بورس درب ضد سرقت و درب ضد صدا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵
دسته ها:

خرید درب ضد سرقت و درب ضد صدا موضوعاتی هستند که به عنوان یکی از پر جست و جو ترین محصولات شناخته می شوند.

خرید درب ضد سرقت و درب ضد صدا موضوعاتی هستند که به عنوان یکی از پر جست و جو ترین محصولات شناخته می شوند.

در این مقاله که با تلاش گروه درب های ضد سرقت دُرناب تهییه و تنظیم شده است، به بررسی متفاوت بازار خرید درب ضد سرقت دُرناب و درب ضد صدا پرداخته ایم، در ادامه این محتوا با بسازوبچین و گروه دُرناب همراه شوید تا اطلاعات خود را در این زمینه ها افزایش دهید.

خرید درب ضد سرقت دُرناب

خرید درب ضد سرقت را می توان به عنوان یکی از پردردسر ترین مراحل خرید در پروژه های نوسازی و بازسازی دانست، چرا که به دلیل تنوع بالای این محصول و رنگ ها و طرح های متفاوتش، خریداران محترم را به صورت کامل سردرگم می کند.

موضوعات مهمی در خرید درب ضد سرقت نقش اساسی دارند که در این محتوا تلاش کرده ایم تا این موارد را با یکدیگر مقایسه کنیم.

 

 

ابعاد درب ضد سرقت

اولین موضوع و سوالی که هنگام خرید درب ضد سرقت دُرناب و یا دیگر فروشگاه ها از خریداران محترم پرسیده می شود، ابعاد درب ضد سرقت است.

محصولاتی که به صورت دپو در فروشگاه های سطح شهر وجود دارند، عموما دست خریداران را از انتخاب طرح ها و مدل های متنوع باز نمی گذارد.به عنوان مثال اگر خریداری ابعاد درب چوبی قدیمی اش 145 در 240 باشد، توانایی پیدا کردن درب ضد سرقت در ابعاد سفارشی اش را ندارد.

 

 

اما گروه درب های ضد سرقت دُرناب که به عنوان تولید کننده درب ضد سرقت تماما ایرانی است، تمامی محصولات اش را به صورت سفارشی تولید می کند و هیچ محصولی را اعم از درب داخلی و درب ضد صدا به صورت دپویی موجود ندارد.

این ویژگی که گروه دُرناب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد دارای دو جنبه مثبت و منفی است.

جنبه مثبت این موضوع که کاملا واضح و مشخص است، امکان تولید سفارشی درب ضد سرقت و نصب و اجرای آن است که مشتریان محترم را راضی و امیدوار می کند.

اما جنبه منفی این موضوع نیز، مستقیما با خریداران محترم در ارتباط است، به عنوان مثال اگر شخصی به دنبال خرید درب ضد سرقت با ابعاد سفارشی باشد نیز باید منتظر بماند تا درب مورد نظرش، تولید و نصب شود.

 

 

طرح و مدل درب ضد سرقت

بازار خرید درب ضد سرقت را می توان به عنوان پرزرق و برق ترین بازار های خرید دانست، دلیل این موضوع نیز به دلیل مدل های متنوع، رنگ بندی ها، طرح ها و نقش های متفاوت است.

شاید این موضوع در نگاه اول برای خریداران محترم جذاب و خوب باشد اما با گشت و گذاری مختصر در بازار و سایت های اینترنتی متوجه این موضوع خواهید شد که انتخاب مناسب برای خرید درب ضد سرقت، سخت و مشکل شده است.

گروه دُرناب که همواره در تلاش بوده است تا بتواند خریدی راحت، ایمن و مطمئن را در اختیار خریداران محترم خود قرار دهد، محصولات خود را در دسته بندی های مختلفی قرار داده است تا هریک از خریداران محترم درب ضد سرقت و درب ضد صدا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن، خرید خود را نهایی کنند.

زیرسازی و استراکچر

مهمترین و اصلی ترین موضوع در تعیین میزان کیفیت و امنیت درب ضد سرقت، زیرسازی و استراکچر داخلی درب است.

این موضوع را می توان به عنوان مهم ترین قسمت این محتوا دانست، چرا که اصلی ترین و اساسی ترین عامل تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت نیز این موضوع است.

برای آن که از دسته خریداران محترمی که اطلاعات کافی را در ارتباط با جزئیات این محصول ندارند، در ادامه به معرفی اطلاعات مختصری در ارتباط با محصولات بازار پرداخته ایم و آن ها را با تولیدات گروه دُرناب مقایسه کرده ایم.

 

 

ورق چارچوبی که در محصولات موجود در بازار استفاده می شود با ورق آهن 1 میلی متری تولید می شود که در مقایسه با تولیدات گروه دُرناب، بسیار ضعیف و ناتوان است.

گروه دُرناب در تولید چارچوب درب ضد سرقت خود از ورق آهن 2 میلی متری استفاده می کند که به عنوان قوی ترین ضخامت چارچوب در میان تولیدات ایران است.

اما در ارتباط با زیرسازی و استراکچر موضوعات فراوانی وجود دارد که بررسی آن در این مقاله خارج از وقت است، اما هر یک از خریدارانی که قصد دارند اطلاعات خود را در ارتباط با این موضوع مهم و مرتبط با میزان امنیت افزایش دهند می توانند با مراجع به سایت رسمی دُرناب به نشانی doornab.com از این موضوع مطلع شوند.

اما موضوع دیگری که در این مقاله مورد نقد و بررسی قرار گرفته است، درب ضد صدا است.این قسمت، ارتباطی با خرید درب ضد سرقت نداشته و اختصاص به درب لمسه آکوستیک یا درب عایق صدا دارد.

محصولات موجود در دسته بندی درب ضد صدا دُرناب خریداران اختصاصی خود را دارد و عموما قشر خاصی از جامعه به دنبال انتخاب این درب ها هستند.

درب ضد صدا دُرناب

درب ضد صدا، درب عایق صدا و یا درب لمسه آکوستیک نام هایی هستند که به این درب متفاوت داده شده است.

بازار درب داخلی در کشور همانند بازار درب ضد سرقت دارای طرح ها و مدل های بی نهایتی است و در بیشتر موارد نیز این تنوع بیشتر از بازار ضد سرقت نیز می باشد.

اما ساختار داخلی درب ضد صدا به چه صورت است که سبب کاهش میزان صدای ورودی می شود؟

ساختار داخلی درب ضد صدا دُرناب

در ساختار داخلی درب ضد صدا دُرناب از پشم سنگ استفاده می شود.پشم سنگ همان ماده و متریالی است که در ساختار درب ضد حریق یا درب آتشنشانی استفاده می شود.

پشم سنگ که در ساختار درب ضد صدا دُرناب وجود دارد، به منظور عایق صدای آن استفاده می شود و در درب آتش نشانی به منظور عایق گرما و دیرسوز بودن آن مورد استفاده قرار می گیرد.

اما بعد از بررسی ساختار داخلی درب لمسه آکوستیک یا درب ضد صدا، طرح ها و مدل های مختلف درب ضد صدا دُرناب مورد بحث است که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم.

مدل های مختلف درب ضد صدا دُرناب

درب ضد صدا که به عنوان یکی از درب های داخلی شناخته می شود دارای طرح های مختلفی است.

این تنوع در طرح ها به معنای مدل های مختلف درب لمسه آکوستیک نیست، چرا که درب ضد صدا یا لمسه، همان طور که از نامش پیداست تنها محدود به تنوع در رنگ های لمسه کار شده بر روی درب است و تنوع فراوانی ندارد.

 

درب لمسه دو لنگه و تک لنگه یکی دیگر از مواردی است که سبب نما و ظاهری متفاوت در جلوه درب ضد صدای شما می شود.

هر یک از خریداران محترم می توانند با مراجعه به سایت رسمی گروه دُرناب از مدل های متنوع درب ضد صدا دیدن فرمایند و اقدام به خرید درب ضد سرقت دُرناب خود کنند.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله