شهرک سزار قبرس با رشد قیمت همه را شوکه کرد!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر قصد دارید از دلایل این رشد صعودی قیمت خانه در شهرک سزار قبرس سر دربیاورید، تا انتها همراه ما باشید.

فقط کافی است که از طرفداران سرمایه‌گذاری و خرید ملک باشید تا این روزها نام جادویی قبرس شمالی در لابه‌لای حرف‌های متخصصین این حوزه، دائماً به گوشتان بخورد! اکنون چند وقتی می‌شود که در منطقه لانگ بیچ قبرس، پروژه‌ای افسانه‌ای به‌نام شهرک سزار ریزورت کلید خورده است و تعداد زیادی از ایرانیان را به‌سوی خود جذب کرده است. این محیط بی‌نظیر با معماری هوشمندانه، امکانات تفریحی و خدمات متعددی که دارد، طعم شیرین رشد قیمت ملک را به خریداران و سرمایه‌گذاران چشانده است! اگر قصد دارید از دلایل این رشد صعودی قیمت خانه در شهرک سزار قبرس سر دربیاورید، تا انتها همراه ما باشید.

 

دلایل رشد قیمت در شهرک سزار قبرس

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که رشد قیمت عجیب‌وغریب ملک را در این شهرک قبرس،‌ توجیه می‌کند؛ اما راز بالارفتن دائمی ارزش ملک در این منطقه پرطرفدار چیست؟

 

موقعیت مکانی

سزار ریزورت در منطقه‌ای ساحلی با آب‌وهوای مدیترانه‌ای واقع شده است. آب‌های خوش‌رنگ و شفاف این ساحل در کنار زیبایی‌های مسحورکننده طبیعت آن، هر انسانی را به‌سمت خود می‌کشاند. یکی از دلایل محبوبیت شهرک برای معامله‌گران، همین جغرافیای بی‌نظیر آن است.

 

امکانات رفاهی

امکانات رفاهیشهرک سزار قبرس

شاید برایتان جالب باشد که بدانید با ورود به سرزمین جادویی سزار، از دنیای بیرون بی‌نیاز می‌شوید. خریداران و صاحبان ملک در این شهرک می‌دانند که امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نهایت این فضای جذاب، آن‌ها را ماندگار خواهد کرد. وجود استخرهای مجهز، باشگاه‌ها و زمین‌های ورزشی، رستوران‌های متنوع بین‌المللی و محلی، کافه‌ها و بارهای کوچک و بزرگ، سالن‌های درمانی و زیبایی و ... همه‌وهمه در یک شهرک متمرکز شده‌اند و روزبه‌روز به ارزش و اعتبار آن می‌افزایند.

 

امنیت شبانه‌روزی

آنچه که درباره این جغرافیای دوست‌داشتنی، بر سر زبان‌ها افتاده است، امنیت مثال‌زدنی و همیشگی آن است. پایین‌بودن نرخ جرم و جنایت قبرس شمالی در کنار سیستم امنیتی مدرن و قوی، این کشور را به مکانی مناسب برای زندگی بانوان و خانواده بدل کرده است! شهرک سزار نیز به‌عنوان بخشِ لوکس این سرزمین، از این قاعده مستثنا نیست و با خلق محیطی آرام و امن برای ساکنین خود، به زمینی باارزش برای خریداران محیط مسکونی، تبدیل شده است.

 

امکان سرمایه‌گذاری‌های متعدد

قبرس شمالی به‌دلیل رشد اقتصادی و تورم پایین به‌عنوان مقصدی جذاب برای سرمایه‌گذاران، شناخته شده است. منطقه سزار نیز با توجه به مزایای تمام‌نشدنی خود، امکان سرمایه‌گذاری‌های متعدد را برای صاحبان سرمایه‌های کوچک و بزرگ فراهم می‌کند. فرقی نمی‌کند چه بودجه‌ای دارید؛ این منطقه واحدهای کوچک یک‌خوابه تا خانه‌های اشرافی بزرگ را به شما پیشنهاد می‌کند تا متناسب با نیازها و شرایطتان، دست به انتخاب بزنید.

 

افزایش تقاضا

یکی از دلایل مهم بالارفتن نرخ قیمت در این مجتمع بی‌نظیر، افزایش صعودی تقاضا در سال‌های اخیر است. مردم سراسر جهان به‌محض ‌آگاه‌شدن از شیوه هنرمدانه طراحی این مکان بزرگ، خدمات و تجهیزات آن و رشد ارزش املاک آن در بازار، اقدام به خرید واحدهای مختلف این شهرک کرده‌اند. این افزایش تقاضا، باعث انفجار قیمت روزافزون در منطقه زیبای لانگ بیچ شده است.

 

این شهرک در چند فاز اجرا شده است؟

تا کنون ۵ فاز از این شهرک دیدنی، توسط شرکت سزار قبرس به مرحله اجرا رسیده است و این پروژه همچنان به ساخت‌وساز خود در فازهای بعدی ادامه می‌دهد. هر کدام از فازها شامل بیش‌از ۱۵۰ آپارتمان و چندین ویلا در اندازه‌ها و معماری‌های نوین و متنوع است که به‌صورت فول‌امکانات در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. موقعیت مکانی این فضای بهشتی، باعث شده است که افراد به خرید از این مجتمع عظیم مسکونی، تمایل داشته باشند. فاصله شهرک سزار قبرس با شهر فاماگوستا حدود ۱۰ دقیقه است. همچنین فاصله ۱۰ دقیقه‌ای این مکان با دانشگاه مدیترانه شرقی، شهرک را به مکانی مناسب برای دانشجویان تبدیل کرده است. فاصله کمتر از یک‌ساعته با پایتخت کشور و فاصله ۲۵ دقیقه‌ای با مرکز توریستی بافرا، سزار ریزورت را به جایی مطلوب برای زندگی تبدیل می‌کند.

 

امکانات این مجتمع شامل چه چیزهایی می‌شود؟

تعجب‌آور است اگر بدانید که کلمه Resort در نام این شهرک، به‌معنای هتل ۵ ستاره است! یعنی با خرید خانه و اسکان در این سرزمین دوست‌داشتنی، شما می‌توانید از امکانات دائمی یک هتل پنج ستاره بهره‌مند شوید. در ادامه به معرفی امکانات و خدمات این سرزمین رویایی می‌پردازیم:

 

استخر و پارک آبی

استخر و پارک ابی شهرک سزار قبرس

تنوع استخرهای موجود در مجتمع، هوش از سرتان می‌برد! استخرهای سرپوشیده آب گرم، استخرهای روباز متنوع، استخرهای تفریحی، استخرهای حرفه‌ای و ورزشی، استخرهای آب شور، پارک آبی مجهز به چندین سرسره، استخرهای مخصوص کودکان و ... همگی از تجهیزاتی هستند که تنها مربوط به بخش ورزش‌ها و تفریحات آبی این منطقه به حساب می‌آیند.

 

مراکز زیبایی و سلامت

اگر از طرفداران ماساژ باشید، سزار ریزورت بهشت شماست! انواع ماساژ در سبک‌های مختلف سنتی و مدرن در کنار حمام ترکی و اتاق‌های نمک و سنگ، دریچه‌ای جدید از آرامش را به‌سوی شما می‌گشاید. تصور کنید که محیط زندگی شما مکانی مجهز به سالن‌های ماساژ، مراکز آرایشی تخصصی پوست و مو، اتاق‌های زیبایی و درمانی و استخر شناور باشد! چنین مجتمعی علاوه‌بر اینکه می‌تواند به افسانه‌ای حقیقی برای ساکنین خود تبدیل شود، بهشت سرمایه‌گذاران نیز به شمار می‌رود و رشد قیمت همه‌روزه املاک این فضای مسکونی بزرگ را تضمین می‌کند.

 

امکانات مربوط به کودکان

شهرک سزار قبرس، تنها محلی برای ریلکس‌کردن‌های تک‌نفره و گذراندن تعطیلات عاشقانه دونفره نیست! این مکان کاربردی، علاوه‌بر امکانات رفاهی برای ایجاد فضایی رمانتیک برای زوج‌ها، مکانی مناسب برای زندگی با کودکان است! مهدکودک‌هایی با مربیان متخصص و محیطی سالم و شاداب، قایق‌سواری کودکان، باشگاه‌های سرپوشیده ویژه کودک، محوطه‌های بازی، تنیس، صخره‌نوردی، بازی‌های ویدئویی و ... دنیایی از آموزش، سرگرمی و سلامت جسمی، روحی و روانی را برای فرزندانتان مهیا می‌کند.

 

رستوران‌ها و کافه‌ها

رستوران ها و کافه های شهرک سزار قبرس

ساکنین این جغرافیای خلاقانه، برای تجربه یک وعده غذایی جذاب، نیازی به حضور در مرکز شهر ندارند! آن‌ها در هر وقتی از شبانه‌روز می‌توانند انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و بارها را در نزدیک‌ترین موقعیت از منزل خود، پیدا کنند و به‌سادگی خودشان را مهمان بهترین طعم‌ها و چاشنی‌ها در معتبرترین رستوران‌های این فضای آرامبخش، بکنند.

 

خدمات ورزشی شهرک سزار قبرس

کافی است از اهالی ورزش و تناسب اندام باشید تا بدانید وجود انواع باشگاه‌های بدنسازی با ماهرترین و مجرب‌ترین مربیان ورزشی در نزدیکی محل سکونت، از چه میزان اهمیتی برخوردار است. این مجتمع بزرگ و مجهز، علاوه‌بر داشتن باشگاه‌های تناسب اندام و تجهیزات بدن‌سازی استاندارد، انواع کلاس‌های رزمی، زمین والیبال ساحلی، محوطه شطرنج و ... را نیز در دلِ خود جای داده است تا خیال ورزشکاران را از سکونت در یک محیط تخصصی، راحت کند و همچنین بر ارزش زمین و ملک در این مکان، بیافزاید.

 

امکانات و خدمات روزمره

صبر کنید! خدمات موجود در شهرک سزار قبرس، به این موارد محدود نمی‌شود. شما می‌توانید با خرید ملک در قبرس شمالی و سکونت در این شهرک پرجاذبه و هیجان‌انگیز، به امکاناتی نظیر فروشگاه‌های کامل سوپرمارکتی، نانوایی‌های لوکس، اجاره دوچرخه و خودرو، فروشگاه‌های الکترونیکی و لوازم دیجیتال، داروخانه، دیسکو، خشکشویی و صدها خدمات جانبی روزمره دیگر، در سریع‌ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

 

سخن پایانی

تفاوتی ندارد که سراغ یک واحد دنج و کوچک برای گذراندن تعطیلات خود می‌گردید یا به‌دنبال مکانی مطمئن و به‌دور از حواشی تبلیغات برای سرمایه‌گذاری هستید. در هر صورت، منطقه خارق‌العاده سزار می‌تواند انتخابی زیرکانه برای شما باشد؛ شهرکی با موقعیت مکانی چشمگیر، امکانات رفاهی شاهانه، امنیت عالی و قیمتی شوکه‌کننده که نه‌تنها تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند، بلکه بدون شک سود فراوانی برایتان به‌دنبال دارد! نکته طلایی این است که پیش از هر تصمیمی، برای اینکه بتوانید متناسب با شرایط خود، دست به بهترین انتخاب بزنید با مجموعه‌های معتبری مانند تیم قبرس آنلاین تماس بگیرید و مشاوره کاملاً رایگان دریافت کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید