دلایل استفاده از کرکره برقی و درب اتوماتیک سکشنال

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است که از تیغه‌های فلزی یا پلی کربنات به صورت عمودی تشکیل شده است و برای حفاظت از ورودی و خروجی اماکن مختلف مانند مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها، منازل و… استفاده می‌شود.

مقدمه : کرکره برقی نوعی درب اتوماتیک است که از تیغه‌های فلزی یا پلی کربنات به صورت عمودی تشکیل شده است و برای حفاظت از ورودی و خروجی اماکن مختلف مانند مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها، منازل و… استفاده می‌شود.

کرکره برقی

کرکره برقی و درب های سکشنال بهترین انتخاب هستند، زیرا استفاده از آنها آسان است.این کرکره ها کیفیت خوب و ظاهر زیبایی دارند که با نمای بیرونی خانه ادغام می شود. درب های سکشنال بالاترین استانداردها در آمریکا و اروپا دارند. از نظر زیبایی شناسی بهترین گزینه برای اتوماسیون درب های پارکینگ محسوب می شود.

خرید کرکره برقی مغازه این روزها بسیار ضروری است. امروزه افراد کمی از درب های فولادی سنگین برای درب منازل و مغازه ها استفاده می کنند. درب های اتوماتیک جایگزین درب های قدیمی شده اند و مزایای زیادی دارند که به هیچ وجه قابل مقایسه با درب های قدیمی نیست.

درب های اتوماتیک به دلیل جذابیت بسیار زیاد و امکانات زیادی که در اختیار مردم قرار می دهند، مورد استقبال مردم قرار می گیرند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی را در خصوص کرکره برقی و درب اتوماتیک سکشنال در hختیارتان بگذاریم.

کرکره برقی و انواع آن

مانند هر مصالح ساختمانی دیگری، انواع مختلفی از کرکره های برقی وجود دارد. آشنایی با انواع موتور کرکره برقی می تواند کمک زیادی به شما در خرید می کند. در اینجا چند نوع از این درب های برقی را مورد بررسی قرار می دهیم.

کرکره برقی سکشنال

خودکفایی بالا و سیستم ضد سقوط از مزایای این کرکره برقی است. این نوع درب برقی در زیر سقف مقطعی بسته شده تا از ورود هرگونه فضای داخلی جلوگیری شود.

این نوع درب برقی به دلیل استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده، سایش و پارگی کمتری نسبت به سایر کرکره ها دارد که می توان آن را به مواردی مانند سرعت بالا، تردد نامحدود، عملکرد ضد سرقت، عایق صدا و ایمنی نسبت داد.

کرکره برقی پنجره

این کرکره های برقی که امروزه در اکثر ویلاها، خانه ها و ویلاهای لوکس مورد استفاده قرار می گیرد، محافظت خوبی در برابر صدا، گرما و گرد و غبار ایجاد می کند و ظاهر خانه و ساختار خودرو را بهبود می بخشد. به دلیل بازشوهای زیاد و ریز بودن قطعات، موتور ضعیف، ابزارها لوله ای و تیغه ها بسته (در لوله)، تیغه ها از دو نوع فوم و ایمنی ساخته می شوند.

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات در انواع مختلفی از جمله کرکره برقی برای لوله های فولادی، کرکره برقی پلی کربنات با لوله های آلومینیومی، کرکره برقی اضافی پلی کربنات با قطعات شیشه آلومینیومی دارد. کلیه مدل های این کرکره از دو نوع شفاف و مات با رنگ های مختلف در بازار موجود است.

ورقه آلومینیوم کرکره برقی

کرکره برقی فولادی

به طور کلی انواع دو جداره این نوع کرکره از انواع تک جداره استحکام بیشتری دارند. این کرکره از آلومینیوم، فولاد آلیاژی، منیزیم و ... ساخته شده اند و در مغازه های کوچک و پارکینگ ها استفاده می شوند. سه سایز فویل آلومینیومی در بازار به فروش می رسد: 60، 80 و 100. البته سایزهای 80 این کرکره ها از بهترین کرکره برقی اتوماتیک هستند.

کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

این کرکره در رنگ ها و طرح های مختلف و دارای سایز صفحه نمایش 8 سانتی متری است. این نوع صفحه نمایش از آلیاژ فولاد منیزیم با لایه ای از فوم در داخل ساخته شده است. به دلیل نازک بودن ورق ها (مقاومت قوی) فوم بین آنها تزریق می شود. به همین دلیل این مدل از کرکره برقی مقاومت کمتری نسبت به کرکره برقی آلومینیومی دارد.

کرکره برقی

قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی مغازه یکی از معیارهایی است که در هنگام خرید به آن باید توجه کنید. انواع مختلفی از موتورهای کرکره برقی وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. قیمت درب کرکره برقی نیز متفاوت است.

یکی از موتورهای پرکاربرد برای قفل برقی موتور ساید است که برای سرعت های بالا و بارهای سنگین استفاده می شود که اغلب ساخت ایتالیا و آلمان با انواع مختلف و قیمت های بالاتر است. یکی دیگر از موتورهای محبوب، موتور توبلار است که می توان از آن در فضاهای کوچک و تنگ استفاده کرد.

انواع دیگری از موتور کرکره برقی وجود دارد که وزن و کاربرد مختلفی دارند. قیمت کرکره برقی پارکینگ نیز بسته به نوع این دستگاه ها متفاوت است.

آشنایی با کرکره برقی

کرکره برقی جایگزینی زیبا و مستحکم برای درب های قدیمی، کاربردهای زیادی در انواع مکان ها دارد. این درب ها مستحکم تر است. کرکره های برقی از نوع ضد سرقت و کنترل از راه دور جزو پرفروش ترین درب ها هستند.

با ریموت کرکره برقی با توجه به سیگنال ارسالی به کنترل کننده موتور، موتور حرکت می کند و درب توسط امواج از راه دور باز و بسته می شود. این یکی از ویژگی های غیر معمول کرکره های برقی است. از این رو توجه به این نکته ضروری است که قیمت کرکره برقی از گالوانیزه و طرح آلومینیوم تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و برای جلب رضایت مشتریان باید قبل از خرید به این عوامل از جمله کنترل کرکره برقی از راه دور توجه کرد.

نصب و تنظیم کرکره برقی

قبل از خرید کرکره برقی مغازه باید نحوه نصب آن را بدانید. برای نصب انواع کرکره برقی در کارگاه یا منزل خود می توانید از شرکتی که از آن خرید می کنید کمک بخواهید و روی متخصصانی که در این پروژه کار می کنند حساب کنید.

زیرا افراد عادی نمی توانند انواع کرکره ها را نصب کنند. برای نصب این کرکره نیاز به متخصصان این رشته دارید تا در مراحل بعدی مشکلی پیش نیاید. همچنین در هنگام خرید، تحقیقات لازم راجب بهترین برند تیغه کرکره برقی را انجام دهید.

درب اتوماتیک سکشنال چیست؟

درب اتوماتیک سکشنال جایگزین بسیار خوبی برای کرکره و سایر درب های گاراژ هستند. این درب ها در مکان هایی که فضا با ارتفاع و محیط محدود است بسیار کاربرد دارند. مانند هر درب گاراژ دیگری، درب های سکشنال دارای مزایا و معایب خود هستند.

برای درب پارکینگ اتوماتیک سکشنال این نوع درب ها گزینه خوبی به شمار می روند. امروزه افراد کمی از درب های فولادی سنگین برای درب منازل و مغازه ها استفاده می کنند. درب اتوماتیک پارکینگی سکشنال راحتی و امنیت را برای افراد فراهم می کند.

به همین دلیل در اکثر شرکت ها، صنایع، ادارات، بانک ها، مغازه ها، منازل مسکونی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع درب ها دارای رنگ ها و طرح های مختلفی هستند که افراد به راحتی می توانند نوع مورد نظر خود را خریداری کنند. درب های اتوماتیک باعث صرفه جویی در انرژی و تامین گرما نیز می شوند.

درب سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی چیست؟

اگر فضای کوچکی دارید، باید کرکره برقی مناسب خود را پیدا کنید. درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی یک گزینه عالی است. از این درب ها برای درب های گاراژ ساختمان ها استفاده می شود. در صورت بسته شدن، این درها فضای بسیار کمی را در نزدیکی سقف پارکینگ اشغال می کنند و صدای بسیار کمی دارند.

 سیستم های چشمی الکترونیکی این درب نیز حتی در صورت قفل و بسته نبودن به خوبی کار می کنند. به طور کلی درب های بخش صنعتی به دلیل ویژگی های ایمنی، دسترسی آسان، مقاومت در برابر شرایط جوی و صرفه جویی در فضا گزینه مناسبی برای استفاده در اماکن مسکونی، صنعتی و تجاری محسوب می شوند.

نصب درب اتوماتیک سکشنال

قبل از نصب این درب ها باید با اجزای تشکیل دهنده درب اتوماتیک آن آشنا شوید.

  • مرکز کنترل
  • مولد درب اتوماتیک
  • میکروسوئیچ
  • فلاشرها
  • چشمی
  • ریموت

امنیت و پیشگیری از سرقت بسیار مهم است. دزد نمی تواند این نوع درب ها را باز کند زیرا هیچ منطقه بازی در اطراف آن وجود ندارد. درب اتوماتیک با چند مرحله ساده باز و بسته می شود. این درب های اتوماتیک در طرح ها و رنگ های مختلف پانل برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های مشتریان عرضه می شوند. پانل درب های سکشنال دارای عایق صوتی و نور است.

درب سکشنال

مقایسه درب اتوماتیک سکشنال

درب های سکشنال در مقایسه با کرکره برقی جذابیت بیشتری دارند. با وجود استهلاک کمتر، درب های سکشنال صدای کمتری نسبت به کرکره برقی تولید می کنند. درهای سکشنال دارای سنسورهایی برای جلوگیری از برخورد با موانع هستند، اما کرکره های برقی این ویژگی را ندارند.

درب های سکشنال رنگ های بهتری نسبت به کرکره های برقی وجود دارد. درب های سکشنال نسبت به کرکره برقی بادوام تر و ایمن تر هستند. ارتفاع اشغال شده درب های سکشنال کمتر از کرکره های برقی است.

هنگامی که برق قطع می شود، درب سکشنال می تواند به راحتی و به سرعت به حالت دستی تبدیل شود، اما در این حالت، درب برقی توسط هندل آزاد می شود. برای مشاوره و خرید کرکره برقی و درب سکشنال می‌توانید با کارشناسان مجموعه مکث در تماس حاصل فرمایید.

مزایای درب های سکشنال

  • درب های سکشنال بسیار ایمن هستند. این درب یک سیستم تحویل قطع برق است. این سیستم به شما کمک می کند در هنگام قطع برق درب را باز و بسته کنید.
  • اگر یکی از پانل های چند تکه درب شکسته یا دچار مشکل شد، می توان یک پنل را تعویض و تعمیر کرد و نیازی به تعویض کل درب نخواهد بود.
  • این درب ها در اندازه ها، رنگ ها و متریال های مختلف موجود است. این درب محیط را زیبا می کند و برای مکان های کاری شهری که توانایی پرداخت هزینه به روز رسانی نمای بیرونی خود را ندارند، نصب درب های سکشنال می تواند به جذاب تر کردن محیط کمک کند.
برچسب ها:
کرکره برقی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله