رومیزی ناهارخوری | کدوم جنس و طرح خونه‌ت رو قشنگ می‌کنه؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر میخواهید با انواع رومیزی ناهارخوری آشنا شوید، مدل های مختلف و جنس های مختلف رومیزی ناهار خوری را بشناسید، همراه ما باشید.

این روزها توجه به دکوراسیون داخلی منازل بسیار جدی شده است. معمولا همه برای به روز بودن سلیقه شخصی و دیزاین فضای زندگی تلاش می‌کنند تا به وسیله مشاهده تصاویر مختلف، حس و حال خانه را تغییر دهند. استفاده از رومیزی ناهارخوری به عنوان یک نوع پوشش عالی برای میز مورد توجه قرار می‌گیرد. رومیزی ضمن جان بخشیدن به استایل دکوراسیون داخلی، فضایی شیک خلق می‌کند و از میز محافظت خواهد کرد. با گذر زمان، رومیزی به یک عنصر دکوراتیو تبدیل شده است که در طراحی داخلی خانه‌ها و فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. این رومیزی‌ها اکنون با طیف وسیعی از رنگ‌ها، طرح‌ها، سایزها و تنوع متریال‌ها به بازار می‌آیند. شما متناسب با سلیقه شخصی می‌توانید برای میز ناهارخوری رومیزی انتخاب نمایید.

 

جایگاه رومیزی در دکوراسیون داخلی

 رومیزی ناهارخوری شیک

اگر با جستجو به مقاله بساز و بچین رسیده‌اید، قطعا جای مناسبی ایستاده‌اید تا به بهترین شکل ممکن از جزییات دکوراسیون داخلی مطلع شوید. رومیزی دقیقا چیزی شبیه رنگ برای تابلوی نقاشی است که جانی دوباره به آن می‌بخشد. رومیزی بر روی میز ناهاخوری قرار می‌گیرد تا استایل شیک و جذابی را خلق کند. از سوی دیگر، با تجربه یک رومیزی شیک می‌توانید حس و حال حاکم بر فضا را تغییر دهید. رومیزی در جنس‌های مختلفی تولید و عرضه می شود که هر کدام برای سبک خاصی از دیزاین مناسب هستند.  جالب است بدانید که رومیزی برای حفاظت از میز استفاده می‌شود! به این ترتیب میز شما از لکه، آسیب و تغییر رنگ در امان می‌ماند. نکته بعدی برای استفاده از رومیزی، زیباتر جلوه دادن آن است. با کمک رومیزی فضای شما شکل خاصی به خود می‌گیرد و هویتی از سبک دکوراسیون نمود پیدا می‌کند. یادتان باشد که رومیزی در دکوراسیون، به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمیزی فضا را رقم بزنیم و حس و حال خوبی را تجربه کنید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن فضای روی میز تمیز و مرتب جلوه داده می‌شود

 

کاربرد رومیزی ناهارخوری

 رومیزی ناهارخوری ساده و شیک

قبل از اقدام به خرید هرچیزی، باید درخصوص کاربرد آن بدانید. آگاهی از کاربرد رومیزی  کمک می‌کند تا بتوانید هوشمندانه فضا را برای یک سبک خاص تزیین کنید.  برهمین اساس در این بخش به بررسی کاربرد رومیزی می‌پردازیم.

 

1- محافظت از میز

رومیزی به عنوان یک لایه حفاظتی بر روی سطح میز مورد استفاده قرار می‌گیرد. رومیزی موجب می‌شود تا سطح میزتان در برابر خطوط، لکه‌ها، خش، و آسیب‌های دیگر محافظت شود. رومیزی این امکان را فراهم می‌کند تا کودکان‌تان نیز با خیال آسوده از میز استفاده کنند. در این شرایط پاشش مایعات، ریختن غذای روی زمین و موارد این‌چنینی آسیبی به میز وارد نمی‌کند. رومیزی اغلب از موادی مثل پلاستیک، پارچه، چرم مصنوعی یا مخمل ساخته می‌شود تا ضمن مقاومت مطلوب، زیبایی خوبی را مشاهده کنید.

 

2- دیزاین و استایل شیک میز

رومیزی به عنوان یک عنصر دکوراتیو بسیار جذاب بر روی میز ناهار خوری استفاده می‌شود. این سبک دیزاین به شکلی مطلوب استایل و ظاهر خانه را تغییر می‌دهد. هارمونی رنگ و طرح های این دیزاین، به شما کمک می‌کند تا بتوانید حال و هوای خانه را تغییر دهید. دیزاین و استایل شیک میز ناهارخوری شما تاثیر مستقیمی بر سبک دکوراسیون خانه دارد. بر همین اساس، لازم است تا بتوانید طیف وسیعی از این المان ها بشناسید و با ایده پردازی و خلاقیت، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

3- خلق استایل جدید

رومیزی به افراد این المان دکوراتیو مورد توجه قرار می‌گیرد. خلق استایل جدید به شما کمک می‌کند تا بتوانید سبک چیدمان فضای داخلی را مشخص نمایید. با استفاده از انواع رومیزی همه چیز برای تجربه مطلوب شما فراهم است. کافی است سبک دکوراسیون خانه را بشناسید و با استفاده از انواع سبک دیزاین، فضای خانه را به شکلی جذاب چیدمان کنید.

 

4- خلق حس تمیزی

رومیزی نه تنها به عنوان یک المان دکوراتیوی شناخته می‌شود، بلکه می‌توانید به وسیله آن حس و حال تمیزی را در فضا ایجاد نمایید. این المان جذاب، ضمن محافظت از میز شما می‌تواند حسی از تمیزی را به فضا القا کند. با این مشخصات می‌توانید به بهترین شکل ممکن، فضا را برای داشتن جلوه بصری فراهم نمایید. رومیزی به راحتی تمیز می‌شود و خوردن غذا بر روی ناهار خوری را آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، از آنجایی که رومیزی‌ها اغلب از موادی ساخته می‌شوند که تمیز کردن‌شان آسان باشد، به بهترین شکل می‌توانند میز شما را تمیز نگهدارند. آن‌ها ساده است، پاک کردن و نظافت‌شان آسان است. پس با توجه به این موارد استفاده از رومیزی میز ناهارخوری ایده به شدت جذابی است.

 

انواع فرم رومیزی

 رومیزی ناهارخوری ساده و جذاب

رومیزی‌ها به شکل‌ها و فرم‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. بر همین اساس می‌توانید فرم و مدل رومیزی را تعیین کنید. معمولا برای انتخاب این موضوع باید به فرم میز توجه فرمایید.

  • رومیزی ناهارخوری مستطیلی: رومیزی با فرم مستطیلی یکی از رایج‌ترین انواع رومیزی است. این فرم به رومیزی به عنوان یک گزینه کلاسیک و ساده برای میزهای ناهارخوری مستطیلی شکل استفاده می‌شود. طراحی مستطیلی این رومیزی‌ها امکان استفاده آسان و چیدمان شیک را فراهم می‌کند.
  • رومیزی ناهارخوری گرد: رومیزی با فرم گرد برای ایجاد یک احساس مطلوب از فضایی گرم و صمیمی مناسب است. شما به راحتی می‌توانید با تجربه یک رومیزی ساده و شیک، فضا را متحمل کنید. این سبک رومیزی ناهارخوری برای میزهای گرم گزینه بسیار مناسبی است.
  • رومیزی ناهارخوری بیضی‌ شکل: فرم بعضی میزها به شکل بیضی است. برای رومیزی چنین میزهایی می‌توانید از رومیزی بیضی استفاده کنید. در بعضی مدل ها، رومیزی بیضی کوچک با سبکی مشابه رانر تولید و عرضه می‌شود که بسیار ظاهر شیک و جذابی دارد.
  • رومیزی ناهارخوری مربع: رومیزی با فرم مربع معمولاً به عنوان یک گزینه مینیمال و مدرن برای فضاهای میز های مربعی در نظر گرفته می‌شود. این فرم به تناسب و تعادل در دکوراسیون کمک زیادی می‌کند.
  • رومیزی ناهارخوری رانر: رومیزی رانر به عنوان یکی از محبوب ترین انواع رومیزی شناخته میشود. در این سبک رومیزی می‌توانید به راحتی چیدمانی شیک و جذاب را اجرایی کنید. رومیزی رانر به شکلی افقی بر روی میز قرار می‌گیرد و عرض بسیار محدودی دارد.

پیشنهاد مطالعه: چیدمان مبل و میز ناهارخوری در پذیرایی مربع

 

انواع جنس رومیزی

 رومیزی ناهارخوری قرمز

جالب است بدانید که رومیزی ها در جنس‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب یک رومیزی شیک از جنس محبوب‌تان، سبک خاصی از دکوراسیون داخلی را پیاده سازی کنید. در این بخش به بررسی انواع جنس رومیزی می‌پردازیم و جزییات را مرور خواهیم کرد.

 

1. رومیزی ناهارخوری از جنس کتان

 رومیزی ناهارخوری از جنس کتان

یکی از جنس‌های محبوب که می‌توانید رومیزی مدنظرتان را در آن پیدا کنید، رومیزی کتان است. کتان جنسی خنک با بافت نرم است. رومیزی‌های کتان بافت بسیار جذابی دارند و برای داشتن بهترین یک دیزاین ساده و شیک انتخاب مناسبی هستند. این روزها هنر چاپ و نقاشی بر روی این نوع رومیزی ها چنان جذاب شده است که تنوع بالایی در این حوزه مشاهده می‌کنید. این جنس باعث ایجاد یک حس طبیعی و نچرال در محیط می‌شود.

 

2. رومیزی ناهارخوری از جنس مخمل

رومیزی ناهارخوری از جنس مخمل

رومیزی مخمل یک جنس بسیار لطیف است که سطحی دارای الیاف بسیار کوتاه دارد. زمانی که بر روی این مدل رومیزی دست می‌کشید، حس جالبی را تجربه خواهید کرد. نرم بودن رومیزی به شدت برای افراد جذاب است و حسی از فاخر بودن را به فضا می‌بخشد. این مدل رومیزی ها با طرح های مختلف و ابعاد متفاوت برای قرار گرفتن بر روی میز طراحی و عرضه می‌شوند.

 

3. رومیزی ناهارخوری از جنس تور

رومیزی ناهارخوری از جنس تور

استفاده از رومیزی هایی که با تور دانتل طراحی و پیاده سازی شده‌اند، ساختار خانه را به سمت و سوی فضای لوکس و کلاسیک می‌برد. این مدل رومیزی به شدت جذاب است و حتی استفاده از آن در دکوراسیون مدرن، حسی از تلفیق را تداعی می‌کند.

 

4. رومیزی ناهارخوری از جنس پارچه

رومیزی ناهارخوری از جنس پارچه

شما به راحتی می‌توانید برای رومیزی ناهارخوری از پارچه‌های ساده او طرح دار کمک بگیرید. استفاده از پارچه های چهار خانه رنگی بهترین و شیک‌ترین استایل وینتج محسوب می‌شود.

 

5. رومیزی ناهارخوری از جنس پلی استر

رومیزی ناهارخوری از جنس پلی استر

یکی از جذاب‌ترین رومیزی‌هایی که می‌توانید از آن لذت ببرید، رومیزی‌های پلی استر است. این رومیزی ها از جنس پلی‌استر ساخته می‌شوند و لکه پذیری بسیار اندکی دارند. جالب است بدانید که رومیزی پلی استر به راحتی تمیز می‌شود و نیاز به اتوکشی و ... ندارد. مقاومت بالا در این نوع رومیزی بسیار محبوب است.

 

6. رومیزی ناهارخوری از جنس رومیزی ابریشمی

رومیزی ناهارخوری از جنس رومیزی ابریشمی

یکی از جذاب‌ترین رومیزیهایی است که خانم‌ها عاشق آن هستند، رومیزی ابریشمی است. این سبک رومیزی برای خانه های لوکس با دکوراسیون فاخر یک گزینه همیشگی و مطلوب است. شما می‌توانید از این مدل رومیزی استفاده کنید و به بهترین شکل ممکن حس و حال خوبی را تجربه کنید.

 

7. رومیزی ناهارخوری از جنس رومیزی قلاب بافی

رومیزی قلاب بافی

رومیزی‌های قلاب بافی از نخ ابریشمی خاصی بافته می‌شوند. این نوع رومیزی با الگوها و طرح‌های مختلفی که با قلاب بافی ایجاد می‌شوند، جلوه ای هنری و نوستالژیک به فضا می‌بخشند. بسیاری از افراد عاشق این سبک رومیزی ها هستند، چرا که یاد آور هنر مادران‌شان است. رومیزی قلاب بافی با طرح ها و فرم های مختلفی طراحی می‌شود. شما می‌توانید با کمک همین سبک رومیزی‌ها، استایل‌های مختلفی در دکوراسیون داخلی پیاده سازی کنید.

 

ایده های خانگی برای رومیزی

ایده های خانگی برای رومیزی

استفاده از ایده‌های خانگی برای ساخت یا دیزاین رومیزی می‌تواند به شما کمک کند تا یک بخش منحصر به فرد در خانه خلق کنید. این ایده ها بسیار جذاب هستند و تلفیق هرکدام با خلاقیت شخصی شما نتایج شگفت انگیزی خواهد داشت.

ایده های خانگی برای رومیزی

 

ایده های خانگی برای رومیزی

 

ایده های خانگی برای رومیزی

 

ایده های خانگی برای رومیزی

 

ایده های خانگی برای رومیزی

 

ایده های خانگی برای رومیزی

پیشنهاد شما برای رومیزی ناهارخوری

ایده پردازی برای ساخت یک لوکیشن جذاب بر روی میز ناهار خوری، بخش مهمی از اقدامات شما خواهد بود. چرا که این فضا به شدت در زیبایی خانه و دیزاین میز اثرگذار است. با کمک همین ایده پردازی می‌توانید به راحتی برای داشتن میز زیبا همراه با رومیزی دکوراتیو شیک تصمیم بگیرید.

ایده شما برای رومیزی ناهار خوری چیست؟ برای ما بنویسید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید