تزیین دیوار اتاق دخترانه : این ۱۳ ایده جذاب را از دست ندهید!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این بخش از بساز و بچین، ایده‌های متنوع و کاربردی برای تزیین دیوار اتاق دخترانه آماده کردیم که می‌توانید با الهام گرفتن از ایده‌ها یک اتاق خواب رویایی و منحصر به فرد برای دختر خود ایجاد کنید.

یکی از موضوعات مهمی که لازم است در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی در نظر بگیرید، توجه به جزئیات است. به عنوان مثال، اگر در تلاش برای طراحی دکوراسیون اتاق دختر خود هستید، بهتر است توجه ویژه‌ای به تزیین دیوار اتاق دخترانه داشته باشید و سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید. خوشبختانه دنیای کاملی از ایده های خلاقانه فراتر از قاب عکس زیبا و گالری استاندارد وجود دارد که می توانید برای تزیین دیوار اتاق استفاده کنید و ظاهری شیک و خاص را برای اتاق خواب دختر خود ایجاد نمایید.

به همین منظور، در ادامه این بخش از بساز و بچین، ایده‌های متنوع و کاربردی برای تزیین دیوار اتاق دخترانه آماده کردیم که می‌توانید با الهام گرفتن از ایده‌ها یک اتاق خواب رویایی و منحصر به فرد برای دختر خود ایجاد کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: ترکیب رنگ های محبوب اتاق خواب + رازهای اتاق خواب رویایی!

 

نقاشی دیواری با ظاهر هندسی

نقاشی دیواری با ظاهر هندسی

یکی از دیوارهای اتاق را با نوارچسب به شکل هندسی پوشش دهید و هر بخش را با یک رنگ ملایم و زیبا رنگ کنید. بعد از خشک شدن رنگ ها، نوار چسب ها را از روی دیوار جدا کرده و یک نقاشی دیواری با ظاهر هندسی داشته باشید. این ساده‌ترین راه برای تزیین دیوار اتاق دخترانه است که حقیقتا زیبایی خاصی را به فضای اتاق اضافه می‌کند. رنگ‌های مورد استفاده برای رنگ کردن دیوار را می‌توانید از رنگ‌های مکمل یا متضاد یا رنگ‌هایی که در سایر بخش‌های دکوراسیون اتاق خواب وجود دارد انتخاب کنید تا ظاهری منسجم و زیبا برای دیوار اتاق خواب دخترانه ایجاد شود.

 

آویز قلبی رنگارنگ

آویز قلبی رنگارنگ

اگر به دنبال نقطه کانونی مناسب برای اتاق خواب دختر خود هستید، می‌توانید این آویز قلبی رنگارنگ را با استفاده از مقواهای رنگی، پارچه‌های رنگی، روبان و یک تکه چوب بلند درست کنید و یک آویز دیواری دراماتیک و جذاب برای تزیین دیوار اتاق دخترانه داشته باشید.

 

تزیین دیوار با گل کاغذی

تزیین دیوار با گل کاغذی

استفاده از گل‌های کاغذی سه‌بعدی زیبا در اتاق دخترانه، ظاهری شیرین، زنانه و شیک را به همراه خواهد داشت و باعث می‌شود تا اتاق خواب دخترانه رویایی و زیبا به نظر برسد. می‌توانید مانند این تصویر، حرف اول اسم دختر خود را در مرکز این گل‌های کاغذی قرار دهید تا حس مالکیت بیشتری در اتاق خواب دخترانه شما ایجاد شود.

 

پروانه دیواری سه بعدی

پروانه دیواری سه بعدی

مجموعه‌ای از پروانه‌های کاغذی سه بعدی رنگارنگ، می‌توانند جریان زندگی و حرکت را به دیوار اتاق خواب اضافه کنند. درست کردن این پروانه‌ها بسیار ساده است و می‌توانید با همکاری دختران خود چند نمونه پروانه کوچک و بزرگ را از مقواهای ضخیم و رنگارنگ برش بزنید. سپس بال‌های پروانه را کمی به سمت بیرون تا کنید و با استفاده از چسب دو طرفه، پروانه‌ها را روی دیوار بچسبانید و یک تزیین دیوار اتاق دخترانه خلاقانه داشته باشید.

 

کتابخانه دیواری

کتابخانه دیواری

از دیگر گزینه‌های بسیار عالی و کاربردی که می‌توان از آن به عنوان ایده تزیین دیوار اتاق خواب دخترانه یاد کرد، طراحی یک کتابخانه دیواری بر روی یکی از دیوارهای اتاق خواب است. برای این منظور می‌توانید چند شلف دیواری را با فاصله روی دیوار بزنید و کتاب‌ها را روی این طاقچه‌ها بچینید.

 

آویز دیواری زیبا با شاخه‌های خشک درخت

آویز دیواری زیبا با شاخه‌های خشک درخت

با یک دیوار آویز زیبا که از طبیعت الهام گرفته شده است، طبیعت را به داخل خانه بیاورید. برای درست کردن این آویز دیواری زیبا به یک تکه مقوا، چند شاخه خشک درخت، چسب، طناب و رنگ دلخواه خود نیاز دارید. شکل مورد نظر خود را بر روی مقوا برش بزنید و سپس تکه‌های چوب را برش بزنید یا بشکنید و روی مقوا بچسبانید. در نهایت چوب‌ها را به رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی کنید و این آویز را با طناب به یک تکه چوب بزرگتر متصل نمایید و از ان برای تزیین دیوار اتاق دخترانه استفاده نمایید.

 

گالری دیواری

گالری دیواری

از دیگر ایده‌های عالی برای تزیین دیوار اتاق دخترانه، ایجاد یک گالری دیواری خاص و زیبا بر روی یکی از دیوارهای اتاق خواب است. برای این منظور، می‌توانید قاب‌های عکس زیبا که دارای رنگ و طرح یکسانی هستند را در اندازه‌های مختلف تهیه کنید و درون این قاب‌ها را با عکس‌های خانوادگی، عکس کودکی دخترتان و یا نقاشی‌ها و کاردستی‌های او پر کنید.

 

کاغذ دیواری با چاپ زیبا و خاص

کاغذ دیواری با چاپ زیبا و خاص

اگر به دنبال یک راه ساده‌تر و سریع‌تر برای تزیین دیوار اتاق دختر هستید، بهترین پیشنهاد این است که یکی از دیوارهای اتاق خواب را با یک کاغذ دیواری که دارای چاپ زیبا و خاصی است پوشش دهید و از این طریق حال و هوای اتاق دخترانه را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید. 

 

تزیین دیوار اتاق دختر با انواع کلاه

تزیین دیوار اتاق دخترانه با انواع کلاه

استفاده از کلاه‌های حصیری و یا کلاه‌های رنگارنگ و زیبا از دیگر ایده‌های بسیار خاصی است که می‌توانید برای تزیین دیوار اتاق دختر به کار ببرید. آنها نشانه‌ای شیرین برای روزهای کودکی هستند و علاقه بصری زیادی به فضای اتاق خواب دخترانه اضافه می‌کنند.

 

پیشنهاد مطالعه: تزیین دیوار اتاق خواب ۲۰۲۴ | ایده‌های خلاقانه + تصاویر

 

نقاشی دایره‌ای در قسمت بالای تختخواب

نقاشی دایره‌ای در قسمت بالای تختخواب

یک دایره ساده نقاشی شده با دست راهی عالی برای ایجاد حس فوق العاده در اتاق دخترانه است! شگفت انگیز است که چگونه چیزی به این سادگی می‌تواند تأثیر باورنکردنی بر ظاهر و احساس اتاق خواب دخترانه داشته باشد. و بهترین بخش این ایده برای تزیین دیوار اتاق دخترانه این است که این می‌تواند با هر پالت رنگی کار کند - به علاوه انجام آن واقعاً سریع و آسان است و می‌توانید از انواع شلف، گیاهان، شمع، تابلوهای دکوراتیو و غیره برای تزیین این قسمت رنگ شده استفاده کنید و یک نقطه کانونی زیبا در اتاق خواب دخترانه ایجاد نمایید.

 

آویز دیواری مکرومه

آویز دیواری مکرومه

آویز دیواری مکرومه باشی، ظاهری شیک به سبک بوهو را برای اتاق خواب دخترانه ایجاد می‌کند. شما می‌توانید اندازه، طرح و رنگ مکرومه را با توجه به اندازه دیوار و رنگ و دکوراسیون اتاق خواب انتخاب کرده و از این طریق بهترین تزیین دیوار اتاق دختر را داشته باشید.

 

استفاده از حروف انگلیسی بزرگ

استفاده از حروف انگلیسی بزرگ

اگر اتاق خواب دخترانه مشترک است، می‌توانید فضای مربوط به هر شخص را با استفاده از حروف انگلیسی بزرگ در بالای تخت هر کدام، شخصی سازی کنید و از این طریق یک تزیین دیوار اتاق دخترانه اختصاصی و شیک نیز داشته باشید.

 

استفاده از رنگ صورتی

استفاده از رنگ صورتی

رنگ صورتی یکی از رنگ‌های مورد علاقه برای اکثر دخترانه است. شما می‌توانید یک تناژ جذاب و خاص از رنگ صورتی را انتخاب کرده و به طور هوشمندانه برای تزیین دیوار اتاق دخترانه، باکس‌ها، تخت، پرده، روتختی و غیره مورد استفاده قرار دهید و یک اتاق خواب دخترانه و شیک ایجاد نمایید. البته بهتر است در استفاده از این رنگ زیاده روی نکنید و آن را در ترکیب با یک رنگ خنثی مانند سفید مورد استفاده قرار دهید.

 

پیشنهاد مطالعه: ترکیب رنگ های سرد و گرم در اتاق خواب | ترکیب‌های برنده کدامند؟

 

کلام اخر

برای تزیین دیوار اتاق دخترانه گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید با کمی خلاقیت و ایده گرفتن از نمونه‌هایی که در این بخش آماده کردیم، دکوراسیون اتاق خواب دختر خود را به زیباترین شکل ممکن کامل کرده و فضایی آرامش بخش، امن و راحت برای او ایجاد نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید