آشنایی با سنگ مصنوعی، کفپوش لاکچری حیاط

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

سنگ مصنوعی سمنت پلاست و یا موزاییک پلیمری نوعی موزاییک و کفپوش بتنی است که به دلیل متریال و فرآیند تولید شامل مزایا و ویژگی های بسیاری شده است که نام آن را سنگ مصنوعی گذاشته اند.

محوطه سازی حیاط درهر مکانی مثل نواحی مسکونی، باغ، ویلا و ... بسیار حائز اهمیت است، به خصوص کفسازی آن. این اهمیت شامل، شکل ظاهری زیبا جهت کفسازی لاکچری و مقاومت های این محصولات می باشد. در همین جهت به معرفی یک موزاییک حیاط لاکچری پرداخته ایم که در ادامه همراه باشید و کاملا به خصوصیات و مشخصات این محصول جذاب آشنا شوید.

سنگ مصنوعی سمنت پلاست و یا موزاییک پلیمری نوعی موزاییک و کفپوش بتنی است که به دلیل متریال و فرآیند تولید شامل مزایا و ویژگی های بسیاری شده است که نام آن را سنگ مصنوعی گذاشته اند. نام اصلی این کفپوش سنگ مصنوعی سمنت پلاست است اما در بازار به موزاییک های پلیمری معروف هستند. شاید با شنیدن نام موزاییک پلیمری، یاد موزاییک های پلاستیکی افتاده باشید، اما باید بگویم که اصلا اینگونه نیست و این محصول کاملا بتنی است.

آشنایی بیشتر با موزاییک پلیمری

شکل ظاهری و تنوع

شکل ظاهری این محصولات بسیار متنوع است و تنوع بالای طرح بندی در موزاییک های پلیمری از ویژگی های بسیار مورد توجه آن است. همچنین تنوع بالا در ابعاد و رنگ بندی از مهمترین مزیت های این محصولات جهت انتخاب راحت تر است. این محصولات معمولا به طور روتین در 4 رنگ سفید، طوسی، قرمز و زرد تولید می شوند و در ابعاد 40*40، 50*50، 30*60 و 40*60 نیز تولید می شوند.


مقاومت فشاری

مقاومت فشاری این کفپوش به گونه ای است که میتوان حتی در پارکینگ هم از آن استفاده کرد، اما منظور از پارکینگ، پارکینگ های عمومی که هر نوع ماشینی به شکل بسیار زیادی عبور می کند نیست، بلکه پارکینگ های نواحی مسکونی، باغ، ویلا و ... که ماشین های سواری عبور و مرور می کنند. این محصول، یک کفپوش فانتزی است و برای نواحی صنعتی مثل نواحی که عبور و مرور ماشین های سنگین مثل تریلی و کامیون انجام می شود، توصیه نمی شود.

مقاومت دمایی

اما مقاومت دمایی آن که یکی از مهمترین ویژگی های این محصول است. به دلیل استفاده از افزودنی های بتنی در متریال این محصولات، مقاومت دمایی این کفپوش به شدت بالا رفته است. یعنی به راحتی میتوان در نواحی سردسیر و دارای یخبندان، نواحی گرمسیر، مرطوب و معتدل به راحتی استفاده کرد.

موزاییک پلیمری

نصب آسان و ساده

نصب موزاییک های پلیمری بسیار آسان است. همانند موزاییک قدیمی با ملات ماسه و سیمان به راحتی می توانید اجرا کنید. هنگام خرید، نحوه نصب را از منبع خرید دریافت کنید تا برای نکات کوچک بهترین نصب را داشته باشید.

قیمت و کیفیت فوق العاده

مهمترین دلیل محبوبیت این کفپوش های لاکچری در بازار قیمت فوق العاده آن در کنار کیفیت خوب آن است. این سنگ مصنوعی نسبت به سنگ های طبیعی، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد و در کنارش کیفیت خوب آن باعث شده است سر و صدای زیادی در بازار کند.

کیفیت و منابع خرید و مشاهده محصولات

این روز ها در بازار، خرید با وجود کارگاه های کوچک سودجو، بسیار سخت شده است. برخی از افراد سودجو این محصولات را با همان شکل ظاهری و کیفیت متریال بسیار پایین تولید میکنند و روانه بازار می کنند. همچنین تشخیص کیفیت این کفپوش ها از روی ظاهر امکان پذیر نیست و پس از گذشت چندماه استفاده از آن دچار ترکیدگی و یا پودر خواهند شد. به همین دلیل توصیه می شود تنها قبل از هرچیزی منابع معتبر را جهت خرید خود انتخاب کنید.

از منابع بسیار معتبر و تولید کننده این محصولات، میتوانم به گروه تولیدی صنعتی آبین بتن اشاره کنم. این مجموعه از برترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع موزاییک از جمله موزاییک پلیمری، واش بتن و موزاییک حیاط است، که می توانید با مراجعه به وبسایت و اینستاگرام این تولید کننده، تمامی نمونه های کار شده و محصولاتشان را مشاهده بفرمایید.

https://abinbeton.com

02191300065

کلام آخر

در نهایت با این محصول جذاب و دوست داشتنی آشنا شدید. موزاییک پلیمری یا سنگ مصنوعی سمنت پلاست که این روزها، جهت صرفه جویی در هزینه می توان به این محصولات به جای سنگ های طبیعی که قیمت بسیار بالایی دارند اعتماد کرد. تنوع، کیفیت، قیمت و ... همگی در یک کفپوش جمع شده است. پس اگر روزی قصد خرید کفپوش برای محوطه سازی خود داشتید، حتما این کفپوش را مدنظر خود داشته باشید.

امیدوارم ازاین مقاله کوتاه و کاربردی لذت برده باشید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید