بهترین مرکز خرید ماربل شیت (معرفی+ بررسی خدمات و ویژگی های مراکز فروش آن)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۲ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

ماربل شیت یکی مصالح امروزی در بخش ساختمان است که برای تزیین دکوراسیون فضاهای مختلف به خصوص اماکن تجاری استفاده می شود

ماربل شیت یکی مصالح امروزی در بخش ساختمان است که برای تزیین دکوراسیون فضاهای مختلف به خصوص اماکن تجاری استفاده می شود. فروشگاه های مختلفی چون سلام دکور و دکور 724 و ... در بخش فروش این محصولات ساختمانی فعالیت دارند.

انواع ماربل شیت از ویژگی های مثبت زیادی نسبت به مصالح قدیمی برخوردارند، مثلا به دلیل وزن سبک امکان جا به جایی راحتتر آنها وجود دارد؛ از همین رو بسیاری از افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند، برای تکمیل دکوراسیون محیط ساختمان ها از این مصالح استفاده می کنند.

برای تهیه این مصالح باید بهترین مرکز خرید ماربل شیت شهرتان را بشناسید و برای خرید به سراغ آن بروید، اما آیا با مراکز خرید این محصول در مشهد یا سایر شهرها آشنایی دارید؟

بهترین مراکز خرید ماربل شیت در ایران

این روزها روش های جدید و خلاقانه ای برای تزیین دکوراسیون اماکن اداری، مسکونی و تجاری ابداع شده اند که از جمله آنها می توان به سقف کشسان، ابزار نورپردازی خلاقانه و ... اشاره کرد که در بین انواع این مدل ها، ماربل شیت ها توانسته اند نقش به سزایی در صنعت ساخت و ساز ایفا کنند.

در ادامه بهترین مرکز خرید ماربل شیت را معرفی می کنیم و درباره آن توضیح می دهیم:

سلام دکور، بهترین مرکز خرید ماربل شیت در مشهد

ماربل شیت ها از ترکیب پودر سنگ (پودر کربنات کلسیم) و پلاستیک (رزین پی وی سی) ساخته می شوند و جایگزینی فوق العاده ای برای انواع مصالح سنتی مثل چوب، سنگ، فلز و ... هستند. هم اکنون مراکز خرید زیادی در سراسر کشور از جمله سلام دکور در زمینه فروش این محصولات فعالیت دارند.

سلام دکور یکی از مجموعه های حرفه ای است که 11 مدل مختلف ماربل شیت را با قیمت های بسیار مقطوع و مناسب در اختیار مشتریان می گذارد. این مجموعه توانسته با تکیه بر دانش و مهارت کارشناسان خود، یک واحد پشتیبانی حرفه ای نیز برای مشتریانش ایجاد کند و به تمام سوال ها و چالش های آنها برای خرید محصولی حرفه ای و مناسب پاسخ دهد.

مجموعه سلام دکور بیشتر از 16 سال در زمینه ساختمان سازی فعالیت می کند و علاوه بر انواع ماربل شیت ها، در زمینه فروش سقف کشسان، آجر نسوز نما و آجر لفتون نیز حضوری فعال دارد. از جمله ویژگی های مجموعه سلام دکور می توان به دارا بودن نماد الکترونیکی اینماد در سایت فروشگاهی آن و همچنین نشان ملی ثبت اشاره کرد.

دکور شرق، یک مرکز فروش خاص

دکور شرق نیز از جمله مجموعه های فعال در زمینه عرضه انواع ماربل شیت ها در طرح ها و رنگ بندی های متنوع است که توانسته رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. این مجموعه از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان زیادی باشد.

شما می توانید ماربل شیت های موردنظر خود را از این مجموعه به صورت اینترنتی تهیه کنید. امکان مراجعه حضوری به نمایندگی های دکور شرق نیز در شهرهای مشهد و تهران وجود دارد.

صنایع سنگ وزین

صنایع سنگ وزین یکی از بزرگترین مجموعه ها در زمینه تولید انواع ماربل شیت است که در کنار این محصول، پوشش های تولیدی دیگری مثل دیوارپوش های بتنی یا دکوراتیوهای بتنی تولید می کند. این مجموعه در زمینه عرضه انواع محصولات متنوع نیز مثل انواع سنگ اسلب، کف، تایل، آبنما، پایه آیفون، قرنیز، باربیکیو، ظروف سنگی و ... نیز فعالیت دارد.

مرمر دکو

در فروشگاه مرمر دکو می توانید جدیدترین و بروزترین مصالح صنعت معماری را با قیمتی مقطوع و مناسب ببینید، انتخاب کنید و بخرید. این مجموعه با یک دهه فعالیت در حوزه خدمات و بازرگانی قطعاً می تواند بستری مناسب برای خرید انواع ماربل شیت را برایتان فراهم کند.

در فروشگاه مرمر دکو انواع ماربل شیت های مخصوص راه پله، سقف، کف، طرح چوب، بوک مچ و ... عرضه می شود. در واقع مدیریت مرمر دکو در تلاش است تا انواع محصولات را متناسب با نیاز مشتریان تهیه و عرضه کند.

دکو 724

دکو 724 وب سایت اختصاصی شرکت آئین چیدمان سلوک (سلوکیان) است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرد و تا به امروز توانسته پاسخگوی نیاز طیف گسترده ای از مشتریان باشد. در دکو 724 مدرنترین و متنوعترین محصولات را مطابق با مد روز می بینید که طراحی مدرن و منحصر به فردی دارند و به محیط خانه تان جان می بخشند.

وب سایت دکو 724 دارای نماد الکترونیکی اینماد است، بنابراین با خیال راحت می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و خریدهایتان را از آن انجام دهید. مدل های متنوع انواع ماربل شیت در این مجموعه مجابتان می کند تا آنها را بر اساس دکوراسیون خانه تان بخرید و خریدی مطمئن داشته باشید.

ماربل شیت چیست؟

قبل از صحبت درباره مرکز خرید ماربل شیت در تهران و مشهد باید توضیحاتی تکمیلی درباره این محصول دهیم. ماربل شیت ها در انواع ساده و بک لایت توانسته اند تبدیل به گزینه ای جذاب برای تکمیل دکوراسیون ساختمان های امروزی شوند. این مصالح از ویژگی های خیلی خوبی برخوردارند، مثلا نه تنها بازتاب نور فوق العاده ای دارند، بلکه از جنس پی وی سی شفاف نیز هستند، از این رو جذابیت محیط را چندین برابر می کنند.

این مصالح طول عمر بالایی داشته و به همین دلیل تا مدت ها دچار آسیب دیدگی نمی شوند؛ علاوه بر این نگهداری شان نیز آسان است و نیاز به رعایت نکته ای خاص در طول مدت استفاده از آنها نیست. مواد به کاررفته در ماربل شیت ها در برابر مواد شیمیایی نیز بسیار مستحکم هستند و از مقاومت بالایی برخوردارند. این مصالح ساختمانی به گونه ای ساخته شده اند که حتی اگر به آنها ضربه ای بزنید نیز آسیب نخواهند دید.

از ماربل شیت ها به دلیل جذابیت ظاهری بالا در اماکن مختلفی استفاده می شود. یکی از پرکاربردترین زمینه های استفاده از این محصول در منازل مسکونی است که تولیدکنندگان این مصالح را متناسب با سلیقه مشتری تولید و نصب می کنند.

ماربل شیت ها همچنین در بیمارستان ها و مطب ها، مراکز خرید تجاری، فروشگاه ها و گالری های هنری برای ایجاد دکوراسیونی متفاوت استفاده می شوند. شما می توانید از این مصالح در سالن های همایش، مدارس، دانشگاه ها، نمایشگاه ها و حتی سرویس های بهداشتی بهره بگیرید.

ویژگی های بهترین مرکز خرید ماربل شیت

ویژگی های بهترین مرکز خرید ماربل شیت در ایران چه هستند؟ این مراکز خرید چه خصوصیاتی دارند که باعث جذب مشتریان بیشتر می شوند؟ در ادامه درباره این خصوصیات صحبت می کنیم:

ارائه ضمانت نامه

هر چند ماربل شیت ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند، اما مشتریان به دنبال تضمین کیفیت محصول هستند و خریدشان را از فروشگاهی انجام می دهند که ضمانت نامه و گارانتی معتبر ارائه می دهد. اگر فروشگاهی محصولی بدون ضمانت بفروشد، قاعدتاً فروش کمتری نسبت به مرکزی خواهد داشت که نه تنها گارانتی ارائه می کند، بلکه خدمات پس از فروش نیز دارد.

مشتریان به واسطه ضمانت نامه از بابت خرید مطمئنتر می شوند، چون در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی می توانند به تولیدکننده مراجعه کرده و با در دست داشتن برگه گارانتی مشکل را بدون پرداخت و صرف هزینه اضافه از بین ببرند.

عرضه انواع طرح ها

بهترین مرکز خرید ماربل شیت در مشهد و سایر شهرهای ایران باید انواع این محصول را در رنگ ها و طرح های مختلف عرضه کند تا طرفداران این محصولات بتوانند کاملا بر اساس سلیقه و علاقه شان و همچنین دکوراسیون محیط موردنظرشان خریدشان را انجام دهند. هر چه طرح ها متنوعتر باشند، مشتری دست بازتری در خرید خواهد داشت.

عرضه انواع مدل ها

فروشگاه ها و مراکز خرید باید انواع مدل های ساده و بک لایت این محصول را در طرح های مختلف در اختیار مشتریان بگذارند تا آنها کاملاً بر اساس محیط موردنظرشان خریدشان را انجام دهند. در واقع برای برخی موقعیت ها مدل های بک لایت و برای برخی موقعیت ها نیز مدل های ساده بهترین گزینه هستند، از این رو مرکز خرید باید هر کدام از این محصولات را تامین کند تا مشتری نیازی به مراجعه به مراکز خرید دیگر نداشته باشد.

ارائه قیمت های مقطوع

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین مراکز خرید ماربل شیت در تهران و مشهد عرضه محصولاتی با قیمت های مقطوع و مقرون به صرفه است. ماربل شیت ها از قیمت ارزانتری نسبت به سایر محصولات طبیعی مثل سنگ یا چوب برخوردارند، به همین دلیل صنعتگران تمایل بیشتری به استفاده از آنها دارند. اکنون اگر قیمت این محصولات بالا برود، صنعتگر نیز ترجیح می دهد به جای خرید مصالح مصنوعی، به سراغ مصالح اصلی برود.

ارائه خدمات پشتیبانی

یکی دیگر از ویژگی های مثبت معتبرترین مراکز خرید ماربل شیت ارائه خدمات پشتیبانی است. در واقع شاید مشتریان قبل از خرید نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشند که مراکز خرید حرفه ای برای پاسخگویی به این افراد کارشناس های خبره استخدام می کنند. این کارشناس ها با تکیه بر علم و مهارت خود و همچنین دانش مشتری مداری پاسخ تمام چالش های مشتری ها را خواهند داد تا آنها به آنها در خریدی اگاهانه و مطمئن کمک کنند.

عرضه محصولات باکیفیت

بهترین مراکز خرید ماربل شیت در شهرهای ایران با توزیع کنندگان دیگر قرارداد تنظیم می کند که محصولات بسیار باکیفیتی تامین کرده و در شهر آنها توزیع را انجام دهند.

اگر خود مرکز خرید در زمینه تولید نیز فعالیت داشته باشد، از مواد اولیه بسیار باکیفیتی استفاده می کند تا محصولی با کیفیت قابل قبول را به دست مشتری برساند.

فروش به صورت اینترنتی و حضوری

این روزها با پیشرفت تکنولوژی بیشتر کسب و کارها به دنیای اینترنت راه پیدا کرده اند که از جمله آنها می توان به مراکز خرید ماربل شیت اشاره کرد. در واقع بهترین مراکز برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان به صورت اینترنتی و حضوری خدمات ارائه می دهند تا نیاز آنها را به طور کامل برطرف کنند.

اگر قصد خرید اینترنتی این محصول را دارید، حتما به دارا بودن نماد الکترونیک اینماد در مرکز خرید مربوطه توجه داشته باشید. این نماد کسب و کار اینترنتی را قانونی و خیال مشتری را از بابت خرید راحت می کند.

در خرید حضوری نیز پیشنهاد می دهیم ابتدا به سراغ چندین فروشگاه مختلف بروید و قیمت ها، طرح ها، کیفیت، نوع پشتیبانی و ... آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین فروشگاه را بیابید و خریدتان را از آن انجام دهید.

مرکز خرید ماربل شیت که بهترین محصولات را می فروشد

مرکز خرید ماربل شیت در ایران تعداد زیادی دارد. بسیاری از تولیدکنندگان این محصول به صورت مستقیم در زمینه عرضه این محصولات فعالیت دارند. شما می توانید از بین چندین فروشگاه، یکی را به دلخواه انتخاب کرده و خریدتان را از آن انجام دهید.

خوشبختانه بسیاری از فروشگاه های کشور محصولی با کیفیت مطمئن و قابل قبول به دست مشتری می رسانند، از این رو هیچ گونه نگرانی از بابت آسیب دیدگی محصولات نخواهید داشت. ازجمله بهترین مراکز خرید ماربل شیت می توان به فروشگاه های سلام دکور، دکو 724 و ... اشاره کرد.

 

برچسب ها:
ماربل شیت
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله