فوت و فن نوشتن آگهی خوب برای فروش خانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

با صرف وقت کم و به صورت رایگان، آگهی فروش خانه را در سایت یا اپلیکیشن دیوار ثبت کنیم.

تا چند سال پیش برای آگهی خرید و فروش خانه راهی جز درج آگهی در روزنامه‌ها نبود. راهی که نیاز به صرف وقت زیادی داشت و معمولاً اصلاح نکات ذکر شده در آن وقت‌گیر و هزینه‌بر بود. اما امروزه با گسترش دنیای اینترنت و ایجاد سایت‌های مختلف آگهی فروش مانند سایت دیوار دیگر نیازی به درج آگهی در روزنامه‌ها نیست و کافی است با صرف وقت کم و به صورت رایگان، آگهی فروش خانه را در سایت یا اپلیکیشن دیوار ثبت کنیم. برای ثبت آگهی در سایت دیوار پس از عضویت در آن کافی است تا بخش املاک را انتخاب کنید و با مشخص کردن نوع ملک (آپارتمان، خانه و ویلا، زمین کلنگی)، محدودهٔ آگهی و ذکر مشخصات آن آگهی را در سایت دیوار ثبت کنید تا مشتری‌هایی که به دنبال خانه‌هایی با آن مشخصات هستند، با شما تماس بگیرند.

 

آگهی خوب و فروش آسان خانه

اگر قصد دارید فروش خانه را در سایت دیوار آگهی کنید، به این نکته توجه داشته باشید که در این سایت آگهی‌های متنوعی برای خرید و فروش خانه ثبت شده است که هر یک مشخصات و امکانات منحصر به فردی دارد. بنابراین برای جذب مشتری به سمت آگهی فروش خانه‌تان، بهترین راه توجه به نکات و فوت‌وفن‌هایی است که رعایت آن‌ها به آسانی آگهی شما را در دید مشتری‌ها قرار می‌دهد.

 

ثبت آگهی عکس‌دار

نکتهٔ بسیار مهم در زمان درج آگهی خانه در سایت دیوار استفاده از عکس مناسب است؛ زیرا اولین موردی که توجه مشتری را به خود جذب می‌کند، داشتن عکس مناسب برای آگهی است. اما در انتخاب عکس باید چند نکتهٔ مهم را رعایت کنید:

  • به هیچ عنوان عکس نامرتب یا جعلی را جایگزین عکس واقعی خانه نکنید.
  • بهتر است از چند عکس برای آگهی استفاده کنید. این عکس‌ها شامل، عکس از نمای کلی ساختمان،‌ عکس از مشاعات خانه، عکس از بخش‌های مختلف خانه(هال و پذیرایی، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، انباری و پارکینگ)
  • عکس‌ها را در طول روز بگیرید تا میزان نور خانه برای مشتری مشخص باشد.
  • عکس‌ها را با وضوح و کیفیت بگیرید و به کادربندی آن دقت کنید.
  • قبل از عکاسی، محیطی که قصد عکس گرفتن از آن را دارید، مرتب کنید.
  • زمانی که در خانه اسباب و اثاثیه است از آن عکس‌برداری کنید تا مشتری با مشاهده وسایل، درک بهتری از فضای خانه داشته باشد.
  • بهتر است در زمان عکاسی از جزئیات خانه مانند، کمد‌ دیواری و داخل آن، کابینت‌ها، شومینه، درها، بالکن، پنجره‌‌ و شیرآلات عکس بگیرید.
  • عکس گرفتن از خیابان یا کوچه‌ای که خانه در آن واقع شده است را فراموش نکنید.

 

آگهی خوب و فروش آسان خانه

 

انتخاب تیتر مناسب

پس از انتخاب عکس مناسب، نوشتن تیتر اهمیت ویژه‌ای دارد. در نوشتن تیتر ذکر نکاتی که مزیت اصلی خانه است بسیار مهم بوده و بهتر است در تیتر به آن اشاره شود. ویژگی‌هایی مانند: نوساز بودن، کلید نخورده بودن، تعداد اتاق خواب، تک‌واحدی بودن، نورگیر عالی داشتن در بیشتر مواقع مورد توجه مشتری است و اگر خانه‌ای که قصد آگهی کردن آن را دارید هر یک از این ویژگی‌ها را دارد، بهتر است در تیتر آگهی به آن اشاره کنید.

 

نوشتن توضیحات کامل

با رعایت این دو نکتهٔ مهم یعنی عکس و تیتر مناسب به احتمال زیاد مشتری را به سمت کلیک کردن روی آگهی‌تان ترغیب می‌کنید؛ اما اگر توضیحات کامل و صحیحی از خانه در آگهی ثبت نکرده باشید، ممکن است مشتری جذب آگهی شما نشود. بنابراین نوشتن توضیحات کامل یکی از کلیدی‌ترین نکات برای جذب آگهی است. اما توضیحات کامل آگهی فروش خانه چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

  • اولین نکته در نوشتن توضیحات ذکر سال ساخت، متراژ و تعداد اتاق‌ خواب است. بهتر است در نوشتن این بخش دقت داشته باشید تا اطلاعات صحیحی به مشتری بدهید. بنابراین قبل از درج آگهی از سال دقیق ساخت خانه و متراژ دقیق آن مطمئن شوید.
  • تعداد واحد‌های هر طبقه، داشتن یا نداشتن آسانسور، انباری و پارکینگ و سایر امکانات خانه مانند استخر، جکوزی، سالن بدنسازی لابی و لابی من را ذکر کنید.
  • متراژ هر قسمت از خانه را بنویسید. از نوشتن متراژ انباری و بالکن غافل نشوید. همچنین پهنای راهرو را  ذکر کنید.
  • فراموش نکنید که نوشتن جزئیات خانه و جنس هر یک در انتخاب مشتری نقش مهمی دارد. بنابراین حتماً جنس کابینت‌ها و کمد دیواری، نوع کفپوش و رنگ و کاغذ دیواری بودن یا نبودن اتاق‌‌ها را در توضیحات ذکر کنید.
  • حتماً محدودهٔ دقیق خانه و لوکیشن آن را بنویسید.
  • از ذکر دسترسی‌های محلی مانند، دسترسی به مترو،‌ اتبوس‌های تندرو، پمپ بنزین، مراکز خرید و میادین تره‌بار غافل نشوید و اگر خانه در محدودهٔ طرح ترافیک است، حتماً ذکر کنید.
  • اگر فروشندهٔ واقعی هستید، در پایان توضیحات آن را بنویسید و اگر جزو مشاورین املاک هستید، حتماً آدرس محل کارتان و شمارهٔ آن را ذکر کنید.
  • نحوهٔ تماس با مشتری را مشخص کنید و علاوه بر پیامک و تماس تلفنی امکان صحبت از طریق برنامهٔ واتس‌اپ را نیز برای مشتری فراهم کنید تا دسترسی مشتری به شما آسوده‌تر باشد.

امیدواریم با رعایت این نکات از فروش آسودهٔ خانه‌تان لذت ببرید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله