هتل های نزدیک فرودگاه مشهد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این مقاله به معرفی هتل های نزدیک فرودگاه مشهد پرداخته‌ایم.

مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران است که در طور سال این عدد ثابت نبوده وهمیشه تعدادی زیادی زائر در این شهر وجود دارند و به جمعیت این شهر زیارتی می‌افزایند. شهر مشهد به لطف بارگاه ملکوتی امام هشتم میزبان زائرین از سراسر ایران و دنیا بوده ولی در سال‌های اخیر جاذبه‌های گردشگری، تفریحات آبی، مراکز خرید لوکس و جدید بیشتر مورد توجه مسافران قرار گرفته و مسئولان این شهر توانسته‌اند کنار زیارت و عبادت، تفریح و سرگرمی‌های جذابی را برای مسافرن مشهد مهیا کنند.

تورهای مشهد در طول سال زیاد به فروش می‌رسد که سهم جزیره کیش از فروش بلیط مشهد بسیار زیاده بوده؛ زیرا در این شهر مانند جزیره کیش هتل‌های لوکس و مجللی وجود دارد که همین دلیل میزان فروش بلیط کیش مشهد علی بابا را در آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های فروش بلیط و تور بیشتر کرده است. با ما در این مطلب همراه باشید تا در مورد هتل‌های لوکس و مجلل مشهد بیشتر بدانید پس با ما همراه باشید.

 

هتل بین‌المللی قصر مشهد

هتل بین‌اللملی قصر از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است. این هتل 5 ستاره از سال 1356 در خیابان امام رضا فعالیت خود را شروع کرده و بعد از 40 سال مورد بازسازی قرار گرفته همچنین هتل 5 ستاره قصر از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر بوده و این یکی از بزرگ‌ترین مزایای آن محسوب می‌شود. هتل قصر با 12 طبقه و 220 اتاق برای اقامت در کلاس‌های مختلف با بهترین امکانات رفاهی روز دنیا مزیبان زائرین امام هشتم بوده.

 

فاصله هتل تا مکان‌های مهم شهر

هتل قصر در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶ قرار دارد. این هتل تا اماکن مهم شهری فاصله کمی داشته و به همین دلیل یکی از بهترین هتل‌های نزدیک به حرم است. این هتل تا خیابان دانش شرقی، خیابان دانش غربی، بازار امام رضا، حرم مطهر، بلوار هفده شهریور، موزه ظروف، موزه مدال و سینما قدس به ترتیب 340 متر تا 2 کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل-های-نزدیک-فرودگاه-مشهد-2

 

از دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان خیابان نواب صفوی، میدان امام رضا، گنبد خشتی، حرم ورودی شیخ طبرسی، چهارراه شهدا، بازار مرکزی و... اشاره کرد.

 

امکانات رفاهی هتل قصر مشهد

هتل قصر مشهد از بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد محسوب می‌شود که امکانات کم‌نظیری دارد. امکانات رفاهی هتل مشهد نظیر آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، رستوران بام، پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه واکس کفش وجود دارد.

از دیگر خدمات جذاب این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، روزنامه، صرافی، کافی‌نت، گیم‌نت، پارک کودک، بازی ویدئویی، اتاق بازی، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، آرایشگاه، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، وسایل بدن‌سازی، خودپرداز، خدمات بلیط، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات نگهداری کودک، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، پرداخت ویزا و مسترکارت، مینی بار با هزینه و... اشاره کرد.

 

هتل پارس مشهد

هتل پارس یکی از هتل‌های 5 ستاره مشهد بوده که در بلوار وکیل آباد قرار دارد. این هتل در سال 1382 ساخته شد و در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل به طرقبه و نمایشگاه بین‌المللی شهر نزدیک بوده و از این جهت برای مسافران جذاب است. هتل پارس با 6 طبقه ساختمان و 228 اتاق برای اقامت یکی از محبو‌ترین هتل‌ها در بین مسافران مشهد بوده. این هتل تا حرم 15 کیلومتر فاصله دارد و برای کسانی که می‌خواهند زیاد به حرم بروند زیاد مناسب نیست. این هتل از ازدحام حمعیت به دور بوده و می‌توانید اقامتی آرامش بخش و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

هتل-های-نزدیک-فرودگاه-مشهد-1

 

موقعیت مکانی هتل پارس

هتل پارس در بلوار وکیل آباد، تقاطع شهید صیاد شیرازی قرار دارد. این هتل تا ایستگاه قطار شهری صدف 800 متر، بلوار صیاد شیرازی 1 کیلومتر، باغ گلها 2 کیلومتر، رستوران دریایی سولو 3 کیلومتر، رستوران ایتالیای پای و میدان آزادی 4 کیلومتر فاصله داشته البته زیاد نگران این فواصل نباشید شما می‌توانید از سرویس هتل استفاده کنید و به تمام مکان‌های مهم نزدیک و دور شهر بروید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

 

خدمات رفاهی هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد از بهترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود که می‌توانید برا یسفر خود رزرو کنید. اگر بلیط کیش مشهد را تهیه می‌کنید این هتل امکان رزرو حضوری هم داشته ولی بهتر است آنلاین رزرو کنید تا در سفر به مشکلی برنخورید. این هتل خدمات رفاهی فوق‌العاده‌ای را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. از این خدمات می‌توان به فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روز، کافی‌نت، فضای سبز، زمین تنیس، پارک کودک، جکوزی، زمین ورزشی، سالن ورزشی، آرایشگاه، خدمات باربری و خدمات تور اشاره کرد.

شبکه پخش فیلم، وسایل بدن‌سازی، خودپرداز، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط و سیستم تهویه مطبوع بوده. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به پارکینگ، استخر، سونا، سرویس حرم، اتاق بازی، کتابخانه، گیم‌نت، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی و... از دیگر امکانات و خدمات آن هستند.

برچسب ها:
رپورتاژ آگهی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید