آیا میتوان انواع کفپوش جدید وینیل را در سرویس بهداشتی نصب کرد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این نوشتار ضمن بررسی انواع کفپوش جدید ، با نمونه‌هایی از این محصولات که برای سرویس بهداشتی و حمام مناسبند بیشتر آشنا شویم.

انواع کفپوش جدید و کاربرد آنها در سرویس بهداشتی نقش مهمی در نمای داخلی و دکوراتیو این فضاهای بهداشتی دارد. تنوع طرح و رنگ و کیفیت بالای این محصولات از یک سو و جنس و کاربرد آسان این محصولات و مناسب بودن آنها برای چنین فضاهایی از سوی دیگر باعث شده چنین تولیداتی به انتخاب اول بسیاری از پیمانکاران، سازندگان واحدهای مسکونی و کاربرانی که در کار ساخت یا نوسازی این بخش از ساختمان هستند تبدیل شود.

در این نوشتار ضمن بررسی انواع کفپوش جدید ، با نمونه‌هایی از این محصولات که برای سرویس بهداشتی و حمام مناسبند بیشتر آشنا شویم.

با ما تا انتهای مقاله همراهی کنید.

کفپوش های جدید سرویس بهداشتی: تنوع و زیبایی در یک قاب!

فضای سرویس بهداشتی در سازه‌های مدرن و امروزی به بخشی مهم و مرتبط با سایر قسمت‌های داخلی ساختمان تبدیل شده است. به همین جهت نیز رعایت نکات بهداشتی در آن از اهمیت روزافزونی بهره‌مند است. کاربرد متریال ساخت مناسب به‌ویژه در بخش پوشش کف نیز به همین دلیل اهمیت بالاتری یافته است.

اکنون این پرسش مطرح است که آیا کفپوش‌های جدید می‌توانند گزینه‌ ایده‌آل برای فضاهای مرطوب مانند سرویس بهداشتی باشند یا خیر؟ مقایسه تولیدات جدید کفپوش موسوم به وینیل با سایر پوشش‌های کلاسیک مورد استفاده در این فضاهای بهداشتی به‌خوبی پاسخگوی این نیاز است.

مدل های جدید کفپوش وینیل می‌توانند به‌طور کامل تامین کننده نیاز کاربران در بخش بهداشتی باشند و ساختار مناسب این محصولات، آنها را به گزینه‌هایی ایده‌آل برای این منظور بدل کرده که با استقبال بالای مصرف کنندگان روبرو هستند.

از طرفی تنوع در طراحی این تولیدات و وجود طیف گسترده‌ای از کفپوش‌ها با رنگ و طرح مختلف در میان تولیدات کفپوش سرویس بهداشتی، زمینه را برای تکمیل هر چه بهتر دکوراتیو این بخش مهیا نموده است. تا جایی که می‌توان برای ساختمان‌هایی با هر سبک دکوراسیون، نمونه‌ای از انواع کفپوش جدید یافت.

کفپوش سرویس بهداشتی و انواع آن، تلفن مرکز فروش | کفپوش بهبد صنعت

7 ویژگی‌ کفپوش وینیل برای سرویس بهداشتی!

انتخاب کفپوش برای سرویس بهداشتی علاوه بر موارد کلی که در انتخاب این محصولات مطرح است، نکات ظریف و خاص دیگری را نیز شامل می‌شود. برخی از این نکات عبارتند از:

  • عایق قوی در برابر رطوبت: به‌دلیل شرایط خاص حمام و سرویس بهداشتی و جریان آب و بخاری که اغلب در این بخش‌ها وجود دارد، امکان رشد انواع باکتری و عوامل آلاینده بسیار زیاد است. انتخاب کفپوش باید با توجه به این مورد صورت گرفته و عایق بودن آن در برابر این حجم از رطوبت تضمینی باشد. موردی که علاوه بر نکات بهداشتی، از نظر دوام و طول عمر مفید کفپوش نیز اهمیت زیادی دارد.
  • مقاوم در برابر باکتری و میکروب: جنس کفپوش انتخابی برای سرویس بهداشتی باید در مقابل رشد و تکثیر انواع باکتری مقاوم بوده و امکان تکثیر میکروب‌را ندهد. موردی که در انواع کفپوش جدید وینیل به آن توجه ویژه صورت گرفته است. این کفپوش ها که بر پایه ماده پی وی سی (پلی وینیل کلراید) تولید می‌شوند، مقاوت بالایی در برابر آلاینده‌ها داشته و از این جهت بهترین گزینه به‌شمار می‌آیند.
  • شستشوی آسان و فوری: قابلیت تمیز شدن و شستشوی این نوع کفپوش نیز بسیار بالا بوده و با انواع شوینده به‌آسانی و در زمان کوتاه تمیز می‌شوند. ضمن آنکه جنس خاصPVC مانع از نشست لکه و کثیفی بر روی انواع کفپوش جدید شده و فضای سرویس بهداشتی و حمام را تمیزتر نگه می‌دارد.
  • عایق در برابر نفوذ آب و نم: باید در نظر داشت که نفوذ رطوبت به داخل کفپوش و پس از آن نیز به بدنه ساختمان، علاوه بر مشکلات بهداشتی و کاهش عمر کفپوش، می‌تواند به بروز خسارات جدی به بنا منجر شده و دردسرها و هزینه‌هایی بالا و در مواردی جبران‌ناپذیر را نیز به ساختمان وارد کند.
  • کاهش احتمال لیز خوردن و سقوط: مورد بعد انتخاب نمونه‌ای از انواع کفپوش جدید برای سرویس بهداشتی و حمام است که از افراد در برابر لیز خوردن و سقوط محافظت کند. سطوح صیقلی در شرایطی که با رطوبت و قطرات مواد شوینده در تماس باشند، احتمال سر خوردن و بروز حادثه را به‌مراتب بیشتر می‌کنند. به همین دلیل نیز لازم است در انتخاب نوع کفپوش مناسب برای چنین فضاهایی، این مورد نیز لحاظ شود.
  • طراحی زیبا و قابلیت هماهنگی: طراحی زیبا و امکان تلفیق انواع انواع کفپوش جدید با سبک‌های مختلف دکوراتیو از دیگر مواردی است که در تهیه و نصب این محصولات باید مد نظر قرار گیرد. خوشبختانه طرح های مدرن کفپوش وینیل بسیار متنوع و جذاب بوده و برای هر نوع سلیقه نمونه‌های زیادی دارد که امکان انتخاب آزادانه را برای همه افراد مهیا می‌کند.
  • تنوع رنگ: رنگ‌بندی انواع کفپوش جدید از دیگر مواردی است که به‌ویژه در سال‌های اخیر و با افزایش آگاهی عمومی در مورد تاثیر رنگ‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. نقش این بخش نه تنها از جهت زیبایی و ست شدن با سایر اجزای حمام و سرویس بهداشتی مهم است، بلکه به‌دلیل نقش آن در رعایت موارد بهداشتی و نمای ظاهری این مکان‌ها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. امروزه تنوع رنگی کفپوش‌ها با در نظر گرفتن شرایط کاربرد آنها صورت گرفته و برای مکان‌های بهداشتی نیز، گزینه‌های مختلف و متنوعی از این محصولات تولید می‌شود.

مجله سرام پخش | درباره کفپوش پی وی سی

بهترین سبک‌های انواع کفپوش جدید وینیل برای حمام و دستشویی

پیش از این در مورد تنوع نمونه‌های کفپوش وینیل صحبت کردیم. اکنون به معرفی انواع کفپوش وینیل می‌پردازیم که در سبک‌های متنوع تولید شده هر نوع الزامات مصرف، سلیقه و علایق مختلف را پوشش می‌دهد. این محصولات در 3 گروه تایل وینیل، رول وینیل و تخته وینیل تولید و به بازارهای فروش عرضه می‌شوند.

نمونه‌های تایل وینیل از انواع کفپوش جدید، نمایی مشابه با سنگ مرمر، گرانیت و سرامیک دارند، با این تفاوت که گرما و نرمی بیشتری را منتقل کرده و از این جهت احساس بهتری را نیز در فضای حمام و سرویس بهداشتی ایجاد می‌کنند. کاربرد تایل وینیل در این فضاها، ضمن شیک و به‌روز بودن، از لحاظ نصب نیز مراحل آسان‌تری را نسبت به نمونه‌های دیگر طی کرده و به روش کلیدی در زمانی کوتاه قابل اجراست.

تایل رول وینیل نمونه‌ای دیگر از این صولات و گزینه‌ای زیبا، مدرن و در عین حال اقتصادی است که فضاهای بهدشتی منزل مانند حمام و سرویس‌ها را کامل می‌کند. تنوع طرح در این سبک از کفپوش وینیل بسیار بالا بوده و نمونه‌های طرح چوب، کاشی، گرانیت و سرامیک را شامل می‌شود. دوام بالا و نصب آسان از ویژگی های این نوع کفپوش های جدید وینیل است، ضمن آنکه استقرار آنها در کف فضاهای بهداشتی بسیار کامل بوده و مانع از سر خوردن یا بروز حادثه می‌شوند.

تخته‌های وینیل با طرح چوب بلوط، طرح روشن و تیره و بسیاری نمونه‌های دیگر نیز از دیگر سبک‌های این نوع کفپوش هستند که به محیط سرویس بهداشتی جلوه و نمای متفاوتی می‌دهند. تنوع رنگی سفید، تیره و خاکستری و بسیاری انواع دیگر نیز از مشخصاتی است که با نصب این انواع کفپوش جدید تخته وینیل نصیب کاربران می‌شود.

در نظر داشته باشید که همه این مدل‌ها علاوه بر سرویس بهداشتی و حمام، برای فضای خاص آشپزخانه نیز قابل استفاده بوده و به ان جلوه و زیبایی خاصی می‌دهند. به‌علاوه،کاربرد انواع انواع کفپوش جدید در این محیط، مانع از جذب رطوبت و چربی به بدنه ساختمان شده و از کاریی و قابلیت پاکسازی بالایی نیز برخوردار است.

کفپوش سرویس بهداشتی

آیا انواع کفپوش جدید وینیل اقتصادی است؟

یکی از مواردی که در تهیه و نصب کفپوش های مختلف به‌ویژه در فضای سرویس بهداشتی و حمام مطرح می‌شود قیمت آنهاست. این سوال که آیا کفپش های جدید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستند یا خیر، اغلب ذهن مشتریان و کاربران چنین گزینه‌هایی را به خود مشغول می‌کند.

باید در نظر داشت که علاوه بر قیمت مناسب این تولیدات، نصب آسان و فوری آنها نیز نقش مهمی در کاهش هزینه کلی شما در خرید انواع کفپوش جدید و استفاده از آن دارد. به این معنا که در این روش کفپوش کردن فضاهای بهداشتی، صرف هزینه‌های جانبی و زمان به کمترین میزان خود رسیده و آسان‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین روش‌ها به کار گرفته می‌شود.

جلوه‌های لوکس و جذاب کفپوش های 2024 از نوع وینیل نیز، علاوه بر تامین رضایت کاربران، فضاهای مورد استفاده را به طرز باورنکردنی شیک و امروزی می‌کند. موردی که به‌ویژه در سازه‌های تجاری و اداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انواع کفپوش جدید از نوع وینیل و مراکز درمانی!

مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و بسیاری مراکز بهداشتی دیگر، از اصلی‌ترین کاربران این نوع کفپوش‌ها به‌شمار می‌آیند. لزوم رعایت نکات پاکیزگی و سلامت در سرویس‌های بهداشتی چنین ماکزی از یک سو و شکل و نمای شیک انواع کفپوش جدید وینیل از سوی دیگر، این محصولات را به‌عنوان یکی از مطرح‌ترین گزینه‌ها برای استفاده در این مکان‌ها مطرح می‌کند.

علاوه بر این، قیمت انواع کفپوش جدید وینیل مناسب و مقرن‌به‌صرفه بوده و با نصب آسان و زمان کم صرف شده برای این کار، باز هم اقتصادی‌تر می‌شوند.

انواع کفپوش برای سرویس بهداشتی | کفپوش حمام | سنگ وزین

کلام پایانی

اگر قصد ساخت و ساز یا بازسازی بخش‌هایی از ساختمان خود را دارید و مایلید فضای سرویس بهداشتی و حمام را با کفپوش مناسبی بپوشانید، استفاده از طرح های مدرن کفپوش وینیل می‌تواند انتخابی فوق العاده باشد! جمع شدن مزایایی نظیر تنوع طرح و رنگ، عایق بودن در برابر دما، نم و رطوبت و نیز قیمت مناسب و دوام بالا در این تولیدات، آنها را به موردی مناسب برای این فضا تبدیل کرده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب نهایی محصول، از طرح های مدرن کفپوش وینیل در قالب کفپوش های 2024 دیدن کرده و کفپوش مناسب با فضای ساختمانی خود انتخاب، تهیه و نصب کنید.

همچنین میتوانید از سایت polyfloriran دیدن کنید و انواع کفپوش های موجود را بررسی کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید