مبل کرم با چه رنگی ست میشود (+ جدول رنگی)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۵

رنگ کرم به علت نزدیک بودن به رنگ‌های خنثی و در عین حال گرما و حس صمیمیتی که دارد، انتخاب مناسبی برای مبلمان در دکوراسیون است و می‌توان به راحتی آن را با سایر رنگ‌ها ست کرد.

در صورتی که علاقمند به مبلمان کرم رنگ هستید، اما نمی‌دانید که مبل کرم با چه رنگی ست می‌شود و چگونه می‌توان آن را در دکوراسیون استفاده کرد، خواندن این مطلب تا انتها برای شما مناسب است. فرقی نمی‌کند قصد شما خرید مبل راحتی کرم باشد یا به سراغ انواع مبل سلطنتی یا استیل کرم می‌روید، در هر صورت اگر اصول ست کردن با این رنگ در مبلمان را بدانید، می‌توانید به بهترین شکل ممکن مبلمان رنگ کرم را چیدمان کنید.

 رنگ کرم به علت نزدیک بودن به رنگ‌های خنثی و در عین حال گرما و حس صمیمیتی که دارد، انتخاب مناسبی برای مبلمان در دکوراسیون است و می‌توان به راحتی آن را با سایر رنگ‌ها ست کرد.

مبل کرم ال

از ویژگی‌های مهم رنگ کرم این است که ضمن شیک و زیبا بودن، فضای روشن و درخشانی را در دکوراسیون ایجاد می‌کند. این رنگ فضای خانه‌های کوچک را بزرگتر از حد معمول نشان داده و انتخابی هوشمندانه است.

دسته رنگ رنگ‌های پیشنهادی ویژگی و کاربرد
رنگ‌های ملایم و پاستلی آبی پاستلی، صورتی روشن، یاسی، سبز روشن ایجاد فضای آرام و لطیف؛ مناسب برای دکوراسیون‌های مینیمال و روشن
رنگ‌های تیره قهوه‌ای، نوک مدادی، سرمه‌ای، مشکی ایجاد تضاد زیبا و شیک؛ مناسب برای پرده، کوسن و اکسسوری‌ها
رنگ‌های جیغ زرد، قرمز، نارنجی، سرخابی انرژی‌بخش و چشمگیر؛ مناسب برای استفاده در جزئیات مانند کوسن‌ها و گلدان‌ها
طیف‌های کرم شیری، استخوانی، نسکافه‌ای مناسب برای ایجاد سبک مونوکروم؛ استفاده از طیف‌های مختلف کرم برای افزایش هماهنگی و انسجام دکوراسیون
اکسسوری‌های متناسب گلدان، قاب عکس، پرده‌ها استفاده از اکسسوری‌های تیره یا جیغ برای تکمیل دکوراسیون در کنار مبل‌های کرم

مبل ال استخوانی

بهترین دکوراسیون داخلی با مبل کرم رنگ

برای چیدمان بهترین دکوراسیون داخلی با مبل رنگ کرم باید نکات مهمی را بدانید. رنگ کرم یکی از خاص‌ترین و متفاوت‌ترین سبک‌ها را در دکوراسیون رقم می‌زند که به آن سبک مونوکروم گفته می‌شود و به معنای سبک تک رنگ است. البته سبک تک رنگ مناسب افرادی است که تمایل به استفاده از رنگ‌های زیاد در دکوراسیون داخلی ندارند. در این سبک فقط از یک رنگ در طیف‌های مختلف برای همه عناصر و المان‌ها استفاده می‌شود.

رنگ کرم بهترین گزینه برای این سبک دکوراسیون به شمار می‌آید. زیرا رنگ کرم طیف‌های گسترده‌ای داشته و انواع رنگ‌ها از تیره تا روشن را شامل می‌شود که از هر کدام از این طیف‌های رنگی می‌توانید در فضا استفاده کنید. برای مثال؛ اگر خانه کوچک با متراژ کم دارید و از مبل کرم استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما این است که سبک مونوکروم را پیاده‌سازی کنید تا محیط شما بزرگتر و نورانی‌تر به نظر بیاید.

استفاده از تناژ‌های روشن رنگ کرم مانند: شیری، صدفی و استخوانی می‌توانند برای پس زمینه مناسب باشند.

حتماً به این نکته نیز دقت کنید که در نظر گرفتن طیف تیره‌تر از رنگ کرم مانند: رنگ نسکافه‌ای، شتری یا خاکی تیره برای اکسسوری‌ها، میزهای پذیرایی، گلدان‌ها و... مناسب هستند تا جلوه و زیبایی رنگ کرم افزایش پیدا کند.

همه چیز محدود به این سبک نمی‌شود. بلکه رنگ کرم را می‌توان در انواع مختلف سبک‌های چیدمان به کار برد که در ادامه این مطلب هر کدام از رنگ‌های سازگار و سبک‌های جذاب که می‌توانید با مبل کرم در دکوراسیون رقم بزنید را بررسی می‌کنیم.

مبل راحتی کرم مینیمال

رنگ سایر عناصر موجود در فضای پذیرایی با مبل کرم باید چگونه باشد؟

برای اینکه بهتر درک کنید مبل کرم با چه رنگی ست میشود و رنگ سایر عناصر و المان‌های موجود در محیط پذیرایی با مبل کرم باید چگونه باشد، می‌توانیم به رنگ‌های مختلف اشاره کنیم. زیرا رنگ کرم یک رنگ خنثی بوده که به راحتی در کنار سایر رنگ‌ها جلوه زیبایی پیدا می‌کند.

برای ست کردن رنگ کرم بهتر است که به روشن و تیره بودن و طیف آن دقت زیادی داشته باشید تا از رنگ متناسب و هماهنگ استفاده کنید. به صورت کلی در کنار ست مبلمان کرم، سه دسته رنگ هستند که می‌توانند یک گزینه خوب برای سایر المان‌های موجود در پذیرایی باشند. این رنگ‌ها را به تفصیل بررسی می‌کنیم.

به نقل از هیوا مبل:

 از مهم ترین ویژگی های کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختاری روشن و گیرا
  • تجلی بخش نور طبیعی خورشید
  • بیان کننده هرچه زیبا تر عناصر در کنار خود
  • دارای روحی متفاوت از ترکیب رنگ سفید و زرد
  • امکان استفاده در تمامی دکوراسیون های داخلی

رنگ‌های ملایم و پاستلی

در حال حاضر ترکیب رنگ‌های پاستلی خیلی روشن و انواع رنگ‌های خنثی برای دکوراسیون داخلی ترند شده‌اند و جزو جدیدترین رنگ‌های مبلمان به حساب می‌آیند. پرطرفدارترین رنگ در میان آن‌ها، رنگ کرمی است که به عنوان یک رنگ خنثی و ملایم شناخته می‌شود. شما در ترکیب با مبل کرمی می‌توانید به سراغ رنگ‌هایی مانند: آبی پاستلی، صورتی روشن، لیمویی روشن، یاسی، سبز روشن و... بروید.

مبل کرم با کوسن رنگی

رنگ‌های تیره

طیف بعدی از رنگ‌ها که با مبل کرمی ست می‌شوند رنگ‌های تیره هستند. این رنگ‌ها شامل؛ قهوه‌ای، نوک مدادی، سرمه‌ای، خاکستری تیره و حتی مشکی هستند که در کنار مبلمان کرم تضاد رنگی جذاب و منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند. این طیف‌های تیره را می‌توانید در قسمت پشت مبل، کوسن، اکسسوری‌های تزئینی و... استفاده کنید. همه چیز بستگی به سلیقه شما و فضای دکوراسیون خانه دارد.

رنگ‌های جیغ

رنگ‌های جیغ در هر فضایی انرژی و گرمای زیادی را منتقل می‌کنند. البته انتخاب رنگ‌های جیغ نیاز به ریسک پذیری و جرات بالایی دارد. زیرا در صورتی که به اشتباه انتخاب شوند، ممکن است که خیلی زود محیط را خسته کننده و نامناسب جلوه دهند. اما در صورت انتخاب رنگ جیغ با روش صحیح و به اندازه، نه تنها فضا تکراری و خسته کننده نخواهد شد، بلکه به زیبایی و جذابیت دکوراسیون کمک زیادی می‌کند.

برخی از رنگ‌های جیغ که با رنگ کرم ترکیب می‌شوند، شامل؛ قرمز، نارنجی، زرد، سبز، سرخابی و... هستند. اولین نکته‌ای که در رابطه با استفاده از ترکیب رنگ جیغ با مبل کرم باید درنظر بگیرید، این است که حتماً در اکسسوری‌های کوچک از این رنگ‌ها استفاده کنید و عناصر المان‌های بزرگ را به همان رنگ کرم بسپارید تا در صورت نیاز به تعویض، هزینه زیادی را متحمل نشوید و بتوانید هر موقع که خواستید رنگ‌های جیغ در اکسسوری‌های کوچک را عوض کنید.

مبل کرم با کوسن شتری

چه رنگ‌هایی زیبایی دکوراسیون داخلی با مبل کرم را بیشتر نشان می‌دهند؟

آشنایی با رنگ‌های هماهنگ با مبل کرم باعث می‌شود که بهتر به این موضوع پی ببرید که مبل کرم با چه رنگی ست میشود. ایجاد تضاد بین رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های تند و جیغ در برخی از قسمت‌های داخلی دکوراسیون مبلمان کرم، جلوه زیبای مبل شما را بیشتر می‌کند. انواع مبلمان کرم با بهترین ترکیب رنگ‌ها و با کیفیت‌ترین پارچه‌ها در سایت آف دکور (offdecor) عرضه می‌شوند. برخی از بهترین رنگ‌های جیغ را در ادامه به طور کامل به شما معرفی می‌کنیم که در صورت علاقه از هر یک از این رنگ‌های جیغ در ترکیب با مبلمان کرم خود استفاده داشته باشید.

زرد

اولین رنگ جیغ که با مبل کرم بسیار زیبا و دیدنی می‌شود، زرد است. در ساخت رنگ کرم یکی از مهم‌ترین رنگ‌ها، رنگ زرد می‌باشد. پس این رنگ به عنوان مکمل رنگ کرم قابل استفاده بوده و در افزایش گرما و صمیمیت محیط نقش مهمی ایفا می‌کند.

فرقی ندارد که رنگ زرد مورد نظر کمرنگ یا پررنگ باشد، تمام طیف‌های زرد از جمله طلایی به خوبی با رنگ کرم خنثی ست می‌شوند. اگر طلایی یا زرد پررنگ را انتخاب کردید، حتماً رنگ کرم به عنوان رنگ اصلی و پس زمینه باشد و رنگ زرد یا طلایی به عنوان وسایل کوچک تزئینی و الگوهای رنگی استفاده شوند.

مبل کرم با ترکیب کوسن طوسی و زرد

قرمز

رنگ بعدی که یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های جیغ است و کمتر به آن در دکوراسیون پرداخته می‌شود، رنگ قرمز است. قرمز در ترکیب با مبلمان کرم جلوه سنتی و جذاب به محیط می‌بخشد. به خصوص اگر از انواع فرش‌های سنتی و دستبافت قرمز نیز در دکوراسیون استفاده کنید! این رنگ در کنار رنگ کرم نشاط محیط را افزایش داده و بسیار زیبا و متفاوت است.

طبیعتاً میزان جلب توجه رنگ قرمز بسیار بیشتر از رنگ کرمی بوده و وقتی که این دو رنگ در کنار هم قرار می‌گیرند، ممکن است باعث شود که رنگ کرم چندان به چشم نیاید. به همین منظور استفاده از دو طیف کرم روشن و کرم تیره در کنار رنگ قرمز را توصیه می‌کنیم.

استفاده از کرم تیره در کنار کرم و قرمز تعادل را بین این دو رنگ ایجاد می‌کند. برای مثال؛ می‌توانید مبلمان را با رنگ کرم روشن، دیوار را با رنگ کرم تیره، قاب عکس و کوسن‌ها را به رنگ قرمز انتخاب کنید. یا اینکه مبلمان به رنگ کرم تیره ، پرده به رنگ کرم روشن، فرش یا قالیچه به طرح قرمز باشد. چگونگی چیدمان و ترکیب این سه طیف رنگی در کنار هم مستلزم دقت به متراژ خانه، فضای دکوراسیون و عناصر موجود در دکوراسیون می‌باشد.

مبل کرم با کوسن زرشکی

نارنجی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که به عنوان رنگ پر انرژی و گرم شناخته می‌شود و طبیعتاً وقتی که با کرم ترکیب شود، بسیار زیبا و دیدنی می‌شود، رنگ نارنجی است. این رنگ از ترکیب دو رنگ زرد و قرمز به وجود می‌آید. پس طبیعتاً میزان گرمای رنگ زرد و انرژی و نشاط رنگ قرمز را به صورت همزمان دارد. نکته جالب توجه این است که هنگام استفاده از رنگ نارنجی در ترکیب با مبلمان کرم، حتماً احتیاط کنید تا تعادل و آرامش در فضا حفظ شود و فضای منزل بیش از اندازه به رنگ نارنجی در نیاید. برای مثال؛ در اتاق نشیمن کوسن‌ها یا گلدان‌ها می‌توانند به رنگ نارنجی باشند.

مبل کرم با کوسن نارنجی

سرخابی

رنگ جذاب بعدی که اگر آن را با مبلمان کرم ترکیب کنید، یک ترکیب رنگ بی‌نظیر به دست می‌آید، سرخابی است. این رنگ در بخش‌های مختلف خانه از جمله اتاق کودک و اتاق نشیمن انتخاب خوبی محسوب می‌شود. تصور کنید کوسن‌های مبل کرمی شما طرح‌دار و با رنگ سرخابی باشد! قطعاً این ترکیب رنگ خیره کننده است. سایر اکسسوری‌های موجود در پذیرایی از جمله؛ قاب عکس، ساعت دیواری، گلدان و... نیز می‌توانند رنگ سرخابی داشته باشند.

مبل کرم و صورتی

مشکی

برای پاسخ به این سوال که مبل کرم با چه رنگی ست میشود؟ باید بگوییم که یکی از این رنگ‌ها مشکی است. شاید عجیب به نظر برسد اما باید بدانید که مشکی کاربرد زیادی در دکوراسیون ایفا می‌کند و کمتر کسی به سراغ آن می‌رود.

اگر محیط منزل شما به اندازه کافی بزرگ است و متراژ کافی دارید، در استفاده از رنگ مشکی دست و دل باز باشید. زیرا فضای شما کوچکتر نشان داده نمی‌شود و مشکی می‌تواند گزینه خوبی برای ترکیب با رنگ کرم به شمار بیاید. این توصیه را به هیچ عنوان برای خانه‌های با متراژ پایین نمی‌کنیم.

مبل استخوانی و کوسن مشکی

به نقل از سوفامبل:

برای جلوه بهتر و زیباتر شدن رنگبندی در محیطی که مدنظر دارید بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  1. در یک محیط از طیف‌های مختلف رنگ کرم استفاده کنید
  2. از یک الگوی با رنگ کرمی و رنگ دلخواه برای چند اکسسوری کوچک یا یک اکسسوری بزرگ خانه استفاده کنید
  3. دیوار‌ها را با قاب‌های رنگی زیبا تزئین کنید
  4. رنگ دیوار و مبل را در یک طیف انتخاب نکنید
  5. از چندید رنگ ناهماهنگ در کنار رنگ کرمی استفاده نکنید

سخن آخر

در این محتوا دانستید که مبل کرم با چه رنگی ست میشود تا بدین ترتیب بتوانید از انواع ترکیب رنگ‌های جیغ، ملایم، روشن، تیره و... بر حسب میزان متراژ منزل، نوع سلیقه و سایر المان‌های موجود در دکوراسیون استفاده داشته باشید.

برای مثال؛ رنگ‌هایی مثل: قهوه‌ای، سرخابی، قرمز، نارنجی، انواع رنگ‌های تیره، انواع رنگ‌های جیغ، رنگ‌های پاستلی و ملایم، مشکی و... هر یک به راحتی با مبلمان رنگ کرم ست می‌شوند و شما می‌توانید هر کدام از این ترکیب‌های رنگی را با کیفیتی بالا و به صورت کاملاً مرغوب از سایت آف دکور خریداری کنید.

معرفی آف دکور

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی مبلمان دکوراسیون با قیمت ویژه و منحصر به فرد هستید، قطعاً باید آف دکور را به شما معرفی کنیم. جهت خرید انواع مبلمان راحتی، استیل، سرویس خواب، آینه و کنسول، پارچه مبلی، مبلمان اداری و... می‌توانید به سایت آف دکور مراجعه داشته باشید. برای بازدید حضوری نیز با شماره ۰۲۱۲۲۹۵۹۴۴۰ ارتباط برقرار کنید.

 

برچسب ها:
مبلمان راحتی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله