روش‌های سریع و آسان طراحی سایت شخصی با کمترین هزینه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر می‌خواهید با روش‌های سریع و آسان طراحی سایت شخصی با کمترین هزینه آشنا شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید

اگر می‌خواهید یک سایت شخصی بسازید و تصور می‌کنید این کار خیلی سخت و پیچیده است، باید به شما بگوییم که چنین نیست و احتمالا با همه راه‌های ساخت سایت آشنایی ندارید.

بسیاری از افرادی که می‌خواهند یک سایت برای خود ایجاد کنند، تصور می‌کنند این کار بسیار گران و پیچیده است. با این حال باید به شما بگوییم که با رشد دنیای طراحی سایت و روش‌های جدید، این امر ساده‌تر از هر زمان دیگری شده است. اگر می‌خواهید با روش‌های سریع و آسان طراحی سایت شخصی با کمترین هزینه آشنا شوید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

چه روش‌هایی برای ساخت سایت شخصی وجود دارد؟

اگر به دنبال ساخت راه‌های مختلف برای ایجاد سایت شخصی گشته باشی، حتما می‌دانید که راه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارند که ممکن است کمی شما را گیج کنند. اما ۳ راه محبوب و پرتقاضا که اکثر سایت‌ها نیز با آن ساخته شده‌اند، موارد زیر هستند:

  • ساخت سایت شخصی با کدنویسی
  • ساخت سایت شخصی با وردپرس
  • ساخت سایت شخصی با فروشگاه ساز

هرکدام از راه‌های بالا مسیر مخصوص خودشان را دارند و شما نیز می‌توانید از هرکدام آن‌ها استفاده کنید. پس اگر می‌خواهید بهترین روش برای ساخت سایت شخصی را پیدا کنید، در ادامه همراه ما باشید.

طراحی سایت

ساخت سایت شخصی اختصاصی

اولین راهی که برای طراحی و ساخت سایت شخصی به شما معرفی می‌کنیم، ایجاد سایت با استفاده از برنامه‌نویسی است. در این حالت خود شما یا یک تیم مجرب برنامه‌نویسی، از ابتدا کدهای مربوط به سایت شما را می‌نویسد و از هیچ قالب آماده‌ای برای ساخت سایت استفاده نمی‌کند. از آنجایی که در این روش همه چیز از اول طراحی می‌شود، می‌توانید دقیقا همان سایتی که در ذهن خود تصورش را می‌کردید را داشته باشید؛ البته به شرط آنکه افراد کاربلدی روی طراحی سایت شما کار کنند؛ چرا که اگر افراد کم تجربه‌ای روی طراحی سایت شما به صورت مستقل کار کنند، ممکن است کدهای ضعیفی بنویسند که سایت شما را به‌مرورزمان با مشکل مواجه خواهد کرد.

همان‌طور که احتمالا برای شما نیز واضح است، همکاری با یک تیم کاربلد هزینه بالایی دارد. از طرفی اگر سایت بزرگی را بخواهید طراحی کنید، برای بخش‌های مختلف سایت خود باید با کارشناسان گوناگونی مثل بک‌اند، فرانت‌اند، رابط و تجربه کاربری و... همکاری کنید. در واقع همه این‌ها موارد مختلفی روی فاکتور شما می‌شوند و باید بودجه مناسبی برای آن در نظر گرفته باشید. علاوه بر هزینه‌های مربوط به طراحی، باید هزینه‌هایی مانند هاست، سرور، دامنه اینترنتی و... را در نظر بگیرید.

به طور کلی طراحی سایت با استفاده از کدنویسی و ایجاد سایت شخصی، یک راه پر هزینه و نسبتا ریسکی است. با این حال در ادامه روش‌های ساده‌تر و با هزینه و ریسک پایین‌تری را به شما معرفی کرده‌ایم.

ساخت سایت

ساخت سایت شخصی با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است که سایت‌های خیلی زیادی با کمک آن ساخته شده‌اند. اولین نکته مثبت وردپرس این است که بستری کامل دارد و برای ایجاد سایت با آن نیازی به دانش فنی یا کدنویسی نخواهید داشت، با این حال این موضوع به این معنی نیست که بدون هیچ دانش فنی می‌توانید با وردپرس سایت شخصی خود را ایجاد کنید. اگر به زبان ساده بخواهیم بگوییم، وردپرس مانند یک نرم افزار کامپیوتری قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید سایت خود را ایجاد کنید، اما استفاده از هر اپلیکیشن قدرتمندی نیازمند دانش فنی استفاده از آن است.

وردپرس می‌تواند. گزینه خوبی برای ساخت سایت شخصی باشد، اما برای طراحی سایت با استفاده از آن باید از کارشناسان طراحی سایت با وردپرس کمک بگیرید که خودش شامل هزینه می‌شود. از طرفی هنگام ساخت سایت با وردپرس هم مانند روش کدنویسی، باید هاست، سرور و دامنه برای سایت خود تهیه کنید که خودش هزینه جدایی دارد. در نهایت همان‌طور که احتمالا می‌دانید، باید برای ظاهر سایت خود یک قالب انتخاب کنید. قالب‌های رایگان زیادی برای وردپرس وجود دارند که از هرکدام آن‌ها می‌توانید استفاده کنید؛ اما از آنجایی که قالب سایت تاثیر مستقیمی روی سئو و امنیت صفحات می‌گذارد، بهتر است یک قالب معتبر را از یک فروشگاه معتبر قالب‌های وردپرسی خریداری کنید.

همان‌طور که دیدیم، ساخت سایت با وردپرس بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از طراحی سایت اختصاصی است، با این حال همچنان هزینه‌های خیلی بهینه‌ای ندارد. در ادامه بهترین روش طراحی وب‌سایت شخصی با کمترین هزینه را به شما معرفی می‌کنیم.

سایت ساز

بهترین روش؛ سایت شخصی با سایت ساز

آیا تابه‌حال اسم سرویس‌های سایت ساز و فروشگاه ساز به گوش شما خورده است؟ این سرویس‌ها می‌توانند یک سایت آماده را به شما تحویل دهند؛ بدون این که هیچ دانش خاصی در زمینه طراحی سایت (چه کدنویسی چه وردپرس) داشته باشید. در واقع شما با ثبت نام در سایت ساز، می‌توانید یک سایت را تحویل بگیرید، ویرایش کنید و گسترش دهید. این ویژگی باعث شده است تا بسیاری از مدیران سایت‌های شخصی و فروشگاه‌های اینترنتی جذب این سیستم‌های مدیریت محتوا شوند.

سایت ساز ایرانی

در حال حاضر سایت سازهای ایرانی و خارجی خیلی زیادی وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از هر کدام آن‌ها، وب سایت شخصی خود را بدون هیچ مشکلی طراحی کنید. یکی از معروف‌ترین سرویس‌های ساخت وب سایت شخصی، سایت ساز portal است. شما برای استفاده از این سرویس تنها کافی است وارد آن شوید و در سایت پرتال ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام یک سایت تستی هفت روزه رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید با کمک تیم پشتیبانی و ویدیو‌های آموزشی، تمام قسمت‌های آن را یاد بگیرید و سایت خود را مدیریت کنید. بعد از اتمام سایت هفت روزه رایگان، می‌توانید با تهیه یک اشتراک، همان سایت را به طور کامل برای خود فعال کنید. اشتراک‌های پرتال هزینه کاملا معقول و مقرون به صرفه‌ای دارند و تمام نیازهای سایت شما اعم از هاست، دامنه، سرور، امنیت سایت، افزونه‌های مورد نیاز و... را پوشش می‌دهند.

کلام آخر؛ به دنیای آنلاین وارد شوید

استفاده از سایت سازها برای ساخت سایت شخصی، راهی هوشمندانه و مقرون به صرفه است. این سرویس‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به دانش فنی یا کدنویسی، به راحتی یک سایت حرفه‌ای بسازید. با استفاده از سایت سازها، شما نیازی به هزینه‌های بالا برای طراحی سایت نخواهید داشت. هزینه‌هایی مانند هاست، دامنه، سرور، امنیت سایت و افزونه‌های مورد نیاز، همگی در سایت سازها پشتیبانی می‌شوند و معمولاً قابلیت تست هفت روزه رایگان هم دارند.

پس اگر می‌خواهید یک سایت شخصی با کیفیت و با هزینه‌ای مناسب بسازید، یکی از پیشنهادات خوبی که می‌توانید در نظر بگیرید، استفاده از سایت سازها است.و به دنیای آنلاین وارد شوید.

برچسب ها:
طراحی سایت
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید