نقش درهای ضد سرقت در افزایش امنیت شهری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

مهم­ترین و اصلی‌ترین کارکرد درهای ضد سرقت ، ایجاد امنیت محل سکونت شما عزیزان است. در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا با داشتن اطلاعات کافی درباره درهای ضد سرقت یک انتخاب صحیح داشته باشید.

در سال­های اخیر استفاده از در ضد سرقت در ساختمان­های اداری و مسکونی رواج بیشتری پیدا کرده و دلیل اصلی آن نیاز به امنیت بالا است. این درها معمولا از جنس ام دی اف، پی وی سی یا کامپوزیت بوده و در ابعاد مختلف قابل سفارش هستند اما درهای ضد سرقتی که از فولاد و آلومینیوم ساخته می­شوند استحکام بیشتری خواهند داشت. درهای ضد سرقت دارای یراق آلات، دستگیره و ورقه­های فلزی است، همچنین استفاده از چشمی و درکوب نیز در این نوع درب­ها مرسوم است.

یکی از مهم­ترین ویژگی­های در ضد سرقت، ضد گرما و سرما بودن و همچنین عایق بودن برای حرارت و صدای زیاد است. درهای ضد سرقت علاوه بر موارد ذکر شده در حوادث طبیعی مانند زلزله به دلیل مقاومت بالا، استحکام خود را از دست نمی‌دهند.

درب ضد سرقت

مزایای در ضد سرقت

هنگام سفارش درهای ضد سرقت بهتر است اطلاعات کاملی از آن­ها داشته باشید به همین علت می­خواهیم شما را با مزایای درهای ضد سرقت بیشتر آشنا کنیم:

· عایق صدا و حرارت زیاد در هنگام آتش سوزی

· قابلیت ضد زنگ بودن

· عایق سرما و گرما

· نصب راحت در ضد سرقت

· عمر طولانی به دلیل استفاده از متریال با کیفیت

· قابلیت نصب دوربین روی در

· مقاومت بالای این درب­ها در برابر ضربه­های محکم

· قابلیت نصب قفل دیجیتالی و دزدگیر روی در ضد سرقت

ویژگی های درهای ضد سرقت

از آنجایی که شما به عنوان مصرف کننده، انتظارات متفاوتی از درهای ضد سرقت خواهید داشت. ما درهای ضد سرقت ایستادر را با ویژگی­های خاصی تولید می­کنیم که می­تواند آن‌ها را از دیگر انواع درب­ها متمایز سازد. این ویژگی­ها عبارتند از:

· چارچوب محکم و مقاوم نسبت به ضربات شدید سارقین

· ظاهر جذاب طبق سلیقه مشتری

· نصب قفل­های چند زبانه و مقاوم

· مقاومت بسیار بالای این درب­ها در برابر گرما و سرما

· استفاده از یراق آلات با کیفیت و ضد سرقت

· وجود عایق صدا

· مقاوم در برابر موریانه

· امکان تولید در ضد سرقت طبق ابعاد و رنگ­های دلخواه شما

نقش درهای ضد سرقت در افزایش امنیت شهری

مهم­ترین و اصلی‌ترین کارکرد درهای ضد سرقت ایستادر، ایجاد امنیت محل سکونت و ساختمان­های اداری شما عزیزان است. همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر درهای ضد سرقت در افزایش امنیت شهری نقش به سزایی داشته‌اند. سارقین اگر با درهای ضد سرقت مواجه شوند مجبورند زمان بیشتری تلاش کرده به همین دلیل احتمال اجتناب آن­ها از سرقت در چنین مکان‌هایی کمتر خواهد بود. یکی از مواردی که به امنیت بالای درب­های ضد سرقت کمک کرده است قرارگیری لولای این درها در چارچوب و قاب در می­باشد زیرا سارقین معمولا با باز کردن لولای درها اقدام به باز کردن درب منازل و ادارات می­کنند. استفاده از قفل ­های چند زبانه یکی دیگر از مواردی است که باز کردن درهای ضد سرقت را برای سارقین دشوار کرده است، لذا همین عوامل دست به دست هم می­دهند تا سارقین کمتر به سراغ چنین مواردی رفته و ساده­ترین راه را انتخاب کنند.

انتخاب شرکت سازنده در ضد سرقت یکی از مهم­ترین اموری است که باید هنگام خرید به آن دقت کنید.می توانید با مراجعه به https://istadoor.com/security-door/ با توجه به نیازتان یک در ضد سرقت باکیفیت سفارش دهید. در این نوع درها، استفاده از یراق آلات با کیفیت مانند لولا، دستگیره و ...، نصب درست و اصولی چارچوب و در نیز می­تواند عامل مهمی در نظر گرفته شود.

عوامل تاثیرگذار بر امنیت بالای در ضد سرقت

عواملی که نشان می­دهند یک درب ضد سرقت از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار است را در ادامه نام می­بریم:

· قفل: قفل به کار رفته در درب ضد سرقت می­تواند امنیت آن را بسیار بالا برده و از شکسته شدن آن جلوگیری کند. پس یکی از عوامل مجزا کننده درهای معمولی با درب ضد سرقت وجود همین قفل­های چند زبانه است که هر چه زبانه­های آن بیشتر باشد باز کردن آن توسط سارقین دشوارتر خواهد بود.

· ضخامت درب ضد سرقت: طبعا هرچه در ضخامت کمتری داشته باشد زیبایی بیشتری خواهد داشت اما در ساخت درهای ضد سرقت بهتر است به استحکام و مقاومت آن بیشتر توجه شود. درب ضد سرقت ایستادر در کنار مقاومت بالا می­تواند زیبایی بصری محیط خانه یا اداره شما را چند برابر کند.

· متریال: متریال استفاده شده در درب ضد سرقت نیز می­تواند تاثیر بسزایی در طولانی شدن عمر درب داشته باشد و کیفیت آن را نیز تضمین کند.

· آرام بند: بهتر است درهای ضد سرقت خاصیت آرام بند بودن را داشته باشند تا احتمال باز ماندن در به هر دلیلی به صفر برسد.

· عدم استفاده شیشه­ای: بهتر است در ساخت درهای ضد سرقت از شیشه استفاده نشود تا میزان امنیت این درها افزایش پیدا کند.

انواع در ضد سرقت

دسته بندی درهای ضد سرقت در هر کشور بنا به امکانات تولید در آن کشور متفاوت است. اما اگر بخواهیم انواع در ضد سرقت را بر اساس کشور تولیدکننده آن‌ها دسته بندی کنیم به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

· در ضد سرقت ایرانی

· در ضد سرقت ترک

· در ضد سرقت ایتالیایی

· در ضد سرقت چینی

در نهایت این شما هستید که با درست ترین انتخاب می­توانید امنیت ساختمان خود را بالا برده و از ورود سارقین به آن جلوگیری نمایید. با داشتن اطلاعات کافی درباره درهای ضد سرقت می­توانید یک انتخاب صحیح داشته باشید. ما در شرکت ایستادر خواسته های شما را به بهترین شکل ممکن در قالب شکیل ترین درها در اختیار شما عزیزان قرار می­دهیم.

برچسب ها:
درب ضد سرقت
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید