فروش لوازم الکتریکی به صورت عمده و تک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به معرفی فروش لوازم الکتریکی به صورت عمده وتک پرداخته‌ایم.

با توجه به تأثیر و نقش بسزای لوازم الکتریکی به عنوان تجهیزات ساختمانی، فروش لوازم الکتریکی معتبر و اورجینال از مسائل و موضوعات حائز اهمیت است. اگر فروشنده این لوازم عمده و تک به فروش لوازم الکتریکی معتبر و استاندارد نپردازد ممکن است مشتریان را متحمل ضررهای بسیار کند. چرا که بعضی از این لوازم در ارتباط با وسایل الکتریکی گران قیمت بوده که در صورت نبود استاندارهای لازم موجب آسیب رسانی به آن‌ها خواهد شد.

 

لوازم الکتریکی

 

مسئله فروش لوازم الکتریکی با ورود برق به شهرها و روستاها اهمیت ویژه‌‎ای پیدا کرد چرا که  به مرور بسیاری از وسایل مکانیکی و دستی کنار رفته و لوازم برقی و تکنولوژی جایگزین آن شدند. در سال‌‎های اخیر شاهد گستردگی لوازم الکتریکی و نیز فروش لوازم مختلفی مثل تهویه هوا، آیفون تصویری و ... بوده‌‎ایم. اما موضوعی که همیشه در بازار فروش لوازم الکتریکی چه به صورت تک و چه عمده مطرح می‌شود وجود افراد سودجو است که آشفتگی بازار و نوسانات قیمت‌‎ها را به نفع خود رقم می‌زنند و متأسفانه جنس‎‌های تقلبی و بی کیفیت و گاه دارای اشکالات مختلف را به متقاضیان می‌فروشند. بنابراین در چنین شرایطی برای این که در دام چنین افرادی گرفتار نشویم بهتر است بعد از تحقیق در خصوص مجوزهای لازم و نیز اطمینان از منصف بودن فروشنده و نیز ارائه کالاهای با کیفیت یک فروشگاه اینترنتی و یا حضوری را برای خرید همیشگی انتخاب نماییم.

 

خرید کدام محصولات لوازم الکتریکی می‌‎بایست با دقت بیشتری صورت پذیرد؟

در شرایط اقتصادی کنونی خرید وسایل مختلف با زحمت بسیاری صورت می‌پذیرد. حالا اگر این وسایل دچار نقص و یا خرابی هم باشند می‎‌بایست هزینه دوباره کاری را نیز متحمل شویم. اما خرید محصولاتی چون محافظ برق، کلید و پریز مینیاتوری، ترانس‎‌ها چون در ارتباط با وسایل الکتریکی گران قیمت هستند و نقش کنترل نوسانات و حفاظت از این دستگاه‎‌ها را بر عهده دارند باید با دقت بیشتری صورت پذیرد تا دچار خسارت‌‎های میلیونی نشویم و این امر تنها طریق خرید از مراکز معتبر و وسایل دارای ضمانت‌‎نامه امکان‌پذیر می‌‎باشد.

 

قیمت و خرید برق اضطراری

از آنجایی که تأمین برق برای خیلی از اماکن از جمله بیمارستان‌‎ها و بعضی از کارخانه‌‎جات امری حیاتی و بسیار مهم محسوب می‌شود در صورت عدم تأمین برق از منبع اصلی می‌‎بایست این برق از منبع دیگری تأمین شود تا کار این مراکز دچار اختلال نشود؛ از این رو تهیه منبع برق اضطراری اهمیت پیدا می‌کند. این منابع در انواع مختلف و قیمت‌‎های متفاوتی در فروشگاه‎‌های لوازم الکتریکی به فروش می‌رسد که تنها با دقت در مشخصات فنی آن‎‌ها می‌توانید نوع با کیفیت آن را تهیه فرمایید. این منابع در فروش لوازم الکتریکی، به چهار دسته کلی منبع برق اضطراری(UPS) فاراتل، منبع برق اضطراری (UPS) انرتک، منبع برق اضطراری (UPS) ساکو، منبع برق اضطراری UPS تقسیم می‌شوند. این منابع بی وقفه بوده و از آسیب به دستگاه‌‎ها جلوگیری به عمل می‌‎آورند.

 

فروش لوازم الکتریکی به صورت عمده وتک

 

  • یو پی اس  LIFE200فاراتل:  این منبع با تکنولوژی خاص Line-interactive طراحی شده است. این موتور با راندمان 95 درصدی خود توانایی تأمین برق آسانسور تا توان 20 کیلو وات را خواهد داشت و این منبع دارای دو باتری سیلد اسید می‌‎باشد که قابلیت شارژ داشته و به هیچ گونه خدمات سرویس و یا نگهداری احتیاج ندارد.
  • یو پی اس سری DSS مدل BW 1500: با فروش لوازم الکتریکی و منابع تغذیه می‌توان از مراکز مختلف در برابر عواملی چون رعد و برق که سبب تغییر نوسانات برق می‌شود و یا در برابر افزایش دمای داخلی و نیز در مقابل اتصال کوتاه شارژر از آن حفاظت کرد پس سعی کنید منابعی مثل یو پی اس DESS مدل 1500 را تهیه کنید که دارای هشدار دهنده‌‎های صوتی هستند و عواملی چون بالا بودن دمای داخلی دستگاه، اضافه بار و عدم اتصال مناسب با آرت را گزارش می‌دهند. این منبع قابلیت کار در بازه فرکانس ورودی 3 تا 5 هرتز را داشته و مجهز به پورت ارتباطی هوشمند USB و RS232 می‌‎باشد.
  • یو پی اس سری ونوس مدلVENUS1300 فاراتل: این منبع تغذیه AC توانایی تبدیل برق نامناسب  با انجام اعمالی چون تقویت و یا تضعیف دامنه و نیز فیلتراسیون به برق مناسب مصرف‌کننده را خواهد داشت. این منبع قابلیت راه اندازی یو پی اس حتی بدون وجود برق شهر داشته و دارای حجم و وزن پایینی است. همچنین این منبع دارای هشدار دهنده‌‎های صوتی و LED و LCD می‌‎باشد.

 

آشنایی با پارس شعاع توس

شرکت پارس شعاع توس دارای 20 سال سابقه در زمینه تولید و فروش لوازم الکتریکی بوده که با در اختیار داشتن نیروی متخصص و کارگران کار آزموده توانسته در تولید و طراحی جدید محصولات تأثیر خوبی در کاهش میزان واردات داشته باشد. واحد تحقیقاتی و توسعه این کار گروه و نیز واحد کنترل کیفی و آزمایشگاه آن و همچنین سازمان فروش با همکاری یک دیگر توانسته‎‌اند طیف وسیعی از این نوع محصولات را تولید نمایند.

 

قیمت و خرید محصولات پارس شعاع توس

همانطور که عرض کردیم محصولات بسیار متنوعی توسط پارس شعاع توس تولید می‎‌شود که در این میان می‌توان به انواع چراغ مهتابی در ابعاد و توان و نیز قیمت متفاوت، انواع پروژکتور با توان‌‎های مختلف و نیز لامپ‎‌های سقفی مدل رونا، سولاریس، آوین و... اشاره نماییم که قیمت تمامی این محصولات بر حسب ویژگی‎‌های فنی متغیر بوده و هر چه دستگاه توان و ابعاد بالاتری داشته باشد طبیعتاً از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. با مراجعه به سایت‌‎های فروش لوازم الکتریکی به راحتی می‌توانید از قیمت هر محصول و ویژگی‎‌ها و جزئیات آن مطلع شوید و آن را به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری تهیه فرمایید. فقط به علت گستردگی و منابع سعی کنید به امکانات و کیفیت و توانی که مدنظرتان هست توجه کنید تا خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

 

لامپ پارس شعاع توس | قیمت و فروش پارس شعاع توس لامپ - ساوه الکتریک

 

در فروشگاه‎‌های اینترنتی لوازم الکتریکی خوشبختانه تمامی محصولات به صورت منظم و دسته بندی شده به مراجعه کنندگان نشان داده می‌شود و برای خرید عمده و یا تک محصول مورد نظر خود می‌توانید هم آن را از طریق دسته بندی‎‌ها و هم با استفاده از قسمت جست و جو آن را تهیه فرمایید.

فروشگاه الکتروتک با بهترین قیمت و خرید محصولات پارس شعاع توس و سایر برندها به صورت عمده و تک در خدمت هموطنان و متقاضیان می‌‎باشد. این فروشگاه با نیاز سنجی توانسته محصولاتی متناسب با وضعیت اقتصادی و معیشت مردم  را با هدف ترویج و فروش کالای با کیفیت ایرانی ارائه نماید. فروشگاه الکترو تک با 40 سال سابقه کاری از سال 1398 تصمیم به راه اندازی شبکه مجازی و فروش محصولات الکترونیکی در غالب اینترنتی نموده است. جهت ارتباط با سایت الکتروتک می‌توانید به آدرس electro-tech.ir مراجعه نمایید.

برچسب ها:
رپورتاژ آگهی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید