معرفی معروف ترین هتل های شیراز

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

انتخاب معروف ترین هتل شیراز کار آسانی نیست با این حال سعی داریم با معرفی تعدادی از معروف ترین هتل های شیراز که بهترین هتل های شیراز نیز هستند، شما را در رزرو یک گزینه عالی یاری کنیم.

شهر زیبای شیراز با توجه به جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیری ازجمله دروازه قرآن، حافظیه، سعدیه و غیره یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری داخل ایران است. هر ساله تعداد بسیار از افراد به‌خصوص در ماه اردیبهشت به این شهر سفر می‌کنند. یکی از نکات مهم در زمان سفر به شیراز، انتخاب هتل محل اقامت است. بهترین هتل های شیراز دارای یک کادر حرفه‌ای و با تجربه هستند، فاصله‌ کمی تا جاهای دیدنی شیراز دارند و از امکانات کاملی برخوردارند. با رزرو هتل در شیراز از اقامت ۲۴ می‌توانید بهترین گزینه را با بهترین قیمت رزرو کرده و با مراجعه حضوری به هتل، پس از ارائه ووچر اتاق خود را تحویل بگیرید. هرچند انتخاب یک هتل به‌عنوان معروف ترین هتل شیراز کار ساده‌ای نیست، در این مطلب تعدادی از معروف ترین هتل های شیراز را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر به شیراز بتوانید بهترین گزینه را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب کنید.

آشنایی با معروف ترین هتل های شیراز

لیست معروف ترین هتل های شیراز

شهر شیراز یکی از بهترین شهرهای ایران از نظر تنوع در گزینه‌های اقامتی محسوب می‌شود. بهترین هتل های شیراز گزینه‌هایی هستند که علاوه بر امکانات رفاهی عالی، دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی شیراز مانند حافظیه، سعدیه، دروازه قرآن و... دارند. معروف ترین هتل های شیراز عبارت‌اند از:

هتل بزرگ شیراز

یکی از معروف ترین هتل های شیراز هتل 5 ستاره بزرگ نام دارد. این هتل مجلل که معروف ترین هتل شیراز نیز است، ۱۵۸ واحد اقامتی متنوع و مجهز را در ۱۴ طبقه جای داده‌است. معماری بیرونی زیبای هتل بزرگ که نمایی مانند کشتی دارد، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. هرچند اقامت در این هتل لوکس کمی گران است، اما خدمات و امکانات رفاهی آن در سطح بسیار بالایی قرار دارند. از ویژگی‌های مثبت هتل بزرگ شیراز می‌توان به موقعیت جغرافیایی مناسب آن اشاره کرد که فاصله‌ کمی تا دروازه قرآن، باغ ارم، حافظیه، سعدیه، باغ دلگشا و آرامگاه باباکوهی دارد.

هتل بزرگ؛ از معروف ترین هتل های شیراز

برخی از امکانات رفاهی ویژه این هتل شامل خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، فضای سبز، آرایشگاه زنانه و مردانه، خدمات CIP (تشریفات ویژه) و پارکینگ ۴ طبقه اختصاصی است. هتل بزرگ شیراز خدمات تفریحی بی‌نظیری ازجمله استخر زنانه و مردانه، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی کودک و گیم‌نت نیز دارد که می‌تواند اقامت شما را خاطره‌انگیز کند. این هتل ۵ ستاره با در اختیار داشتن ۴ رستوران ایرانی، دریایی، پانورامیک و ایتالیایی بهترین گزینه‌های غذایی را در اختیارتان قرار می‌دهد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به رستوران گردان آن اشاره کرد که نمایی بی‌نظیر از شهر زیبای شیراز را به چشمان شما هدیه می‌دهد.

هتل بزرگ چمران شیراز

یکی دیگر از معروف ترین هتل های شیراز، هتل بزرگ چمران که جزو مرتفع‌ترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود. این هتل لوکس و ۵ ستاره، دارای ۳۰ طبقه و ۱۵۰ واحد اقامتی با بهترین امکانات است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل بزرگ چمران می‌توان به تفکیک اتاق‌های ایرانی و غیرایرانی اشاره کرد. از مزایای خاص هتل چمران این است در بلوار چمران شیراز قرار دارد که تعدادی از بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی شیراز را در خود جای داده‌است.

هتل چمران؛ ازجمله معروف ترین هتل های شیراز

هتل چمران در نزدیکی باغ ارم، مسجد جامع عتیق، باغ جهان‌نما و... قرار دارد که آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای افرادی می‌کند که قصد بازدید از جاهای دیدنی شیراز را دارند. برخی از امکانات ویژه هتل چمران شامل کافی‌نت، آرایشگاه، خشکشویی، آتلیه و سالن کنفرانس است. از امکانات تفریحی منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به مجموعه آبی آن که متشکل از استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ است اشاره کرد؛ همچنین این هتل، دارای ۴ رستوران باکیفیت بوده و شما از از مراجعه به رستوران‌های خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند.

هتل هما شیراز

هتل ۵ ستاره هما یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل های شیراز است. این هتل لوکس دارای ساختمانی ۸ طبقه است که ۲۳۴ اتاق با تجهیزات کامل را در خود جای داده‌است. این هتل مجلل، به‌دلیل نزدیکی به بوستان آزادی و خیابان مشکین فام، محوطه‌ زیبایی دارد. از مزایای هتل هما می‌توان به فاصله‌ بسیار کم تا باغ ارم، باغ صفا، باغ جهان‌نما و آرامگاه حافظ اشاره کرد. مهم‌ترین امکانات هتل هما شامل سالن‌های همایش مختص برنامه‌های ویژه، آرایشگاه، صرافی، خدمات برای معلولین، آتلیه، کتابخانه، تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی و... است.

هتل هما؛ معروف ترین هتل شیراز

اگر به تفریحات آبی و ورزشی علاقه‌‌مند هستید، می‌توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و زمین تنیس اختصاصی هتل هما استفاده کنید. این هتل دارای دو رستوران یکی در فضای بسته و دیگری رستورانی تابستانی در فضای باز و سرسبز محوطه هتل است؛ همچنین برای صرف عصرانه می‌توانید از انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه کافی‌شاپ هتل که در لابی قرار دارند استفاده کنید.

هتل زندیه شیراز

در بین معروف ترین هتل های شیراز هتل ۵ ستاره زندیه با معماری سنتی و زیبای خود، یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی محسوب می‌شود. این هتل ۳ طبقه دارای ۷۲ واحد اقامتی شامل اتاق‌های ۲ نفره، ۳ نفره، ۴ نفره و سوئیت‌های مجلل است. با توجه به قرارگیری هتل زندیه در بلوار هجرت شیراز، فاصله بسیار کمی از ارگ کریم‌خان و سایر جاهای دیدنی شیراز ازجمله بازار وکیل، مسجد وکیل و حمام وکیل دارد. برخی از امکانات ویژه هتل زندیه شامل سالن کنفرانس ،حمام سنتی به سبک حمام وکیل، چایخانه سنتی و غرفه سوغاتی است.

هتل زندیه دارای امکانات تفریحی جذابی شامل استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ برای لذت بردن بیشتر مهمانان است. این هتل دو رستوران سنتی و کلاسیک دارد که در رستوران سنتی انواع غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای گیاهی، فست فود، دریایی و فرنگی برای مهمانان سرو می‌شود؛ در رستوران کلاسیک هتل زندیه نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به مهمانان ارائه می‌شود.

هتل رز شیراز

هتل ۵ ستاره رز نیز یکی از باشکوه‌ترین و بهترین هتل های شیراز است که در ۶ طبقه با ۱۰۰ واحد اقامتی، در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده‌است. این هتل مجلل که در شهر صدرا و خیابان رز سفید قرار دارد، از نگاه برخی از مسافران به‌عنوان معروف ترین هتل شیراز شناخته می‌شود. موقعیت جغرافیایی هتل رز بسیار آرام است و فاصله‌ آن تا باغ ارم و دروازه قرآن حدود ۳۰ دقیقه می‌باشد. امکانات رفاهی این هتل شامل اینترنت رایگان نامحدود، صبحانه رایگان، چایخانه سنتی، خدمات روم سرویس، سالن همایش و سینمای خانگی با ظرفیت ۵۰ نفر است.

اگر از علاقه‌مندان به تفریحات آبی هستید حمام سنتی، استخر، سونا، جکوزی، مرکز اسپا و باشگاه ورزشی هتل رز می‌تواند سفر خاطره‌انگیزی را برایتان رقم بزند. این هتل دارای سه رستوران مجلل سنتی به نام‌های آناهیتا، روباز و ملل است که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت در اختیار مسافران می‌گذارد. اگر علاقه‌مند به کتابخوانی باشید، کافه کتاب هتل رز گزینه‌ای جذاب برای شماست که در آن می‌توانید از خواندن کتاب‌های مختلف لذت ببرید.

هتل الیزه شیراز

هتل لوکس و ۴ ستاره الیزه نیز، یکی از گزینه‌های شایسته برای انتخاب به‌عنوان معروف ترین هتل شیراز است. این هتل ۱۰ طبقه دارای ۶۸ اتاق شامل اتاق‌های ۱ نفره، ۲ نفره، ۳ نفره، ۴ نفره و سوئیت‌های مجهز است. هتل الیزه در منطقه خوش آب‌وهوای معالی آباد و دور از هیاهو و سروصدا شهری در نزدیکی کوچه باغ‌های قصرالدشت واقع شده‌است. با اقامت در این هتل، دسترسی آسانی به مترو، راه‌آهن، اتوبان‌ها و کمربندی شیراز خواهید داشت که بازدید از جاهای دیدنی شیراز مانند حافظیه و سعدیه را برای شما آسان می‌کند. از امکانات رفاهی هتل الیزه می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، گشت نیم‌روزی، خدمات لاندری و خدمات خانه‌داری اشاره کرد.

این هتل امکانات تفریحی مناسبی نیز برای مهمانان فراهم کرده‌است که شامل سالن ماساژ، بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و مینی‌بار است. اگر جز افرادی هستید که به غذای خود اهمیت بالایی می‌دهید، سر زدن از رستوران مارلین هتل الیزه را به شما توصیه می‌کنیم. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی، عربی و فست‌فود با بهترین کیفیت برای مسافران سرو می‌شود.

هتل پرسپولیس شیراز

آخرین گزینه‌ شایسته به‌عنوان معروف ترین هتل شیراز، هتل ۵ ستاره و مجلل پرسپولیس است. این هتل ۷ طبقه در مرکز شهر و حدفاصل چهارراه حافظیه قرار گرفته‌است. موقعیت جغرافیایی مناسب این هتل باعث می‌شود که در زمان اقامت در آن، دسترسی آسانی به جاهای گردشگری شیراز همچون حافظیه، سعدیه، حمام و بازار وکیل، آرامگاه شاهچراغ،‌ ارگ کریم‌خان و باغ جهان‌نما داشته‌باشید. برخی از امکانات مهم این هتل شامل سالن همایش و کنفرانس، غرفه‌های صنایع دستی، سوغات، استخر، سونا، جکوزی، حوضچه آب سرد، سالن بیلیارد و غیره است. می‌توانید برای صرف صبحانه، ناهار و شام به فضای دنج و آرام رستوران آپادانا مراجعه کرده و انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی را میل کنید.

رزرو بهترین هتل های نزدیک به شاهچراغ شیراز

اگر می خواهید در زمان حضور خود در شهر شیراز دسترسی مناسبی به حرم شاهچراغ داشته باشید، بهتر است هتل‌ هایی در نزدیکی این بارگاه متبرکه را برای رزرو هتل شیراز انتخاب کنید. رزرو هتل زندیه شیراز در بین هتل‌ های پنج ستاره شهر شیراز گزینه ای مناسب از نظر نزدیک بودن به بارگاه شاهچراغ است. علاوه بر این هتل چهار ستاره آریو برزن در خیابان زند، هتل سه ستاره وکیلی شیراز در خیابان لطفعلی خان زند و هتل سنتی نیایش شیراز گزینه‌های بعدی هستند که دسترسی بسیار مناسبی به حرم شاهچراغ دارند.

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که انتخاب یک گزینه به‌عنوان معروف ترین هتل شیراز به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. با این حال در این مطلب سعی کردیم با معرفی تعدادی از بهترین هتل های شیراز، شما را در انتخاب بهترین گزینه اقامتی یاری کنیم. معروف ترین هتل های شیراز به‌طور کلی از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند، فاصله‌ کمی تا جاهای دیدنی شیراز ازجمله حافظیه، سعدیه و دروازه قرآن دارند و البته اینکه هزینه اقامتی در آن‌ها بالاست. با رزرو آنلاین هتل شیراز می‌توانید پس از مراجعه حضوری و ارائه ووچر، اتاق خود را تحویل بگیرید.

برچسب ها:
هتل
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله