برترین برندهای مبل ایتالیایی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه ۱۰ مورد از برترین برندهای تولید کننده مبلمان ایتالیایی را معرفی نموده ایم.

مبلمان ایتالیایی به دلیل پیشرفته بودن صنعت چوب و مبلمان در این کشور و خلاقیت و هنرمندی تولید کنندگان ایتالیایی همواره جزو لوکس ترین ها بوده و اصالت خاص خود را به نمایش می گذارد. مبلمان ایتالیایی با طراحی منحصر به فرد خود در مواردی الهام بخش بسیاری از برندهای مطرح خارجی بوده است. اکثر طرح های این نوع مبلمان دارای منبت کاری های ظریف و زیبا و البته پرکار است که اساتید مجرب ایتالیایی آن را خلق می نمایند.

 

بهترین برندهای مبلمان ایتالیایی

در ایتالیا طراحان مبلمان به نحوی به خلق آثار هنری خود می پردازند که هم به لحاظ زیبایی خیره کننده و هم به لحاظ کیفی و متریال به کار رفته، این محصولات در رده بهترین ها در دنیا قرار می گیرند. به طوریکه اکثر افرادی که به دنبال خرید مبلمان هستند در کوتاه ترین زمان متوجه برتری مبملان ایتالیایی نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار می شوند.

سبک و نوع طراحی در مبلمان ایتالیایی بسیار گسترده و متنوع است. در این راستا، شاهد برندهای متنوعی هستیم که به طراحی و تولید مبلمان استیل با سبک کلاسیک می پردازند. با توجه به این موضوع و بسته به میزان کارکرد تیم متخصص و میزان ظرافت و منبت کاری های به کار رفته، قیمت انواع برندها نیز متفاوت است. در ادامه ۱۰ مورد از برترین برندهای تولید کننده مبلمان ایتالیایی را معرفی نموده ایم.

۱- Vimercati

محصولات این برند در دسته مبلمان کلاسیک لاکچری قرار می گیرند که با نام برند Vimercati شناخته می شوند. طراحی هنرمندانه این مبلمان آنها را به آثار هنری دیدنی مبدل ساخته است که در نمایشگاه Meda ایتالیا نیز به نمایش گذاشته شد و از استقبال فوق العاده ای بهره مند گردید. مجموعه های جدید از مبلمان کلاسیک لاکچری که امضای Vimercati را دارا می باشند اخیرا به بازار عرضه شده اند.

مبل استیل ایتالیایی برند Vimercati

۲- Asnaghi

شرکت Asnaghi  فعالیت خود را از سال ۱۹۱۷ میلادی آغاز کرد. وجه تمایز محصولات این برند استفاده از جزئیات بسیار و متفاوت در سبک های سنتی ایتالیایی در دست سازه های Asnaghi  است. به طوریکه تلفیقی از سبک سنتی و مدرنتیه را شاهد هستیم. آثار هنری این برند به نحوی طراحی شده اند که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند. سبک کلاسیک این نوع مبلمان در دکوراسیون های سبک ایتالیایی نشان دهنده هنر غنی این کشور می باشد.

مبل ایتالیایی برند Asnaghi

3- Angelo Cappellini

در سال 1886 انریکو کاپلینی یک کارگاه صنایع دستی ساده را تأسیس کرد که با مهم ترین شرکت های صنعت همکاری می کرد، اما این برادرزاده او آنجلو کاپلینی بود که رویای خود را برای ایجاد یک برند مشهور بین المللی که قادر به ایجاد مجموعه های زیبا و منحصر به فرد بود ادامه داد.
علیرغم گذشت سالها، این شرکت همچنان به حفظ ارزشهای برتری و صنعتگری محبوب بنیانگذار خود ادامه می دهد، در حالی که معرفی تکنیک های صنعتی نوآورانه این شرکت را قادر ساخته است تا انعطاف پذیری و کیفیت ارائه های خود را افزایش دهد.

Angelo Cappellini مبل

۴- Provaci

پرواسی مترادف با برتری و ظرافت در طراحی مبلمان لوکس است. از سال 1970 برند ایتالیای Provasi همیشه فلسفه خود را اینگونه تعریف نموده است. More Provasi مجموعه مبلمان معاصر است که در واقع نمایانگر سبک مبلمان لوکس و صنعتگر را در ایتالیا می باشد. محصولات این برند تنها به مبلمان ختم نمی شود. بلکه خط آشپزخانه این برند نیز ویژه افرادی که همه مناطق خانه خود را به صورت یک فضای انحصاری می بینند راه اندازی نموده است.

مبلمان provaci

۵- Savio Firmino

فیرمینو ساویو در سال 1904 هنر منبت کاری را به حد کمال آن آموخت. در سال 2010، عشق به برتری الهام بخش ایجاد یک بخش ویژه به نام Savio Interiors شد. Savio Interiors متشکل از یک تیم داخلی از متخصصان، معماران، طراحان و مهندسان با تجربه در مدیریت تجهیزات بین‌المللی است که به طراحی و توسعه راه‌حل‌ها، ترکیب ظرافت و عملکرد اختصاص داده شده‌اند تا با دقت مناسب به مبلمان خاص پاسخ دهند. نیاز دارد.

مبل ایتالیایی استیل savio firmino

۶- Andrea Fanfani

مجموعه اپرا داستانی از تجمل را روایت می کند. مبلمان دست ساز کلاسیک ایتالیایی جذابیت بی پایانی را در چوب تزئین شده از مجموعه کلاسیک دارد که هر قطعه شاهکاری از صنایع دستی است. مبلمان لوکس دست ساز حتی مجلل ترین فضاهای داخلی را بهبود می بخشد و به طراحی معاصر جلوه ای بدیع می بخشد. سنت دکوراسیون فلورانسی با الهام از سبک باروک برای ساخت مبلمان چوبی لوکس ایتالیایی با سبکی تکرار نشدنی همراه شده است. مجموعه مبلمان کلاسیک ایتالیایی Andrea Fanfani با روکش های براق جدید بعنوان نسخه ای حتی زیباتر از مبلمان مدرن امروزی ایتالیایی شناخته می شود.

برند ایتالیایی andrea fanfani

۷- Chelini

یکی از نقاط قوت صنعت ساخت مبلمان در ایتالیا که این کشور را به شهرت جهانی رسانده است، شرکت مشهور Chelini می باشد. این شرکت برای بیش از یک قرن با مبلمان لوکس ایتالیایی که حاصل مطالعات دقیق، توجه شدید به جزئیات و تزئینات، کنده کاری ها و پرداخت های هنرمندانه توسط صنعتگران ماهر است خود را به جهان معرفی نموده است.

تاریخچه برند معتبر چلینی، برتری مبلمان سبک ایتالیایی را در زمینه تولید صنایع دستی مبلمان لوکس که پیوند محکمی با دنیای هنر و مبلمان آنتیک دارد، به نمایش می گذارد.

مبلمان لوکس استیل chelini

۸- Roberto Giovanini

تجمل، برای برند روبرتو جیووانینی، ارزشی است که از آمیختگی سنت، صنعتگری و ایده ها زاییده می شود. مهارت دستی فلزکاران، روکش‌ها و طراحان با هنر منبت‌کاران در محیطی که چوب در قلب هر محصول قرار دارد، همزیستی دارد. برند روبرتو جووانینی نماد فرهنگی است که به لطف گذشت زمان ایجاد شده است. امروزه از این فرهنگ در نظر افرادی که در فراسوی مرزهای ایتالیا زندگی می کنند، به عنوان یک هنر و تخصص ارزشمند یاد می شود.

توجه به تمام جزئیات، از انتخاب و خرید چوب گرفته تا تزئینات دستی هر اثر و تزئینات نهایی، استفاده از طیف گسترده ای از تونالیته ها و رنگ های کلاسیک و معاصر با توجه به سلیقه و سبک ذاتی هر فضای نشیمن، مشخصه محصولات برند ایتالیایی roberto giovanini است.

مبلمان برند ایتالیایی roberto giovanini

۹- Jumbo

 از سال 1985 مجموعه جامبو همواره به دلیل اشتیاق فوق العاده به مبلمان کلاسیک، متمایز بوده است. این برند در سال 1985 تأسیس شد تا به کسانی که به سنت پایبند هستند، شیک‌ ترین و مجلل‌ ترین مبلمان ایتالیایی مناسب فضاهای داخلی را ارائه دهد. مبلمان برند ایتالیایی jumbo که به شدت در ایتالیا معروف بوده و توسط صنعتگران ماهر ساخته شده است، کیفیت، توانایی صنایع دستی، تحقیقات مستمر و نوآوری در طراحی و مواد را به نمایش می گذارد.

مبل ایتالیایی jumbo

۱۰- Modenese

Modenese Luxury Interiors بهترین کیفیت مبلمان و دکوراسیون را برای پروژه ویلای سلطنتی ارائه می نماید. دو قرن سابقه در تولید مبلمان کلاسیک و اجرای پروژه های موفق طراحی داخلی لوکس، این برند را به شهرت جهانی رسانده است. modenese تخصص خود را در زمینه طراحی و تولید مبلمان صد در صد کلاسیک ایتالیایی، صنایع دستی و ارائه خدمات طراحی داخلی مجلل برای محیط های ایده آل به نمایش گذاشته است.

این مجموعه مبلمان کلاسیک گرانبهای ایتالیایی را طراحی و تولید می‌کند که ویژگی‌ های شاخص آنها بعنوان آثاری هنری، عملکرد عالی با بهره گیری از تجهیزات فنی بی‌عیب و نقص است. هر قطعه از مبلمان از طراحی تا خلق آن به طور دقیق مورد مطالعه قرار می گیرد.

مبل استیل modenese

در نهایت تفاوتی ندارد که قصد خرید مبلمان کلاسیک، استیل یا راحتی را دارید. هنر ایتالیایی از هر نوع و از هر حیث منزل شما را به بهترین شکل تزئین می نماید. اصول به کار گرفته شده در طراحی و خلق مبلمان ایتالیایی موجب گردیده که آنها را به عنوان اثری هنری ببینیم.

صنایع چوبی راش ( هیواهوم )

این مطلب توسط وب سایت هیواهوم تهیه شده است. هیواهوم با بیش از 100 سال سابقه در طراحی و ساخت مبلمان استیل و سلطنتی به شما این امکان را می دهد تا طرح مبل مورد نظر خود را از برترین برندهای روز دنیا انتخاب کرده و سفارش دهید. تمامی محصولات این مجموعه با 36 ما گارانتی و به صورت نقد و اقساط عرضه می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت گالری هیواهوم به آدرس hivahome.com مراجعه فرمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید