40 مدل کابینت دستشویی 2022 ارزان و شیک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۳

اگر می‌خواهید جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 و ارزان را مشاهده کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

اهمیت به دکوراسیون داخلی در فضاهای مختلف باعث می‌شود تا چشم نوازی و حس و حال خوب در فضا احساس شود. استفاده مفید از فضا، نورپردازی زیبا و چیدمان مناسب المان‌های مورد نیاز در هر فضا، مهم‌ترین پارامترهای یک دستشویی محسوب می‌شود. استفاده از کابینت دستشویی در سال‌های اخیر به شدت ترند شده است. فضای مناسب برای قرار دادن لوازم شوینده، خوشبو کننده دستشویی، حوله و دستمال توالت موجب شده است تا استفاده از ست کابینت دستشویی در دکوراسیون این فضا مورد توجه قرار گیرد.

اگر می‌خواهید جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 را مشاهده کنید و نکات مهم انتخاب کابینت دستشویی ارزان و باکیفیت را بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

ویژگی بهترین مدل کابینت دستشویی

ویژگی بهترین مدل کابینت دستشویی

 

اگر بخواهید بهترین مدل کابینت دستشویی را انتخاب کنید، باید به فضا و امکانات مورد نیازتان توجه کنید. معمولا فضای دستشویی با دارا بودن فلاش تانک، روشویی، آینه، روشنایی و لوازم شست و شو، نیازمند رعایت هارمونی مناسبی است. قرار دادن این المان‌ها در کنار یکدیگر، به کمک کابینت روشویی انجام می‌شود. برای انتخاب کابینت دستشویی، باید بدانید که فضای مناسب‌تان برای قراردادن این المان چیست. ابعاد را درنظر بگیرید، محدودیت‌ها را مشاهده کنید و براساس رنگ و هارمونی مناسب در فضای دستشویی، بهترین آینه و کابینت دستشویی را انتخاب کنید.

اگر فضا موجب می‌شود تا کابینت در معرض آب باشد، حتما باید کابینت ضد آب انتخاب کنید.

 

حتما بخوانید: کابینت نئوکلاسیک تلفیق کلاسیک و مدرنیته | مدل + قیمت + مزایا و معایب

 

انواع کابینت دستشویی از نظر ظاهری

انواع کابینت دستشویی از نظر ظاهری

 

شناخت انواع کابینت دستشویی به شما اجازه می‌دهد تا بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. کابینت‌ها بر اساس کارایی و محدودیت‌های موجود، انواع مختلفی دارند. معمولا انتخاب المان‌های مختلف دکوراسیون براساس نظر دکوراتور یا دیزاینر انجام می‌شود. در ادامه به انواع کابینت دستشویی اشاره می‌کنیم.

 

1-کابینت دستشویی دیواری

1-کابینت دستشویی دیواری

 

یکی از مناسب‌ترین و بهترین انواع کابینت دستشویی، نوع دیواری آن است. در این نوع کابینت معمولا پایه‌ها به‌صورت پیچ به دیوار نصب می‌شوند و کابینت دستشویی به شکلی معلق قرار می‌گیرد. این مدل کابینت به شدت برای شست و شوی سرویس بهداشتی کم دردسر است. زیرا تمامی فضای کف در اختیار شما است و هیچ محدودیتی برای شست و شوی فضای زیرین کابیت ندارید. معمولا مدل کابینت دستشویی کوچک به شکل دیواری انتخاب می‌شود.

 

2-کابینت روشویی پایه دار

2-کابینت روشویی پایه دار

 

کابینت روشویی پایه دار یکی از انواع کابینت دستشویی محسوب می‌شود. این نوع کابینت معمولا توانایی تحمل وزن بالایی از لوازم را دارد. سطح پایه و تحمل فشار بالا در آن، موجب می‌شود تا همه چیز به شکلی منظم و سازمان یافته در فضای سرویس بهداشتی قرار گیرد. مزیت بالای این نوع کابینت، محدودیت دید لوله کشی‌ها و تاسیسات به کار رفته در دستشویی است. از این نوع کابینت در فضاهای بزرگ استفاده می‌شود.

 

حتما بخوانید: 50 مدل روشویی دستشویی مدرن و زیبا

 

انواع کابینت دستشویی از نظر جنس یا متریال

انواع کابینت دستشویی از نظر جنس یا متریال

 

معمولا جنس کابینت‌ها تعیین کننده استایل و قیمت آن است. شما باید بر اساس کارایی، فضای مورد استفاده، وزن لوازم و پارامترهای دیگر، اقدام به انتخاب بهترین مدل کابینت دستشویی کنید.

 

1-کابینت دستشویی پی وی سی

کابینت دستشویی PVC یکی از محبوب‌ترین انواع کابینت دستشویی محسوب می‌شود. این مدل کابینت معمولا به دلیل مزیت ضد آب بودن، به شدت مناسب افراد علاقه‌مند به نظافت منظم است. عمر بالای این مدل کابینت در کنار ویژگی ضد خش بودن و روکش‌های گوناگون و متنوع آن، مزایای عالی برای مصرف کننده ایجاد کرده است.

 

2-کابینت دستشویی فلزی

اگر سن و سال‌تان کمی بیشتر از 30 سال باشد، حتما کابینت‌های فلزی را به یاد دارید. این مدل کابینت به دلیل استحکام بالا، طول عمر مطلوب و تحمل وزن زیاد، به شدت محبوب بود. اما به مرور به دلیل تغییر سبک چیدمان در خانه‌ها و محبوبیت متریال‌های جدید، این مدل کابینت کم کم کنار گذاشته شد. کابینت‌های چوبی جایگزین عالی برای این مدل کابینت محسوب می‌شود. این روزها کابینت دستشویی ارزان از جنس‌هایی مثل PVC و MDF به شدت محبوب شده است.

 

3-کابینت دستشویی چوبی

چوب متریال محبوب برای علاقه‌مندان به تزیین و دکوراسیون منزل است. معمولا حس و حال مطلوب چوب، عمر بالا در کنار زیبایی خیره کننده آن موجب می‌شود تا در موارد بسیار زیادی، انتخاب اول و آخر باشد. کابینت دستشویی چوبی نیز، یکی از انواع کابینت محسوب می‌شود. این مدل کابینت معمولا برای ضد آب شدن و افزایش استحکام و مقاومت در برابر آب، با استفاده از رزین یا رنگ‌های پلی اورتان ضد آب می‌شود.

در کابینت دستشویی طرح چوب، از روکشی برای پوشاندن کابینت استفاده می‌شود که در نگاه اول چوب طبیعی به نظر می‌رسد اما پس از لمس کردن یا نزدیک‌تر شدن به آن متوجه خواهیم شد که تنها روکش آن طرح چوب است. در حقیقت با باز کردن در دستشویی و دیدن کابینت با طرح چوب به وجد می‌آییم. روشویی کابینتی طرح چوب اگر از متریال PVC تولیده شده باشد بهترین کیفیت را دارا هستند. متریال PVC کاملا ضد آب بوده و دوام بالایی دارد. معمولا کابینت دستشویی طرح چوب از نظر دسته بندی رنگ در دسته گرم جای می‌گیرند که همین موضوع سبب استفاده بیشتر آنها شده است. روشویی کابینتی طرح چوب با ترکیب سنگ طبیعی بهترین مدل و ترکیب را به وجود می‌آورد. البته که می‌توان از کابینت طرح چوب در کنار چوب سفید استفاده کرد که باز هم جذابیت و زیبایی می‌آفریند.

 

کابینت دستشویی طرح چوبی کم جا مناسب برای سرویس بهداشتی کوچک

کابینت سرویس بهداشتی طرح چوبی مدرن و زیبا

 

کابینت طرح چوب سرویس بهداشتی مینیمال

 

حتما بخوانید: جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه 2022-1400

 

4- کابینت دستشویی طرح سنگی

سنگ یکی از متریال‌هایی است که حتی لمس آن حس خوبی دارد. سنگ‌ها در هر کجا که باشند (کوه، رودخانه، ...) زیبایی خاص خود را دارند. زیبایی سنگ‌ها به درون خانه‌ها نیز آمده است. کابینت دستشویی را می‌توانید با طرح سنگ انتخاب کنید. البته که کابینت دستشویی نمی‌تواند از جنس سنگ خالص باشد زیرا بسیار سنگین خواهد بود، اما به کمک روکش‌های موجود در بازار می‌توانید طرح سنگ را انتخاب کنید. قطعا زیبایی خاصی در فضای سرویس بهداشتی به وجود می‌آید. کابینت دستشویی طرح سنگ در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف موجود است که پاسخگوی تمام سلیقه‌ها است. همچنین می‌توانید ست سرویس بهداشتی را هم از طرح سنگ انتخاب کنید تا هماهنگی بیشتری به وجود آید.

کابینت دستشویی طرح سنگ

 

جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022

جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2021

 

دستشویی بخش مهمی از خانه محسوب می‌شود. زیبایی و جذابیت متریال‌ها در این فضا، اهمیت خاص خود را دارد. به همین دلیل باید برای انتخاب مدل کابینت دستشویی وقت کافی اختصاص دهید. برای انتخاب کابینت دستشویی ارزان، می‌توانید از انواع کابینت با متریال ارزان مثل MDF و های گلاس استفاده کنید. استفاده از کابینت‌های تمام چوب می‌تواند هزینه زیادی را، به شما تحمیل کند. استفاده از کابینت دستشویی آماده معمولا هزینه کم‌تری دارد.

اگر شما نیز علاقه‌مند به مشاهده جدیدترین مدل کابینت دستشویی هستید، در ادامه همراه ما باشید.

 

زیباترین مدل کابینت دستشویی

شیک ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم و روشویی سرامیکی سفید ساده

 

خاص ترین مدل کابینت دستشویی

خاص ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 پایه دار با کشو ساده و روشویی سرامیکی شیک و مناسب فضای دستشویی کوچک

 

مدل کابینت دستشویی لاکچری

لاکچری ترین و شیک ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض زیاد و کشوهای تفکیک شده مناسب نظم دهی لوازم با روشویی ساده سرامیکی و رویه سنگ مصنوعی

 

مدل کابینت دستشویی ارزان

ساده ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با استایل روستیک و چوب طبیعی ساده و رویه سنگ طبیعی با روشویی مستطیلی

 

ساده ترین مدل کابینت دستشویی

مدرن ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض زیاد بدون پایه با شلف و کابینت ساده زرد رنگ

 

لوکس ترین مدل کابینت دستشویی

جذاب ترین و خاص ترین مدل کابینت دستشویی 2022 مناسب دستشویی با متراژ کوچک ست شده با روشویی مدل دار سفید دو رنگ

 

جذاب ترین مدل کابینت دستشویی

شیک ترین و زیبا ترین مدل کابینت دستشویی 2022 جدید بدون پایه با متریال UPVC ضد آب و طرح دار طوسی مات با عرض زیاد

 

شیک ترین مدل کابینت دستشویی

ساده ترین و خاص ترین مدل کابینت دستشویی 2022 از جنس ام دی اف طوسی مات با دو طبقه کشو مخفی و بدون پایه با روشویی کاسه ای مدرن

 

لوکس ترین مدل کابینت دستشویی

جذاب ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی مدرن و شیک با دو کشو طوسی ساده از جنس MDF بدون پایه به صورت دیواری با روشویی کوچک

 

مدل کابینت دستشویی ام دی اف

گران قیمت ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با نصب بر روی دیوار از جنس چوب روکش شده ساده و شیک با طرح سنگ طبیعی

 

مدل کابینت دستشویی UPVC

جذاب ترین و شیک ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم از جنس ام دی اف ساده و روشویی ساده از جنس سرامیک

 

مدل کابینت دستشویی PVC

جذاب ترین و شیک ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض زیاد با پایه به شکل کنسول از جنس چوب پتینه شده دکوراتیوی با روشویی ساده سرامیکی

 

مدل کابینت دستشویی شیک

زیباترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم به شکل معلق از جنس PVC طوسی مات با روشویی سفید ساده با ارتفاع بالا

 

مدل کابینت دستشویی خاص

شیک ترین و جذاب ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم از جنس MDF روکش شده ممبران سفید رنگ با روشویی سرامیک سفید ساده

 

مدل کابینت دستشویی مدرن

خاص ترین و شیک ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرضزیاد و استایل مدرن با روشویی بزرگ بیضی شکل 

 

مدل کابینت دستشویی روستیک

شیک ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم و جنس چوب ساده و جذاب با روشویی استایل روستیک

 

مدل کابینت دستشویی مدرن 2021

جذاب ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض زیاد و طبقه بندی کشو و کابینت پایه دار سفید رنگ با روشویی شیک

 

مدل کابینت دستشویی نئو کلاسیک

لوکس ترین و شیک ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض زیاد از جنس چوب پلی اورتان سفید رنگ با روشویی ساده و رویه سنگ مصنوعی مرمر سفید

 

مدل کابینت دستشویی جذاب

ساده ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض زیاد به شکل معلق و بدون پایه با چوبMDF سفید مات 

 

جدیدترین مدل کابینت دستشویی

شیک ترین و خاص ترین مدل کابینت دستشویی 2022 به شکل دیواری با کشوهای تفکیک شده با روشویی سرامیکی سفید رنگ

 

شیک ترین مدل کابینت دستشویی

باکلاس ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض پهن و دیواری با چوب روکش شده با روکش‌های متفاوت و روشویی سرامیکی

 

زیباترین مدل کابینت دستشویی

زیباترین و ساده ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم و بدون پایه به شکل معلق از جنس پی وی سی طوسی مات با روشویی سرامیکی مدرن و جذاب

 

خاص ترین مدل کابینت دستشویی 2021

خاص ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 به شکل معلق با درب کابینت ساده از جنس MDF  با روشویی سفید ساده 

 

مدل کابینت دستشویی جدید

جذاب ترین و خاص ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم از جنس MDF با روشویی ساده سفید رنگ مناسب ابعاد کابینت

 

مدل کابینت دستشویی لاکچری

مدرن ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم و روشویی سرامیکی ساده و مستطیلی سفید با شیر آلات ساده

 

شیک ترین مدل کابینت دستشویی 2021

جذاب ترین و خاص ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض کم و پایه ظریف از جنس ام دی اف قابل اجرا با PVC دارای شلف و کمد ساده و باریک

 

مدل کابینت دستشویی جدید

زیباترین و خاص ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض پهن از جنس UPVC مات مشکی رنگ بسیار خاص با روشویی مشکی مات و شیک

 

مدل کابینت دستشویی گران قیمت

جذاب ترین و لاکچری ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با پایه فلزی طلایی رنگ و کشوهای تفکیک شده با روشویی پهن سفید سرامیکی

 

مدل کابینت دستشویی ارزان قیمت

شیک ترین و لوکس ترین مدل کابینت دستشویی 2022 از جنس های گلاس با طراحی هوشمندانه مناسب فضای کوچک در کنار توالت فرنگی به شکل زمینی 

 

مدل کابینت دستشویی ساده و مدرن

جذاب ترین و ساده ترین مدل کابینت دستشویی 2022 با عرض پهن و کابینت سفید ساده ام دی اف با روشویی سفید سرامیکی

 

مدل کابینت دستشویی جذاب

شیک ترین و خاص ترین مدل کابینت دستشویی 2022 به شکل دیواری با روشویی کاسه ای ساده سفید رنگ و رویه کابینت مشبک چوبی

 

مدل کابینت دستشویی لاکچری

ساده ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 به شکل معلق و دیواری با ترکیب چوب طبیعی و ام دی اف سفید ساده با روشویی سرامیکی مدرن

 

مدل کابینت دستشویی روستیک

شیک ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 با پایه از جنس چوب طبیعی با روشویی سفید ساده 

 

مدل کابینت دستشویی جدید 2021

جذاب ترین و جدیدترین مدل کابینت دستشویی 2022 بدون پایه با روکش سنگ مصنوعی و کابینت روکش پلی اورتان با روشویی سرامیک سفید ساده

 

• خلاصه مطلب

اگر می‌خواهید دکوراسیون جذابی برای دستشویی درنظر بگیرید، باید انواع مدل کابینت دستشویی را بشناسید. شناخت این مدل‌ها به شما ذهنیت مطلوبی می‌بخشد تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. یادتان باشد در انتخاب کابینت دستشویی، باید حتما به هارمونی رنگ، جنس موردنیاز و فضای در اختیار توجه داشته باشید.

شما در زمان انتخاب و خرید جدیدترین مدل کابینت دستشویی به چه نکاتی توجه می‌کنید؟

تجربیات خود را در کامنت با ما درمیان بگذارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید