دیوار پوش بتنی چیست و خرید انواع دیوار پوش بتنی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این بخش قصد داریم با کمک مشاورین کارخانجات تولید بتن آشیان نو به بررسی انواع دیوارپوش بتنی بپردازیم؛ با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب برای منزل خود را انجام دهید.

اگر به دنبال نوسازی و زیبا سازی منزل خود هستید، این پست آموزشی برای شما نوشته شده است! در ساخت و ساز نوین کمتر کسی از دیوار ساده گچی استفاده می‌کند، چرا که استحکام و همچنین زیبایی آن پایدار نیست. استفاده از کاغذ دیواری نیز در کوتاه مدت جذاب است، اما در بلند مدت می‌تواند خسته کننده و تکراری شود. در این بخش قصد داریم با کمک مشاورین کارخانجات تولید بتن آشیان نو به بررسی انواع دیوارپوش بتنی بپردازیم؛ با ما همراه باشید تا بهترین انتخاب برای منزل خود را انجام دهید. 

دیوارپوش بتنی چیست؟

در دکوراسیون مدرن برای زیبا سازی و مقاوم سازی دیوارها از تایل های بتنی که با نام دیوارپوش بتنی شناخته می‌شود، استفاده خواهد شد. با توجه به این که قصد تغییر دکوراسیون دیوار داخلی و خارجی را دارید، تنوع دیوار پوش بتنی بسیار زیاد است و می‌تواند انتخاب های زیادی برای شما به دنبال داشته باشد. از دیوارپوش های سه بعدی گرفته تا دیوارپوش های سبک کلاسیک می‌تواند نمای منزل شما را تغییر دهد.

 دقت کنید که هر دیوار پوش بتنی گزینه مطلوبی برای استفاده نیست. دیوار پوش بتنی باید سطح صاف و صیقلی داشته باشد و از همه مهمتر وزن آن نیز کم باشد. در صورتی که دیوار پوش بتنی شما از نوع بتن اکسپوز باشد به این هدف دست پیدا خواهید کرد. چرا که الیاف صنعتی نقش اصلاح کننده خواهد داشت. البته برای درک عمیق این محصول پرطرفدار می‌توانید از پست آموزشی « دیوارپوش بتنی چیست » استفاده نمایید. 

کاربرد دیوارپوش بتنی

کاربرد دیوار پوش بتنی با توجه به فضایی که استفاده می‌شود، کاملا متفاوت خواهد بود. حتی نوع سازه و شرایط آب و هوایی آن نیز تاثیرات قابل توجهی در توضیح کاربرد دیوار پوش بتنی دارد. به عنوان مثال در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند تهران و یا اصفهان دیوار پوش بتنی کمک خواهد کرد که نمای ساختمان برای مدت زمانی طولانی از خوردگی و مواد آلاینده صنعتی در امان باشد. در ادامه با بررسی بیشتر کاربردهای دیوار پوش بتنی درک بهترین نسبت به آن پیدا خواهید کرد. 

1. مقاومت بالا و طول عمر زیاد 

استحکام یک سازه زمانی ارزشمند است که زیبایی آن حفظ شود؛ خوشبختانه به کمک مقاومت بالا و طول عمر بتن اکسپوز دستیابی به چنین هدفی کار سختی نخواهد بود. دیوار پوش بتنی در صورتی که سبک باشد و طرح اختلاط ویژه داشته باشد، بالاترین مقاومت را در بازسازی و زیبا سازی ساختمان های قدیمی ارائه خواهد داد.

2. رنگ پذیری بالا و کیفیت پرداخت قابل توجه

برای طراحی دکوراسیون داخلی یک اتاق رنگ و طرح ها مهمترین پارامتر انتخاب آن ها می‌‌باشد. دیوار پوش های بتنی این امکان را به شما میدهد که بر اساس نیاز خود از رنگ اختصاصی استفاده کنید. رنگ پذیری انواع دیوار پوش بتنی که متشکل از بتن اکسپوز در بالاترین حد ممکن می‌‌باشد. این موضوع در ایجاد طرح سه بعدی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. 

دیوارپوش بتنی چیست

دیوارپوش سه بعدی بتنی

3. ضد حریق و مناسب برای فضای آشپزخانه 

در آشپزخانه های صنعتی و خانگی همیشه دما و دوده های حاصل از روغن تاثیر نامناسبی روی دیوار و سقف دارد. اگر بخواهید پشت گاز خود را کاغذ دیواری و یا سرامیک کنید که پس از مدت زمانی کوتاهی با چالش مواجه خواهید شد. به همین دلیل خرید انواع دیوار پوش بتنی به شما کمک خواهد کرد که در شستشو آن ها مشکلی نداشته باشید و طول عمر بالایی نیز تجربه کنید. 

4. ضد آب و رطوبت مناسب فضای مرطوب 

در هر خانه حمام، دستشویی و گاها استخر مهمترین بخش‌هایی است که افراد از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که دیوار محافظ مناسب نداشته باشد ترک میخورد و نم خواهد کشید. دیوارپوش بتن اکسپوز به شما کمک خواهد کرد از رطوبت و چالش‌هایی نظیر آن در امان باشید. چرا که بتن در مقابل آب غیر قابل نفوذ است و از همه مهمتر سطح قابل تغییر دارد. 

5. نصب آسان و سریع 

از مهمترین کاربردهای دیوارپوش بتنی نصب ساده به کمک چسب دو طرفه می‌‌باشد. برخی مواقع شما برای کاغذ دیواری و یا سرامیک نیاز است که از متخصص معماری برای نصب صحیح استفاده کنید. در غیر این صورت کیفیت نصب پایین خواهد بود و بعد یک الی دو سال با مشکل ناترازی مواجه خواهید شد. اما زمانی که دیوار پوش بتن اکسپوز استفاده می‌کند چنین چالشی نخواهید داشت. 

خرید دیوارپوش بتنی

خرید دیوارپوش بتنی

تا به این قسمت با بخش کوچکی از مزایا و کاربردهای دیوار پوش بتنی آشنا شدید. کاملا طبیعی است که بخواهید از این محصول پرکاربرد در منزل خود استفاده نمایید. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر خود قرار دهید، شرکت تولید کننده چنین خدمات می‌‌باشد. برخی مواقع افراد به دنبال قیمت دیوار پوش بتنی ارزان می‌باشند. در این صورت با یک سرچ ساده و یا جستجوی محلی به محصولی ارزان نیز دست پیدا می‌کنند. اما بعد از نصب مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند که کمترین آن ترک خوردن و دندانه موشی بودن لبه های دیوار پوش می‌‌باشد. 

برای خرید دیوار پوش بتنی می‌توانید سراغ مجموعه های معتبر مانند پاتوپا، آذران پلاست، آشیانو، نوژان سازه و حتی شرکت معماری چیدمانه بروید. این مراکز کیفیت بسیار بالا به همراه قیمت مناسب را به شما پیشنهاد خواهند داد. به همین دلیل است که انبوه سازان با تجربه تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت از شرکتی خرید کنند که علاوه بر قیمت مناسب، محصول خوبی نیز ارائه دهند. دقت کنید که شرایط خرید دیوار پوش بتنی اقساطی دلیلی بر خوب بودن و یا بد بودن آن نیست، بلکه کیفیت نهایی تعیین کننده همه چیز می‌‌باشد. 

قیمت دیوارپوش بتنی

سخن پایانی 

در این پست آموزشی به صورت اجمالی اما کاربردی در مورد انواع دیوار پوش بتنی صحبت کردیم. اگر قصد تهیه دیوار پوش بتنی برای دکوراسیون داخلی و یا خارجی منزل خود دارید، سعی کنید از شخصی راهنمایی دریافت کنید که درک مناسبی از این محصول داشته باشد. برخی مواقع متخصصین حوزه دکور به دلیل آشنایی کمی که با دیوارپوش بتنی دارند، آن را توصیه نمی‌کنند. در صورتی که قصد خرید دیوار پوش سه بعدی دارید، حتما در مورد وزن آن سوال کنید. چرا که دیوارپوش بتنی که وزن بالایی دارد و رنگ آن نیز به صورت چند لایه انجام شده، انتخاب مناسبی برای دیوارهای داخلی نخواهد بود. در نهایت برای مشاوره و درک بهتر دیوارپوش بتنی می‌توانید از مشاورین آشیان‌نو نیز کمک دریافت کنید. 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله