بهترین دستگیره درب چوبی (بررسی امنیت، زیبایی و ارزش خرید)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

از آنجایی که تعداد بی نهایت دستگیره درب چوبی در بازار وجود دارد، انتخاب بهترین دستگیره درب چوبی ممکن است مشکل باشد! از این جهت ما در این صفحه پس از انجام بررسی‌ها مختلف در سطح بازار و سایت‌های معتبر مانند سایت اسمارتوم تصمیم گرفتیم. تجربه خود را از خرید و انتخاب دستگیره درب اتاق چوبی با شما به اشتراک بگذاریم.

در این بررسی به ابعاد مختلفی مانند: امنیت، زیبایی و ارزش خرید پرداخته‌ایم. برای مثال گرچه قیمت دستگیره‌های دیجیتال، که لیست آن را می‌توانید در صفحه دستگیره دیجیتال در وب سایت اسمارتوم مشاهده کنید، از سایر مدل‌ها بیشتر است، اما زیبایی مثال زدنی و امنیت بسیار زیاد آن ممکن است این کالا را به بهترین گزینه برای برخی از افراد تبدیل کند؛ در حالی که بسیاری از افراد دیگر ترجیح می‌دهند یک کالای ارزان‌تر با زیبایی و امنیت کمتر خریداری کنند.

مقایسه انواع دستگیره درب چوبی ضد سرقت

به صورت کلی در بازار سه نوع دستگیره مناسب درهای چوبی یافت می‌شود، که شما می‌توانید براساس نیاز خود بهترین دستگیره درب چوبی را خریداری نمایید. برای این کار حتما نیاز است به صورت کلی با کمی از جزئیات هر یک از دستگیره‌های درب ورودی چوبی آشنا شوید، این که زیبایی و کارایی هر یک به چه میزان است؟ امنیت کدام یک بهتر است؟ از بین این دستگیره‌های درب چوبی کدام یک نیاز‌های شما را برآورده می‌کنند؟ اگر این سوالات در ذهن شما ایجاد شده است، بد نیست به اطلاعاتی که در جدول زیر شرح داده شده است، توجه نمایید...

جدول مقایسه سه مدل دستگیره درب چوبی؛ معمولی ، ریموت دار، دیجیتال

به صورت کلی برای درب چوبی ما سه مدل دستگیره داریم، که هر یک با توجه به نوع کاربرد، مکانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، میزان انتظاری که از آن دارید و ... دارای ویژگی‌ها، امنیت و به تناسب دارای قیمت متفاوتی می‌باشند.

به جهت شفاف سازی در انتقال اطلاعات، ما در هر سطر جدول به شرح ویژگی هر یک از این دستگیره‌ها اشاره کرده‌ایم.

نوع دستگیره درب چوبی

ویژگی

میزان امنیت

کاربرد

قیمت در مقایسه با بقیه مدل‌ها

دستگیره معمولی

امکان باز و بسته شدن درب از دو طرف

امنیت نسبی

درب چوبی اتاق، درب ورودی واحد

بسیار به صرفه

دستگیره ریموت دار

امکان باز و بسته کردن از یک یا دو طرف با دستگیره و ریموت

امنیت نسبی

درب ورودی واحد، درب اتاق مدیریت شرکت

مناسب

دستگیره دیجیتال درب

ظاهری بسیار زیبا، باز و بسته کردن درب از راه دور، دارای انواع مختلف، امکان استفاده از روش‌های مختلف؛ کد دار، تشخیص چهره و ..

امنیت بسیار بالا

منزل، شرکت، مغازه

بالا

با یک نگاه کلی به جدول بالا به راحتی می‌توانید متوجه شوید، که در بین انواع دستگیره درب چوبی، انواع دستگیره دیجیتال هوشمند، امکانات بسیار متفاوتی را برای کاربران فراهم کرده کرده است.

در ادامه با تشریح جزئیات بیشتر، می‌توانید با دید بازتر تصمیم بگیرید که بهترین دستگیره درب چوبی برای محیط کار یا محل زندگی شما کدام است.

دستگیره معمولی

قطعا این نوع دستگیره‌های درب چوبی را دیده‌اید. این نوع از دستگیره‌ها دارای ظاهری معمولی هستند، که از امنیت بسیار کمی نسبت به دیگر دستگیره‌های موجود در بازار برخودار هستند.
البته اگر نخواهید محیط مورد نظر را به یک محیط مدرن و همگام با تکنولوژی روز دنیا تبدیل کنید، شاید همین مورد بهترین گزینه برای شما باشد؛ فراموش نکنید که در یک خانه معمولی که افراد کاملاً عادی در آن زندگی می‌کنند، درب های چوبی اتاق نیازی به نصب قفل یا دستگیره های هوشمند نخواهند داشت.

دستگیره درب چوبی ضد سرقت

این نوع از دستگیره ها بسته به تم طراحی داخلی ساختمان شما، در انواع سایز و رنگ و جنس یافت می‌شوند و می‌توانید نوع چند زبانه یا ضد سرقت آن را بر روی درب ورودی واحد، با هدف افزایش امنیت استفاده کنید.

دستگیره ریموت دار

دستگیره های ریموت دار، بیشتر مناسب درب ورودی واحد هستند؛ که استفاده از آن ها بر روی درب ورودی دفاتر اداری در گذشته بسیار مرسوم بوده است.
این نوع از دستگیره ها، معمولاً امکان باز شدن از یک سمت درب را داشته و برای بازکردن زبانه آن از سوی دیگر لازم است از کلید یا ریموت استفاده شود؛ هدف اصلی از استفاده این نوع دستگیره ها، بازکردن درب برای مراجعین بدون نیاز به برخواستن از محل نشستن شما باشد.
به عنوان مثال قطعا در بسیاری از طلافروشی‌ها این نوع از دستگیره‌ها را دیده باشید که از یک سمت (بیرون) امکان باز شدن وجود نداشته باشد اما از سمت دیگر (سمت داخل) می‌توانید درب را باز کنید یا توسط ریموت اجازه ورود یا خروج را صادر نمایید.

دستگیره دیجیتال درب

به دنبال ساختن یک ساختمان هوشمند، با امکانات ویژه، ظاهری مدرن و امنیت و کارآیی بسیار بالا هستید؟ در این صورت، دستگیره هوشمند بهترین گزینه برای شما، در زمان انتخاب یک دستگیره درب چوبی است.
دستگیره های هوشمند دیجیتال (که ممکن است از آن ها با نام دستگیره الکترونیکی هوشمند نیز یاد شود.) یک کالای تقریباً لوکس محسوب می‌شوند که با هدف افزایش امنیت و دسترسی (Accessability) طراحی و ساخته شده اند.
این دسته از دستگیره های درب چوبی ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارند. از افزایش امنیت به واسطه مقاومت در برابر باز شدن به واسطه نیاز به کلید الکترونیکی، رمز یا ویژگی های بیومتریک گرفته، تا امکان کنترل ورود و خروج و تردد افراد...

بهترین دستگیره درب چوبی، کدام یک ارزش خرید دارد؟

به صورت کلی بهتر است قبل از انتخاب دستگیره درب چوبی، نیاز خود را بشناسید. در واقع می‌توان گفت بهترین دستگیره درب چوبی برای یک ساختمان ممکن است نوع معمولی و برای یک ساختمان دیگر نوع هوشمند آن باشد.

اما به صورت کلی دستگیره‌های درب دیجیتال، بهترین نوع دستگیره از هر نظر در سطح بازار می‌باشند علاوه بر این که از ظاهری شیک و مدرنی برخودار هستند، شما می‌توانید بسته به میزان امنیت، تعداد کاربران مورد استفاده، روش باز شدن، بودجه و ... هر یک از آنها را انتخاب نمایید.

دستگیره دیجیتال درب

گرچه تعداد بسیاری از ساختمان‌ها از دستگیره معمولی برای درب داخلی منزل، اتاق کار، اتاق کار و ... خود استفاده کرده‌اند اما در بسیاری از ساختمان‌های در حال ساخت مسکونی و بسیاری از ساختمان‌های تجاری، از دستگیره‌های دیجیتالی به دلیل داشتن امنیت بی رقیب و زیبایی منحصر به فرد استفاده می‌شود.
از جهت این که این نوع از دستگیره های چوبی به دلیل داشتن تنوع، تقریبا تمام نیاز های کاربر را در هر سطح برآورده می‌کنند می‌توان گفت دستگیره درب چوبی هوشمند ارزش خرید بالاتری نسبت به بقیه دستگیره ها دارد.

اطلاع از بهترین دستگیره درب چوبی؛ اسمارتوم

تا اینجا سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی را از انواع دستگیره درب چوبی و بهترین دستگیره درب چوبی ارائه دهیم. اما اگر در این مورد نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید می‌توانید به یک منبع معتبر و جامع‌ای مانند سایت اسمارتوم مراجعه نمایید. اما چرا اسمارتوم؟
شرکت خدمات هوشمند سازی ساختمان اسمارتوم؛ به دلیل داشتن پرسنل مجرب مشاور، کارشناسان مجرب کنترل کیفیت، عرضه انواع محصولات دستگیره درب، تضمین کیفیت محصول و ... می‌توانند اطلاعات کاملی از هر نوع دستگیره درب چوبی به شما ارائه دهند و از این جهت که اسمارتوم دارای 20 سال سابقه کاری می‌باشد می‌توان گفت جز اولین و برترین شرکت‌هایی خدمات هوشمند سازی ساختمان است از این جهت می‌تواند در راستای انتخاب درستگیره درب چوبی به شما کمک کند. جهت ارتباط با این شرکت می‌توانید عبارت "اسمارتوم را در گوگل" سرچ نمایید.

برچسب ها:
دستگیره درب
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله