ساخت انواع تابلو برق فشار ضعیف صنعتی در ایران پارس الکتریک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

ادامه این محتوا معرفی انواع تابلو برق تولیدی ایران پارس الکتریک و قیمت تابلو برق است. ممکن است برای آینده‌ای نزدیک به یکی از آنها برای پروژه‌‌ای نیاز پیدا کنید.

مهمترین جزء هر سیستم توزیع برق، تابلو برق آن است. این محفظه فلزی متشکل از لوازم الکتریکی؛ به کنترل و محافظت از تجهیزات الکتریکی کمک کرده و ایمنی و قابلیت اطمینان آن را در محیط‌های صنعتی و تجاری تضمین می‌کند. حال چه به دنبال یک سیستم تابلو برق صنعتی جدید برای تاسیسات خود باشید و چه در حال ارتقاء خط تولید فعلی خود هستید

بهتر است بدانید به کدام نوع تابلو برق نیاز دارید. ادامه این محتوا معرفی انواع تابلو برق تولیدی ایران پارس الکتریک و قیمت تابلو برق است. ممکن است برای آینده‌ای نزدیک به یکی از آنها برای پروژه‌‌ای نیاز پیدا کنید.

تابلو برق

ایران پارس الکتریک طراح و سازنده انواع تابلو برق صنعتی

تابلوهای برق بیشترین کارایی را در محیط‌های صنعتی - تجاری و مسکونی دارند. این باکس‌های فلزی براساس کاربرد، جنس بدنه و سطح ولتاژ در انواع مختلفی ساخته می‌شوند که به شرح زیر است:

تابلو برق پلاستیکی

تابلو برق پلاستیکی یا پلی کربنات که از نوعی پلاستیک مقاوم و شکل‌پذیر به نام Acrylonitrile Butadiene Styrene (ABS) ساخته می‌شود. مهمترین مزایای تابلو برق پلاستیکی که آن را پرطرفدار کرده است شامل:

  • مقاومت در برابر شوک‌های حرارتی، ضربه، خوردگی، نورخوردگی
  • شفافیت بالا و استحکام بالا
  • گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های صنعتی، تجاری و مسکونی است.

ایران پارس الکتریک عرضه کننده انواع تابلو برق پلاستیکی از جنس پلی کربنات ABS در لاله زار تهران است. همچنین نماینده پخش محصولات پلی کربنات شرکت دانوب و WORLD PLAST است.

تابلو برق صنعتی

تابلو برق دیزل ژنراتور

با نام تابلو برق امرجنسی - اضطراری دیزل ژنراتور - تابلو چنج آور (Cange Over Panel)- تابلو برق AMF و تابلو برق ATS شناخته می‌شود. نام آن مشخصه کاربرد آن است؛ یعنی کارایی آن در حالت درماندگی و احتیاج به کمک فوری است. همه دیزل ژنراتورها برای اینکه به ‌صورت کامل حفاظت شوند، به تابلو برق نیاز دارند. حال وظیفه تابلو برق در دیزل ژنراتور چیست؟

این است که دیزل ژنراتور را کنترل کرده و در صورت بروز مشکل و نقص فنی، به وسیله برد کنترلی، آن را به مصرف کننده اطلاع دهد. وظیفه دیگر تابلو برق این است که به صورت اتوماتیک، مصرف کننده را به برق شهر و یا دیزل ژنراتور وصل کند، که این وظیفه تابلو برق اضطراری (چنج آور) یا همان تابلو ATS است.

ایران پارس الکتریک با سابقه بیش از 10 سال، بهترین سازنده انواع تابلو برق دیزل ژنراتور یا همان امرجنسی با کیفیتی استاندارد است. قیمت تابلو برق دیزل ژنراتور را در سایت ایران پارس الکتریک در جدول های درج شده مشاهده فرمایید.

تابلو بانک خازنی

یکی از بهترین و کارآمدترین تجهیزات برای کاهش توان راکتیو، تابلوی بانک خازنی است؛ که با اعمال بار پیش فاز در شبکه می‌تواند حجم قابل توجهی از توان راکتیو را کاهش دهد. همچنین جهت اصلاح توان غیر مفید (راکتیو) برخی از مصرف کننده‎‎های الکتریکی مثل سیم پیچها، ترانسها، موتور آسانسورها، چك‌های مهتابی، ترانس لامپها و پرژكتورها، پمپ های آب و … استفاده می‌شود. مهمترین بخش آن خازن است؛ دو صفحه فلز یا الکترولیت که به وسیله یک عایق دی الکتریک از هم جدا گشته.

تابلو برق

ایران پارس الکتریک با داشتن کادری متخصص و مجرب؛ تولید کننده انواع تابلو برق خازنی (Capacitive switchboard) در مدل‌های مختلف از جمله بانک خازنی اتوماتیک آماده نصب، تابلو برق بانک خازنی سه فاز 25 تا 63 آمپر، خازنی سه فاز 100 تا 150 آمپر، خازنی و استلیلایزر 25 آمپر تک فاز خانگی است.

تابلوهای طرح ریتال

تابلو Rital معمولا برای مکان‌هایی که فضا و آمپر مصرفی کمی دارند، مناسب است. ازنظر کاربرد مانند تابلوهای سیواکن است؛ فقط مونتاژ آنها راحت تر بوده و زمان کمتری نسبت به تابلوهای سیواکن می‌برند. دلیل آن نیز برمی‌گردد به اینکه این تابلوها باید از طریق سلول‌های جدا به یکدیگر کوپل مکانیکی شوند. انواع تابلو ریتال شامل:

  • تابلو ریتال دیواری
  • تابلو ریتال ایستاده (سلول)
  • تابلو ریتال مدل پیانویی می‌شود

در کارگاه ایران پارس الکتریک، طراحی و تولید انواع تابلو برق طرح ریتال در ابعاد استاندارد؛ براساس استانداردهای بین المللی و تحت گواهینامه‌های معتبر داخلی انجام می‌شود.

تابلو برق موتورخانه

از این تابلو برای حفاظت موتورهای الکتریکی در برابر اتصال کوتاه، اضافه بار، جابجایی فاز یا عدم تثبیت ولتاژ استفاده می‌شود. معمولا در صنایع و تاسیسات الکتریکی، موتورخانه‌ها، کارگاههای تولیدی، خطوط تولید مواد، ایستگاه پمپاژ آب، صنایع تولید و انتقال مایعات، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استفاده می‌شوند.

ایران پارس الکتریک تولید کننده تابلو برق موتورخانه – تابلو برق استخری با استاندارهای روز است. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تابلو برق موتورخانه می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

با کیفیت‌ترین تابلوهای برق فشار ضعیف در لاله زار تهران را از ما بخواهید

ایران پارس الکتریک از اوایل دهه 1380 با مشارکت جمعی از مهندسان مجرب و متخصص صنعت برق و الکترونیک کشور، فعالیت خود را بر محورهای خدمات مهندسی برق، تامین تجهیزات برق، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره قرار داد و با هدف ارائه راه حل‌های جامع و خدمات تخصصی کاربردی، مبتنی بر متدولوژی‌های نوین در حوزه صنعت برق مربوط به خود با مدیریت آقای مهندس امین فرخنده کلام تشکیل گردید.

تابلو بررق

این مجموعه طراح و سازنده انواع تابلو برق فشار ضعیف عبارتند از:

  • تابلو برق پلی کربنات
  • بانک خازنی
  • تابلو دیزل ژنراتور
  • تابلو موتورخانه
  • تابلو طرح ریتال و کنتوری
  • تابلوهای توزیع و اتوماسیون صنعتی
  • یو پی اس و ... است.

چرا ایران پارس الکتریک؟!

این مجموعه با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین خود در امر طراحی و مونتاژ انواع تابلو برق صنعتی توانسته طی سالها اعتبار ارزشمندی را بین دیگر تولید کنندگان به دست آورد.

همچنین محصولات مورد نیاز را با طراحی حرفه‌ای، کیفیت و دقت و ارائه بهترین برندها در کنار منصفانه‌ترین قیمت‌ها، برای شما مشتریان عزیز فراهم آورده‌ایم تا شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی و تنها با چند کلیک کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

شرکت ایران پارس الکتریک از اوایل دهه 1380 با مشارکت جمعی از مهندسان مجرب و متخصص صنعت برق و الکترونیک کشور، فعالیت خود را بر محورهای خدمات مهندسی برق، تامین تجهیزات برق، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره قرار داد و با هدف ارائه راه حل‌های جامع و خدمات تخصصی کاربردی مبتنی بر متدولوژی نوین در حوزه صنعت برق مربوط به خود با مدیریت آقای مهندس امین فرخنده کلام تشکیل گردید.

تابلوهای برق تولیدی مجموعه ایران پارس الکتریک در صنعت، ساختمان‌های تجاری، تاسیسات مخابراتی، نیروگاه‌های نفت و گاز، مراکز داده، مراقبت‌های بهداشتی و ساختمان‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین توانایی ارائه تجهیزات تابلو برق برای هر پروژه که نیاز دارید، در هر نقطه از ایران که باشید، با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به‌صرفه را دارد.

 

تابلوهای تولیدی ایران پارس الکتریک شامل:

  • تابلو برق ایستاده
  • قیمت تابلو برق
  • تابلو برق طرح ریتال
  • تابلو برق سیواکن
  • تابلو برق موتورخانه
  • تابلو بانک خازنی
  • تابلو برق استیل
  • تابلو برق سیواکن
  • تابلو برق بارانی
  • تابلو برق امرجنسی
  • تابلو برق کنتوری
  • تابلو برق پلی کربنات
  • تابلو برق روشنایی میشود.
برچسب ها:
تابلو برق
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید