آشنایی با درب ورودی ساختمان و درب ضد سرقت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه توضیحات بیشتری در مورد درب ضد سرقت به شما ارائه خواهد داد تا هنگام انتخاب آن با آگاهی بیشتری خرید خود را نهایی نمایید.

درب ورودی ساختمان چیست ؟

یک ساختمان از هر نوعی که باشد، دارای درب‌های بسیار مختلف و متفاوتی است. این درب می‌تواند از نوع درب ضد سرقت، درب لابی، درب ورودی ساختمان و درب اتاقی باشد. درب ورودی ساختمان یکی از انواع مهم درب محسوب می‌شود. ما برای ورود به یک ساختمان باید از درب ورودی رد شویم. پس بدیهی است که این محصول حافظ اصلی ساختمان محسوب می‌شود. تولید کنندگان درب همواره درصدد هستند که ایمنی این محصول را بالا ببرند تا این‌گونه ایمنی کل ساختمان نیز بالا رود. شرکت دژ که یکی از برترین تولید کنندگان انواع درب در سراسر کشور به شمار می‌آید، در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این محصول به شما ارائه خواهد داد تا هنگام انتخاب آن با آگاهی بیشتری خرید خود را نهایی نمایید.

درب ورودی ساختمان معمولی

جالب است بدانید که درب ورودی ساختمان در دو نوع معمولی و در ضد سرقت ساخته می‌شود. نوع معمولی همان محصولی است که تا چند سال پیش استفاده از آن برای تمام ساختمان‌ها رایج بود. این محصول غالباً فلزی است. الیته باید بدانید که این محصول فلزی گاهی با تزیینات شیشه‌ای یا فرفورژه نیز تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. از آنجا که درب ورودی معمولی از جنس فلز است، مقاومت بالایی دارد اما قفلی که روی آن نصب می‌شود بسیار ساده و معمولی است. در واقع معمولاً قفل‌های تک زبانه روی این کالا استفاده می‌شود.

یکی از نکاتی که در مورد درب ورودی معمولی باید بدانید این است که این درب در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار مختلف و متنوعی ساخته می‌شود و می‌توان آن را بر اساس ظاهر ساختمان طراحی کرد. تنها عیبی که این محصول دارد این است که مقاومت بالایی در برابر سارق از خود نشان نمی‌دهد زیرا قفل آن بسیار معمولی است و ضد سرقت محسوب نمی‌شود.

به جز انواع فلزی که نام برده شد، برخی از درب‌های مدرن و زیبا که به عنوان درب ورودی ساختمان‌های بسیار بزرگ از آنها استفاده می‌شود، لولا پیوت نام دارد. نوع لولا پیوت بسیار شیک و زیبا است و جلوه خاصی به ساختمان می‌دهد اما این محصول نیز امنیت بالایی ندارد. جنس لولا پیوت را معمولاً از ترموود می‌سازند که هم زیبا باشد و هم در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

درب ضد سرقت

درب ورودی ساختمان ضد سرقت

از نام درب ضد سرقت ورودی مشخص است که در مقابل ورود سارقین به ساختمان جلوگیری می‌کند و در برابر ضربه و تخریب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. در حقیقت درب ورودی ساختمان که از نوع ضد سرقت باشد معمولاً به صورت ضد ضربه، ضد تخریب و ضد فشار تولید می‌شود و سارق نمی‌تواند به راحتی به آن آسیب برساند یا از آن عبور کند و وارد ساختمان شود. این محصول که در خارجی‌ترین نقطه ساختمان قرار می‌گیرد در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نیز مقاومت بالایی از خود نشان دهد. یعنی درب ضد سرقت ورودی باید در برابر بارش برف و باران، ورزش شدید باد، در معرض نور شدید خورشید مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

به همین دلیل است که توصیه می‌شود درب ضد سرقت ورودی با رویه فلزی، تمام استیل، ترمو و یا رویه پلیمری ساخته شود. قفلی که روی درب ضد سرقت ورودی قرار می‌گیرد معمولی، نیست. این قفل‌ها ضد سرقت هستند و می‌توانند از ورود افراد متفرقه و سارقین به داخل ساختمان جلوگیری کنند. این نکته نیز قابل ذکر است که درب سرقت ورودی به شیک‌ترین و خاص‌ترین شکل ممکن در شرکت دژ ساخته می‌شود و شما می‌توانید آنها را در این مجموعه سفارش سازی نیز کنید. یعنی شرکت دژ، درب ضد سرقت ورودی ساختمان مورد نظر شما را با ابعاد، طرح و جنس دلخواه شما خواهد ساخت و آماده خواهد کرد. این محصول بسیار مستحکم است و از قفل‌های مقاومی نیز بهره می‌برد.

درب ورودی ساختمان

تفاوت درب ورودی ساختمان معمولی و ضد سرقت

اگر بخواهیم این دو محصول را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که مهمترین تفاوت آنها در مقاومتشان است. همان‌طور که ذکر شد درب ورودی ساختمان ضد سرقت از قفل‌های بسیار مستحکمی بهره می‌برد و از ورود سارق به داخل ساختمان جلوگیری خواهد کرد. این محصول دارای استراکچر خاصی است و به راحتی تخریب نمی‌شود و سارق نمی‌تواند به آن ضربه و یا فشار زیادی وارد کند. شما می‌توانید درب ورودی ساختمان ضد سرقت را با قفل‌های فوق العاده مستحکمی مانند قفل دیجیتال، چند زبانه و... تهیه نمایید. انواع درب ورودی ساختمان معمولی دارای قفل تک زبانه هستند. نوع ضد سرقت دارای طرح‌های بسیار متنوع نیست اما درب معمولی ورودی دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی می‌باشد. نوع ضد سرقت بسیار شیک است و جلوه خاصی به ساختمان شما می‌دهد.

انتخاب درب از دژ

به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دژ درب مراجعه نمایید و از تمامی محصولات این مجموعه دیدن کنید. دژ درب یکی از برترین و بزرگترین شرکت‌های تولید کننده انواع درب ورودی ساختمان، درب ضد سرقت، درب اتاقی و... می‌باشد. مجموعه دژ، محصول مورد نظر شما را با طرح، ابعاد و جنس دلخواه شما تولید می‌کند و آن را در محل شما نصب خواهد کرد. کارشناسان این مجموعه همواره پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان گرامی هستند و شما می‌توانید با آنها مشاوره رایگان پیش از خرید داشته باشید تا با آگاهی بیشتر و اطلاعات کافی محصول مورد نظرتان را انتخاب و خریدتان را نهایی نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید