحویل به موقع و سریع و خدمات پس از فروش را وظیفه خود می‌دانیم. تلاش ما برای تامین نیازهای راه اندازی، روزمره و بهسازی بدون دغدغه برای مسئولان خرید می‌باشد. می‌خواهیم تجربه‌ای جدید را با بهینه کردن فرآیندها، در سریعترین زمان ممکن و با هزینه‌های کاهش یافته برای شما ایجاد کنیم. پیوسته و در همه حال در تلاشیم تا برای شما آسایش و راحتی فراهم کنیم.

حراج تشک

بهترین خدمات | بهترین قیمت | مشاوره تخصصی

0910-201-4753

0912-972-5343

021-2842-3448

تشک خواب

همه ما یک سوم از عمر خود را در خواب و در تخت خواب می‌گذرانیم. بنابراین همان اندازه که در انتخاب مبلمان، لباس و کفش حساسیت داریم باید به فکر یک تشک مناسب و استاندارد برای یک خواب راحت باشیم. تشک خواب یكی از مهم ‌ترین وسایل در   منزل بوده كه از لحاظ دانش پزشكی هم خیلی با اهمیت هستند. اگر تشکی که استفاده می‌کنیم غیراستاندارد، غیرقابل استفاده و قدیمی باشد، باعث می شود دچار بیماری‌های عضلانی و استقامتی شوید كه شایع ترین آنها بیماری دیسک كمر است. تشک طبی یکی از انواع تشک‌هایی است که ما خدمت مشتریانمان عرضه می‌کنیم. این نوع تشک برای کسانی که دیسک کمر و کسانی که در ناحیه ستون فقرات خود مشکل دارند بسیار مناسب است. این نوع تشک به تشک هایی اطلاق می‌شود که در سازه آن‌ها فقط اسفنج استفاده شده و هیچ فنری در طراحی و تولید آن‌ها به کار نمی‌رود. همچنین انواع تشک اعم از تشک طبی، تشک رویا، تشک کنزا و تشک خوشخواب را موجود داریم. تشک دارای ویژگی‌هایی است که از این ویژگی‌ها تشک مناسب خود را می‌توانید تشک مناسب خود را خریداری کنید.این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

  • راحتی و نرمی تشک
  • کیفیت و دوام تشک
  • جنس اسفنج بکاررفته در تشک
  • نوع فنربندی تشک
  • اندازه تشک
  • ارتفاع تشک

همچنین برای خرید بهترین تشک باید نکاتی ررا رعایت کرد که به شرح زیر هستند:

  • قیمت تشک: خریداران تشک به دنبال خرید تشکی می‌باشند که در عین داشتن کیفیتی مطلوب، قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.
  • کیفیت و دوام تشک: استفاده‌ی زیاد از یک تشک و خوابیدن افراد مختلف با وزن‌های متفاوت روی آن باعث از بین رفتن تشک می‌شود. برای اینکه تشکی داشته باشید که بعد از سال‌ها استفاده همچنان مثل روزهای اول کارایی داشته باشد باید دوام تشک را در اولویت قرار دهید. بنابراین باید از تشکی با کیفیت استفاده کنید زیرا تشک‌های باکیفیت سبب صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.
  • جنس رویه تشک: در اتاق شما هم نظافت و تمیزی تشک عامل بسیار پراهمیتی می‌باشد. بنابراین باید تشکی انتخاب کنید که رویه‌ی ضدآب و مرغوبی داشته باشند. ضدآب بودن رویه باعث می‌شود که رویه از انواع آلودگی‌ها در امان باشد، همچنین اگر جنس رویه مرغوب نباشد، به دلیل عرق کردن افراد بوی نامطلوبی بگیرد و آزاردهنده باشد.
  • میزان نرمی یا سفتی تشک: از میان انواع تشک‌ها، تشکی برای شما مناسب است که مورد رضایت شما باشد. سفتی زیاد تشک ممکن است برای برخی افراد آزاردهنده باشد، از این رو نرمی بیش ازحد تشک برای برخی افراد مناسب نیست. بنابراین تشک نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد. از تشک‌های طبی فنری در این موارد معمولا استفاده می‌شود. میزان نرمی و سفتی در این تشک‌ها استاندارد است.

همچنین برای اطلاع  از قیمت تشک ویستر و دیگر انواع تشک‌ها با شماره‌های درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

تخت باکس

تخت باکس که به نام تخت با رویه پارچه نیز شناخته می‌شود از اسکلت باکس، پارچه رویه و پایه تشکیل شده است. در این مدل تخت‌ها تشک بروی سطح باکس قرار گرفته و ما قید و کفی تخت را نمی‌بینیم. در بازار ما سه مدل تخت باکس داریم که شامل تخت باکس هتلی، تخت باکس جکدار، تخت باکس کشودار می‌شود. این تخت باکس‌ها از یک اسکلت چوبی و یا اسکلت فلزی ساخته می‌شود. اسکلت‌های فلزی دارای قیمت بیشتر و وزن سنگین تری نسبت به اسکلت‌های چوبی هستند. همچنین می‌توان گفت این تخت باکس‌ها عمر بیشتری دارند و در استفاده مکررعمر نسبتا بالایی نسبت به اسکلت‌های چوبی دارند. تخت باکس،  شی‌ای شبیه تشک است که سطحی محکم دارد و زیر آن پایه نصب شده است و تشک بر روی آن قرار می‌گیرد. باکس‌های اسکلت چوبی و فلزی در قیمت، وزن و دوام تفاوت دارند. باکس‌های چوبی ارزان تر، سنگین تر برای حمل و نقل هستند و نسبت به باکس‌های فلزی دوام کمتری دارند.
باکس‌های فلزی کمی گرانتر هستند ولی دوام بسیار زیادی دارند. اگر قصد جابه جایی مرتب سرویس خواب خود را دارید باکس های فلزی گزینه بهتری هستند چون این باکس ها نسبت به باکس های چوبی وزن کمتری دارند. از مزایای تخت باکس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عمر زیاد تشک به دلیل محکم بودن باکس و پوشش کامل زیر تشک
  • ارتفاع آن استاندارد می‌باشد.
  • قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.
  • اسکلت باکس یکپارچه است.
  • حمل و نقل آسان است
  • لبه ندارد و ملحفه‌ها را می‌توان به راحتی تعویض کرد.
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید