7 ایده شیک و لاکچری برای تزیین اتاق پذیرایی با شمع پیرکس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مطلب قصد داریم 7 ایده جذاب برای استفاده از شمع پیرکس در اتاق پذیرایی در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شمع آرایی روشی ساده و شیک برای تزئین دکوراسیون منزل است که حس یک فضای گرم و صمیمی را القا می‌کند. شما می‌توانید با ایده‌های خلاقانه انواع شمع و اکسسوری‌های دیگر را در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کنید و جلوه و شکوه خاصی به منزل بدهید. شمع پیرکس یکی از شمع‌های مدرن و محبوب است که این روزها استفاده از آن برای تزئین دکوراسیون داخلی ترند شده است؛ در این مطلب قصد داریم 7 ایده جذاب برای استفاده از شمع پیرکس در اتاق پذیرایی در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

شمع پیرکس لاکچری

شمع پیرکس روی میز غذاخوری

یکی از ایده‌های پرطرفدار برای تزئین میز غذاخوری، استفاده از شمع است. در مهمانی‌هایی که در شب برگزار می‌شود، نور شمع می‌تواند جلوه خاصی به میز غذا بدهد و فضای اتاق پذیرایی را شیک و لوکس نماید. شمع دکوراتیو پیرکس علاوه بر اینکه نور کم اما خیره‌‌کننده‌ای را در محیط تامین می‌کند، یک دکوراتیو شیک است که در زیبایی اتاق پذیرایی شما تاثیرگذار است.

به‌خصوص مواقعی که می‌خواهید میز غذا خوری دو نفره‌ای و عاشقانه‌ای داشته باشید بهتر است از شمع پیرکس روی میز استفاده کنید تا فضای شاعرانه و رومانتیکی ایجاد کنید.

البته شمع آرایی فقط برای برگزاری مراسم عاشقانه و دو نفره نیست؛ اگر می‌خواهید سفره‌آرایی جذابی داشته باشید و یک مهمانی‌ رسمی را با شکوه خاصی برگزار کنید یا در کنار اعضای خانواده یک وعده غذای خاطره‌انگیز میل کنید، بهتر است از شمع مایع روی میز غذاخوری استفاده کنید.

مزیت مهم شمع مایع این است که رنگ‌های متنوع و جذابی دارد و شما می‌توانید رنگ شمع‌ها را طوری انتخاب کنید که با رنگ سرویس غذاخوری تناسب داشته باشد. رعایت این موارد در مهمانی‌های رسمی باعث می‌شود به عنوان یک میزبان باسلیقه به مهمانان معرفی شوید و شبی به یادماندنی را برای آن‌ها خلق کنید.

شمع‌های سه گانه پیرکس

نور شمع درخشش و جلوه خاصی به اتاق پذیرایی می‌دهد و باعث جلب نظر مهمانان می‌شوند. شمع دکوراتیو پیرکس سایز و رنگ‌های مختلفی دارد. یک ایده جذاب برای استفاده از شمع مایع در اتاق پذیرایی این است که چند عدد شمع مایع همرنگ را با سایزهای مختلف در کنار هم قرار دهید تا با روشن کردن آن‌ها بتوانید جلوه‌ای زیبا از نور شمع‌ها را به تصویر بکشید. استفاده از شمع‌های سه‌گانه با سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ ایده‌ای

ساده اما شیک است که طرفداران زیادی دارد.

شمع پیرکس زیبا

شمع مایع روی میز کنسول

قرار دادن شمع پیرکس روی میز کنسول هم ایده شیکی است. اگر طرفدار سبک دکوراسیون مدرن هستید و نمی‌خواهید میز و شمعدان کلاسیک و پرزرق و برق استفاده کنید، با یک میز کنسول و دو شمع پیرکس پایه بلند می‌توانید دکوراسیون شیکی در سالن پذیرایی ایجاد کنید.

شمع آرایی با سینی دکوراتیو

شمع مایع با رنگ‌های مختلف و ظروف پیرکس، زیبایی چشم‌نوازی در محیط ایجاد می‌کند. سینی دکوراتیو هم اکسسوری زیبایی است که در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف برای تزئین مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند زیبایی دکوراسیون را چند برابر کند. یک ایده جذاب برای استفاده از شمع پیرکس در اتاق پذیرایی این است که آن را داخل سینی دکوراتیو قرار بدهید. ادغام شمع مایع و سینی دکوراتیو بستگی به ذوق و سلیقه شما دارد.

سینی دکوراتیو مدل‌های مختلفی دارد. شما می‌توانید شمع پیرکس را داخل سینی دکوراتیو فلزی، چوبی یا سینی‌های آینه‌ای قرار دهید. انعکاس نور شمع داخل سینی آینه‌ای تلالو خاصی به اتاق پذیرایی می‌دهد و تصاویر منحصر به فردی را در ذهن حاضرین ثبت می‌کند.

شاید شما دوست داشته باشید دو یا سه شمع مایع را به تنهایی داخل سینی دکوراتیو بگذارید یا اینکه در کنار آن مجسمه، گل یا اکسسوری‌های دیگر بگذارید.

ترکیب شمع با گل‌های مصنوعی در سینی دکوراتیو جذاب و چشم‌نواز است. برای اینکه زیبایی سینی دکوراتیو را چند برابر کنید، بهتر است به هارمونی رنگ شمع‌ها و گل‌های داخل سینی توجه کنید. توجه به تناسب رنگ شمع و لوازم تزئینی داخل سینی باعث می‌شود دکور منزل شما خاص باشد.

برای انتخاب محل قرار دادن سینی دکوراتیو با شمع مایع هیچ محدودیتی ندارید؛ می‌توانید سینی را روی یک میز پذیرایی کوچک که کنار سالن قرار دارد، بگذارید یا اینکه آن را روی شومینه قرار دهید.

تنها نکته‌ای که باید به آن دقت کنید این است که شمع را در مجاورت وسایل اشتعال‌پذیر قرار ندهید. زیرا با اینکه شعله شمع پیرکس کوچک است اما در صورتی که نزدیک مبلمان، پرده و لوازم قابل اشتعال دیگر باشد، خطرناک است و ممکن است موجب ایجاد آتش‌سوزی شود.

شمع آرایی روی میز جلو مبلی

شمع اکسسوری پرطرفداری است که علاوه بر روشن کردن محیط، روح و گرمای خاصی به آن می‌دهد. البته به شرطی که شمع را در محل مناسبی قرار دهید و برای تزئین دکوراسیون داخلی از ایده‌های خاص و جذاب استفاده کنید. قرار دادن شمع پیرکس تکی یا سه گانه روی میز جلو مبلی یکی دیگر از ایده‌های پرطرفدار تزئین دکوراسیون اتاق پذیرایی است. این شمع ها بو و دود ندارند؛ پس لازم نیست نگران باشید که مهمانان از بوی ناخوشایند شمع اذیت شوند.

تناسب رنگ شمع پیرکس با دکوراسیون اتاق پذیرایی

شمع دکوراتیو پیرکس با مدل‌های اشکی و گرد، حبابی پایه‌دار، پایه چوبی، شمع مایع کاج و ... طراحی می‌شود و می‌تواند زیبایی اتاق پذیرایی را چند برابر کند. اگر می‌خواهید دکوراسیون تاثیرگذاری و جذابی ایجاد کنید، بهتر است رنگ شمع مایع را با رنگ لوازم دکوراسیون داخلی هماهنگ کنید تا هارمونی ایجاد شده جلب توجه کند. C:\Users\ATRIN\Downloads\New Project (74).jpg

شمع پیرکس روی میز خاطره

میز خاطره میز کوچکی است که در گوشه اتاق نشیمین یا پذیرایی برای قرار دادن عکس‌های خاطره‌انگیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به جز قاب عکس می‌توانید از مجسمه‌های کوچک، گلدان، شمع پیرکس و وسایل دکوراتیو دیگر روی میز خاطره استفاده کنید.

جمع بندی

استفاده از شمع در دکوراسیون داخلی ایده‌ای کم هزینه و خلاقانه است که در جلوه و زیبایی محیط تاثیر دارد. در این مطلب سعی کردیم 7 ایده جذاب و شیک برای استفاده از شمع پیرکس در اتاق پذیرایی در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم با استفاده از این ایده‌ها بتوانید تغییرات چشمگیری ایجاد کنید و از فضا لذت ببرید.

برچسب ها:
شمع
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید