چگونه خانه را برای کریسمس تزیین کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر برای تزیین خانه در کریسمس ایده ای ندارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

فصل زمستان برای عده‌ای به معنای فرا رسیدن روزهای جشن و شادی است. تمام سطح شهر چراغانی شده و تزئینات کریسمس آغاز می‌شود. تزئین کریسمس تنها برای خیابان نیست بلکه برای درون خانه‌ هم می‌توان ایده‌هایی را پیاده و اجرا کرد. تزیین خانه برای کریسمس به قدری لذت بخش است که کافی است پس از اتمام لحظه‌ای از دور به همه جای خانه نگاه کنید. درون شما سرشار از لذت و شادی می‌شود. در ادامه بیشتر با تزیین خانه برای کریسمس آشنا می‌شویم. با ما در سایت بساز و بچین همراه بمانید.

 

 

 

ایده‌های تزیین خانه برای کریسمس | عکس تزیین خانه برای کریسمس

ایده‌های تزیین خانه برای کریسمس را به چند زیر مجموعه تقسیم کرده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید آن را فرا گیرید و در منزل اجرا کنید. تمامی ایده‌ها دارای عکس هستند.

 

 

 

تزیین خانه برای کریسمس، درب ورودی

درب ورودی مربوط به اتاق نشیمن است زیرا به عنوان ورودی برای ورود به درون خانه استفاده می‌شود. جهت تزیین خانه برای کریسمس در قسمت در ورودی می‌توانید از روبان، نوارهای اکلیلی و یا سبزه استفاده کنید. همچنین یک تاج گل در وسط در وردی قرار دهید. مخصوصا اگر به آن چراغ و ریسه اضافه کنید، زیبایی آن چند برابر خواهد شد.

 

 

 

 

تزیین دیوار خانه برای کریسمس

دیوار اتاق نشیمن نیز جزو تزیین خانه برای کریسمس قرار می‌گیرد. می‌توانید دیوار اتاق نشیمن را با تزئینات زیبا تزئین کنید. برای دیوار تزیینات زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای تزیین از آن‌ها استفاده کنیم. تزیین دیوار به طرح درخت کریسمس می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. به خصوص زمانی که بودجه زیادی برای خرید درخت کریسمس واقعی ندارید. جهت تزیین خانه برای کریسمس می‌توانید طرح درخت کاج را در وسط دیوار اتاق نشیمن یا گوشه دیوار قرار دهید. قطعا ایده جالبی خواهد بود. همچنین می‌توانید کمی تاج گل دور اتاق نشیمن اضافه کنید. با چند چراغ روی آن، یک دکوراسیون زیبای کریسمس را شاهد خواهید بود.

 

 

 

 

 

تزیین خانه برای کریسمس، اتاق خواب

اکنون تزئیناتی را به معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از آنها برای تزئین اتاق خواب خود با تم کریسمس استفاده کنید. تزئینات اتاق خواب معمولاً ساده‌تر از تزئیناتی است که ما برای اتاق نشیمن استفاده می‌کنیم. دلیل آن این است که فقط برای ایجاد فضای بیشتر و همچنین هماهنگی بیشتر با مراسم کریسمس است. برای ایجاد فضای کریسمس در داخل اتاق خواب می‌توانید از تاج گل (حلقه) استفاده کنید. تاج گل دکوراسیونی است که واقعا برای قرار دادن در هر گوشه خانه مناسب است.

همچنین می‌توانید تاج گل را روی دیوار بالای تخت یا روی درب اتاق خواب قرار دهید. تزئینات اضافی مانند نوشته‌های مربوط به کریسمس را هم که به صورت برچسب به فروش می‌رسد قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند. همچنین می‌توانید خودتان با کاغذ، گل یا هر چیز دیگری نوشته‌های مربوط به کریسمس مانند Merry Christmas را درست کنید. تزئینات دیگری که می‌توانید استفاده کنید چراغ‌ها و روبالشی‌هایی با تم کریسمس است. برای درخت کریسمس اگر اتاق خواب کوچکی دارید، می‌توانید از درخت کاج کوچک استفاده کرده و آن را روی میز خود قرار دهید. اگر اتاق خواب شما فضای کافی دارد، می‌توانید از درخت کریسمس بزرگ استفاده کنید.

 

 

 

 

تزیین خانه برای کریسمس، آشپزخانه

جای دیگری که جهت تزیین خانه برای کریسمس مورد توجه قرار می‌گیرد آشپزخانه است. تزیینات را در بسیاری از مکان‌های آشپزخانه مانند پنجره، اطراف اجاق گاز یا سینک و روی میز ناهارخوری می‌توان قرار داد. قرار دادن تاج گل کریسمس بر روی در، دیوار و ست آشپزخانه ایده بسیار خوبی است زیرا آشپزخانه شما را برای جشن کریسمس عالی جلوه می‌دهد. سپس، می‌توانید از چند درخت کریسمس کوچک نیز استفاده کنید و آن را روی پنجره نزدیک سینک آشپزخانه قرار دهید. همچنین می‌توانید درخت را با چند چراغ تزیین کنید تا زیبا به نظر برسند. حتی می‌توانید سقف آشپزخانه خود را با چند توپ رنگارنگ که اغلب برای درخت کریسمس استفاده می‌شود تزئین کنید.

 

وسایل لازم برای تزیین خانه

تا اینجا تمام چیزهایی که خواندیم درمورد مکان‌های تزیین خانه برای کریسمس بودند. تقریبا آشنایی نسبی با وسایلی که می‌توان برای تزیین به کار برد، پیدا کردیم. در ادامه تمامی وسایل لیست شده‌اند تا با یک نگاه اجمالی تمام یا بخشی از وسایل را که لازم دارید را تهیه کنید.

 

 

درخت کریسمس

واضح‌ترین راه برای آوردن کریسمس به خانه خود اضافه کردن یک درخت کریسمس در خانه بدون توجه به نوع درخت است. درخت می‌تواند بزرگ، کوچک، نقره‌ای، طلایی، ساخته شده از کاغذ یا فقط یک گیاه کوچک رزماری باشد. زیور آلات کریسمس مانند ستاره که از چوب بستنی بر روی درخت کریسمس قرار می‌گیرد را می‌توان با دست درست کرد.

 

تاج گل

یک تاج گل کریسمس که در ورودی یا داخل آویزان شده است، از مهمانانی که در تعطیلات به خانه شما می‌آیند استقبال می‌کند. می‌توانید با افزودن زیورآلات و سایر اقلام کریسمس، یک تاج گل قرمز و سبز تند بسازید. یااینکه جهت تزیین خانه برای کریسمس می‌توانید یک تاج گل ساده از سوزن کاج را با یک روبان آویزان کنید تا حال و هوای تعطیلات را ایجاد کنید. برای زیبا بودن لازم نیست هزینه زیادی داشته باشید.

 

 

شمع

نورپردازی واقعا می‌تواند حال و هوای روزهای گرم و دنج را در زمستان ایجاد کند. شمع‌ها به‌عنوان بخش‌های مرکزی روی میزها، طرح‌های رنگی و در بخش مبلمان خانه‌ عالی به نظر می‌رسند. شمع‌ها بوی خوبی می‌دهند و با رایحه‌های عالی مانند دارچین حال و هوا را تغییر می‌دهند. می‌توانید از شمع‌هایی که از قبل در خانه دارید استفاده کنید.

 

 

 

پتو و بالش

پتو و بالش یک ایده عالی جهت تزیین خانه برای کریسمس است. افزودن پتوها و بالش‌های دنج برای تعطیلات با رنگ‌های طلایی، سبز، قرمز یا هر رنگ سرگرم‌کننده دیگری برای تعطیلات کریسمس راهی عالی برای گرما بخشیدن به دکوراسیون روزمره خانه است. چهارخانه، الگوهای کریسمس، رنگ‌های تعطیلات و حتی ساختن یک بالش با مضمون کریسمس بهترین راه برای آوردن دکوراسیون و تزیین خانه برای کریسمس است.

 

 

هدایا

افزودن هدایای کریسمس و قرار دادن آنها در زیر درخت به هیجان تزیین خانه برای کریسمس می‌افزاید. میلیون‌ها روش وجود دارد که می‌توانید هدایای کریسمس را بپیچید. حتی می‌توانید جعبه‌های مصنوعی را طوری بپیچید که شبیه هدایای کریسمس شوند تا آن‌ها را زیر درخت خود قرار دهید. مقداری روبان زیبا، چند زیور آلات با کاغذ کادو کافی است.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید