مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی | لیست شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

انتخاب بهترین مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی امری زمان بر و دشوار است . در این مقاله معیارهای انتخاب طراح دکوراسیون را مشخص و بهترین ها را معرفی کرده‌ایم.

تا سال‌ها پیش مردم ترجیح می‌دادند دکوراسیون منزلشان را خود بر عهده گیرند. اما در سال‌های اخیر با اهمیت یافتن دکوراسیون داخلی منزل، اداره، شرکت و دیگر اماکن ترجیح بر این است که از یک فرد و شرکت حرفه‌ای برای دکوراسیون مشاوره گرفته شود.

 

چرا مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت دارد ؟

دکوراسیون داخلی زمانی اهمیت می‌یابد که شما متوجه می‌شوید دکور محل‌هایی که شما زمان خود را در آن می‌گذرانید تا چه حد می‌توانند بر روحیه شما تاثیرگذار باشند و در سبک زندگی شما تغییر ایجاد کنند.

برخی از افراد تصور می‌کنند تنها در صورتی از مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی می‌توان بهره گرفت که یک خانه یا شرکت بزرگ داشته باشیم. اما واقعیت این است که به همان اندازه‌ای که خانه های بزرگ نیاز به دکوراسیون داخلی مناسب دارند، در خانه های کوچک نیز برای استفاده حداکثری از فضاها بایستی اقدام به انتخاب مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی کرد.

 

برای چه اماکنی می توان از مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی کمک گرفت ؟

سوالی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند این است که آیا خانه یا شرکت من نیاز به طراحی دکوراسیون داخلی دارد یا خیر. پاسخ به این سوال بیش از همه به ترجیحات و علایق شما بر می‌گردد. آیا علاقه‌مندید برای زیباتر کردن محل کار و منزلتان هزینه کنید؟ آیا ظاهر شرکت شما در کسب و کارتان تاثیرگذار است ؟ و ...

طراحی دکوراسیون داخلی برای هر جایی که انسان‌ها در آن حضور دارند قابل انجام است. پس اگر علاقه‌مندید روح تازه ای به محیط خود بدهید ، دست به کار شوید و یک مشاور طراحی دکوراسیون داخلی خوب را انتخاب کنید.

 

دکوراسیون و چیدمان

 

دکوراسیون و طراحی داخلی مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید

اولین مرحله و پیش از آنکه به سراغ طراحان داخلی معروف ایران بروید آن است که بدانید به چه دکوراسیون و طراحی علاقه‌مند هستید. لازم نیست طرحی که مدنظر شماست حتما یکی از سبک‌های مشخص طراحی دکوراسیون باشد. بلکه تنها لازم است المان‌هایی که در ذهنتان هست را به خوبی در نظر بگیرید و بتوانید به طراح دکوراسیون داخلی منتقل کنید. ممکن است چیزی که در ذهن شماست کاملا منطبق بر سبک های موجود باشد یا مجموعه‌ای از سبک‌های دیگر باشد. که لازم است بتوانید به خوبی طراح داخلی منزل یا مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی را از این موضوع آگاه کنید.

 

تعیین بودجه دکوراسیون داخلی

پس از این مرحله لازم است بودجه‌ای که برای تغییر دکوراسیون یا طراحی داخلی مدنظر دارید را تعیین کنید. سعی کنید در این زمینه واقع بینانه عمل کنید و به بودجه‌ای که تعیین می‌کنید پای بند باشید. زمانی که شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی قرار ملاقات دارید ، به طور کاملا واضح در رابطه با هزینه‌ها مذاکره کنید.

این هزینه می‌تواند شامل هزینه مشاوره و وسایلی که خریداری می‌شود باشد که در این رابطه باید مدیریت هزینه ها را به خوبی انجام دهید. علاوه بر این در صورتی که سپردن صفر تا صد یک پروژه برای شما هزینه‌ی بالایی دارد، می‌توانید تنها از مشاوره با طراحان داخلی معروف ایران بهره بگیرید. در هر دو صورت بایستی در انتخاب مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی دقت کنید.

 

دکوراسیون داخلی

 

چگونه مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی را انتخاب کنیم ؟

پس از انکه تصمیم به طراحی داخلی گرفتید، انتخاب یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی یا طراح دکوراسیون داخلی مهم‌ترین موضوع است.

شما باید شرکت یا فردی را انتخاب کنید که در عین اینکه در کار خود تخصص و تجربه دارد بتواند طرح ذهنی شما را پیاده کند و راهنمایی‌های مناسبی به شما در این رابطه ارائه دهد. اما مهم ترین سوال این است که از کجا بدانیم که این شرکت طراحی یا فرد طراح بهترین انتخاب است؟

 

دکوراسیون لوکس

 

تخصص طراح دکوراسیون داخلی

طراح مورد نظر شما بایستی از تخصص کافی در این حوزه برخوردار باشد. این موضوع را می‌توانید از نمونه کارهای پیشین و راهنمایی‌هایی که در ارتباط اولیه به شما می‌کند متوجه شوید. مدارک علمی نیز از مواردی هستند که تا حدی می‌تواند بیانگر این موضوع باشد.

 

تجربه

از شرکت مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی مورد نظرتان بخواهید تا نمونه کارهای پیشین خود را به شما نشان دهند. نمونه کارهای پیشین علاوه بر اینکه نشان دهنده تجربه کاری شرکت و فرد مورد نظر است ، می تواند راهنمایی برای شما باشد تا بدانید آیا سبک کاری به طرح ذهنی شما نزدیک است یا خیر.

اگر چه وظیفه طراح داخلی منزل یا شرکت این است که طرح ذهنی شما را تبدیل به واقعیت کند، اما نزدیک بودن سبک‌ها به شما کمک می‌کند تا بهتر ارتباط برقرار کنید و نتیجه ای که مدنظرتان است را به خوبی دریافت کنید.

 

مصاحبه با مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی | چه نکاتی را باید طراح بداند ؟

این مرحله ، بسیار مهم است چرا که در رابطه با طرح نهایی تصمیم‌گیری‌های لازم انجام می‌شود. در حین مصاحبه بایستی بتوانید به خوبی چیزی که در ذهن دارید را به طراح منتقل کنید و علاوه بر این نیازهایتان از محل زندگی یا شرکتی که قرار است طراحی شود مطرح کنید. آیا نورگیر بودن و روشنایی خانه برای شما اهمیت دارد؟ دوست دارید یک فضای خصوصی در خانه تعبیه شود ؟ ایجاد فضایی در خانه برای جمع شدن اعضا برای شما مهم است؟

همه ی این موارد مثال‌هایی هستند از علایقی که فرد به فرد متفاوت است و لازم است در رابطه با این تصمیمات طراح خود را آگاه کنید. 

علاوه بر این برای طراح خود روشن کنید که چه وسایلی برای شما اهمیت ویژه‌ای دارند. همه‌ی ما به برخی از اشیایی که داریم دلبستگی فراوانی داریم . ظرفی که از مادربزرگمان برای ما به جا مانده ، مدال افتخارات ، سوغاتی ها و هر چیزی که برای ما یاداوری از گذشته باشد. گاهی اوقات این اشیا می‌توانند تبدیل به یک ایده برای طراح شود تا به خوبی در طراحی دکوراسیون داخلی از آن استفاده کند.

 

دکوراسیون لوکس و شیک

 

سوالاتی که باید از سوی مشاوره طراحی داخلی منزل مطرح شود ؟

هر شرکت مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی پیش از شروع پروژه بایستی موارد زیر را با کارفرما نهایی کند.

  • میزان بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه
  • طرح ذهنی و سبک مورد نظر کارفرما
  • در حین تغییر یا طراحی دکوراسیون کارفرما در منزل یا شرکت حضور دارد؟
  • مواردی که کارفرما تمایلی به آن ها ندارد
  • مواردی که جز ضروریات برای کارفرماست
  • مدت زمان پیشنهادی انجام پروژه

 

دکوراسیون داخلی 2020

 

وظایف شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی

  • مشاوره رایگان
  • براورد تقریبی هزینه پروژه
  • ارائه نمونه کارهای پیشین
  • ارائه پالت تنوع رنگی در تمامی زمینه‌ها
  • طراحی سه بعدی اولیه
  • راهنمایی در انتخاب متریال مناسب و کاربردی
  • طراحی سقف
  • طراحی نورپردازی
  • رعایت استانداردهای بازسازی
  • استفاده از اجناس مرغوب و با کیفیت و ایجاد آگاهی کامل نسبت به کیفیت محصولات و متریال
  • نصب و اجرای کامل طراحی توسط مشاوره طراحی دکوراسیون داخلی

با استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده می‌توانید بهترین انتخاب را از میان لیست شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین طراحان معروف داخلی ایران داشته باشید. فراموش نکنید مهم‌ترین موضوع در انتخاب مشاوره طراحی داخلی منزل یا شرکت این است که بتوانید ارتباط خوبی با طراح برقرار کنید و در عین آن که ذهنیت خود را به وی منتقل می‌کنید بتواند راهنمایی‌های مناسبی را به شما ارائه دهد تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید.

 

دکوراسیون و چیدمان لوکس و شیک

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید