طراحی روشویی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر قصد تجهیز سرویس بهداشتی ساختمان مسکونی، تجاری یا اداری دارید و می‌خواهید از بهترین تجهیزات ساختمانی استفاده کنید، با خواندن این مطلب می‌توانید اطلاعات دقیقی درباره طراحی روشویی و ویژگی‌های سنگ روشویی ایستاده کسب کنید. 

روشویی از تجهیزات ضروری برای تکمیل دکوراسیون سرویس بهداشتی است و برای شستن دست و صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولیدکنندگان از متریال‌ها و مدل‌های متنوع برای طراحی روشویی استفاده می‌کنند تا خریداران بتوانند متناسب با ویژگی‌های روشویی مناسب‌ترین مدل و طرح را انتخاب کنند یا اینکه روشویی مورد نظر را سفارش دهند. 
اگر قصد تجهیز سرویس بهداشتی ساختمان مسکونی، تجاری یا اداری دارید و می‌خواهید از بهترین تجهیزات ساختمانی استفاده کنید، با خواندن این مطلب می‌توانید اطلاعات دقیقی درباره طراحی روشویی و ویژگی‌های سنگ روشویی ایستاده کسب کنید. 


روشویی ایستاده 


در صورتی که قصد خرید روشویی داشته باشید و سری به بازار بزنید با روشویی‌های متنوع از لحاظ متریال مورد استفاده، طراحی و مدل مواجه می‌شوید. یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های روشویی که هنوز هم طرفداران زیادی دارد، روشویی ایستاده یا بدون کابینت است. طراحی روشویی ایستاده ساده است با این‌حال اکثر خریداران آن را می‌پسندند. 
طراحی روشویی ایستاده به این صورت است که یک پایه یکسره زیر سنگ روشویی ایستاده قرار می‌گیرد. معمولا جنس سنگ روشویی ایستاده با پایه یکسان است، اما می‌توان در روشویی سفارشی جنس پایه را متفاوت از سنگ سفارش دارد.

سنگ روشویی ایستاده
 

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در طراحی انواع روشویی ایستاده متفاوت است، نحوه اتصال سنگ روشویی ایستاده به پایه است. در برخی از مدل‌ها سنگ روشویی ایستاده به پایه متصل است، درحالی‌که در برخی از مدل‌های دیگر سنگ و پایه اتصالی به هم ندارند و روی هم قرار می‌گیرند. 

 


مزایای نصب طراحی روشویی ایستاده 


مخفی کردن اتصالات پشت روشویی

یکی از مهم‌ترین مزایای نصب و طراحی روشویی ایستاده این است که شیرآلات و شلنگی که پشت روشویی قرار می‌گیرد را پنهان می‌کند و در حفظ زیبایی ظاهری سرویس بهداشتی تاثیرگذار است. 

 

قابل نصب در سرویس‌های بهداشتی کوچک و بزرگ 

محدودیت فضا یکی از عوامل بااهمیت در انتخاب و طراحی روشویی ایستاده است. در صورتی که سرویس بهداشتی منزل یا محل کار شما کوچک باشد می‌توانید روشویی سفارشی با پایه جمع و جور و کوچک انتخاب کنید یا از مدل‌هایی که سنگ روشویی ایستاده خیلی بزرگ و جاگیر نیست استفاده کنید. برخی مدل‌های روشویی کابینت‌دار جای زیادی می‌گیرند و فقط در سرویس بهداشتی بزرگ قابل استفاده هستند. 

 

عدم نیاز به نصب روی دیوار 

همه ما روشویی را با نصب کنار دیوار می‌شناسیم. اما بهتر است بدانید مدل‌های لوکس و جدید روشویی سفارشی قابلیت عدم اتصال به دیوار هم دارند. در این مدل‌ها لازم نیست سنگ روشویی ایستاده و شیر آلات به دیوار متصل شوند. 

 

تمیز شدن آسان روشویی ایستاده 

یکی از ویژگی‌های بااهمیت در طراحی روشویی ایستاده این است که نظافت آن آسان است. زیرا به راحتی می‌توان به تمام قسمت‌های روشویی دسترسی داشت و با شوینده‌های معمولی آن را تمیز کرد. 

 

تنوع در رنگ سنگ روشویی ایستاده 

انتخاب رنگ یکی از فاکتورهای بااهمیت در زیبایی دکوراسیون است. برای انتخاب سنگ روشویی ایستاده محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود سرویس بهداشتی را تجهیز کنید.  


نصب آسان روشویی ایستاده 

شیوه نصب تجهیزات اهمیت بسیاری دارد. طراحی روشویی ایستاده این قابلیت را دارد که به راحتی نصب می‌شود و دردسری ایجاد نمی‌کند. 

روشویی سفارشی


تنوع در جنس روشویی ایستاده 


طراحی روشویی ایستاده با متریال‌های متنوع انجام می‌شود. خریداران می‌توانند متناسب با سلیقه یا ویژگی‌هایی که از روشویی انتظار دارند، یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنند. انواع متریال‌های مورد استفاده برای سنگ روشویی ایستاده شامل موارد زیر است. 


سنگ روشویی ایستاده مصنوعی 


استفاده از سنگ کورین برای طراحی روشویی ایستاده طرفداران زیادی دارد. زیرا سنگ کورین در برابر ضربه و خش مقاومت بالایی دارد و به راحتی خراب نمی‌شود. همچنین امکان سفارش روشویی با سنگ کورین در رنگ‌های متنوع وجود دارد. مزیت دیگر سنگ کورین آنتی‌باکتریال بودن آن است. با توجه به اینکه فضای سرویس بهداشتی آلوده است، استفاده از تجهیزات آنتی‌باکتریال و مناسب‌ترین سنگ روشویی ایستاده اهمیت بسیاری دارد. 
اغلب خریداران از روشویی سفارشی استقبال می‌کنند زیرا می‌توانند دکوراسیون و ترکیب رنگ سرویس بهداشتی را هر طور که دوست دارند انتخاب کنند. 


سنگ روشویی ایستاده طبیعی 


اگر دنبال جلوه و زیبایی خاص و منحصربه‌فرد هستید، سنگ روشویی طبیعی انتخاب مناسبی است. سنگ‌های طبیعی به راحتی تمیز و درخشان می‌شوند و طول عمر و ماندگاری بالایی دارند. 


سنگ روشویی ایستاده از جنس سرامیک  


سرامیک یا چینی هم یکی از متریال‌های پرکاربرد برای طراحی روشویی است. سرامیک لعاب سفید رنگی دارد و در جلوه سرویس بهداشتی تاثیر مثبت دارد. زیرا رنگ روشن موجب بزرگ‌تر به نظر رسیدن سرویس بهداشتی می‌شود. 


قیمت روشویی ایستاده


یکی از سوالات متداول خریداران هزینه خرید و طراحی روشویی است. بهتر است بدانید قیمت خرید روشویی بستگی به عوامل مختلفی مانند جنس سنگ روشویی ایستاده، کیفیت و مرغوبیت سنگ روشویی ایستاده، مدل طراحی روشویی، ابعاد روشویی دارد. 
بهتر است بدانید هزینه روشویی سفارشی ممکن است مقداری بالاتر از روشویی‌های آماده موجود در بازار است. 

طراحی روشویی


مزایای روشویی سفارشی 

شاید بپرسید وقتی روشویی آماده در بازار موجود است، چرا باید دنبال روشویی سفارشی باشیم. واقعیت این است که روشویی سفارشی برتری‌هایی نسبت به روشویی‌های آماده دارد که شامل موارد زیر است. 
امکان انتخاب ابعاد روشویی سفارشی
روشویی سفارشی با ابعاد مختلف کوچک تا بزرگ متناسب با متراژ سرویس بهداشتی قابل طراحی و اجرا است. 

امکان انتخاب رنگ روشویی سفارشی 
هماهنگی رنگ روشویی با رنگ کاشی و سرامیک یا اکسسوری‌های موجود در سرویس بهداشتی موجب ایجاد هماهنگی و جلوه بهتر در سرویس بهداشتی می‌شود. 
امکان انتخاب طرح و مدل روشویی سفارشی
 با روشویی سفارشی می‌توانید روشویی با سبک‌های دکوراسیون کلاسیک، مدرن یا مینیمال را بخرید و سرویس بهداشتی را مطابق تمایل خود تجهیز کنید. 

 

ویژگی سنگ روشویی ایستاده 

روشویی ایستاده قدیمی‌ترین مدل روشویی است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. تولیدکنندگان مدل‌های جدید و متنوع روشویی ایستاده را طراحی و وارد بازار کرده‌اند تا خریداران بتوانند متناسب با سلیقه و فضایی که در اختیار دارند، روشویی مورد نظر را انتخاب کنند. همچنین امکان خرید روشویی سفارشی کار را برای خریداران آسان‌تر کرده و به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که دکوراسیون سرویس بهداشتی را مطابق سلیقه خود انتخاب کنند.
 هدف ما از ارائه این مطلب ارائه اطلاعات دقیق و کافی درباره طراحی روشویی ایستاده و ویژگی‌های آن بود و سعی کردیم شما را با مزایای روشویی سفارشی آشنا کنیم.  

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید