بهترین ترکیب رنگ‌ها برای مبلمان راحتی ایرانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به بررسی بهترین ترکیب رنگ‌ها برای مبلمان راحتی ایرانی پرداخته‌ایم.

انتخاب مبلمان مانند دیگر وسایل ضروری خانه نیاز به دقت و صرف وقت دارد. برای خرید جدیدترین مبل راحتی علاوه بر اینکه کیفیت و شیک‌بودن را مد نظر قرار می‌دهیم، لازم‌است جدیدترین رنگ مبل راحتی را انتخاب کرده و با ترکیب رنگ‌ها و چیدمانی که درخور خانه‌مان است، فضایی دلنشین و زیبا به وجود آوریم.

با سِت‌کردن رنگ مبل راحتی نشان می‌دهیم تا چه اندازه به محل زندگی‌مان اهمیت داده و با اینکار نشاط، وقار و شایستگی را در خانه منعکس می‌کنیم.

 

مبل راحتی سبز

رنگ سبز یکی از رنگ‌های مورد علاقۀ ایرانی‌ها ست. طیف‌های بیشمار رنگ سبز از سبز خیلی روشن تا خیلی تیره در مکان‌ها و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار دارد. بطور مثال ، مبل راحتی سبز روشن احساس آرامش درونی و امنیت به فرد القا می‌کند. انتخاب کوسن‌هایی که با این مبلمان هماهنگ باشند نیز بر زیبایی مبل راحتی می‌افزاید. کوسن‌هایی به رنگ نقره‌ای، سفید،نارنجی و بنفش زیبایی مبل راحتی سبز را دو چندان می‌کنند.

 

مبل راحتی سبز

 

مبل راحتی طوسی

طوسی در دستۀ رنگ‌های خنثی قرار دارد. از اینرو در ترکیب رنگ‌های زرد، بنفش و آبی روشن وتیره بسیار زیبا و چشم‌نواز خواهد بود . طوسی از آن دسته از رنگ‌هایی است که همیشه طرفدار دارد و مطابق اغلب سلیقه‌ها است. شما با انتخاب این رنگ سازگاری و هماهنگی بیشتری به محیط می‌بخشید.  

 

 

مبل راحتی طوسی

 

مبل راحتی نسکافه‌ ای

رنگ نسکافه‌ای یکی از طیف‌های قهوه‌ای است. اگر می‌خواهید لذت داشتن یک مبل راحتی شیک را تجربه کنید انتخاب مبل راحتی نسکافه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رنگ که از گروه رنگهای گرم می‌باشد، با رنگ کِرم، آبی روشن سبزخیلی روشن و نارنجی ترکیب شده و فضایی خاص به خانه می‌بخشد.

 

مبل راحتی نسکافه‌ای

 

مبل راحتی سفید

سفید از آن دسته رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. مبل راحتی سفید احساس پاکی و صلح را به فرد القا می‌کند. درانتخاب رنگ مبل راحتی سفید نکتۀ قابل توجه انتخاب نوع پارچه است. رنگ سفید زود لَک می‌شود به همین دلیل باید پارچه‌ای انتخاب شود که در اثر تمیزکردن و نظافت مکرر دوام بسیاری داشته باشد. یکی از مزیت‌های رنگ سفید اینست که به راحتی در کنار همۀ رنگ‌ها ترکیبی جذاب و شیک می‌آفریند.

 

  مبل راحتی سفید

 

مبل راحتی زرشکی

زرشکی که از گروه رنگهای گرم و یکی از طیف‌های رنگ قرمز است، نمادی از قدرت و عشق است. این رنگ سلطنتی و لوکس گاهی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. بهتر است در زمان انتخاب مبل راحتی زرشکی به رنگهای هماهنگ با آن بیشتر دقت کنیم. رنگ سفید در کنار زرشکی ترکیبی بسیار شیک، آرامش‌بخش و جذاب به ما می‌دهد.

 

مبل راحتی زرشکی

 

مبل راحتی آبی

رنگ آبی یک رنگ معنوی که نماد صلح، ایجاد اعتماد ،بهره‌وری  و منطق است. آبی القا کنندۀ امنیت است. افراد زیادی در دکوراسیون خانه و محل‌کار این رنگ را به کار می‌برند. آبی را می‌توان در انتخاب مبلمان و طراحی دکوراسیون خانه با اغلب رنگ‌ها ترکیب کرد. طیف‌های مختلف آبی در کنار رنگهای سفید، زرد، طیف‌های مختلف رنگ طوسی، صورتی، نارنجی و قهوه‌ای ترکیب مناسبی به ما می‌دهند.

 

• سخن آخر

مبلیران با تنوع پارچه در انتخاب مبلمان راحتی و بهترین ترکیب مبل راحتی شیک و با کیفیت دست شما را در ترکیب رنگهای مبلمان ایرانی باز می‌گذارد تا لذت یک خرید فوق‌العاده را تجربه کنید. همچنین در هنگام خرید مشاوران و متخصصین با تجربه،  شما را در خرید مبلمان راحتی شیک یاری می‌دهند.  

لطفا از تجربۀ خرید مبل راحتی‌ در کامنت برای ما بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید