آیا از سایبان برقی در هر مکانی می‌توان استفاده کرد؟ کدام نوع این سایبان بهتر است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

سایبان‌های فوق امروزه بخش اعظمی از روند ساخت‌وساز محسوب می‌شوند که در انواع مختلف با طرح و شکل‌های گوناگونی می‌توان آن‌ها را یافت. اما تاکنون درباره نسل جدید این سایبان‌های برقی چیزی شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید چه انواعی دارند و در کدام بخش از ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند؟

آیا قصد خرید سایبان برقی را دارید؟ چرا باید این سایبان را انتخاب کنیم؟ از کاربرد و ویژگی‌های این محصول اطلاعاتی دارید؟ درست زمانی که تیغ سوران آفتاب روی سرمان است و گرمای هوا حسابی کلافه‌مان کرده است، این جاست که می‌فهمیم داشتن یک سایبان چقدر می‌تواند پراهمیت و سودمند واقع شود.

سایبان‌های فوق امروزه بخش اعظمی از روند ساخت‌وساز محسوب می‌شوند که در انواع مختلف با طرح و شکل‌های گوناگونی می‌توان آن‌ها را یافت. اما تاکنون درباره نسل جدید این سایبان‌های برقی چیزی شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید چه انواعی دارند و در کدام بخش از ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند؟

سایبان‌ برقی

چرا از سایبان‌ برقی استفاده کنیم؟

مانند هر وسیله دیگری سایبان‌های برقی هم شامل یک سری مزیت‌های مهمی هستند. حالا اگر اجازه بدهید اندکی درباره این مزایا صحبت می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • شامل طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند؛ بنابراین می‌توانید طبق سلیقه خود محصول دلخواهتان را خریداری کنید.
  • ابعاد سایبان‌های برقی انتخابی و سفارشی است؛ پس مشکلی از این بابت به وجود نمی‌آید.
  • ابعاد سایبان‌های برقی انتخابی و سفارشی است؛ پس مشکلی از این بابت به وجود نمی‌آید.
  • جنس سایبان‌های برقی از آلومینیوم است؛ ازاین‌رو وزن مرده‌ای به ساختمان اضافه نمی‌کنند.
  • شیب این سایبان‌ برقی معمولاً کنترل شده است و تا ۴۵ درجه می‌توان آن‌ها را تغییر داد.
  • رنگ‌آمیز سایبان‌های برقی توسط رنگ‌های الکترواستاتیک انجام می‌گیرد. به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر در برابر پوسیدگی، زنگ‌زدگی و حتی آتش‌سوزی نیز دارد.
  • سایبان‌های برقی به دلیل نورپردازی زیبایشان می‌توانند گزینه مناسبی برای زیباتر شدن محیط شوند.
  • نصب این سایبان‌ها ساده و بسیار راحت بوده که دردسر خاصی هم ندارند.
  • با استفاده از این سایبان‌ها می‌توان میزان نور ورودی به محیط را کنترل کرد. 
  • این سایبان‌ها در فصل‌های سردوگرم بهترین عنصر حفاظتی محسوب شده که با یک دکمه باز و بسته می‌شوند.
  • در زیر سایبان‌های برقی می‌توان دمای هوا را تا ۲۰ درجه هم خنک‌تر کرد.
  • درصورتی‌که از این سایبان‌ها استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که رنگ مبلمان و دکور خانه به‌زودی تغییر نمی‌کند؛ چراکه در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار نمی‌گیرند.
  • استفاده از سایبان‌های برقی مصرف انرژی به‌ندرت کمتر می‌شود و به‌نوعی طرف‌دار محیط‌زیست به‌حساب می‌آیند.

سایبان‌های برقی

سایبان‌های برقی چه کاربردهایی دارند؟

لازم است بدانید گستره کاربردهای سایبان برقی بسیار وسیع است؛ ولی اگر قصد داشته باشیم به طور خلاصه‌واری راجع به این محصول حرف بزنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مهم‌ترین کاربرد سایبان‌های برقی در منازل مسکونی و ویلاهای شیک است، یعنی می‌توان از این وسیله در مکان‌های مختلفی از خانه استفاده کرد‌.
  • سایبان‌های برقی برای حیاط خانه گزینه خیلی مناسبی هستند و حرف ندارند‌.
  • احتمالاً شما هم دستگاه‌های خودپردازی را دیده باشید که به سایبان‌های کوچکی مجهز هستند. باید گفت که بسیاری از این سایبان‌ها، نوع برقی هستند که وظیفه محافظت از دستگاه را در برابر شرایط جوی نامناسب را دارند.
  • سایبان‌های برقی گزینه ایده‌آلی برای بالکن‌ها به شمار می‌روند.
  • اکثر ساکنان ترجیح می‌دهند کولرهای گازی و آبی خود را پشت‌بام بگذارند تا از شلوغی و به‌اصطلاح اشغال فضای اضافی در منزل جلوگیری کنند؛ اما انجام این کار ممکن است  که دستگاه‌ها را بدون حفاظ نگه دارند. پس بهتر است که از سایبان‌های برقی برای محافظت از کولر در پشت‌بام استفاده شود.
  • بسیاری از پنجره‌های ساختمانی نیز به سایبان‌های برقی نیاز ویژه‌ای دارند تا از ورود بیش از حد نور به داخل منزل پیشگیری به عمل بیاورند.
  • با یک نگاه کلی به مجتمع‌های تجاری می‌توان فهمید که سایبان‌های برقی توسط این مجتمع‌ها چقدر مورد استقبال قرار می‌گیرند. در واقع می‌توان هر کجای یک پاساژ یا مجتمع تجاری از این مدل سایبان‌ها استفاده کرد.
  • از سایبان‌های برقی نیز می‌توان در باغ‌های زیبا، ویلاهای شکیل و لوکس هم استفاده کرد.

انواع مختلف سایبان‌ برقی

انواع مختلف سایبان‌ برقی کدام‌اند؟

در اگر بخواهیم انواع سایبان‌های‌ برقی را به شما معرفی کنیم، تنها دو نوع آن‌ها در بازار وجود دارند که هر یک را برایتان توضیح می‌دهیم.

1. سایبان‌ اتوماتیک

این دسته از سایبان‌ها به سنسورهایی مجهز هستند که به‌راحتی می‌توانند نور را تشخیص دهند؛ ازاین‌رو با تغییر زاویه و شدت، نور باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی به کنترل دستی آن‌ها وجود ندارد و با تاریک شدن هوا باز می‌شوند.

2. سایبان‌ ریموت‌دار

مدل دیگری از سایبان‌های برقی آن دسته سایبانی است که توسط یک ریموت از راه دور کنترل و می‌توان با توجه به نیاز خود آن را تا چه اندازه‌ای تنظیم کرد.

سایبان‌ ریموت‌دار

3. سایبان‌ باکسی

سایبان‌های برقی مجهز به یک باکس متصل به دیوار هستند که در هنگام باز و بسته‌شدن درون آن قرار می‌گیرند. به همین سبب استفاده از نمونه‌ها سایبان‌ها فضای اندکی را هم اشغال می‌کنند.

4. سایبان‌ دو طرفه

یکی از زیباترین سایبان‌ها که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند، سایبان‌ برقی دوطرفه است. امکان باز و بسته‌شدن در این سایبان‌ از دو طرف به‌صورت قرینه است، یعنی با توجه به نیاز خود می‌توان هر طرف آن را باز کرد.

این نمونه سایبان‌ از آلومینیوم ساخته می‌شود و از مهم‌ترین مزیت آن‌ می‌توان به مقاومت بالای آن در شرایط جوی نامناسب اشاره کرد. علاوه ‌بر آن، افراد در هر شرایطی می‌توانند بر اساس نور خورشید آن را تنظیم کنند.

5. سایبان زنجیری

مدل دیگر از سایبان‌های برقی که از استحکام بالایی برخوردار هستند و در مناطقی که آب‌وهوایی طوفانی دارد، بسیار کاربردی هستند. این نوع سایبان‌ برقی شباهت خیلی زیادی با سایبان‌های سیم‌بکسلی دارد و از دو بازوی اصلی نیز ساخته می‌شود؛ با این تفاوت که در ساخت سایبان‌های زنجیری به‌ جای فنر از زنجیر بهره می‌برند.

سایبان‌های برقی چتری

6. سایبان‌های برقی چتری

آخرین مورد از سایبان‌های برقی که از سازه‌های سنگین و سبک ساخته می‌شوند، نوع سایبان چتری است. این سایبان‌ برقی ظاهری شبیه به چتر را دارد که از یک ستون و پایه ساخته شده‌ و با نیروی موتور برقی باز و بسته می‌شود.

در واقع سایبان‌های چتری در مدل‌های گوناگونی ساخته می‌شوند و از کاربردهای زیادی هم برخوردار هستند؛ بنابراین نصب و راه‌اندازی هر کدام از این سایبان‌ها نسبت به دیگری متفاوت است.

قیمت سایبان برقی

مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی چیست؟

قیمت سایبان‌های برقی در کنار نوع سایبان و دوام آن برای کلیه مصرف‌کنندگان از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. اگر بخواهیم عوامل مهم بر قیمت این سایبان را شرح دهیم، می‌توانیم به موارد ذکر شده زیر اشاره کنیم:

  • جنس پارچه انتخاب شده
  • کیفیت پروفیل و سازه‌ها برای سایبان
  • انتخاب نوع سیستم حرکتی (نوع گیربکس یا همان موتور الکتریکی)
  • نوع سایبان‌های برقی
  • هزینه نصب و اجرا
  • مساحت و اندازه سایبان
  • هندل و گیربکس دستی سایبان

سایبان برقی خوب

از کجا یک سایبان برقی خوب و درجه یک خریداری کنیم؟

اکنون که در مورد سایبان‌های برقی صحبت کردیم و با انواع و مزیت‌های هر کدام آشنا شدیم، نوبت به خرید این محصول در یک مرکز معتبر است. این مجموعه با گروهی متخصص و باتجربه بیش از 10 شعبه فعال در سراسر کشور آماده خدمت دهی به مشتریان عزیز کشورمان است.

سایبان ثانی در حوزه تولید و نصب انواع سایبان ها از جمله سایبان پارکینگ، سایبان چتری، سایبان کالسکه ای و... با بهترین برندها همکاری موفقی داشته و توانسته رضایت خاطر مشتریان را نیز به دست بیاورد. برای اینکه خیالتان راحت باشد که چه نوع سایبانی برای محیط شما مناسب است، پس با کارشناسان سایبان ثامن تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

برچسب ها:
سایبان برقی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله