همه چیز درباره ایزوگام

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

ایزوگام ، یکی از بهترین انواع ایزوگام با کیفیت و مرغوب در بازار می‌باشد. در این ایزوگام از مواد مشتقه پلاستیک عالی، پلی استر نبافته و تیشو نخدار استفاده شده است. بنابراین، ایزوگام دلیجان دارای خواص استاندارد بوده و دارای قیر خالص و طبیعی اصلاح شده است. با داشتن قدرت چسبندگی بسیار بالا، می‌توان به‌روشنی از کیفیت بالای این محصول مطمئن شد.

ایزوگام ، یکی از بهترین انواع ایزوگام با کیفیت و مرغوب در بازار می‌باشد. در این ایزوگام از مواد مشتقه پلاستیک عالی، پلی استر نبافته و تیشو نخدار استفاده شده است. بنابراین، ایزوگام  دلیجان دارای خواص استاندارد بوده و دارای قیر خالص و طبیعی اصلاح شده است. با داشتن قدرت چسبندگی بسیار بالا، می‌توان به‌روشنی از کیفیت بالای این محصول مطمئن شد.

محصول ایزوگام به‌طور همزمان نرم و انعطاف پذیر باید باشد. اگر ایزوگام خشک و ترد باشد و در هنگام تا کردن با دست شکسته شود، بدون شک پس از نصب به ترک خوردگی دچار خواهد شد و کاربر را متضرر خواهد کرد..

با استفاده از ایزوگام ، می‌توان به راحتی از فضای داخلی بهترین نتیجه را گرفت و از نفوذ آب، رطوبت و سرما جلوگیری کرد. به این ترتیب، این محصول می‌تواند به کاربران خود، صرفه‌جویی در هزینه‌های آینده را به منظور پوشش دادن محفظه‌های مختلف، ارائه دهد.

 

ایزوگام دلیجان

 

نصب ایزوگام

نصب ایزوگام باید با کیفیت بسیار بالا، محکم و با دوام باشد و به‌راحتی پاره نشود. لبه‌های آن باید کاملاً سالم و ضخامت کل رول باید یکنواخت باشد..

توصیه می‌شود از ایزوگام‌های نامرغوبی که با کیفیت پایین، قیمت ارزان و معمولاً با پسوند یا پیشوند دلیجان در بازار عرضه می‌شوند، استفاده نشود. درج نام "ایزوگام دلیجان " بر روی این نوع ایزوگام‌ها معمول است و معمولاً بیشتر ایزوگام‌ها در منطقه تهران تولید می‌شوند و به طور طبیعی پسوند دلیجان  را دارند.

در ساخت ایزوگام‌های نامرغوب، از پودرهای گوناگون، کوک، ضایعات پالایشگاه، مازوت، ضایعات پلاستیکی و سایر مواد مشابه استفاده می‌شود، در حالی که ایزوگام دلیجان  از مواد پلاستیک بسیار با کیفیت و استاندارد با بالاترین توان تولید شده است.

برای تشخیص آسان ایزوگام‌های نامرغوب، روش ساده‌ای وجود دارد. این نوع ایزوگام‌ها دارای رنگی سیاه کمی به قهوه‌ای هستند و در هنگام نصب، بوی گازوئیل و روغن سوخته را در محیط پخش می‌کنند.

استفاده از ایزوگام  دلیجان باعث می‌شود که به راحتی از نفوذ آب، رطوبت و سرما جلوگیری شده و به فضای داخلی به نحو مطلوب پوشش داده شود، در نتیجه قیمت مناسب این محصول، ارزش خرید را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورد.

 

ایزووگام

 

هزینه ایزوگام تهران

رای برآورد هزینه ایزوگام پشت بام، می‌توانیم مقدار ایزوگام مورد نیاز برای پشت بام را با ضرب قیمت نصب هر مترمربع ایزوگام محاسبه کنیم.

به طور تقریبی، مقدار ایزوگام لازم برای پشت بام برابر با مساحت سطح به اضافه ۲۵ درصد آن است. به عنوان مثال، برای پشت بامی به مساحت ۱۰۰ مترمربع، ۲۵ مترمربع به آن افزوده می‌شود و در نتیجه ۱۲۵ مترمربع ایزوگام لازم است.

برای برآورد هزینه ایزوگام پشت بام، می‌توانیم مقدار ایزوگام مورد نیاز برای پشت بام را با ضرب قیمت نصب هر مترمربع ایزوگام محاسبه کنیم.

به طور تقریبی، مقدار ایزوگام لازم برای پشت بام برابر با مساحت سطح به اضافه ۲۵ درصد آن است. به عنوان مثال، برای پشت بامی به مساحت ۱۰۰ مترمربع، ۲۵ مترمربع به آن افزوده می‌شود و در نتیجه ۱۲۵ مترمربع ایزوگام لازم است.

این افزایش همواره به دلیل تغطیه ایزوگام به اندازه ۱۰ سانتیمتر و افزودن حدود ۲۵ سانتیمتر روی دیواره‌ها و قطعات اضافی برای لوله‌ها و زائده‌ها رخ می‌دهد

ایزوگام دلیجان از جمله پشم شیشه‌های با کیفیت و مرغوب است که به عنوان یکی از عایق‌های رطوبتی و حرارتی مورد استفاده در ساختمان‌ها قرار می‌گیرد. قیمت این محصول بستگی به تعداد عوامل دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد .از مهمترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت ایزوگام  کیفیت الیاف تیشو و پلی استر و تراکم آن می‌باشد. همچنین نوع قیر مورد استفاده در تولید ایزوگام، نقش اساسی در تعیین قیمت آن دارد. شرکت ایزوگام دلیجان، برای تعیین قیمت ایزوگام، در درجه اول کیفیت مواد اولیه را در نظر می‌گیرد و پس از آن، نوسان قیمت مواد اولیه است..

ایزوگام پشم شیشه، به علاوه این که به عنوان یک عایق حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عنوان یک عایق صوتی نیز در ساختمان‌ها استفاده می‌شود و می‌تواند به کنترل سرما و گرما کمک کند. همچنین، ایزوگام پشم شیشه دارای طول عمر بالایی است که روی دوام و پایداری آن اثر می‌گذارد. با داشتن بیمه‌نامه معتبر و گواهی استاندارد، کیفیت ایزوگام پشم شیشه ایمن‌تر می‌شود..

عوامل دیگری که ممکن است بر قیمت نهایی ایزوگام پشم شیشه تاثیر گذار باشند، جنس لایه تیشو، لایه پلی استر، نوع روکش و ... می باشند. به طور کلی، بیشترین تاثیر در قیمت ایزوگام پشم شیشه مربوط به قیر خالص مصرفی دارد.برای بررسی قیمت‌های ایزوگام پشم شیشه دلیجان، باید به قیمت قیر مصرفی و نوع ایزوگام تولید شده توسط شرکت دلیجان توجه کرد. تغییر قیمت ایزوگام پشم شیشه به قیمت قیر خالص پالایشگاهی بستگی دارد و بالاترین تاثیر را در افزایش یا کاهش قیمت ایزوگام پشم شیشه دارد. برای دانستن قیمت این محصول، می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

نصب ایزوگام دلیجان

در صورت نیاز، هزینه کاشت ایزوگام جدید با این که عملیات نصب ایزوگام دلیجان به نفع مالکان واحد است، عموماً به عهده صاحبان واحدها می‌باشد. در صورت نیاز به عملیات قیرکشی و باز و بست کردن کولرها، هزینه‌ها به قیمت نصب ایزوگام اضافه می‌شود..

پرداخت هزینه ایزوگام دلیجان در آپارتمان‌ها، مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری به عهده تمامی صاحبان واحدها قرار دارد. هزینه‌ها براساس متراژ هر واحد صورت می‌گیرد. اما باید به خاطر داشت که مستاجران هیچ تعهدی نسبت به پرداخت هزینه‌های ایزوگام دلیجان، حتی در صورت جزئی، ندارند..

با استفاده از ایزوگام دلیجان، مصرف کمتری از انرژی برای سرمایش و گرمایش مصرف می‌گردد و همچنین باعث کاهش هزینه‌های نگهداری کلی ساختمان می‌شود. از این رو، در صورت انجام درست و به موقع عملیات نصب ایزوگام دلیجان، مزیت‌های فراوانی برای صاحبان واحدها و در نتیجه جوامع بزرگتر به وجود خواهد آمد

 

ایزوگام دلیجان با کیفیت و قابل اعتماد

شرکت های معتبر تولید کننده ایزوگام، ایزوگام دلیجان را به عنوان یکی از ایزوگام های با کیفیت و استاندارد کشور تولید می‌کنند. استفاده از این نوع ایزوگام می‌تواند تاثیر زیادی در عایق کاری بناها و ساختمان داشته باشد، به طوری که طول عمر ساختمان‌ها را افزایش می‌دهد. شرکت ایزوگام دلیجان یکی از شرکت‌های معتبر تولید، عرضه و نصب ایزوگام است.

شرکت ایزوگام دلیجان با استفاده از نیروهای باتجربه و مجرب به فعالیت‌های خود در زمینه تولید و نصب ایزوگام ادامه می‌دهد. این شرکت با نصب و فروش ایزوگام استاندارد از تولیدکنندگان معتبر، جایگاه و اعتبار فراوانی را برای خود به دست آورده است. همچنین دیگر اعتبار شرکت ایزوگام دلیجان  به دلیل کارکرد مناسب آن، حفظ شده است.

خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوگام دلیجان، شامل فروش ایزوگام با کیفیت، نصب ایزوگام دلیجان از تولید کنندگان معتبر، ترمیم اصولی و فنی ایزوگام آسیب دیده، استفاده از ایزوگام درجه یک و مرغوب، عایق کاری قسمت‌های مختلف ساختمان، و استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب جهت عایق کاری ساختمان می‌باشد. این شرکت محصولات و خدمات خود را به صورت تضمینی برای مشتریان ارائه می‌دهد

 

نصب ایزوگام

برچسب ها:
ایزوگام
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید