پارچه رومبلی آداک پریمیوم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

هنگام انتخاب پارچه رومبلی ، در نظر گرفتن کیفیت ، کلید انتخاب بهترین پارچه مبل برای سبک زندگی شما است. در ادامه به برسی انواع مختلف پارچه مبلی و ویژگی های آنها می پردازیم

پارچه های رومبلی موادی هستند که برای روکش کردن مبل مورد استفاده قرار می گیرند و شامل مواردی مانند پنبه، پشم، چرم، کتان و غیره می باشند. پارچه ای که برای کاناپه خود انتخاب می کنید تأثیر زیادی برزیبایی و راحتی مبلمان شما دارد. هنگام مقایسه پارچه های متداول برای کاناپه ها، به خاطر داشته باشید که هر پارچه دارای مزایا و معایبی است. برخی از پارچه ها نرم‌تر از بقیه هستند، برخی بادوام‌تر هستند و برخی دیگر در برابر لکه مقاوم‌تر هستند. هنگام انتخاب پارچه رومبلی ، در نظر گرفتن کیفیت ، کلید انتخاب بهترین پارچه مبل برای سبک زندگی شما است. در ادامه به برسی انواع مختلف پارچه مبلی و ویژگی های آنها می پردازیم.

پنبه بهترین پارچه رومبلی برای آب و هوای گرم

پنبه یک ماده طبیعی است که ویژگی های مطلوبی مانند نرمی، دوام و قابلیت تنفس را با هم ترکیب می کند. پنبه یک انتخاب بسیار محبوب برای پارچه مبل است زیرا نشستن روی آن راحت است، در برابر پر شدن و سایش مقاوم است و به راحتی تمیز می شود. پارچه رومبلی پنبه همچنین کاملاً قابل تنفس است و در آب و هوای گرم انتخاب خوبی است. با این حال، این پارچه در برابر لکه مقاوم نیست. از آنجایی که رنگ آمیزی آن آسان است، پنبه در رنگ ها و طرح های زیادی موجود است.

کتان بهترین پارچه رومبلی برای فضاهایی با ظاهری شیک و غیررسمی

کتان، مانند پنبه، یک ماده طبیعی قابل تنفس است که ظاهری شیک اما آرام بخش را به مبل می بخشد. این پارچه در میان بسیاری از سبک های دیگر، محبوب است . پارچه مبلی کتان بسیار بادوام است اما می تواند به راحتی لک و چروک شود. بنابراین بهتر است از این پارچه رومبلی در مناطق کم تردد استفاده شود مگر اینکه با پارچه دیگری ترکیب شود تا مقاومت آن در برابر لکه افزایش یابد. اگر خانه ای با کودکان یا حیوانات خانگی دارید که اغلب آثار خود را بر روی مبل شما به جا می گذارند، این پارچه ممکن است انتخاب مناسبی برای مبلمان نباشد.

پشم بهترین پارچه رومبلی برای مناطق پر تردد که نیاز به دوام بیشتر دارد بدون اینکه نرمی را به خطر بیندازند

پشم یک الیاف طبیعی بسیار بادوام است که در برابر لکه، ساییدگی و چروک شدن مقاوم است. تمیز کردن آن آسان است . این پارچه رومبلی دوام بالایی دارد بدون از بین بردن حس نرمی و لطافت آن از بین برود. با این حال، پشم از پارچه های دیگر گران تر است.

مخمل بهترین پارچه رومبلی برای مناطق رسمی یا کم تردد و به همراه ظاهری زیبا

مخمل یک پارچه رومبلی است که به دلیل رنگ های غنی و حس نرمش شناخته شده است. مخمل در برابر مایعات مقاوم است اما کثیفی و لکه را دفع نمی کند. همچنین متداول است که مخمل به مرور زمان صاف یا فرسوده شود، بنابراین این پارچه برای مبل های خانوادگی کمتر مناسب است اما در محیط های رسمی تر یا مکان های کم تردد بسیار ایده آل است.  برای تهیه هر مدل پارچه مبلی و در هر طرح و رنگی به سایت آداک پریمیوم مراجعه نمایید و بهترین پارچه مبلی ممکن را خریداری خریداری نمایید.

شنیل بهترین پارچه مبلی برای احساس نرمی با دوام بیشتر نسبت به مخمل

شنل پارچه‌ای بافت‌دار است که با حلقه‌های بسته بافته می‌شود و آن را مانند مخمل بسیار نرم می کند ، اما با این تفاوت که ماندگاری آن بیشتر است. شنیل را می توان به راحتی تمیز کرد، اگرچه حلقه های آن می تواند به اشیاء تیز یا چنگال حیوان خانگی گیر کند. با این حال، در اکثر خانواده‌های معمولی، شنل کاملاً بادوام در نظر گرفته می‌شود به خصوص اگر یک شنل پرفورمنس انتخاب کنید. این نوع پارچه برای کسانی که حیوانات خانگی ندارند و به دنبال گزینه اثاثه یا لوازم داخلی نرم و راحت هستند، بهترین است.

میکروفیبر بهترین پارچه رو مبلی برای احساس نرمی و نظافت آسان.

میکروفایبر نوع خاصی از پارچه مصنوعی است که اغلب از پلی استر یا ترکیبی از پلی استر و نایلون ساخته می شود. میکروفیبر به خوبی در برابر لکه و مایع مقاومت می کند و تمیز کردن آن راحت است. با این حال، به دلیل احساس نرمی و الیاف سفت، بیشتر از سایر پارچه ها به گرد و غبار، مو و خاک می چسبد. بنابراین، میکروفایبر ممکن است انتخاب مناسبی برای خانه هایی با حیوانات خانگی نباشد.

مقدار پارچه لازم برای مبلمان

مقدار پارچه مورد نیاز برای پوشش یک مبل به اندازه مبلمان شما بستگی دارد. به عنوان یک راهنمای تقریبی، یک کاناپه 2 نفره حدود 10-15 متر، یک 3 نفره به 11-19 متر و یک قطعه بزرگتر می تواند تا 30 متر نیاز داشته باشد.

اگر مطمئن نیستید که چگونه آن را محاسبه کنید، اندازه گیری های خود را به مشاوران آداک پریمیوم ارائه دهید یا با آنها به صورت آنلاین در تماس باشید و آنها می توانند شما را راهنمایی کنند. همیشه بهتر است از جانب احتیاط اشتباه کنید و بیش از حد سفارش دهید. با هر مقدار اضافی می توانید روکش کوسن درست کنید.

انتخاب پارچه مبل

گزینه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید متناسب با نیازها و خواسته‌های خاص خود برای روکش مبل انتخاب کنید. اغلب، متوجه می‌شوید که پارچه‌های مبل ترکیبی از دو یا چند مواد مختلف است. به عنوان مثال، اگر به نرمی اهمیت می دهید، اما نیاز دارید که پارچه مقاوم در برابر کشش و بادوام باشد، ترکیب پنبه و پلی استر به شما امکان می دهد این دو کیفیت را با هم داشته باشید.

با نگاهی به زندگی روزمره و عادت‌های خود، می توانید از سایت آداک پریمیوم بهترین انتخاب را داشته باشید. در اینجا موارد مهمی وجود دارد که هنگام تصمیم گیری در مورد پارچه مبل باید در نظر بگیرید: چند وقت یکبار از کاناپه استفاده می شود؟ آیا این کاناپه در یک محیط رسمی است یا در یک اتاق خانوادگی است که استفاده زیادی از آن می شود؟ آیا فرزندان خردسال یا حیوانات خانگی دارید؟ برای چه ویژگی هایی بیشتر ارزش قائل هستید: نرمی و راحتی، یا دوام و سهولت در تمیز کردن ؟ در هر صورت شما، با صرف زمان برای در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف هر پارچه، می توانید پارچه مبل مناسب برای خانه خود را پیدا کنید.

شرکت آداک تجارت پریمیوم با هدف عرضه‌ پارچه مبلی های لوکس، باکیفیت و قابل رقابت با محصولات تراز اول جهانی، قدم به میدان بازار پارچه های مبلی گذاشته است. پارچه مبلی هایی با گراماژ بالای تولید شده در شرکت آداک پریمیوم که آستری متفاوت و کارآمد جهت رویه کوبی دارند، میزان زیادی از مشکلات بخش های رویه کوبی و تعمیرات مبلمان را حل کرده است. این شرکت مفتخر به عرضه و توزیع پارچه مبلی های داخلی باکیفیت و استاندارد بالای جهانی است. برای خرید از این شرکت تنها کافیت به سایت آداک پریمیوم مراجعه نمایید و از تمامی مدل ها و قیمت های این شرکت اطلاع حاصل نمایید. تمامی پارچه مبلی های تولید شده در آداک پریمیوم دارای بالاترین استاندارد روز دنیا هستند.

برچسب ها:
پارچه رومبلی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید