دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی شیک + دکور قفسه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۹
۴.۸

در این مقاله به دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی که در حقش اجحاف شده است، پرداخته ایم و نکات و ترفندهایی به همراه نمونه عکس میوه فروشی شیک قرار داده ایم.

میوه، یکی از ضروری ترین موارد در تغذیه انسان است که در سلامتی او تاثیر بسیاری دارد. اما متاسفانه در ایران با توجه به منطقه از کیفیت میوه‌ها و دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی کم می‌شود و به گونه ای اصلا به آن توجهی نمی‌شود. در برخی از مناطق دکور میوه فروشی شیک تعریف نشده است و صرفا میوه‌ها را بدون اصولی دور تا دور مغازه قرار می‌دهند در حالی که دکور مغازه با توجه به تنوع در رنگ و فرم میوه‌ها می‌توانند جذابیت بصری فوق‌العاده ای داشته باشند!

در مقاله‌های گذشته راجع به دکور مغازه‌های گوناگون ایده‌ها و ترفندهای جذابی قرار دادیم. اما در این مقاله به دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی که خیلی در حقش اجحاف شده است، پرداخته ایم و نکات و ترفندهایی به همراه نمونه عکس میوه فروشی قرار داده ایم.

 

دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی

برخی از فروشگاه‌های میوه فروشی به گونه ای هستند که در ابتدا ویترین مغازه است، سپس وارد دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی می‌شوند اما برخی دیگر به صورت فضای باز هستند و ویترینی ندارند و همان دکوراسیون داخلی، شامل دکور ویترین نیز است. در هر دو حالت باید توجه کرد که در نگاه اول مشتری بیرونی ترین لایه دکور مغازه را می‌بیند و جذب آن می‌شود پس این لایه باید بسیار شیک و متفاوت طراحی شود و سپس وارد لایه‌های بعدی و فضای داخلی شد.

همانطور که ترفندهای میوه فروشی برای رونق بخشیدن به کار وجود دارد در طراحی دکوراسیون مغازه میوه فروشی نیز ترفندها و نکاتی وجود دارد که در ادامه به 5 نکته مهم و اصولی اشاره کرده ایم:

 

1. قفسه بندی مغازه میوه فروشی را اصولی بچینید.

بر اساس متراژ مغازه فضای داخلی را تقسیم بندی کنید. برای میوه‌های فصلی فضای جدا، برای سبزیجات، صیفی‌جات و میوه‌هایی مانند پیاز و سیب‌زمینی که در همه فصول وجود دارند، فضایی جداگانه در نظر بگیرید. سعی کنید ارتفاع قفسه میوه فروشی در ارتفاع بلند طراحی شوند تا به راحتی در دسترس مشتری باشند. سعی کنید قفسه‌ها به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر نصب آسان به راحتی در دسترس مشتری قرار بگیرند و در زمان پر کردن آن‌ها یا تمیز کردنشان دچار مشکل نشوید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از سینی‌های متحرک استفاده کنید. این سینی‌ها قابلیت جابه جایی دارند و کار شما را آسان می‌کنند.

سعی کنید قفسه‌ها را به گونه ای قرار بدهید که از دور چشم‌نما داشته باشند تا مشتری برای پیدا کردن میوه مدنظرش دچار دردسر نشود!

 

حتما بخوانید: 9 چیدمان دکور فروشگاه که منجر به فروش بیشتر میشود

دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی

چیدمان قفسه‌های میوه فروشی چوبی شیک و لوکس

 

2. از مه پاش در دکور مغازه میوه استفاده کنید.

مه پاش‌ها باعث می‌شوند حس تازگی و نشاط در قفسه و میز میوه فروشی همیشه احساس شود. با استفاده از منبع آب و یک پمپ ساده این کار را اجرایی کنید و علاوه بر مشتری خودتان از فضا لذت ببرید.

 

دکوراسیون مغازه میوه فروشی 2020

طراحی داخلی مغازه میوه فروشی با چیدمان میوه‌های متنوع

 

3. تاثیر نورپردازی را دکور مغازه دست کم نگیرید.

وجود نور در هر مغازه و هر فضایی برای هر عملکردی بسیار اهمیت دارد. سعی کنید از یک نور عمومی پرنور در دکور مغازه استفاده کنید و از نورهای دیگری برای هر قفسه طراحی کنید. این موضوع در کیفیت بصری میوه‌ها و دکور مغازه بسیار تاثیر می‌گذارد پس از یک فرد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید تا بهترین نورپردازی را برای دکور مغازه طراحی کنید.

 

دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی 2020

نورپردازی و رنگ روشن در دکور مغازه میوه فروشی شیک

 

4. اگر مغازه کوچکی دارید از ازتفاع دیوار کمک بگیرید.

اگر فضای محدودی دارید سعی کنید استندهای طبقاتی به جای ساخت میز میوه فروشی کمک بگیرید. این استندها به شما این اجازه را می‌دهند تا میوه‌ها را در طبقات مختلف در یک راستا قرار بدهید به گونه ای که در دسترس مشتری باشند. اگر یادتان باشد در بالا گفته شد بهتر است ارتفاع قفسه میوه فروشی تا ارتفاع چشم انسان باشد این استندها نیز می‌توانند تا ارتفاع 1 متری بالا بیایند.

 

طراحی مغازه میوه فروشی

استفاده از طبقات در چیدمان مغازه میوه فروشی 2021

 

5. از چه اکسسوری در دکور مغازه میوه فروشی استفاده کنیم؟

آینه! آینه‌ها در دکور میوه فروشی شیک نیز کاربرد دارند. باعث می‌شوند با انعکاس نور در فضا، مغازه دلبازتر و روشن تر دیده شوند و حس اعتماد را به مشتری بدهند. از کاربردهای دیگر آینه در دکور مغازه میوه فروشی این است که اگر مشتری نتوانست میوه ای را در بالاترین طبقه قفسه ببیند، از طریق آینه به راحتی نوع میوه را تشخیص بدهد.

 

قفسه میوه فروشی دست دوم

استفاده از آینه در چیدمان و دکور مغازه میوه فروشی

 

دکور میوه فروشی سنتی در اوکراین

این پروژه دکور میوه فروشی سنتی به مساحت 70 متر در اوکراین شهر کیو است که توسط گروه معماری YUDIN طراحی شده است. در این فضا انواع میوه به فروش می‌رسد و از طریق رنگ‌بندی و چیدمان مرکزی میوه‌ها حس نشاط و تازگی را در فضا ایجاد کرده اند. در این فضا از قفسه‌هایی استفاده شده است که از جنس چوب و در ارتفاع چشم انسان هستند تا به راحتی در دسترس مشتری قرار بگیرند. در طراحی کلی این فروشگاه از المان شاخه درخت ایده گرفته اند و در سقف، در طراحی قفسه میوه و حتی در صندوق مغازه نیز استفاده کرده اند.

یکی از المان‌های مهم دیگر که در طراحی داخلی این فروشگاه به آن توجه شده است، نورپردازی است به خوبی توانسته اند نور را در فضا پخش کنند و حس اعتماد را به مشتری انتقال دهند.

این مغازه با استفاده از لکه‌های رنگ سبز و استفاده از سبزه در اطراف قفسه میوه‌ها توانسته است به خوبی سلامت و زندگی را نشان دهد. این پروژه با ایجاد حس مثبت در فضا به خوبی اهمیت میوه در سلامت انسان را به نمایش گذاشته است.

 

ترفندهای میوه فروشی 2020

استفاده از چوب در چیدمان و طراحی داخلی مغازه میوه فروشی در اوکراین

 

دکور میوه فروشی سنتی

طراحی نورپردازی اصولی و درست و طراحی دکور مغازه میوه فروشی

 

دکور میوه فروشی سنتی 2020

چیدمان مرکزی میوه‌های مختلف برای دسترسی آسان

 

دکور میوه فروشی شیک 2020

استفاده از المان درخت و شاخه به عنوان کانسپت اصلی طراحی داخلی مغازه

 

دکور میوه فروشی شیک

استفاده از لکه‌های رنگی سبز و سبزه در دکور داخلی مغازه میوه فروشی در اکراین

 

عکس میوه فروشی لوکس

ساخت میز میوه فروشی

به کار بردن ایده و ترفندهای خلاقانه برای زیبایی بصری فروشگاه میوه فروشی

 

حتما بخوانید: طراحی دکوراسیون سوپرمارکت + 20 مدل لوکس و کاربردی

ساخت میز میوه فروشی 2020

نورپردازی اصولی و مناسب در فروشگاه میوه فروشی

 

طراحی دکور میوه فروشی شیک

دکوراسیون داخلی فروشگاه بزرگ میوه فروشی

 

طراحی داخلی دکور میوه فروشی شیک

استفاده از آینه برای انعکاس و بزرگ تر شدن فضا

 

چیدمان میوه فروشی

قفسه میوه فروشی

استفاده از آینه و چیدمان جذاب میوه‌ها برای ایجاد دید بصری جذاب

 

قفسه میوه فروشی 2020

استفاده از شیب در ساخت میز میوه فروشی برای دسترسی راحت مشتری به میوه‌های انتهایی

 

طراحی داخلی میوه فروشی شیک

استفاده از استندهای طبقاتی در دکوراسیون داخلی مغازه میوه فروشی 2021

 

طراحی داخلی مغازه میوه فروشی شیک

چیدمان میوه‌ها در فضای خارجی میوه فروشی

 

طراحی داخلی دکور میوه فروشی شیک 2020

ساخت میز میوه فروشی با استفاده از چوب برای دکور مغازه میوه

 

ترفندهای میوه فروشی

ایجاد خلاقیت در طراحی داخلی مغازه میوه فروشی با ایده‌های نو و متفاوت

 

سخن آخر

اگر قرار است میوه فروشی راه بندازید پیش از توجه به خرید میوه‌های با کیفیت به کیفیت دکوراسون داخلی توجه کنید. شما هر چقدر هم میوه‌های با کیفیت خریداری کنید اگر در مکانی شیک و لوکس به فروش نرسند و جذابیت بصری نداشته باشند، خریدار ندارد! از آنجایی که کمتر مغازه میوه فروشی در ایران دارای دکوری خاص و جذاب است، شما می‌توانید با اهمیت به دکور مغازه میوه فروشی مغازه خود را مشهور کنید!

 

به نظر شما چه ایده‌های دیگری برای طراحی داخلی مغازه میوه فروشی وجود دارد؟ نظرات خود را برایمان در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
حامی نامی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

بسیارعالی بود...

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید